-
καλησπερα σε ολους!!!
Θα ηθελα να απευθυνω μια ερωτηση προς ολους τους επισκεπτες του φορουμ.
Θελω που λετε να αγορασω ενα καινουριο αυτοκινητο. Το θελω σπορ και επιθετικο τοσο στη σχεδιαση οσο και στην δυναμη.
Εχω κοιταξει τι παιζει στην αγορα και ειμαι μεταξυ 3 αυτοκινητων.
1 opel astra opc, 2 golf gti, 3 peogeut 308 (1600cc 150-175 hp δεν ξερω βεβαια ποτε θα ειναι ολα τα μοντελα κλπ διαθεσημα).
Οπως καταλαβαινετε δεν ειναι και πολυ ευκολη επιλογη. μ'αρεσει πολυ το opel σχεδιαστηκα κλπ αλλα και τα αλλα 2 επισης. θα ηθελα την γνωμη σας και ιδιως καποιου πιο εμπηρου οπως ιδιοκτητη καποιου απ'αυτα η μηχανικου.
καθε γνωμη ειναι καλοδεχουμενηΣας ευχαριστω πολυ προκαταβολικα.
-
καλησπερα σε ολους!!!
Θα ηθελα να απευθυνω μια ερωτηση προς ολους τους επισκεπτες του φορουμ.
Θελω που λετε να αγορασω ενα καινουριο αυτοκινητο. Το θελω σπορ και επιθετικο τοσο στη σχεδιαση οσο και στην δυναμη.
Εχω κοιταξει τι παιζει στην αγορα και ειμαι μεταξυ 3 αυτοκινητων.
1 opel astra opc, 2 golf gti, 3 peogeut 308 (1600cc 150-175 hp δεν ξερω βεβαια ποτε θα ειναι ολα τα μοντελα κλπ διαθεσημα).
Οπως καταλαβαινετε δεν ειναι και πολυ ευκολη επιλογη. μ'αρεσει πολυ το opel σχεδιαστηκα κλπ αλλα και τα αλλα 2 επισης. θα ηθελα την γνωμη σας και ιδιως καποιου πιο εμπηρου οπως ιδιοκτητη καποιου απ'αυτα η μηχανικου.
καθε γνωμη ειναι καλοδεχουμενηΣας ευχαριστω πολυ προκαταβολικα.
-
καλησπερα σε ολους!!!
Θα ηθελα να απευθυνω μια ερωτηση προς ολους τους επισκεπτες του φορουμ.
Θελω που λετε να αγορασω ενα καινουριο αυτοκινητο. Το θελω σπορ και επιθετικο τοσο στη σχεδιαση οσο και στην δυναμη.
Εχω κοιταξει τι παιζει στην αγορα και ειμαι μεταξυ 3 αυτοκινητων.
1 opel astra opc, 2 golf gti, 3 peogeut 308 (1600cc 150-175 hp δεν ξερω βεβαια ποτε θα ειναι ολα τα μοντελα κλπ διαθεσημα).
Οπως καταλαβαινετε δεν ειναι και πολυ ευκολη επιλογη. μ'αρεσει πολυ το opel σχεδιαστηκα κλπ αλλα και τα αλλα 2 επισης. θα ηθελα την γνωμη σας και ιδιως καποιου πιο εμπηρου οπως ιδιοκτητη καποιου απ'αυτα η μηχανικου.
καθε γνωμη ειναι καλοδεχουμενηΣας ευχαριστω πολυ προκαταβολικα.
-
To Leon Cupra δεν παίζει;
Αν έπαιζε θα ήμουν μεταξύ Cupra και GTi (το Astra βγαίνει αυτομάτως λόγω του ότι είναι αποκλειστικά 3d)...Το 308 σε σχέση με τα άλλα δύο είναι μερικές κλάσεις πιο κάτω όσον αφορά τη δύναμη, σε καμία περίπτωση δεν αντιστοιχεί στην κορυφή της γκάμας του μοντέλου όπως τα Cupra, GTi, OPC...
_
-
βασικα το λεων κουπρα δεν μου καθεται καλα. δεν τα ξερω καθολου τα σεατ. ωστοσο δεν με πειραζει ιδιαιτερα το τριπορτο η τετραπορτο. οποτε θα ηταν καλη και μια αποψη πιο τεχνηκη αν γινεται. ευχαριστω παντως kubiak
-
-
Golf αλλά αντικαθίσταται σύντομα. Είναι το καλύτερο , ειδικά σε έκδοση με το DSG αυτόματο κιβώτιο.
-
πολυ καλη ιδεα το mazda 3 mps δεν το ειχα σκευτει καν!! :):)
-
τα cupra,mps ειναι πολυ καλα αυτοκινητα αλλα ειναι ασχημα τα καταραμενα...
το 308 ειναι απλα ενα facelift του πολυ ασχημου 307 και ας θελουν να το παρουσιασουν ως νεο μοντελο,αρα καλυτερα μακρια...ασε που εχω παψει εδω και καιρο να εμπιστευομαι την αξιοπιστια των ΡSA οποτε δεν το συνιστω για κανενα λογο...
το οπελ ειναι ομορφουλι αλλα τα οπελ ειναι πολυ ασχημα στην οδηγηση...δε ξερω γιατι..αλλα ειναι σκ@τ@...
παρε το golfaki και απο αποψη πωλησεων να το δεις http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.p ... &start=810 o περισσοτερος σχετικος με αυτη τη κατηγορια κοσμος αυτο εμπιστευεται....και υπαρχει ειτε σε 5θυρο ειτε σε 3θυρο αν και τα 5θυρα ειναι παρα πολυ ασχημα... -
Με σειρά προτίμησής μου
Mazda 3 MPS
Seat Leon Cupra
Ford Focus ST -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
snip
το 308 ειναι απλα ενα facelift του πολυ ασχημου 307 και ας θελουν να το παρουσιασουν ως νεο μοντελο,αρα καλυτερα μακρια...ασε που εχω παψει εδω και καιρο να εμπιστευομαι την αξιοπιστια των ΡSA οποτε δεν το συνιστω για κανενα λογο...
snipΤο 307 άσχημο εξωτερικά εννοείς, ε; Δεκτό, περί ορέξεως σπανακόπιτα.
Facelift ΔΕΝ είναι, να ψάξεις καλύτερα τα κιτάπια σου.
Όσο για την αξιοπιστία, βαριέμαι πάλι τις ίδιες αέναες συζητήσεις. Κανένας μην πάρει γαλλικό. -
Ο χρήστης epis έγραψε:
βασικα το λεων κουπρα δεν μου καθεται καλα. δεν τα ξερω καθολου τα σεατ. ωστοσο δεν με πειραζει ιδιαιτερα το τριπορτο η τετραπορτο. οποτε θα ηταν καλη και μια αποψη πιο τεχνηκη αν γινεται. ευχαριστω παντως kubiakOk, ας κάνω τότε τη δική μου κατάταξη / αξιολόγηση σε ότι αφορά τις ικανότητες (επιδόσεις, οδηγική απόλαυση):
- MPS
- Cupra / GTi Edition 30
- GTi
- OPC
- ST (κατ'εμέ μεγάλο μειονέκτημα τα 2.500 κυβικά)
Θα ήμουν μεταξύ των Cupra / GTi Edition 30 με τη σημείωση ότι το Cupra είναι αρκετά φτηνότερο του Edition 30...
To MPS με απογοήτευσε όσον αφορά το εσωτερικο του (που είδα στο GTi της χρονιάς 2007)...
_
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
snip
το 308 ειναι απλα ενα facelift του πολυ ασχημου 307 και ας θελουν να το παρουσιασουν ως νεο μοντελο,αρα καλυτερα μακρια...ασε που εχω παψει εδω και καιρο να εμπιστευομαι την αξιοπιστια των ΡSA οποτε δεν το συνιστω για κανενα λογο...
snipΤο 307 άσχημο εξωτερικά εννοείς, ε; Δεκτό, περί ορέξεως σπανακόπιτα.
Facelift ΔΕΝ είναι, να ψάξεις καλύτερα τα κιτάπια σου.
Όσο για την αξιοπιστία, βαριέμαι πάλι τις ίδιες αέναες συζητήσεις. Κανένας μην πάρει γαλλικό.Σ' αυτό συμφωνώ κι εγώ, όσον αφορά το θέμα, κοίταξε και το mazda 3...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
snip
το 308 ειναι απλα ενα facelift του πολυ ασχημου 307 και ας θελουν να το παρουσιασουν ως νεο μοντελο,αρα καλυτερα μακρια...**ασε που εχω παψει εδω και καιρο να εμπιστευομαι την αξιοπιστια των ΡSA οποτε δεν το συνιστω για κανενα λογο...**snipΠληροφοριακά φίλε QsisVTS:
1)τον ίδιο κινητήρα χρησιμοποιεί και το mini cooper S
2)ο κινητήρας είναι προϊόν συνεργασίας PSA-BMW.Έτσι για την ιστορία...για να μη λέμε και ό,τι θέλουμε.
Φίλε epis, η δική μου προτίμηση (αν ήμουν στη θέση σου) θα ήταν:
1)VW Golf V GTI: γιατί είναι (κατά την γνώμη μου -μην πέσετε να με φάτε) το πιο διασκεδαστικό από τα προτεινόμενα στην οδήγηση, γρήγορο, αξιόπιστο και μου αρέσουν και τα πλαστικά-φωτισμός εσωτερικού.- Opel Astra OPC:Πολύ γκάζι...αλλά πολύ όμως, σχεδόν βρωμόγκαζο Και όμορφος ήχος κινητήρα...Μεγάλο μειονέκτημα ότι είναι κάπως κλειστοφοβικά από μέσα, μιας και έχει μικρά παράθυρα.Αλλά περι ορέξεως... επίσης...Πολύ άγριο εξωτερικά.προσωπικά ΄μου φαίνεται κάπως υπερβολικό, αλλά θα το διάλεγα στα σίγουρα αν το γκάζι ήταν ή πρώτη μου προτίμηση. (Βέβαια δε στρίβει... ) Για μένα, μεγάλο (+) ότι έχει standard xenon (που ακολουθούν και τις στροφές ) και οι όμορφες 18άρες (που βέβαια θα σου βγουν ξυνές όταν πας να αλλάξεις λάστιχα ).Πολύ μεγάλο (-) ότι είναι 3θ (λόγω πρακτικότητας) κι εκτός αυτού, αν πιστεύεις επίσης ότι είναι κλειστοφοβικά μπροστά, φαντάσου πίσω.
3)Peugeot 308: δε μου αρέσει ούτε εσωτερικά ούτε εξωτερικά.Μεγάλο ατού ότι είναι 1,6 και ίσως να έχει και μικρότερη κατανάλωση σε ρυθμούς βόλτας.Από την άλλη, το πιο αδύναμο της παρέας.επίσης και το πιο φτηνό και ίσως το 'τίμιο' για τα λεφτά του.
-
δεν ειπα γιατους κινητηρες του 308 αλλα για το πλαισιο,οτι ειναι το ιδιο,οσο για την αξιοπιστια,μετα απο ενα σπασμενο διαφορικο,πολλαπλα προβληματα στα ηλεκτρικα,σπασμενα ψαλιδια,ξεκολλημενη πολλαπλη εισαγωγης(απο το στρωσιμο!!!!),αλλαγη γραναζιων 2ας τριτης εξαιτιας ελαττωματικων ντιζων απο το εργοστασιο και ολα αυτα σε 30000 χλμ νομιζω οτι εχω καθε δικαιωμα να μιλαω(απο καινουριο c2 vts)...ενα clio που ειχα με πολυ χειροτερη μεταχειρηση δεν εβγαλε απολυτως κανενα προβλημα δε βριζω ολα τα γαλλικα μονο τα 2/3 αυτων
επισης το mps εχει σχεδον ιδιο εσωτερικο με rx-8.... -
Δεν είναι το ίδιο πλαίσιο, αλλά οκ.
Όσο για τα προβλήματα που αναφέρεις, δεκτά, αλλά αυτό δεν λέει κάτι γενικά. Και εγώ έχω 3 δικά μου πεζό που δεν έχουν βγάλει τπτ σχεδόν, αυτό δεν σημαίνει ότι τα πεζό είναι 100% αξιόπιστα. Πάντως σπασμένα διαφορικά, ψαλίδια δεν μου μυρίζουν νορμάλ χρήση.
-
ωραια θα κοιταξω παλι για το πλαισιο οσο για τη νορμαλ χρηση ειναι η ιδια που εκανα στο renault 19 στο clio στο vectra και στο s3 που χω τωρα...παραδεχομαι σκληρη χρηση αλλα κανενα δεν τα επαθε ολα αυτα και το c2 ηταν μαλιστα ολοκαινουριο...
-
Αστοχία. Ειδικά το διαφορικό δεν έχει δώσει σημάδια μη αντοχής στα psa. Τέσπα, είμαστε off-topic.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αστοχία. Ειδικά το διαφορικό δεν έχει δώσει σημάδια μη αντοχής στα psa. Τέσπα, είμαστε off-topic.συμφωνοι αυτο που ξερω γω ειναι πως το δικο μου εσπασε τελικα ασχετα με τις στατιστικες και η αντιπροσωπια αρνηθηκε να μου καλυψει την εγγυηση που υποτιθεται οτι δικαιουμουν χρησιμοποιωντας ηλιθια επιχειρηματα και παιρνοντας μου τελικα 2 χιλιαρικα για να μου το φτιαξουν..το μονο σιγουρο ειναι οτι εγω δε ξαναμπλεκω με αυτα τα λαμογια...και επειδη πηγαινα συνεχεια στο συνεργειο(σχεδον καθε βδομαδα)εβλεπα συνεχεια κακομοιρους πελατες σαν κι εμενα(ορδες βασικα ) με πολλα και διαφορα προβληματα...
-
Ο χρήστης epis έγραψε:
Το θελω σπορ και επιθετικο τοσο στη σχεδιαση οσο και στην δυναμη.Κοιταξε..αυτο που περιγραφεις σε αδρες γραμμες ειναι το OPC..απλα εχει λιγη δυναμη παραπανω απο οσο πρεπει.
Τωρα αν η προτεραιοτητα σου ειναι το κλειστο στροφιλικι, το τιμονι-διαβητης..και το βαζεις πανω απο την επιθετικη εμφανιση και τη δυναμη που αναφερεις πιο πανω, κοιτα καποιο απο τα υπολοιπα που σου ειπαν τα παιδια!
Η καταναλωση ειναι στην υπογραφη μου και ειναι απολυτα φυσιολογικη!
(εξαρταται και που θα το χρησιμοποιεις βεβαια)
Ερωτηση σε ενημερωμενους για επιλογη αυτοκινητου