-
Όσο πιο πολύ την κοιτάζω τόσο πιο πολύ μου αρέσει η 924.Μπας και χρήζω ψυχιατρικής παρακολούθησης;
Πέρα από την πλάκα,βρίσκω το σχέδιο της διαχρονικά απλό,μακριά από οποιαδήποτε προσπάθεια ανώφελου εντυπωσιασμού που θα λειτουργούσε εις βάρος του σε βάθος χρόνου (παράδειγμα η 924 Carrera GT).Τί και αν τη θεωρούν Audi;Τελικά το αυτοκίνητο αυτό αδικήθηκε πρωτίστως από το κοινό της Porsche,μόνο και μόνο γιατί ατύχησε να φέρει τα σήματά της.Αν είχε κυκλοφορήσει με τα σήματα της Audi ή έστω της VW,σίγουρα σήμερα θα ήταν ένα πολυπόθητο classic,με κοινό θαυμαστών και τιμές πολλαπλάσιες των σημερινών.
Προσωπικά θα επέλεγα μια ατμοσφαιρκή 924 μοντέλο μέχρι 78.Μοτέρ που δεν υστερεί τόσο σε απόδοση σε σχέση με την turbo και επιλογές εσωτερικού διακόσμου πολύ πιο ήπιες.
Μήπως πρέπει να το κάνεις το βήμα;Από την άλλη θεωρώ ότι η ουσία του ερωτήματος, είναι η προσπάθεια να βρεθεί μέσω μιας σειράς πολυποίκιλων περιορισμών, το κλασσικό εκείνο που θα σε κάνει,αν αυτό είναι δυνατό, να μην λοξοκοιτάξεις σε άλλο, από τη στιγμή που θα το έχεις στην κατοχή σου.
Και ενώ εμείς βολοδέρνουμε μέσα στο ανικανοποίητο,δεν μπορώ να μην ζηλέψω το φίλο NIGA ή το BMWδακια Γιάννη,για την κατασταλαγμνένη τους απόψη.
Νίκο πραγματικά σε ζηλεύω.Δεν σου παίρνει τα μυαλά καμία σειρήνα.Τυχερέ. -
Hρεμιστε κυριοι οχι και 924 για κλασικο
Όσο πιο πολύ την κοιτάζω τόσο πιο πολύ μου αρέσει η 924.Μπας και χρήζω ψυχιατρικής παρακολούθησης; οπωσδηποτε και γρηγορα , γιατι δεν θα εχω να μαθαινω για ιταλικα εργα τεχνης
-
APR εσύ έψαχνες για σιμκα αμπαρτ, νομίζω; Δεν εχεις πολλή δουλειά ακόμα μέχρι να το βρεις;
Κλασσικό κλασσικότατο το 924 και με τη βούλα του εργοστασίου πλέον!!
Πότε ήταν η τελευταία φορά που είδατε 924 ολόκληρο και σε απείραχτη κατάσταση με τα χρωμιάκια του και τα λάστιχα-κουλουράκια;Alba, στο 924 έκανα το μεταπτυχιακό μου... υπάρχουν πολλές εκδόσεις με διάφορα σαζμαν, εξοπλισμούς, ποιότητες υλικών.... διάκοσμοι (και απόκοσμοι δακοσμοι κιόλας ) κ.α.
Θα σου πω για τις εκδόσεις μολις πάω στο σπίτι που έχω το αρχείο αλλά, φυσικά, στο classic Porsche forum, όχι εδώ...tip το σωστό 924 ειναι γαλβανισμένο...
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Νίκο πραγματικά σε ζηλεύω.Δεν σου παίρνει τα μυαλά καμία σειρήνα.Τυχερέ.Nαι αλλά αυτό ισχύει για το υποθετικό ερώτημα αν θα έπρεπε να έχουμε μόνο ένα ποιό θα διαλέγαμε! Επειδή όμως δεν έχουμε κανένα τέτοιο πραγματικό περιορισμό προς το παρόν, υπάρχουν πολλές σειρήνες που μου παίρνουν τα μυαλά! Και φίλοι που υποδαυλίζουν!!!!
ΒTW η Flaminia είναι by far το πιο κλασσάτο αυτοκίνητο που μπορώ να φανταστώ!
-
Δεν το ψαχνω , απλα ειπα κι εγω τι θα ηθελα να εχω
Οσο για τα 924 .... μονον αν εισαι της κατηγοριας ..... i audi , και σ'αρεσει να οδηγεις τετοια αρωστα αυτοκινητα , μπορεις να ζεις και με ενα 924
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Hρεμιστε κυριοι οχι και 924 για κλασικοκαι γιατί όχι; τι πρόβλημα έχει;
edit: τώρα διάβασα την απάντησή σου από πάνω. Τι ακριβώς είναι η κατηγορία I Audi;
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
I Audi;εεεεεχμμμ... εσύ;
Όχι, δε μου αρέσουν τα audi... καθόλου για την ακρίβεια. Έχουν πολύ καλά μηχανικά μέρη, ωστόσο και αυτά, ξέρεις, δεν τα βλέπω με κλειστό το καπώ!
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Hρεμιστε κυριοι οχι και 924 για κλασικοΌσο πιο πολύ την κοιτάζω τόσο πιο πολύ μου αρέσει η 924.Μπας και χρήζω ψυχιατρικής παρακολούθησης; οπωσδηποτε και γρηγορα , γιατι δεν θα εχω να μαθαινω για ιταλικα εργα τεχνης
Εγώ πάω να αγιάσω........... και εσύ δεν μ'αφήνεις
Για τα ιταλικά έργα τέχνης τώρα.Το γράφω για όσους ενδεχομένως δεν το ξέρουν.Το λογότυπο που όλοι (καλά εκτός του D Jet ) οι αυτοκινητόφιλοι και όχι μόνο οι ιταλόφιλοι 'προσκύνανε',το δεύτερο παγκοσμιώς αναγνωρισίμο λογότυπο μετά από αυτό της Coca Cola,μιλάω για το cavallino rampante της Ferrari,δεν είναι τίποτα περισσότερο ή τίποτα λιγότερο από το σύμβολο της πόλης της Στουτγάρδης.Εξ'ου και η ταυτότητά του με το λογότυπο της ντόπιας Porsche.
Ως γνωστόν το cavallino rampante,διακριτικό του ήρωα πιλότου του Α παγκοσμίου, Francesco Baracca,παραχωρήθηκε από την οικογένεια του τελευταίου στον Enzo Ferrari το 1929, προκειμένου να το χρησιμοποιεί στην αγωνιστκή Scuadra Ferrari της Alfa Romeo.
Mάλιστα το cavallino rampante του Baracca ήταν βαμένο κόκκινο,προς τιμήν του οίκου της Σαβοϊας,και βάφτηκε μαύρο από την μοίρα στην οποία πετούσε,μετά την κατάριψη και το θάνατό του.
Ο Baracca υιοθέτησε ως διακριτικό του το καλπάζον αλογάκι (σύμβολο της πόλης της Στουτγάρδης)μόλις μετά την πέμπτη κατάριψη αντιπάλου αεροσκάφους (από τα 34 που συνολικά κατέριψε) το 1916.
Το πέμπτο αυτό αεροπλάνο,ήταν ένα Albatros BII της Αυστροουγγρικής αυτοκρατορίας,ο πιλότος του οποίου ήταν από τη Στουτγάρδη.Γι αυτό λοιπόν ιταλόφιλοι προσοχή.Όταν ανεμίζετε σημαίες της Ferrari έχετε υπόψη σας ότι κρατάτε στα χέρια ένα σύμβολο τευτονικό.
Για το λόγο αυτό αρχίστε να ανεμίζετε καλύτερα τα λάβαρα με το οικόσημο των Visconti (Alfa Romeo) ή με το δημιούργημα του Conte Carlo Biscaretti di Ruffia για τη Lancia [/img] -
Ρε μπας και θέλω Porsche και δεν το έχω καταλάβει
D Jet...........βάλε με στα άδυτα των μυστικών της 924
Το επαναλαμβάνω.NIGA είσαι ο καλύτερος (εντάξει....αρκεί να κόψεις τις κακές παρέες) -
Alba μόλις αποφάσισα να κρατήσω τις κακές παρέες και να μεγαλώσω την συλλογή από ... άρρωστα αυτοκίνητα!
-
ΟΙ ι audi , τι ειναι ? Ενα κλικ λιγοτερο μακρια απο την απ'τους i japan .........
-
ΟΙ ι audi , τι ειναι ? Ενα κλικ λιγοτερο μακρια απο την απ'τους i japan .........
I JAPAN = μ'αρεσουουουουουν τα αυτοκινητακια του λουνα παρκ
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΟΙ ι audi , τι ειναι ? Ενα κλικ λιγοτερο μακρια απο την απ'τους i japan .........Μην τους πικραίνεις έτσι.Πάνω που πετάξανε από πάνω τους τη ρετσινιά της διχρονίλας και προσπαθούν να πείσουν εαυτούς και αλλήλους ότι είναι ιστορικοί απόγονοι της Auto Union (sorry Νίκο)
-
Κι εσύ Βρούτη Alba; Είναι γνωστό ότι το παρελθόν της Audi είναι το δικό μου 100 και τίποτε άλλο, αλλά σε αντίθεση με κάτι άλλους χάρη σε αυτό απέκτησε μπόλικο παρόν και μέλλον!
(sorry Alba!) -
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Κι εσύ Βρούτη Alba; Είναι γνωστό ότι το παρελθόν της Audi είναι το δικό μου 100 και τίποτε άλλο, αλλά σε αντίθεση με κάτι άλλους χάρη σε αυτό απέκτησε μπόλικο παρόν και μέλλον!
(sorry Alba!)Έγραψες.Αποστομωτική η απάντησή σου.
Αλλά και εγώ στο μέλλον σκοπεύω,στα πλαίσια της αναβάθμισής μου,να πάρω γερμανικό αυτοκίνητο.Και μάλλον Audi -
Πως το ειπες αυτο ?
Αναβαθμιση σου ?
Ενταξει καταλαβαινω οτι αγαπας τους φιλους σου , και δεν θελεις να αισθανοντε χαλια και μονοι , με τα αρματα που διαθετουν , αλλα οχι και τετοια θυσια ..........
-
Citroen CX 25Gti Turbo 2
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Και ενώ εμείς βολοδέρνουμε μέσα στο ανικανοποίητο,δεν μπορώ να μην ζηλέψω το φίλο NIGA ή το BMWδακια Γιάννη,για την κατασταλαγμνένη τους απόψη.
Νίκο πραγματικά σε ζηλεύω.Δεν σου παίρνει τα μυαλά καμία σειρήνα.Τυχερέ.Από την άλλη εγω νιώθω παγιδευμένος στα bmw, οταν έπεσαν κάποια καλά ιταλικά κουπέ, ενιωσα έξω από τα νερά μου γιατι δεν τα ηξερα ως αυτοκίνητα και πελαγωμένος τα πούλησα. Οπότε παραμένω πιστός στη μόνιμη μου σχέση.
-
Ο χρήστης yiannis2002
Από την άλλη εγω νιώθω παγιδευμένος στα bmw, οταν έπεσαν κάποια [b έγραψε:
καλά ιταλικά κουπέ[/b:15m40uu0], ενιωσα έξω από τα νερά μου γιατι δεν τα ηξερα ως αυτοκίνητα και πελαγωμένος τα πούλησα. Οπότε παραμένω πιστός στη μόνιμη μου σχέση.ευτυχως , και μαλλον ....διεσωθεις Γιαννη μου απ'τις βλαβερες σκουριες
-
Διεσώθην μάστορα, οπότε τώρα μπορώ να μελετω απερίσπαστος το ευπαθές μπροστινό σύστημα των μπεεμβέ και να αναζητώ τρόπους ενίσχυσης του!!
Το ένα και μοναδικό