-
και εγω πιστευω οτι δεν υπαρχει προβλημα και οτι μπορει να μπει και εκ των υστερων...
τα λογια της αντιπροσωπειας ειναι αυτα οτι και καλα μαλλον δεν θα ταιριαζει και κατι αλλα...
μαλλον προσπαθουν να αποφυγουν το δωρο..και σε συγκριση παντως με το corsa c το 1.4 της αδερφης που οδηγω συχνα η διαφορα στο τραβηγμα ειναι μεγαλη..
το μοτερ 1.9 το τουρμποντιζελ πιστευω οτι ειναι το καταλληλοτερο για το σασι του.. -
Ο χρήστης gatos20vt έγραψε:
εχει και καποιους τριγμουςΣτις πάμπολες λακούβες των δρόμων μας ακούγονται και στο sx4 ορισμένοι συντονισμοί από το ταμπλό.
-
Το οδομετρο κοντευει τα 12000 χλμ και ευκαιρια να βαλω μερικες φωτογραφιες απο την χθεσινη μου εξορμηση στο Πηλιο.
Αργοτερα το απογευμα μολις βρω μια ευκαιρια θα ανεβασω περισσοτερες φωτογραφιες.
. -
Ωραίο χιονάκι, τριζάτο. Και το ξαδελφάκι οργώνει
-
Oπως ειχα γραψει και σε προηγουμενο post απο τελος Νοεμβριου και για 3000 χλμ περιπου φοραει χιονολαστιχα ΜΙCHELIN ALPINE PRIMACY.
Η συμπεριφορα τους στο στεγνο ηταν αψογη (βοηθησε και ο καιρος που δεν εκανε υψηλες Θερμοκρασιες), αριστη συμπεριφορα στον βρεγνενο , εξω απο καθε προσδοκια στο παγωμενο σκληρο χιονι (δεν πιστευα στα ματια μου πως πηγαινε) δεν μου αρεσε ομως η συμπεριφορα τους στο λασποχιονο .
Σε γενικες γραμμες πολυ καλυτερα απ οτι τα περιμενα..
-
PalioAcropolis μπραβο για τις φωτος και το ταξίδι. Στους δρόμους αυτούς ήταν απαραίτητη η 4κίνηση; Το΄χες αυτο ή lock;
-
Na το πάρω;;;;;;
Βάλε και συ ρε φιλαράκι με το sx4 καμιά φώτο!!!!! -
kostus
Με ένα χειμερινό ελαστικό σε πατημένο χιόνι, όπως το ανωτέρω, η τετρακίνηση δεν χρειάζεται. Αν την έχεις βέβαια την βάζεις.costaslio
φωτογραφίες του sx4 εδώ
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 22#1154322
και εδώ
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=240 -
Ο χρήστης Palio_Acropolis έγραψε:
Oπως ειχα γραψει και σε προηγουμενο post απο τελος Νοεμβριου και για 3000 χλμ περιπου φοραει χιονολαστιχα ΜΙCHELIN ALPINE PRIMACY.Η συμπεριφορα τους στο στεγνο ηταν αψογη (βοηθησε και ο καιρος που δεν εκανε υψηλες Θερμοκρασιες), αριστη συμπεριφορα στον βρεγνενο , εξω απο καθε προσδοκια στο παγωμενο σκληρο χιονι (δεν πιστευα στα ματια μου πως πηγαινε) δεν μου αρεσε ομως η συμπεριφορα τους στο λασποχιονο .
Σε γενικες γραμμες πολυ καλυτερα απ οτι τα περιμενα..
Αγορασμένα από Ελλάδα?
Σε ρωτάω, γιατι ψάχνω κάποιο χειμωνιάτικ λάστικο και στο ελληνικό site της Michelin δεν τα αναφέρει. -
Ναι, από Ελλάδα τα πήρε ο Θόδωρος και γω επίσης έχω τα ίδια στο sx4. Το site της michelin πάσχει σε αυτό το θέμα .
Ειδικότερα είναι τα michelin primacy alpin PA3
http://www.adac.de/Tests/Reifentests/Wi ... eID=195661και εδώ
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... es&place=4
Διάσταση βάλαμε 205 60 R16
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Ναι, από Ελλάδα τα πήρε ο Θόδωρος και γω επίσης έχω τα ίδια στο sx4. Το site της michelin πάσχει σε αυτό το θέμα .Ειδικότερα είναι τα michelin primacy alpin PA3
http://www.adac.de/Tests/Reifentests/Wi ... eID=195661και εδώ
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... es&place=4
Διάσταση βάλαμε 205 60 R16
Ευχαριστώ!
-
Τίποτα
-
Ο χρήστης kostus έγραψε:
PalioAcropolis μπραβο για τις φωτος και το ταξίδι. Στους δρόμους αυτούς ήταν απαραίτητη η 4κίνηση; Το΄χες αυτο ή lock;Επειδη την διαδρομη αυτη με τις ιδια συνθηκες (σκληρο παγωμενο χιονι) την εχω κανει 3 φορες εχω δοκιμασει πλους τους τροπους (μονο μπροστα , Auto , Lock) και πηγαινε εξισου καλα κατεληξα σε AUTO ωστε να διορθωνει οταν παει να φυγει .
Το lock χρειαζεται οπωσδηποτε σε χιονι μεγαλου παχους αλλα προσοχη καποια στιγμη το παραεχωσα μεσα στο χιονι (υπερβολικη εμπιστοσυνη-πηγα να το κανω εκχιονιστικο) και αρχισε να μαζευει χιονι η κοιλια κατω και παραλιγο θα κολουσα. -
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
Αγορασμένα από Ελλάδα?
Σε ρωτάω, γιατι ψάχνω κάποιο χειμωνιάτικ λάστικο και στο ελληνικό site της Michelin δεν τα αναφέρει.Οπως εγραψε ο Κωνσταντινος τα εχω αγορασει απο Ελλαδα και υπαρχουν στους καταλογους σε οποιοδηποτε καταστημα εχει καταλογο ελαστικων της Michelin και τουλαχιστον εδω στην πολη μου τα φερνανε σε μια μερα κατοπιν παραγγελιας. Δεν ξερω βεβαια σε τι γκαμα διαστασεων υπαρχουν.
Πιθανον τα MIchelin Alpin που υπαρχουν επισης και ειναι σε δεικτη T να ειναι πιο καλα στο χιονι απο το MIchelin Primacy Alpin που ειναι με δεικτη Η αλλα πιστευω οτι το Primacy εχουν καλυτερη συμπεριφορα στην στεγνη χειμωνιατικη ασφαλτο. Μεχρι στιγμης θεωρω οτι ηταν πολυ καλη επιλογη. -
Καλησπέρα στο forum!!!!Σας βλέπω ενημερωμενους αρκετα(σε σχεση με εμενα!! ) και θα ήθελα την γνλωμη σας στην μελλοντική μου αγορά!!Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ενα εκ των sedici-sx4 και θα ήθελα την γνωμη σου φιλε Palio_Acropolis.
Κατ'αρχας θα το ξανααγόραζες? η καλύτερα θα το αγόραζες και πάλι σημερα σε σχεση με τον υπαρχον ανταγωνισμό?
Εχω διαβασει πολλα για τον θόρυβο του κινητηρα, είναι όντως ενοχλητικός πάνω από τα 120?
Μεταξύ των sx4 και sedici, Fiat ή Suzuki? (Πολύ δελεαστικό το χρηματοδοτικο τους )
Τέλος το δείλλημα (αν όντως είναι ) Α 150?
Ευχαριστω εκ των προτέρων -
Ως πρόσφατος κάτοχος sx4, μόλις δύο μηνών, θα σου έλεγα ότι τα βρίσκω και τα δύο λίγο υπερτιμημένα. Άλλωστε ποιό αυτ/το στις μέρες μας με όλα αυτά τα ηλεκτρονικά δεν είναι!
Υπάρχον ανταγωνισμός κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει. Είναι μία κατηγορία από μόνα τους.
Ο θόρυβος είναι υπαρκτός αλλά όχι εκκωφαντικός για ταχύτητες Εθνικής. (Σημειωτέον, μετά τα 130χλμ/ώρα η κατανάλωση αυξάνει πολύ, προφανώς λόγω αεροδυναμικής αντίστασης)
SX4 ή SEDICI? Όποιο θέλεις. Εμένα μου άρεσε το sedici περισσότερο εξωτερικά (λίγο διαφορετική μούρη, πίσω προφυλακτικό κάλυμα), όμως μέσα το βρίσκω λίγο μουντό μιας και στερείται της διχρωμίας στο ταμπλώ του sx4. Επίσης δεν μπορούσες να το παραγγείλεις με mp3. Τελικά μέτρησε η συμπεριφορά των πωλητών (στη Fiat λες και δε θέλουν να πουλήσουν!)
Εν κατακλείδι, αγόρασα το sx4 ως δεύτερο αυτ/το όπου η τετρακίνηση ήταν μονόδρομος. Κάνοντας test drive όμως Grand Vitara 1,6 και 2.0, βρήκα ότι ήταν πολύ 'πλαδαρά' για τα οδηγικά μου γούστα. Έτσι αναγκάστηκα να κάνω κάποιες παραχωρήσεις στο off roading(ένα υπερβολικό 5% της συνολικής μου οδήγησης) εις όφελος της καλής οδηγικής συμπεριφοράς. Σίγουρα δεν είναι αυτ/το για 0-100 αλλά στα στροφιλίκια, παρά τις μεγάλες κλίσεις, βρίσκεται περιέργως στο στοιχείο του (δε μιλάω για τη θέση auto αλλά σαν κανονικό δικίνητο.
Ελπίζω να σε βοήθησα (Α! μη ξεχάσω και κάποια προβλήματα εσωτερικών τριγμών) -
Φιλε maccentral σ'ευχαριστω για τις πληροφοριες σου
Στην FIAT μου ειπαν (την προηγουμενη εβδομαδα) οτι μπορεις να βάλεις mp3 (+100E)
Προσφατα οδηγησα ένα sx4 μεταχειρισμενο με 16500χλμ. Καλό μου φάνηκε αλλα με ξένησε λιγο ο θορυβος και η αισθηση του αερα στο παρμπριζ!!Τριξηματα δεν άκουσα καθολου και αυτο μου αρεσε αλλα τωρα που το λες εσυ.....!!!!!!Εσυ ποιο sx4 έχεις?
Στην FIAT αν αφήσεις υπολοιπο 11000euros απο΄την τιμή στο δίνουν με 180Ε τον μήνα άτοκα για 60δοσεις οποτε αν καταληξω στην 4χ4 έκδοση μαλλον κλεινω προς FIAT.
Απο καταναλωση πως ειναι?
Επειδη κι εγω σαν 2ο το θέλω αλλα καλο θα ήταν και κατιτις παραπανω σε αποθηκευτικο χώρο γι αυτο είδα και το Α150. Ξερω οτι ειναι διαφορετικά μεταξυ τους αλλα το δειλλημα παραμένει maccentral.... -
Έχω το 4κίνητο sx4 με 3000χλμ. Το αυτ/το όταν το πρωτοπήρα, ένεκα ότι ήμουν μαθημένος στη Γερμανική σχολή, ήταν τόσο σφιχτό που νόμιζα ότι το αμάξι είχε πρόβλημα. Έκαιγε και αρκετά παραπάνω, γύρω στα 9,5λτ/100χλμ. Τώρα η κατανάλωση έχει πέσει περίπου στα 8,5 λτ/100χλμ. Βέβαια ας λάβει κανείς υπόψη του πως κινούμαι κατά 70% σε Εθνική και κατά 30% στην πόλη. Όλα ομως τα χλμ γίνονται με 'full throttle'
-
Ο χρήστης newbaby έγραψε:
Καλησπέρα στο forum!!!!Σας βλέπω ενημερωμενους αρκετα(σε σχεση με εμενα!! ) και θα ήθελα την γνλωμη σας στην μελλοντική μου αγορά!!Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ενα εκ των sedici-sx4 και θα ήθελα την γνωμη σου φιλε Palio_Acropolis.
Κατ'αρχας θα το ξανααγόραζες? η καλύτερα θα το αγόραζες και πάλι σημερα σε σχεση με τον υπαρχον ανταγωνισμό?
Εχω διαβασει πολλα για τον θόρυβο του κινητηρα, είναι όντως ενοχλητικός πάνω από τα 120?Μετα απο συμβιωση 1 χρονου και 4 μηνων και 18500 χλμ παλι σε αυτο θα κατεληγα απο την στιγμη που θα ηθελα να διαθεσω κοντα στα 20 χιλιαρικα. Τωρα και 25 να ειχα οριο παλι εκει θα κατεληγα. Αν ειχα τα 30 οριο θα κατεληγα στον δασοφυλακα.
Μεχρι στιγμης εχει αποδειχθει πολυ καλυτερο των προσδοκιων μου. Σε κινηση σε αμμο και σε χιονι ηταν αψογο. Απο προβληματα μηδεν και περιεργως (σε σχεση με αυτα που εχουν γραφει ) δεν ειχα ακομη τριξιματα .
Γενικα ισχυουν αυτα που ειχα γραψει και στις αναλυτικες περιγραφες σε προηγουμενες δημοσιευσειςΜεταξύ των sx4 και sedici, Fiat ή Suzuki? (Πολύ δελεαστικό το χρηματοδοτικο τους )
Τέλος το δείλλημα (αν όντως είναι ) Α 150?
Ευχαριστω εκ των προτέρωνΟποιο σου αρεσει πιο πολυ και σε συμφαιρει και οικονομικα. Εγω πηρα FIAT γιατι ειχε 35 μερες παραδοση αντι για 5+ μηνες που μου ειχε πει η SUZUKI.
. -
Ο χρήστης gatos20vt έγραψε:
Έχει φτάσει κανείς τα 30.000 χιλ.??
Ξέρετε τι αλλάζουμε στο σέρβις των 30.000??Το Sedici μέχρι τώρα δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα...
Η μονη παρατήρηση έχει να κάνει με την αύξηση των τριγμών στη καμπίνα...Εγώ έκανα το σέρβις των 30000 χλμ στο sedici μου. Άλλαξαν τα φίλτρα βενζίνης-γύρης-λαδιού και λάδια. Έκανα και μία ευθυγράμμιση που του χρειαζόταν. Κόστος:278€. Λίγο αλμυρή η τιμή μου φάνηκε και περιμένω γνώμες και απο τους υπόλοιπους συμφορουμίτες για το κόστος των σερβις.
Κανονικά μου είπαν οτι θα άλλαζαν και μπουζί, αλλά επειδή το sedici-sx4 φοράει μπουζί ιριδίου που είναι πανάκριβα(κόστος περίπου 50€ το ένα), πήραν πρωτοβουλία να καθυστερούν την αλλαγή μπουζί κατα 7500χλμ μέχρι την επόμενη αλλαγή λαδιών.
Περιμένω σχόλια
FIAT SEDICI 1.6 , 2000 Km , 5500 km, 10.000 Km