-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
1 πράμα που το στίλο είναι καλύτερο από το proceed;Mόνο η εμφάνιση και πάλι κολοκυθόπιτα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
1 πράμα που το στίλο είναι καλύτερο από το proceed;Ροπη,εμφανιση,ειναι δυο και επισης δεν ειναι ΚΙΑ.
Αλλα τι σου λεω τωρα,εσυ εθαψες την 147 τωρα,στα κια θα κολλησουμε; -
Έλα να ανοίξουμε και εδώ μια κουβέντα για την υποκειμενικότητα της αντικειμενικότητας της υποκειμενικής ομορφιάς.
-
το στιλο ειναι καλυτερο απο το κια σε εμφανιση?
-
Yποκειμενικά ή αντικειμενικά?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
το στιλο ειναι καλυτερο απο το κια σε εμφανιση?Η πλακα κανεις η μεθυσμενος εισαι (που δεν εισαι γιατι εισαι καλο παιδι) η γραφει το ανηψακι σου..
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
το στιλο ειναι καλυτερο απο το κια σε εμφανιση?
Η πλακα κανεις η μεθυσμενος εισαι (που δεν εισαι γιατι εισαι καλο παιδι) η γραφει το ανηψακι σου..
θα ειχε πολυ ενδιαφερον ενα γκαλοπ εδω μεσα...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
το στιλο ειναι καλυτερο απο το κια σε εμφανιση?
Η πλακα κανεις η μεθυσμενος εισαι (που δεν εισαι γιατι εισαι καλο παιδι) η γραφει το ανηψακι σου..
Nαι, το stilo είναι το απαύγασμα της κομψότητας που απαγορεύεται να συγκριθεί με κάτι άλλο. Ούτε η 8c να ταν.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
το στιλο ειναι καλυτερο απο το κια σε εμφανιση?
Η πλακα κανεις η μεθυσμενος εισαι (που δεν εισαι γιατι εισαι καλο παιδι) η γραφει το ανηψακι σου..
Nαι, το stilo είναι το απαύγασμα της κομψότητας που απαγορεύεται να συγκριθεί με κάτι άλλο. Ούτε η 8c να ταν.
Οχι φυσικα,σε πενταπορτο θα λεγα οτι ειναι ασχημο το προ φεισλιφτ.Σε σχεση με το ceed δε βλεπω που κολλαει κανεις στο θεμα εμφανιση.
-
Γιατί μετα το φέισλιφτ έφτιαξε το πεντάπορτο?
-
Νομιζω καπως....νταξ μπορει να μην ειναι η ιδανικοτερη επιλογη σ αυτα τα λεφτα,αλλα απ το στιλο στο κια;Θα πληρωνες εσυ 13000+ για να παρεις το ceed;
-
Ούτε για Stilo θα πλήρωνα πάντως.
-
Αν δεν ηταν το οικονομικο στη μεση δεν θα καθομουν φυσικα να σκεφτω ποιο να παρω,ΣΙΝΤ η ΣΤΙΛΟ.Σιγουρα το ΣΙΝΤ..Το ΣΤΙΛΟ ειναι οικονομικη επιλογη σαν μεταχειρισμενο.Αλλα ακουω διαφορα και κολαω
-
Θα προτιμούσα να λείπουν οι χαρακτηρισμοί και τα ανούσια vs. σε ένα ΑΚΟΜΑ θέμα. Τι δουλειά έχετε να μαλώνετε για μεταχειρισμένο Stilo vs. καινούριο pro_cee'd?
Κατά τα άλλα, σαν αγορά καινούριου μια χαρά είναι το pro_cee'd, στα 1,4 μόνο όμως. Στα 1,6 είναι ακριβό. Μειονεκτήματά του εκτός από την τιμή, ασυγχώρητα κατά τη γνώμη μου:
-
ροπή χαμηλά. Για να 'δείξει' τα άλογα πρέπει να έχεις συνεχώς ψηλά στροφές, παρά το κοντό σασμάν. Το οποίο κοντό σασμάν σημαίνει και φασαρία στο ταξίδι.
-
Κατανάλωση. Από τις χειρότερες σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Τις αιτίες, αναζητήστε τις στο 1.
-
Θέση οδήγησης. Το τιμόνι μου πέφτει στα γόνατα, όσο κι αν προσπάθησα να βολευτώ. Το ίδιο και σε όσους συναδέλφους το οδήγησαν. Ωραίο σε αίσθηση το σύστημα διεύθυνσης πάντως.
Τα ανωτέρω ισχύουν και για τους δυο κινητήρες. Γενικά, είναι ένα όμορφο, καλοφτιαγμένο, σωστά στημένο αυτοκίνητο, που όμως θέλει τον 1.6 για να πεις ότι πάει καλά, και δυστυχώς στα λεφτά του 1.6 κοιτάς πια για κάποιο από τα τοπ ευρωπαϊκά. Bravo 120 και Leon 125 έρχονται με ΠΟΛΥ καλό εξοπλισμό φθηνότερα από την πλούσια έκδοση του pro_cee'd (φτανει 18 χιλιαρικάκια αν θες και ESP).
-
-
προλαβε να κανει και φεισλιφτ?
-
Σωστος..ξεφυγαμε.συγκρινουμε καινουργιο με μεταχειρισμενο.Για πες καμια γνωμη και για ΣΤΙΛΟ σα μεταχειρισμενο
-
Ο θείος μου έχει το Stilo 1600 station μοντέλο 2004. Πέρα απο μερικά δείγματα πρόωρης φθοράς στο εσωτερικά κανένα άλλο πρόβλημα.
-
Ο χρήστης nightwatcher έγραψε:
Σωστος..ξεφυγαμε.συγκρινουμε καινουργιο με μεταχειρισμενο.Για πες καμια γνωμη και για ΣΤΙΛΟ σα μεταχειρισμενοΓια μένα είναι από τα πιο ενδιαφέροντα σχήματα σε μικρομεσαίο των τελευταίων ετών, αν μιλάμε για το τρίθυρο βεβαίως. Το 1.6 ήταν μια χαρά και σε επιδόσεις (το 1.2... ξέχνα το). Προβλήματα δεν είχε ποτέ ιδιαίτερα σοβαρά, αλλά να αποφύγεις την πανοραμική οροφή των πρώτων μοντέλων. Τιμόνι κακό και αναίσθητο, αλλά γενικά το αυτοκίνητο δεν ήταν καθόλου κακό (το αντίθετο μάλιστα), σε αντίθεση με ό,τι συμπεραίνει κανείς από την άθλια εμπορική πορεία του. Η ΦΙατ έκανε τραγικά λάθη στο μάρκετινγκ του μοντελου και τα πλήρωσε.
Η γνώμη μου είναι να πας για καινούριο πάντως. Συμβιβάσου σε λίγο μικρότερο μέγεθος και δες τα Grande Punto και 207 στις εκδόσεις με τους 120 ίππους. Είναι σουπερμίνι, αλλά σχεδόν... μικρομεσαία σε μέγεθος (και χώρους), έχουν επιδόσεις και καλό εξοπλισμό, και σχετικά λογικές τιμές. ΕΙδικά το φιατάκι.
-
To 207 120άρι μόνο λογική τιμή δεν έχει με τους ξερόλες της εδώ αντιπροσωπείας Διαφήμισαν κινητήρα BMW και χάρηκαν, που σιγά τον κινητήρα στο κάτω-κάτω. Πολύ καλύτερος ο 120άρης του Fiat, άψογη επιλογή το T-Jet περίπου στα 15χιλιάδες ευρώ (το Peugeot με το κλειδί στο χέρι έχει στη φτωχότερη έκδοση 17 χιλιάρικα)
Αν κ το procee'd 1.4 είναι καλύτερο συνολικά σε ποιότητα ενώ τα άλλα 2 έχουν τσιγγουνιές (ωραίο το πλαστικό του 207 στο ταμπλώ αλλά σε κάποια σημεία έχει παραπτώματα). Διάλεξε αν θες επιδόσεις ή χώρους και πάρε το αντίστοιχο, καλό είναι και το T-jet και το cee'd.Κ μια παρατήρηση που ξέχασα: Δυστυχώς ούτε το T-Jet είναι γρήγορο. Τουλάχιστον όχι τόσο γρήγορο όσο θα έπρεπε, όχι όσο θα νόμιζε κανείς για τα 20 κιλά ροπής του.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Κ μια παρατήρηση που ξέχασα: Δυστυχώς ούτε το T-Jet είναι γρήγορο. Τουλάχιστον όχι τόσο γρήγορο όσο θα έπρεπε, όχι όσο θα νόμιζε κανείς για τα 20 κιλά ροπής του.Μα δεν ειναι εννοιες αναλογικες.Αντιστοιχα και το ceed εχει 109 αλογα και απο ροπη...
Γνωμες για μεταχειρισμενο STILO..?