-
O Γιώργος Χρηστακέας, κυπελλούχος Enduro 4X4 το 2007, θα συμμετάσχει με Ssangyong Actyon 2.3 στο έπαθλο του 2008. Το αυτοκίνητο της αντιπροσωπείας θα έχει την υποστήριξη του περιοδικού Τετρακίνηση Mag και των ελαστικών Fedima.
Το κύπελλο enduro 4X4 2008 περιλαμβάνει 5 εκτός δρόμου αγώνες. Οι αγώνες enduro είναι αγώνες πλοήγησης και δεξιότητας. Προσφέρουν αρκετό θέαμα και έντονο συναγωνισμό.
ΚΥΠΕΛΛΟ ENDURO 4X4
9,10 Φεβρουαρίου ΕΚΑΛΗ CLUB
5,6 Απριλίου ΕΚΑΛΗ CLUB & 4Χ4 Ναυπλίου
24,25 Μαΐου ΕΚΑΛΗ CLUB
27,28 Σεπτεμβρίου ΕΚΑΛΗ CLUB
8,9 Νοεμβρίου ΕΚΑΛΗ CLUB -
O Γιώργος Χρηστακέας, κυπελλούχος Enduro 4X4 το 2007, θα συμμετάσχει με Ssangyong Actyon 2.3 στο έπαθλο του 2008. Το αυτοκίνητο της αντιπροσωπείας θα έχει την υποστήριξη του περιοδικού Τετρακίνηση Mag και των ελαστικών Fedima.
Το κύπελλο enduro 4X4 2008 περιλαμβάνει 5 εκτός δρόμου αγώνες. Οι αγώνες enduro είναι αγώνες πλοήγησης και δεξιότητας. Προσφέρουν αρκετό θέαμα και έντονο συναγωνισμό.
ΚΥΠΕΛΛΟ ENDURO 4X4
9,10 Φεβρουαρίου ΕΚΑΛΗ CLUB
5,6 Απριλίου ΕΚΑΛΗ CLUB & 4Χ4 Ναυπλίου
24,25 Μαΐου ΕΚΑΛΗ CLUB
27,28 Σεπτεμβρίου ΕΚΑΛΗ CLUB
8,9 Νοεμβρίου ΕΚΑΛΗ CLUB -
O Γιώργος Χρηστακέας, κυπελλούχος Enduro 4X4 το 2007, θα συμμετάσχει με Ssangyong Actyon 2.3 στο έπαθλο του 2008. Το αυτοκίνητο της αντιπροσωπείας θα έχει την υποστήριξη του περιοδικού Τετρακίνηση Mag και των ελαστικών Fedima.
Το κύπελλο enduro 4X4 2008 περιλαμβάνει 5 εκτός δρόμου αγώνες. Οι αγώνες enduro είναι αγώνες πλοήγησης και δεξιότητας. Προσφέρουν αρκετό θέαμα και έντονο συναγωνισμό.
ΚΥΠΕΛΛΟ ENDURO 4X4
9,10 Φεβρουαρίου ΕΚΑΛΗ CLUB
5,6 Απριλίου ΕΚΑΛΗ CLUB & 4Χ4 Ναυπλίου
24,25 Μαΐου ΕΚΑΛΗ CLUB
27,28 Σεπτεμβρίου ΕΚΑΛΗ CLUB
8,9 Νοεμβρίου ΕΚΑΛΗ CLUB -
To Actyon μου αρεσει παρα πολυ και λογω του σκληροτραχηλου χαρακτηρα του πιστευω θα βοηθησει τον Γιώργο Χρηστακέα να παει πολυ καλα και φετος!
Οταν θα εχετε φωτογραφιες απο το οχημα θα ηθελα να τις δω, αφου το ετοιμασετε για τους αγωνες! -
To πάντρεμα του νικητή του Τετρακίνηση Cup 2007 και του Sssang Yong Actyon, ήταν τελικά πολύ πετυχημένο. Το νεαρό της σχέσης, η κούραση για να τοποθετηθούν στο αυτοκίνητο τα καθίσματα, τα λάστιχα, τα όργανα και η ποδιά, το άγχος για το δύσκολο της προσπάθειας και τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, δεν απέτρεψαν τους Χρηστακέα/Ρούσση να κερδίσουν δύο από τις τρεις ειδικές του 22ου Enduro και να ανέβουν τελικά στην τρίτη θέση του βάθρου των νικητών της normal κατηγορίας, 15 δευτερόλεπτα πίσω από το νικητή. Και μία ποινή 10 δευτερολέπτων για καθυστέρηση στη μέση του αγώνα...
Μηδενικές οι απώλειες, παρ’ όλες τις περί του αντιθέτου απόψεις που εκφράστηκαν στην εκκίνηση από όλους. Το καλώδιο του ABS και μία γρατσουνιά στο δεξί φτερό είναι τίποτε μετά από έναν τόσο σκληρό – τερραίν – και δύσκολο – καιρικές συνθήκες – αγώνα. Πόσο μάλλον τη στιγμή που τα μόνα έξτρα του αυτοκινήτου ήταν 4 ελαστικά της Fedima στις εργοστασιακές διαστάσεις και μία αλουμινένια ποδιά εμπρός. Δυνατότητες και εμπειρία από πλευράς του πληρώματος και αντοχή από πλευράς του αυτοκινήτου, έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα .
-
Αν ηταν να χαλασει με τον πρωτο αγωνα θα επρεπε να το κλεισουν το εργοστασιο....
-
Βρε δεν μασαει το οχημα μην αγχωνεστε! Δεν ειναι κανα σουβλακι, τα σασι τυπου σκαλας και οι ακαμπτοι (πισω) δεν μασανε! Δεν ειναι Patrol μεν, αλλα κατι καταφερνει και αυτο!
Με Actyon το 2008 o Κυπελλούχος Εnduro 4X4