-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
:hmmm: Είσαι σίγουρος;
Για να πω την αλήθεια, όχι, δεν είμαι. Από την άλλη δεν έχω δει ποτέ κανένα.
Γι' αυτό το facelift μιλάω, για τα προηγούμενα ξέρω ότι υπήρχε.
@νδρέας
Και αυτο υπηρχε 5θυρο.Το εχω δει.
http://www.autobild.de/mmg/mm_bildergal ... b=0&page=0 -
3θυρο, 4θυρο, 5θυρο και SW.
-
kostis20
αυτό εννοείς;
-
Spike
Το εφτιαξα...
-
@ Cosneo
Αυτό είναι το προτελευταίο f/l, οι πεντάθυρες εκδόσεις του οποίου υπήρχαν σε αυθονία. εγώ μιλούσα για το τελευταίο (αποδείχτηκε βέβαια πώς είχα λάθος)
@ Kostis20 + Spike
Έχετε δίκιο...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Γκουχ γκουχ...υπάρχει θέμα για 5θυρα μεγάλα...Την είδα δυο φορές λάιβ και σταματημένη και δεν είναι άσχημη. Το 6αρι πάντως είναι σαφώς πιο δυναμικό και ωραίο για τα δικά μου -και νομίζω της πλειοψηφίας- γούστα. Δεν έχει και σοβαρούς κινητήρες, οπότε...πάειιιιι!
Ποιο δεν έχει σοβαρούς κινητήρες; Οι Γάλλοι του autojournal δε
χάνουν ευκαιρία να εκθειάζουν τον 2.0dCi με τους 175 ίππους. Στους
βενζινοκίνητους είναι ολοφάνερο το κενό που θα συμπληρωθεί, φαντάζομαι
σύντομα, από νέους κινητήρες με turbo. ...και έχει κινητήρες το 6; ούτε
έναν ψωρο-V6 ή 5κύλινδρο Ούτε βέβαια turbo, αλλά έχει έναν 2.5
τετρακύλινδρο. 2.5 με 4 κυλίνδρους; Θυμίζει Σιτροέν σεΐξ. -
Σωστός, δικό μου το λάθος. Δεν προσδιόρισα ότι μιλάω για τα κλασσικά ελληνικά δεδομένα (1.6/1.8 και μόνο στο τσακίρ κέφι κάτι πιο δυνατό με τούρμπο).
Αν ήμασταν σε άλλο κράτος και μιλούσαμε λίγο διαφορετική γλώσσα, δεν φαντάζεσαι πόσο θα ήθελα μια C6, ένα 407 Coupe κ.ο.κ.
Η Laguna το μόνο που θα έχει ενδιαφέρον και για την Ελλάδα είναι η 2λιτρη τούρμπο με το Active Drive. Κατά τ'άλλα, είναι καμμένο χαρτί για μένα.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Σωστός, δικό μου το λάθος. Δεν προσδιόρισα ότι μιλάω για τα κλασσικά ελληνικά δεδομένα (1.6/1.8 και μόνο στο τσακίρ κέφι κάτι πιο δυνατό με τούρμπο).Αν ήμασταν σε άλλο κράτος και μιλούσαμε λίγο διαφορετική γλώσσα, δεν φαντάζεσαι πόσο θα ήθελα μια C6, ένα 407 Coupe κ.ο.κ.
Beaucoup plus.
Η Laguna το μόνο που θα έχει ενδιαφέρον και για την Ελλάδα είναι η 2λιτρη τούρμπο με το Active Drive. Κατά τ'άλλα, είναι καμμένο χαρτί για μένα.
Έτσι όπως πάει εδώ η Renault, αλλά και λόγω ελληνικής νοοτροπίας, ακόμα
και 1.4 με 2 turbo και 170 ίππους να έβγαινε το Laguna, πάλι καμμένο χαρτί
θα ήταν. -
...πες το ψέματα!
Υ.Γ. Ρε παιδιά, με έβρισε με αυτό το μπουκουπλί που είπε;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
...Υ.Γ. Ρε παιδιά, με έβρισε με αυτό το μπουκουπλί που είπε;Προς Θεού! ...αλλά αν θέλεις τόσο πολύ γύρνα το άλλο μάγουλο και κάτι θα
κάνουμε. -
Η C6 γιατί δεν έχει μοτέρ? Έχει 2 πολύ καλούς diesel και έναν αρχαίο βενζίνης που ούτως ή άλλως δεν θα πουλούσε ιδιαίτερα στην Ευρώπη. Α και μην μπερδεύουμε τις κατηγορίες. Από την άλλη η C5 προς το παρόν δεν έχει μοτέρ βενζίνης και απορώ γιατί τον παίζουνε οι Γάλλοι
-
Είναι μέλη του μυστικού τραστ των ευρωπαίων κατασκευαστών.
-
Σεΐξ, όχι Σεσίς
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Είναι μέλη του μυστικού τραστ των ευρωπαίων κατασκευαστών.δε φτανουν τα μεταλλα.....για ολους....
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Σεΐξ, όχι ΣεσίςΚαι πάλι δεν είμαι απολύτως σύφωνος αλλά εν μέρει έχεις δίκιο
-
Ρε παίδες, μίλησα/διόρθωσα για Ελλάδα και όχι για πανευρωπαϊκά. Ντίζελ και βενζινοκινητήρες 2,7 και τα λοιπά είτε στη μια κατηγορία είτε στην άλλη, δεν πιάνουν σε αμαξώματα μη τζιπ.
Αν δεν έχεις δυνατό 1.8αρη (με κομπ-τούρμπο ακόμα καλύτερα) ή 1.6αρη με πανάλαφρο αμάξωμα, είσαι και Γάλλος, στην Ελλάδα σε τρώει η μαρμάγκα.
-
Fact δεν αντιλέγω γι αυτό και κατεβάζω καντήλια
-
Η CX μου ήρθε στο νου γιατί είχε 4κύλινδρο κινητήρα με 2.5 λίτρα και ήταν
από τα λίγα μοντέλα στην κατηγορία της που δεν είχε και κινητήρα με 5 ή 6
κυλίνδρους, όπως τώρα το 6.Μακάρι η Ρενό να ετοιμάζει κάτι σε 1.6Τ με 135 το λιγότερο ίππους. Ξαναλέω
όμως πως με την τωρινή κατάσταση της Ρενό στην Ελλάδα, δε σώζεται ούτε
έτσι το Λαγκούνα. Το καλύτερο που μπορεί να πετύχει, αν και όταν αποκτήσει
αξιοπρεπή αντιπροσώπευση η Ρενό στην Ελλάδα, είναι με κινητήρα 1.6Τ και
135-150 ίππους και τιμή γύρω στα 19.500 ευρώ, μία θέση κοντά στο Μοντέο.
Του το εύχομαι...αλλά δεν το βλέπω. -
Συνεχίζοντας το off topic περί CX να πώ οτι δεν μπορούσε να έχει πάνω από 4 κυλίνδρους γιατί δεν χωρούσανε, το αμάξι άλλωστε είχε σχεδιαστεί αρχικά να έχει κινητήρα με ρότορα...ο οποίος ήταν απλά απαράδεκτος και αποσύρθηκε σχεδόν αμέσως.
-
Παρουσιαζεται η εκδοση GT me 205 ps και ενεργητικη τετραδιευθυνση!!!
Renault Laguna III