-
Ο χρήστης panagiotis87 έγραψε:
Τελικα τα πλάνα ξανάλλαξαν(ευχάριστα).. Επιτέλους καταλήξαμε και κλεισαμε το 5θυρο Civic. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας!με το καλό να το παραλάβεις...γιναμε πολλοί
-
KAΛΟΤΑΞΙΔΟ ΦΙΛΕ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Τελικα τα πλάνα ξανάλλαξαν(ευχάριστα).. Επιτέλους καταλήξαμε και κλεισαμε το 5θυρο Civic. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας!
με το καλό να το παραλάβεις...γιναμε πολλοί
Εσύ είσαι από τους λίγους ....(λόγω εσ.χρωματισμού)
ΨΩΝΑΡΑ -
Τελικά το design αποδίδει... Πολύς κόσμος τελευταία στιγμή βλέποντας το GOLF από κοντά άλλαξε γνώμη....
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
πολθ απλα καλθτετη επιλογη το χοντα. καλοριζικοΚαλθτερη σιγουρα δεν το σθζητώ!
-
+1 για την επιλογή σου
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
+1 για την επιλογή σου+Ηονδα
-
Μια απορία/επισήμανση: ελπίζω το hutchback να μην έχει σχέση με το σεντάν στο στήσιμο γιατί το 18άρι το σεντάν σου έδινε την αίσθηση ότι το μόνο που του έλειπε ήταν ένα κοντάρι στη μέση της οροφής για κατάρτι...
-
Το sedan το εχω για πιο μαλακό αν και θεωρητικά έχει καλύτερες αναρτήσεις σε σχεδιασμό
-
Ο χρήστης TheRealTopGunZ έγραψε:
Μια απορία/επισήμανση: ελπίζω το hutchback να μην έχει σχέση με το σεντάν στο στήσιμο γιατί το 18άρι το σεντάν σου έδινε την αίσθηση ότι το μόνο που του έλειπε ήταν ένα κοντάρι στη μέση της οροφής για κατάρτι...Οχι, το 5θ είναι:

-
ΟΚ, θενξ, γιατί αν το μοντέλο που αντικατέστησε το θρυλικό προηγούμενο ΤypeR αντικατοπτρίζονταν στο σεντάν τότε κλάφτα Χαράλαμπε.
-
Aπλα δεν παιζει αυτο το ενδεχομενο.Τo civic ειδικα το type s 'κατηγορειται' για την σκληρη αναρτηση του , οποτε μονο soft δεν το λες...
-
Aπλα δεν παιζει αυτο το ενδεχομενο.Τo civic ειδικα το type s 'κατηγορειται' για την σκληρη αναρτηση του , οποτε μονο soft δεν το λες...
-
Aπλα δεν παιζει αυτο το ενδεχομενο.Τo civic ειδικα το type s 'κατηγορειται' για την σκληρη αναρτηση του , οποτε μονο soft δεν το λες...
-
Aπλα δεν παιζει αυτο το ενδεχομενο.Τo civic ειδικα το type s 'κατηγορειται' για την σκληρη αναρτηση του , οποτε μονο soft δεν το λες...
-
sorry για το προηγουμενο...
-
Μια απορια που έχω είναι... πώς μπορώ να εισάγω κι εγω μια εικονίτσα! ουαααααα δε τα καταφέρνω καλά με τα PC. anyway... στα 23 χρόνια ανάγνωσής μου εντύπων αυτοκινήτου αλλά και ως θεατής - ακροατής διαφόρων διαλέξεων περι αυτοκίνησης με συνοδεία... φραπε, κατέλιξα στα παρακάτω συμπεράσματα: όταν αναφερόντουσαν σε Γερμανικής καταγωγής αυτοκινήτα τότε 1. ήταν η μικρή ιπποδύναμη σε σχέση με τα κυβικά, ιδίως παλιά που παρατηρούταν αυτό, ενώ στις μέρες μας που έχει αυξηθεί... ζήτω τα Γερμανικά και κακά τα υπόλοιπα που υστερούν (εντάξει υπερβάλω λίγο αλλά το πιάνετε το νόημα). 2. Η γερμανική μαλακή ανάρτηση είναι υπέρ της άνεσης ενώ ΟΛΑ τα άλλα κοπανάνε στις ανωμαλίες, αλλά όταν η γερμανική αναρτηση σκληραίνει τότε το κάνουν για 'εμφαση στη σπορ οδήγηση και κακά ΟΛΑ τα άλλα που επιπλέουν σα καράβια! 3. Τα γερμανικά αυτοκίνητα έχουν προσωπικότητα που στο μεγαλύτερο μέρος τους ανα εταιρεία τα design είναι ολα ίδια σε μεγαλύτερο ή μικρότερο μέγεθος ενώ τα μηχανικά μέρη του ενός είναι μία ανακατανομή - μίξη του άλλου (βλέπε audi) ενώ (πρέπει να) υστερούν σε προσωπικότητα εταιρείες που κατασκευάζουν ακόμα και στις μέρες μας προσιτά πισωκίνητα σπορ με design που δε θυμίζει σε τίποτα το βασικό χιλιαράκι τους! 4. Όλες οι άλλες εταιρείες πρέπει σόνι και καλά να υστερούν σε ποιότητα κατασκευής/συναρμογής κλπ.... τώρα πως εξηγείται το φαινόμενο εδω και 16 χρόνια οι Ιαπωνικές εταιρείες να είναι στη κορυφή των λιστών αξιοπιστίας και εν τέλη ακόμα και τα πλαστικά τους που ψεύτικα να αντέχουν περισσότερο... δε μπορώ να το καταλάβω αυτό. Λέτε αν ρωτήσω το Λιακόπουλο να ξέρει να απαντήσει για το τελευταίο; 5. τόσα χρόνια οι παπαγάλοι έλεγαν... ότι δίνεις παίρνεις. Τώρα που φαινομενικά τουλάχιστον μερικά γερμανικά είναι φθηνότερα του ανταγωνισμού γιατί κατάπιαν τη γλώσσα τους; Αντιθέτως σημειώνουν το πόσο συμφέρουσα είναι η τιμή αγοράς! Βεβαια κανένας δε τους εξήγησε πως με τις 17ρες ζάντες που φορούν στα 1400 cc χρειάζονται ένα μισθό για αλλαγή ελαστικών. α.. ξέχασα.. είμαστε πλέον κράτος πλουσίων!
-
Μπραβο φιλε πολυ καλα τα λες ποιος σε καταλαβαινει ομως?Γερμανια και ξερο ψωμι χαχαχα.Ασπρο εσυ... μαυρο αυτοι...
-
μια βολτα να κανατε σε γειτονικα sites , δεν θα ειχε τεθει καν τετοιο διλλημα μεταξυ των 2 αυτοκινητων. Eιλικρινα ευχομαι να μην εχει συμβει τπτ σε καποιον με TSI κινητηρα , αλλα μ αυτα που διαβασα (ακομα κ επιστολες διαμαρτυριας σε περιοδικα για αυτοκινητα μηνων) το βλεπω λιγο δυσκολο.
-
μια βολτα να κανατε σε γειτονικα sites , δεν θα ειχε τεθει καν τετοιο διλλημα μεταξυ των 2 αυτοκινητων. Eιλικρινα ευχομαι να μην εχει συμβει τπτ σε καποιον με TSI κινητηρα , αλλα μ αυτα που διαβασα (ακομα κ επιστολες διαμαρτυριας σε περιοδικα για αυτοκινητα μηνων) το βλεπω λιγο δυσκολο.
Golf TSI 122ps VS Honda Civic 1.8 5θ