Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    • 1
    • 2
    • 126
    • 127
    • 128
    • 129
    • 130
    • 214
    • 215
    • 128 / 215
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    439
    4287
    17392
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Ένα λάστιχο δεν είναι πιο επιρρεπές σε ζημιά στην ζάντα και στο ίδιο σε χτύπημα λακούβας όταν έχει πολύ χαμηλή πίεση;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harlek last edited by

        Ο χρήστης mario boni έγραψε:
        τι προτείνετε για ciquecento?145/70/13 φοράει
        για Β330 μου είπανε και Yokohama Α drive
        γύρω στα 160 και τα 2

        Αν και από κάποιους ίσως φάω κράξιμο, θα το πω!
        Michelin Energy! Χαμηλή αντίσταση κύλισης (σημαντικό στις πολύ χαμηλές ιπποδυνάμεις) και χαμηλός θόρυβος (επίσης σημαντικό σε αμάξια με περιορισμένη ηχομόνωση).
        Δεν έχουν το 'τρελό' κράτημα, αλλά το Cinque δεν είναι των ορίων ούτως ή άλλως.
        Ήρεμο & 'χαλαρωτικό' λάστιχο, λίγο ακριβό αλλά με μεγάλη διάρκεια σε χιλιόμετρα & χρόνο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          neos last edited by

          Ο χρήστης drdino έγραψε:
          Ένα λάστιχο δεν είναι πιο επιρρεπές σε ζημιά στην ζάντα και στο ίδιο σε χτύπημα λακούβας όταν έχει πολύ χαμηλή πίεση;

          Για ζημιά στη ζάντα ναι. Τώρα για το ίδιο το λάστιχο δεν είμαι σίγουρος, πάντως σίγουρα η φθορά τους είναι σημαντικά πιο γρήγορη όταν έχουν χαμηλή πίεση.

          Αν και από κάποιους ίσως φάω κράξιμο, θα το πω!
          Michelin Energy! Χαμηλή αντίσταση κύλισης (σημαντικό στις πολύ χαμηλές ιπποδυνάμεις) και χαμηλός θόρυβος (επίσης σημαντικό σε αμάξια με περιορισμένη ηχομόνωση).
          Δεν έχουν το 'τρελό' κράτημα, αλλά το Cinque δεν είναι των ορίων ούτως ή άλλως.
          Ήρεμο & 'χαλαρωτικό' λάστιχο, λίγο ακριβό αλλά με μεγάλη διάρκεια σε χιλιόμετρα & χρόνο.

          Κι εγώ πιστεύω ότι τα Energy είναι καλά για μικρής ιπποδύναμης και βάρους αυτοκίνητα. Μέχρι και στο Golf μια χαρά λειτουργούσαν αν δεν ζητούσες πολλά. Έχουν κακή συμπεριφορά στο βρεγμένο δυστυχώς αλλά είναι αρκετά αθόρυβα, δεν μεταφέρουν κουραστικούς κραδασμούς στο τιμόνι γιατί είναι μαλακά και αντέχουν πολύ στο χρόνο (το αυτοκίνητο του πατέρα μου έχει βγάλει 5 χρόνια και 80.000 χλμ με αυτά και δεν είναι καν στα τελευταία τους ακόμα!!!).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dirtoulios last edited by

            5 χρόνια με το ίδιο λάστιχο..... για πολυμερισμό δεν έχεις ακούσει?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              neos last edited by

              Εγώ του λέω να τα αλλάξει εδώ και 2 χρόνια αλλά είναι μεγάλη κουβέντα Το θέμα πάντως είναι ότι δουλεύουν ακόμα οκ. Ο λαστιχάς του είπε ότι μέχρι και 7 χρόνια και

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aserf last edited by

                Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
                5 χρόνια με το ίδιο λάστιχο..... για πολυμερισμό δεν έχεις ακούσει?

                Και μένα πολλά μου φαίνονται τα 5 χρόνια, ένας 'θείος' μου είχε σπάσει το ρεκόρ. Είχε κάτι Michelin Energy σε μια Mercedes 220 του 70 για 10+ χρόνια. Περιττό να πω ότι είχαν αρχίσει να φεύγουν κομμάτια. Ευτυχώς ζήτημα ήταν να κινούσε το αυτοκίνητο 1-2 φορές το μήνα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Υπήρχαν και άλλοι με 8 χρόνια Energy και ταξιδάκια οικογένειας σε δύσβατες περιοχές...και μετά φυσικά, θα έφταιγε 'η κακιά η ώρα'...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spike last edited by

                    Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                    Υπήρχαν και άλλοι με 8 χρόνια Energy και ταξιδάκια οικογένειας σε δύσβατες περιοχές...και μετά φυσικά, θα έφταιγε 'η κακιά σκάλα'...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      msc3169 last edited by

                      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                      Υπήρχαν και άλλοι με 8 χρόνια Energy και ταξιδάκια οικογένειας σε δύσβατες περιοχές...και μετά φυσικά, θα έφταιγε 'η κακιά η ώρα'...

                      Η υπερβολική ταχύτητα.Είναι πιο must.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Μπα, με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, η 'υπερβολική ταχύτητα' δεν στέκει!

                        Αν και μια φορά, λέει, τους σταμάτησαν γιατί πήγαιναν με 180 (40 περίπου πάνω από την ανακοινωμένη τελική).

                        Απάντηση οδηγού στον τροχονόμο: 'Πάρ'το και αν μπορέσεις να πιάσεις τα 180, σου το χαρίζω'.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stavrosg last edited by

                          Εγώ που κατάφερα να λιώσω ένα σετ Energy μετά από 2.5 χρόνια και 'μόλις' 40000km κερδίζω τίποτα; [ ]

                          Σχετικο-άσχετο: Είναι κάτι απροσδιόριστο που δεν μ'αρέσει με τα Goodyear Eagle που φοράει το swift από το εργοστάσιο. Αλλά δεν δικαιολογείται αλλαγή αυτή τη στιγμή... Τέλος πάντων, θα δείξει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lazarefa last edited by

                            Προτάσεις για διάσταση 225/45/17; Το αυτοκίνητο γράφει 12-15000 χλμ ετησίως, κάνει περίπου 3 μεγάλα ταξίδια το χρόνο (1000 χλμ πήγαινε έλα ανά ταξίδι) συν καμιά δεκαριά ταξίδια των 150-250 χλμ το χρόνο. Τα υπόλοιπα γίνονται μέσα στην Αττική, κυρίως στη διαδρομή δουλειά-σπίτι και τούμπαλιν που περιλαμβάνει αρκετά χιλιόμετρα Κηφισού. Σε ταξίδια σπάνια πηγαίνω για ώρα με πάνω από 140 χαω, αλλά στιγμιαία μπορεί και να το σκίσω κομματάκι (εφόσον η κατάσταση-διάθεσή μου και οι συνθήκες του δρόμου το επιτρέπουν ). Βασικό ζητούμενο τα καλά κρατήματα, μικρές κατά το δυνατό αποστάσεις φρεναρίσματος κι επίσης η αντοχή στο χρόνο. Επίσης να μην αργεί υπερβολικά να ζεσταθεί. Το αμάξι είναι ένα Astra GTC 1.8 125 ίππων και τα τωρινά ελαστικά (μαμά) τα Bridgestone Potenza RE050A με δείκτη ταχύτητας W (ήτοι μέχρι 270χαω). Σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος στα 2,5 χρόνια και 34000 χλμ που έχω κάνει, πέρα ίσως από το γεγονός ότι αργούν κάπως να ζεσταθούν, χωρίς βέβαια κιόλας να έχω πειστεί 100% ότι για το συγκεκριμένο αμάξι και τις συνθήκες οδήγησης που προανέφερα δεν υπάρχουν καλύτερα σε κράτημα ελαστικά.
                            Βασικά από κάποιες πρόχειρες γνώμες εδώ μέσα έχω αρχίσει να σκέφτομαι τα Continental SportContact 3 με δείκτη V. Τι λέτε; Ακούω προτάσεις...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              funkyreverend last edited by

                              Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
                              Εγώ που κατάφερα να λιώσω ένα σετ Energy μετά από 2.5 χρόνια και 'μόλις' 40000km κερδίζω τίποτα; [ ]

                              Και στο Clio τα ίδια. 40Κ χιλιόμετρα τη μια φορά και 35Κ την επόμενη σε Energy 185/60/14.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Λιώσιμο; Δλδ φαγώθηκε ομοιόμορφα και έφτασε στους δείκτες φθοράς;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mirage last edited by

                                  Έχω και εγώ μια περίπτωση ενός C2 με λιωμένα Energy μετά απο 60Κ και ένα μπρος πίσω. Δεν είχε φτάσει στους δείκτες φθοράς το λάστιχο αλλά σε κάθε περίπτωση είχε αρκετή ορατή φθορά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Καταπληκτικό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      adis4gr last edited by

                                      lazarefa αν και νομιζω οτι η διασταση ειναι υπερβολικη για αμαξι και ιπποδυναμη το κοντι σπορτ3 ειναι αρκετα καλο...

                                      και το παιλοτ σπορτ αλλα ψαξε λαστιχα που θα ζεσταινονται γρηγορα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spike last edited by

                                        lazarefa

                                        225-45-17 για 125 άλογα ; ...πωπω...θα σέρνεται.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stavrosg last edited by

                                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                          Λιώσιμο; Δλδ φαγώθηκε ομοιόμορφα και έφτασε στους δείκτες φθοράς;

                                          Δυο χιλιοστά πριν το δείκτη στα εμπρός.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Ξέρουμε τιμή για sportcontact3 σε 215/45/17;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 126
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 128 / 215
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr