-
Το vdc; Μια μ@λακία και μισή είναι. Οικτρή απογοήτευση.
-
Το ASR πάντως είναι απίστευτο... (εκτός από σωτήριο)
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Το ASR πάντως είναι απίστευτο... (εκτός από σωτήριο)πόσο απίστευτο και σωτήριο μπορεί να ναι ένα αντισπίν;
Άντε να σου γλιτώσει λίγο λάστιχο... -
Με τέρμα γκάζι σε στροφιλίκι σε γλιτώνει από περιττές αγοραπωλησίες. Άπειρες φορές σε στροφή που έχω μπει λίγο 'άγαρμπα' με τέρμα πατημένο γκάζι βλέπω το λαμπάκι να αναβοσβήνει και να μην αφήνει το αμάξι να πετάξει μούτρα. Τώρα υπήρχε και ένα φαινόμενο που είχαμε αναλύσει στο alfisti ότι με το ASR on σε συγκεκριμένες συνθήκες βγάζει μια πολύ γλυκιά υπερστροφή.
Στο δικό μου επειδή έχει 17' λάστιχα δεν ενεργοποιείται τόσο σε ευθεία (τι να σου κάνουν 120 αλογάκια) όσο σε κλειστή στροφή με πατημένο γκάζι. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Με τέρμα γκάζι σε στροφιλίκι σε γλιτώνει από περιττές αγοραπωλησίες. Άπειρες φορές σε στροφή που έχω μπει λίγο 'άγαρμπα' με τέρμα πατημένο γκάζι βλέπω το λαμπάκι να αναβοσβήνει και να μην αφήνει το αμάξι να πετάξει μούτρα. Τώρα υπήρχε και ένα φαινόμενο που είχαμε αναλύσει στο alfisti ότι με το ASR on σε συγκεκριμένες συνθήκες βγάζει μια πολύ γλυκιά υπερστροφή.
Στο δικό μου επειδή έχει 17' λάστιχα δεν ενεργοποιείται τόσο σε ευθεία (τι να σου κάνουν 120 αλογάκια) όσο σε κλειστή στροφή με πατημένο γκάζι.Το ASR είναι από ηλίθιο εως ακόμα κι επικίνδυνο σε καθημερινή οδήγηση. Πόσες φορές δεν έχω μείνει σχεδόν ακίνητος στη μέση διασταύρωσης χωρίς γκάζι γιατί ενεργοποιήθηκε την πιο ακατάλληλη στιγμή (πολύ ευαίσθητο)...
Σε γρήγορη οδήγηση έκανε την διαφορά μόνο με πολλά άλογα-ροπή όπου και λειτουργούσε σαν ηλεκτρονικό μπλοκέ καθώς με stock αυτοκίνητο είναι ψιλοαπίθανο να ενεργοποιηθεί εκτός από πολύ κλειστά κομμάτια όπου στις περισσότερες περιπτώσεις σου κλείνει και το γκάζι...
Με κανονικό μπλοκέ όμως και άλογα το ASR είναι υπέροχο καθώς μπαίνει πολύ αργότερα!
-
Αυτή που οδήγησα εγώ με vdc, asr και 17αρια ήταν μια αηδία και μισή σε σφιχτό στροφιλίκι.
Το τιμόνι της άμεσο (με τόσο χαμηλό προφίλ και τόσο κοντή κρεμαγιέρα και εγώ άμεσος θα ήμουν), αλλά σε αίσθηση δεν ήταν αυτό που περίμενα με τους εξάψαλμους που έχω ακούσει. Σε σχέση με τα σύγχρονα δεν νομίζω να είναι καλύτερο σε αίσθηση. Καλή ποιότητα κύλισης παρά τα 17αρια, αυτό μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Λεβιές αδιάφορος, φρένα εντυπωσιακά, συνεπικουρούμενα και από τα 17αρια sportcontact 3.Τα προβλήματα στα ηλεκτρικά δεν έλειψαν φυσικά, αυτά τουλάχιστον επιβεβαιώνουν τον ιταλικό της χαρακτήρα (με τόσα μούτρα λίγο ακόμα και θα νόμιζα ότι είναι γερμανικό κατεβαίνω μικρή ευθεία που τελειώνει σε αριστερή ανοιχτή και καπάκι δεξιά κατηφορική φουρκέτα δύο επιπέδων και έχω μαζέψει καμιά 130-140. Στο σημείο φρεναρίσματος δεν φρενάρω ακόμα, και πιέζω λίγο παραπάνω, αλλά τελικά πέφτω όλος πάνω στα φρένα τα οποία πραγματικά με εντυπωσίασαν με την δύναμή τους. Εκεί λοιπόν που μουρμουρίζω τι φρενάρες είναι αυτές και ο συνοδηγός μου αναρρωτιέται αν μιλάω για την στροφή που έρχεται ή λέω την προσευχή μου, με ξυπνάει απότομα το beep beep beep. Κοιτάω την οθόνη, vdc failure. Σιγά μην είναι και game over.
Φυσικά το cruise control δεν δούλεψε ποτέ στα 400 χλμ, όσες χριστοπαναγίες και αν του έριξα.Α, και καίει. Πολύ. Καλοκαίρι στην ίδια ακριβώς διαδρομή με αρκούδα το 307 μου έκαψε 11,5-12. Η 147 τώρα χωρίς αρκούδα (με 2 άτομα όμως) έκαψε κάπου στα 16-17.
Πάντως, το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι κουκλάρα η άτιμη. Σε λευκό polare και κόκκινο δέρμα...
-
Γι αυτο ποτε δε θα γινεις κατοχος αλφα...
-
Αύριο θα πάω να την πάρω για μια μέρα μάλλον.
Αλλά δεν ξέρω τι παίζει με αυτήν την τελετή μυσταγωγίας που λες.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μια μικρή διόρθωση: το ASR ήταν στάνταρ στις 120άρες και extra στις 105...Για τώρα μιλάω. Τώρα, δεν υπάρχει 105 πια.
-
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
εμενα παντως το λαμπακι αυτης της σαχλαμαρας αναβει μονο οταν θελω να κατεβασω τα 320αλογα κατω.
με τα 230ατια δεν αναβει ποτε.
αυτο συνεπαγεται οτι για ακομα μια φορα οι ιταλοι εχουν πλαισια με μπολζς..Εσύ έχεις 156 μακράν καλύτερο στήσιμο-χωρίς πλάκα...
...Κοιτάω την οθόνη, vdc failure. Σιγά μην είναι και game over.
Φυσικά το cruise control δεν δούλεψε ποτέ στα 400 χλμ, όσες χριστοπαναγίες και αν του έριξα.Αν την είχες καιρό θα έβλεπες ότι αν δεν την οδηγούσες για πάνω από 3 μέρες -ή με το πολύ κρύο-, μετά με το που την βάζεις μπρος σκάνε όλα μαζι: ASR Failure, ABS failure, motor control system failure κλπ με το που κάνεις restart όλα καλά!
Την πρώτη φορά που το έκανε ομολογώ με τρόμαξε μετά το συνήθισα..Α, και καίει. Πολύ. Καλοκαίρι στην ίδια ακριβώς διαδρομή με αρκούδα το 307 μου έκαψε 11,5-12. Η 147 τώρα χωρίς αρκούδα (με 2 άτομα όμως) έκαψε κάπου στα 16-17.
Η δίλιτρη 147 είναι πιο οικονομική από την 1.6 120 το Α4 που έχω τώρα (2TQ) είναι οικονομικότερο και από τις δυο
Το ταμπεραμέντο των twin spark από τις 5000 και μετά όμως δεν το έχει! -
Σε γρήγορη οδήγηση έκανε την διαφορά μόνο με πολλά άλογα-ροπή όπου και λειτουργούσε σαν ηλεκτρονικό μπλοκέ καθώς με stock αυτοκίνητο είναι ψιλοαπίθανο να ενεργοποιηθεί εκτός από πολύ κλειστά κομμάτια όπου στις περισσότερες περιπτώσεις σου κλείνει και το γκάζι...
Α γειά σου. Αυτό ακριβώς ήθελα να γράψω αλλά θα πλάκωνε ο γνωστός συρφετός για εξηγήσεις...
Τώρα για το πρώτο που λες ναι καμιά φορά (αλλά υπερβολικά σπάνια) μπορεί να ενεργοποιηθεί επειδή ήμουν λίγο άτσαλος με το γκάζι εκεί που δεν έπρεπε αλλά όχι κάτι φοβερό. -
Απίθανο, απίστευτο, ηλίθιο...
Youtube VideoΈτσι βγαίνει εκτός το vdc στην 147 της EMIKO εδώ στην σαλόνικα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Απίθανο, απίστευτο, ηλίθιο...
Youtube VideoΈτσι βγαίνει εκτός το vdc στην 147 της EMIKO εδώ στην σαλόνικα...
Νταξει... το να πιστεψετε τον drdino, ειναι σαν να πιστευετε το Autotriti. Ο ανθρωπος ειναι βαλτος... τι να λεμε τωρα...
-
Ας παει να παρει κανα γκολφ πεστου ρε για να σταματησει να σπαμαρει κατα της αλφα..
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Ας παει να παρει κανα γκολφ πεστου ρε για να σταματησει να σπαμαρει κατα της αλφα..+207
-
Επειδή συζητούσαμε για 2λιτρη Selespeed, είπα να το ανεβάσω να το δούμε...
-
Τιμή σχεδόν 30.000 ευρώ τότε...και τώρα έχει 26.000 ευρώ
-
Νέα έκδοση 147:
Ο χρήστης Carscoop έγραψε:
Alfa Romeo 147 Collezione II: With Extra GoodiesBuilding on last year’s limited edition Alfa 147 Collezione, Italian sporting car manufacturer, Alfa Romeo, has updated the 2008 Model Year version by adding a lowered suspension, new paint combinations, leather interior and exclusive 17 inch alloy wheels. Also, for the first time ever, the Alfa 147 Collezione will be available in Ghiaccio White special paint finish, along with the option of a black gloss roof. -Continued
Available in the UK from Saturday 9 February at £13,950, the latest versions of the 3 and 5-door Alfa 147 Collezione are offered with either a 1.6TS petrol or 1.9JTDM diesel engine, both producing 120 bhp. The Alfa 147 Collezione accelerates from 0-62 mph (100 km.h) in 10.6 and 9.6 seconds respectively and on to top speeds of 120 and 121 mph (193 km/h & 195 km/h).
Source: http://carscoop.blogspot.com/2008/02/al ... extra.html
-
Λοιπόν...πρόβλημα:
Με πήρε ο κολλητός μου πριν λίγο πανικόβλητος (με την 147 105άλογα...μαζί τις είχαμε πάρει)...λέει κατέβα κάτω. Πάω κάτω...και είχε μείνει ακριβώς έξω από το σπίτι μου...μένει 5 στενά πιο κάτω.
Μου έλεγε ότι έτσι όπως πήγαινε ξαφνικά του έκανε κάτι χρατζ-χρουτζ...νόμιζε μου έλεγε ότι πάτησε γάτα. Λέω...ιμάντας 100%. Ανάβω τη πρώτη σκάλα να κάνει check να δω αν βγάζει κανένα error...όλα ΟΚ. Βάζω μπροστά...μοτέρ ΟΚ. Ακουγόταν εντάξει...υγιέστατο! Βάζω όπισθεν...πάω να ξεκινήσω...γραπ...γρουπ...γρατζούναγαν πάντα...και χτύπαγαν άσχημα. Λέω...σασμάν 100%. Συμπλέκτη είχε αλλάξει ΚΑΙ σασμάν πριν περίπου 20.000κμ.
Το σπρώχνουμε λίγο προς τα πίσω...και λέω θα το τσουλήσουμε μέχρι το πάρκινγκ του...και να φωνάξει το πρωί την οδική.
Έτσι όπως προχωράγαμε (αλάρμ...κόρνες από πίσω...πανικός...βγαίνω λέω...έχω πρόβλημα, άσε μας!) βάζω 2α...γκάζακι...και όλα ΟΚ!!! Προχωρούσε κανονικά! Βάζω 3η...επίσης...βάζω 4η, 5η. Όλα οκ! Σταματάω...ξεκινώ με 1η, όλα ΟΚ. Ξεκινώ με 2α...όλα ΟΚ! Για κακή μας τύχη...είχε κάτσει με αλάρμ κάποιος στο πάρκινγκ του και έπρεπε να σταματήσουμε!
Βάζω πρώτη...πάω να ξεκινήσω...γκραπ, γκρουπ...ντρανταγμοί...χτυπήματα...πανικός! Βάζω νεκρά...πάλι πρώτη...όλα ΟΚ. Μπαίνουμε στο γκαράζ...πήγα λίγο μπρος πίσω...ΟΚ. Άνοιξα το καπώ...όλα τα υγρά εντάξει.
Πάω να το βάλω στη θέση του...πάλι τα ίδια! Εν τω μεταξύ το πρωί που θα έχουν κρυώσει όλα...δε παίζει να βγει από εκεί!
Τι λέτε??? Σασμάν??? Φαγωμένο ή σπασμένο σε κάποιο σημείο? Γιατί χτύπαγε άσχημα.
Στοιχεία: Έχει 59000κμ...όλα τα σέρβις ΟΚ, είναι leasing.
Alfa 147 forum