-
Χαιρετώ,
το SUBARU STI μοντ.2003 με 6000χλμ παρουσίαζε (από την αρχή) το εξής:
αν κάποιος μπροστινός τροχός περάσει με κάποια χλμ. πάνω από μια ανωμαλία της ασφάλτου ('σπασμένο' οδόστρωμα, καπάκι υπονόμου, λακούβα κλπ) με το τιμόνι στριμένο, έστω και λίγο, τότε ακούγεται ένα χτύπημα μεταλλικής χροιάς, από μπροστά χαμηλά. Οσο τα χλμ ανεβαίνουν τόσο ο ήχος αυτός γίνεται εντονότερος και μάλιστα επαναλαμβάνεται δυό τρεις φορές στιγμιαία, και επιπλέον μεταφέρεται και ένας κραδασμός στο τιμόνι.
Α, το ίδιο συμβαίνει και όταν φρενάρει και πέσει σε ανωμαλία της ασφάλτου, έστω και με ίσιο το τιμόνι!
Το φαινόμενο είναι άκρως ενοχλητικό, και δυστυχώς μετά από επισκέψεις σε τρία (3)εξουσιοδοτημένα συνεργεία λύση δεν έχει βρεθεί, κυρίως γιατί είναι δύσκολο να αναπαραχθούν οι παραπάνω συνθήκες μέσα σε κίνηση στους γύρω δρόμους των συνεργείων.
Μήπως υπάρχει κανένας ομοιοπαθών, ή τελος πάντων κάποιος ξέρει κάτι για να με διαφωτίσει? -
Χαιρετώ,
το SUBARU STI μοντ.2003 με 6000χλμ παρουσίαζε (από την αρχή) το εξής:
αν κάποιος μπροστινός τροχός περάσει με κάποια χλμ. πάνω από μια ανωμαλία της ασφάλτου ('σπασμένο' οδόστρωμα, καπάκι υπονόμου, λακούβα κλπ) με το τιμόνι στριμένο, έστω και λίγο, τότε ακούγεται ένα χτύπημα μεταλλικής χροιάς, από μπροστά χαμηλά. Οσο τα χλμ ανεβαίνουν τόσο ο ήχος αυτός γίνεται εντονότερος και μάλιστα επαναλαμβάνεται δυό τρεις φορές στιγμιαία, και επιπλέον μεταφέρεται και ένας κραδασμός στο τιμόνι.
Α, το ίδιο συμβαίνει και όταν φρενάρει και πέσει σε ανωμαλία της ασφάλτου, έστω και με ίσιο το τιμόνι!
Το φαινόμενο είναι άκρως ενοχλητικό, και δυστυχώς μετά από επισκέψεις σε τρία (3)εξουσιοδοτημένα συνεργεία λύση δεν έχει βρεθεί, κυρίως γιατί είναι δύσκολο να αναπαραχθούν οι παραπάνω συνθήκες μέσα σε κίνηση στους γύρω δρόμους των συνεργείων.
Μήπως υπάρχει κανένας ομοιοπαθών, ή τελος πάντων κάποιος ξέρει κάτι για να με διαφωτίσει? -
Χαιρετώ,
το SUBARU STI μοντ.2003 με 6000χλμ παρουσίαζε (από την αρχή) το εξής:
αν κάποιος μπροστινός τροχός περάσει με κάποια χλμ. πάνω από μια ανωμαλία της ασφάλτου ('σπασμένο' οδόστρωμα, καπάκι υπονόμου, λακούβα κλπ) με το τιμόνι στριμένο, έστω και λίγο, τότε ακούγεται ένα χτύπημα μεταλλικής χροιάς, από μπροστά χαμηλά. Οσο τα χλμ ανεβαίνουν τόσο ο ήχος αυτός γίνεται εντονότερος και μάλιστα επαναλαμβάνεται δυό τρεις φορές στιγμιαία, και επιπλέον μεταφέρεται και ένας κραδασμός στο τιμόνι.
Α, το ίδιο συμβαίνει και όταν φρενάρει και πέσει σε ανωμαλία της ασφάλτου, έστω και με ίσιο το τιμόνι!
Το φαινόμενο είναι άκρως ενοχλητικό, και δυστυχώς μετά από επισκέψεις σε τρία (3)εξουσιοδοτημένα συνεργεία λύση δεν έχει βρεθεί, κυρίως γιατί είναι δύσκολο να αναπαραχθούν οι παραπάνω συνθήκες μέσα σε κίνηση στους γύρω δρόμους των συνεργείων.
Μήπως υπάρχει κανένας ομοιοπαθών, ή τελος πάντων κάποιος ξέρει κάτι για να με διαφωτίσει? -
δε ξερω αν το εχεις κοιταξει ηδη , αλλα τα silent-block τα εχεις ελεγξει?
ειναι πηγη θορυβων ετσι οπως το περιγραφεις... -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
δε ξερω αν το εχεις κοιταξει ηδη , αλλα τα silent-block τα εχεις ελεγξει?
ειναι πηγη θορυβων ετσι οπως το περιγραφεις...όντως, ξέχασα να αναφέρω οτι με πρόταση του 3ου συνεργείου αλλάχτηκε το ένα silent-block: διαφορά καμμία...
-
Κρεμαγιέρα, Ημιαξόνιο, Χαλαρή γέφυρα η ακραξόνιο...τα έχουμε δεί όλα.
Σίγουρα εάν δεν το λύσεις εξ ων τα συνετέθη δεν πρόκειται να βρείς εύκολα τη λύση...
SUBARU IMPR. STI 2003 "ΧΤΥΠΗΜΑ" ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ Σ