-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
έχουν πανάκριβα service,
ασε απο σερβις ειναι πανακριβα...
ομως τα κανει ολα και συμφερει...
-
Θεωρω το passat μια κλαση πανω απο ολα τα υπολοιπα!Ειναι αυτοκινητο με μεγαλυτερο πρεστιζ κ το δειχνει!Φοβερη εμφανιση μεσα κ εξω,παρα πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης κ κυλισης.Το μονο κακο το αυξημενο κοστος χρησης...
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Θεωρω το passat μια κλαση πανω απο ολα τα υπολοιπα!Ειναι αυτοκινητο με μεγαλυτερο πρεστιζ κ το δειχνει!Φοβερη εμφανιση μεσα κ εξω,παρα πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης κ κυλισης.Το μονο κακο το αυξημενο κοστος χρησης...Το Passat είναι καλά κατασκευασμένο (με εξαίρεση μερικά πλαστικά στο εσωτερικό...), αλλά με τον 1.4 θα ζορίζεται νομίζω...
Τέλος, οι βασικές εκδόσεις έχουν ελλείψεις, ενώ και στις μεσαίες μπορεί να λείπουν πχ τα χειριστήρια στο τιμόνι για το ηχοσύστημα.
Καλό οικογενειακό είναι σίγουρα, αλλά δεν ξερω αν είναι καλύτερο από το Mondeo ή το Mazda 6. Είναι φθηνότερο πάντως χάρη στον 1.4 TSI, αλλά σε βάθος χρόνου, με τα service στην VW ίσως και να μην είναι...Εγώ θα τα έκανα test drive όλα και θα ήμουν προσεκτικός ακόμη και σε λεπτομέρειες πριν αποφασίσω και φυσικά, αναλυτική φόρμα για το κόστος των service.
-
nikodoc_z4
ομως τα κανει ολα και συμφερει...
Passat:21.400 (203km/h) (10,5 0/100) (Xωρος αποσκευων 565lt)
vectra:21.550 (210km/h) (10,7 0/100) (Xωρος αποσκευων 500lt)
citroen c5:21.950 (201km/h) (10,0 0/100) (Xωρος αποσκευων 471lt)
ford mondeo:22.920 (195km/h) (12,3 0/100) (Xωρος αποσκευων 550lt)
avensis 1.6:22.050 (195km/h) (12,0 0/100) (Xωρος αποσκευων 520lt)Θες κατι αλλο?Γιατι σε ειδα πολυ ειρωνικο...
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
nikodoc_z4ομως τα κανει ολα και συμφερει...
Passat:21.400 (203km/h) (10,5 0/100) (Xωρος αποσκευων 565lt)
vectra:21.550 (210km/h) (10,7 0/100) (Xωρος αποσκευων 500lt)
citroen c5:21.950 (201km/h) (10,0 0/100) (Xωρος αποσκευων 471lt)
ford mondeo:22.920 (195km/h) (12,3 0/100) (Xωρος αποσκευων 550lt)
avensis 1.6:22.050 (195km/h) (12,0 0/100) (Xωρος αποσκευων 520lt)Θες κατι αλλο?Γιατι σε ειδα πολυ ειρωνικο...
πατα τον συμπλεκτη να γινει αποσυμπλεξη!
επισης
Passat:19840 125ps (203km/h) (10,5 0/100) (Xωρος αποσκευων 565lt) 1.4
vectra:**21.550 ** 140ps (210km/h) (10,7 0/100) (Xωρος αποσκευων 500lt) 1.8
citroen c5:16990 125ps (201km/h) (10,0 0/100) (Xωρος αποσκευων 471lt) 1.8
ford mondeo:19770 125ps (195km/h) (12,3 0/100) (Xωρος αποσκευων 550lt) 1.6
avensis 1.6:18950 110ps (195km/h) (12,0 0/100) (Xωρος αποσκευων 520lt) 1.6 -
Μιλαμε για αναλογο επιπεδο εξοπλισμου...Οχι το ενα να εχει δερματα και το αλλο να μην εχει ουτε πατακια...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ειναι αλήθεια ότι τα νεα VW καίνε μόνο super αμόλυβδη
Όχι
καίνε περισσότερο από όσο γράφουν τα χαρακτηριστικά στα περιοδικά,
Αν εννοείς τις τυποποιημένες μετρήσεις, κατανάλωσης, ναι. Αλλά αυτό το κάνουν όλα τα αμάξια.
έχουν πανάκριβα service, και βγάζουν συνεχώς προβλήματα?
(για να μην βιαστέίτε να με βρίσετε μέχρι πρίν 1 χρόνο είχα VW)Ναι, τα σέρβις τους δεν είναι και τόσο φτηνά. Συνεχώς προβλήματα δεν βγάζουν πάντως.
Μα τι λέτε;;;;;;;Όταν ο κατασκευαστής προτείνει βενζίνη 98 οκτανίων,κάτι ξέρει...Το Passat έχει κινητήρες άμεσου ψεκασμού!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Μιλαμε για αναλογο επιπεδο εξοπλισμου...Οχι το ενα να εχει δερματα και το αλλο να μην εχει ουτε πατακια...Aπο εξοπλισμό είναι σχεδόν τιγκαρισμένη η συγκεκριμένη έκδοση της C5
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μιλαμε για αναλογο επιπεδο εξοπλισμου...Οχι το ενα να εχει δερματα και το αλλο να μην εχει ουτε πατακια...
Aπο εξοπλισμό είναι σχεδόν τιγκαρισμένη η συγκεκριμένη έκδοση της C5
Φυσικά. Υπάρχει διαφορά γιατί αυτά που αντικαθίστανται εντός 3, 4 μηνών τα πουλάνε και φτηνότερα και πλουσιοτερα εξοπλισμένα απο τα άλλα που είναι καινούρια ή ενός ετους μοντέλα.
-
Δεν αντιλέγω απλά πρέπει να πώ οτι έχει υπερπλήρη εξοπλισμό σε αυτά τα λεφτά και για κάποιον που την επιλέγει γνωρίζοντας την αλλαγή μοντέλου νομίζω οτι αποτελεί μια τιμιότατη αγορά.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δεν αντιλέγω απλά πρέπει να πώ οτι έχει υπερπλήρη εξοπλισμό σε αυτά τα λεφτά και για κάποιον που την επιλέγει γνωρίζοντας την αλλαγή μοντέλου νομίζω οτι αποτελεί μια τιμιότατη αγορά.Συμφωνώ. Τώρα ...'τιμιότατη'? Μάλλον συνειδητή θα έλεγα. Όπως και να έχει, πρόκειται για αγορά ενός αυτοκινήτου που σε λίγους μήνες μόνο, θα θεωρείται ' προηγούμενο μοντέλο', που σίγουρα παίζει κάποιο ρόλο ...
-
K να'ταν αυτο το μοναδικο της μειονεκτημα(no offence)...
-
mirage
Συμφωνω 100% σε ολα που ειπες για την C5 απλα αλλαζει μοντελο...Σε ιδια συγριση με σχεδον αυτα τα μοντελα στους ιταλικους 4τροχους το Passat βγηκε πρωτο με ανεση...
Εγω απλα ειπα την πιο καλη λυση για μενα δεν του εβαλα το μαχαιρι στο λαιμο...
Λες και εχω συμφεροντα αν παρει passat ο πατερας του... -
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
K να'ταν αυτο το μοναδικο της μειονεκτημα(no offence)...To offence μου είναι οτι δεν λές τα υπόλοιπα.
-
Απλα δε μ'αρεσει καθολου μωρε γι'αυτο το λεω!Απλα θεωρω οτι κ το c5,οπως κ ολα τα προηγουμενα citroen της κατηγοριας,ειναι παρα πολυ επικεντρωμενα στην ανεση ενω σε πολλους αλλους τομεις ειναι αρκετα πισω...(κινητηρας,εσωτερικη ποιοτητα κα)
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Απλα δε μ'αρεσει καθολου μωρε γι'αυτο το λεω!Απλα θεωρω οτι κ το c5,οπως κ ολα τα προηγουμενα citroen της κατηγοριας,ειναι παρα πολυ επικεντρωμενα στην ανεση ενω σε πολλους αλλους τομεις ειναι αρκετα πισω...(κινητηρας,εσωτερικη ποιοτητα κα)Στα λεφτά που κοστίζει η C5 είναι τσάμπα! Ούτε κορεάτικο δεν αγοράζεις, όχι 1.8 με 125 ίππους, χώρους, απίστευτη άνεση , κράτημα.
Αν κάποιον δεν τον πειράζει που σύντομα θα υπάρχει το καινούριο και πολύ ομορφοτερο ανάμεσά μας, τότε να την αγοράσει χωρίς φόβο και πάθος. Θα είναι και αξιόπιστη, αφού έχει τόσα χρόνια στην αγορά. Επίσης, όσα και να χάσει στη μεταπώληση, έχει δώσει πολύ λίγα να την αγοράσει, οπότε πάλι κερδισμένος θα βγει σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Σίγουρα ΔΕΝ είναι σπορ, αλλά ακόμη και η πιο μαλακή Citroen, κρατάει καλά στο δρόμο, όσοι έχουν οδηγήσει Xsara, γνωρίζουν...
Φυσικά και τα άλλα αυτοκίνητα που συζητάμε είναι πολύ καλά, αλλά κανένα σ'αυτά τα λεφτά! -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Μα τι λέτε;;;;;;;Όταν ο κατασκευαστής προτείνει βενζίνη 98 οκτανίων,κάτι ξέρει...Το Passat έχει κινητήρες άμεσου ψεκασμού!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ο κατασκευαστής δεν προτείνει 98 οκτάνια... η αντιπροσωπεία το λέει αυτό... Πίστεψέ με από προσωπική εμπειρία με Α3FSI 1,6 κινείται ακριβώς το ίδιο (δηλαδή απελπιστικά αργά) είτε βάλεις σούπερ είτε βάλεις απλή αμόλυβδη...
Η σχέση άμεσος ψεκασμός = 98+ οκτάνια δεν ισχύει...
Εγώ πάντως ψήφισα C5... τέτοια άνεση δεν έχω ματαδεί...
Απλά θα καίει σχετικά πολύ (βάρος + σχετική έλλειψη ροπής = xese mesa) και αντικαθίσταται πολύ σύντομα (γι' αυτό και οι προσφορές), πράγμα που σημαίνει ότι είναι μία γενιά πίσω σε εικόνα εσωτερικού και άλλα πράγματα... Αλλά καταπίνει ότι βλακεία πετάξει ο Έλληνας εργολάβος του δημοσίου πάνω στο δρόμο...
κατά βάθος είμαι οικογενειάρχης... :lol:
-
Συμφωνώ με Highfidelity.
Αν θέλεις άνεση στην οδήγηση το συνώνημο στα λεξικα αυτοκινήτου είναι citroen. Είναι ταξιδιάρα και έχει φοβερή οδική συμπεριφορά. Αν δεν σε νοιάζει ότι σε λίγους μήνες αλλάζει το μοντέλο χτύπα την. Ειναι όντως φοβερή ευκαιρία. Επιπλεον θα έχεις και ένα μοντέλο δοκιμασμένο και υπερεξοπλισμένο.
Αλήθεια πόσο θα κοστίζει το αντίστοιχο Passat το οποίο αλλάζει και αυτό σε ένα ενάμιση χρόνο. -
εφοσον θελεται να καλυψεται τις αναγκε σας για 4-5 χρονια η λυση του vectra απο οικονομικης αποψεως ειναι ιδανικη ,δειται ομως και τα zafira -s.max-mazda,6
-
γιατι δεν κοιτας και μια αλφα 159 1.8 ?νομιζω θα μεινεις απολυτα ευχαριστημενος...απο τα υπολοιπα θα σου προτεινα το πασσατ αλλα εγω δεν εχω ακομα εμπιστοσυνη στα tsi....καθαρα προσωπικη αποψη αυτο..
Γνωμες για OPEL VECTRA 1.8 (ή κατι αναλογο!!)