Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    51η Ανάβαση Ριτσώνας ...
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. 51η Ανάβαση Ριτσώνας ...
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 13 / 14
    Ελληνικοί Αγώνες
    68
    266
    900
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        corsadi last edited by

        Κανα βιντεο(κατα προτιμηση ροζ) του περιστατικου παιζει;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          magik last edited by

          Η ΕΛΠΑ δέν έχει αδιόριστους συμβασιούχους οπότε μην ψάχνεις για βίντεο........

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Y
            yiannis2002 last edited by

            Δεν πουλάνε οι συμβασιούχοι, τα μπούκιατσι πουλάνε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Δεν ξέρω τι έκανε εκεί ο Σκαλτσάς, πραγματικά.
              Μου είναι δύσκολο όμως να αποδεχτώ το οτι ποινικά εξισώνεται το σφάλμα του (ή 'σφάλμα' του αν προτιμάτε, όπως θέλετε), με αυτά που έγιναν στο Παλάδιο. Δεν είναι όλα ίσα και όμοια ΙΜΗΟ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sp0 last edited by

                Κώστα δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.....

                Το ότι η ποινή είναι ίδια, δεν σημαίνει κάτι για την πράξη.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  taurus last edited by

                  Μα αυτό λέω και εγώ. Ή η ποινή στις άλλες περιπτώσεις ήταν υπερβολικά επιεικής ή η ποινή του Σκαλτσά ήταν υπερβολικά αυστηρή. Διαλέχτε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sp0 last edited by

                    Δεν με κατάλαβες....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gf last edited by

                      Στην περίπτωση του Παλλάδιου αναφέρεται το άρθρο και ο Κανονισμός για την τιμωρία.

                      Βάση ποιανού Κανονισμού απαγορεύεται να μιλάνε οι αγωνιζόμενοι και να 'συνενοούνται' ?

                      Αυτό είναι ένδειξη πυγμής απο την αρχή ή ποινή σε παράβαση ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • &
                        ''ego-eimai'' last edited by

                        Ο χρήστης GF έγραψε:
                        Στην περίπτωση του Παλλάδιου αναφέρεται το άρθρο και ο Κανονισμός για την τιμωρία.

                        Βάση ποιανού Κανονισμού απαγορεύεται να μιλάνε οι αγωνιζόμενοι και να 'συνενοούνται' ?

                        Αυτό είναι ένδειξη πυγμής απο την αρχή ή ποινή σε παράβαση ?

                        Να μιλάνε μαζί και να συνεννοούνται ως προς τη ?????????????
                        Αν θα κλέψουνε μαζί η χώρια ???????????????
                        ΗΜΑΡΤΟΝ ………….

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Y
                          yiannis2002 last edited by

                          Ο χρήστης taurus έγραψε:
                          Δεν ξέρω τι έκανε εκεί ο Σκαλτσάς, πραγματικά.
                          Μου είναι δύσκολο όμως να αποδεχτώ το οτι ποινικά εξισώνεται το σφάλμα του (ή 'σφάλμα' του αν προτιμάτε, όπως θέλετε), με αυτά που έγιναν στο Παλάδιο. Δεν είναι όλα ίσα και όμοια ΙΜΗΟ...

                          Απλά όπως αποδείχθηκε ήτανε καραπαράνομος εδω και πολυ καιρό και για να μπεί ενα φρένο, έπεσε καμπάνα με αφορμή την 'συνεννόηση'.
                          Οπωσδήποτε δεν εξισώνεται με αυτά που εγιναν στο Παλάδιο αλλά δεν ητανε και αυστηρη ποινή, εδω δεν μιλάμε για να ειναι 2013 αντι για 1999 κυβικά, μιλάμε για αλλοίωση πατώματος, και άλλη πίσω ανάρτηση και αλλοίωση αμαξώματος. Δηλ. σαν να σου έρθω στη Ν2 με κιτ καρ. Πιστευω πως βάσει όλων αυτών έπεσε τετοια καμπάνα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gf last edited by

                            Και γιατί δεν τα αναφέρουν αυτά και να τελειώνουμε ?

                            Τι είναι ' η προσπάθεια συνενόησης και η ανεπίτρεπτη συναλλαγή' ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Y
                              yiannis2002 last edited by

                              Γιατι λόγω της ένστασης του Ρόκκου δεν έχουνε τελεσιδικήσει ακόμα τα αποτελέσματα των ιστορικών στη Ριτσώνα. Μόλις λήξει το θέμα αυτό, θα πέσει και κάποια καμπάνα και από εκεί και θα τελειώνει το θέμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Y
                                yiannis2002 last edited by

                                Ο χρήστης GF έγραψε:
                                Και γιατί δεν τα αναφέρουν αυτά και να τελειώνουμε ?

                                Τι είναι ' η προσπάθεια συνενόησης και η ανεπίτρεπτη συναλλαγή' ?

                                Ειναι του στυλ από ότι ακούστηκε, κάτσε να βγάλουμε τον άλλο απ' εξω και να μεινουμε οι δυο μας και πάρε εσυ το πρωτάθλημα και άσε με εμένα να κάνω τη δουλειά μου. Κάπως έτσι , τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω εγώ από το 'προσπάθεια συνεννόησης και ανεπιτρεπτη συναλλαγή'.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  katman last edited by

                                  Πριν μιλήσουμε για παραποιήσεις ας διαβάσουμε τους κανονισμούς σωστά καθώς και την προτεραιότητα με την οποία αυτοί πρέπει να ακολουθούνται.

                                  Στα ιστορικά το μπέρδεμα οφείλεται στην FIA γι'αυτό και κάθε εθνική ομοσπονδία διαφοροποιείται σε επιμέρους κανονισμούς με βάση τη λογική και το τι συμμετοχές και ύφος θέλει να έχει το πρωτάθλημα.

                                  Παράδειγμα : Στην Αγγλία τα Εσκορτ Mexico τρέχουν στα 1600 παρ'ολο που έχουν ομολογκασιόν 1601 , εδώ τυπολατρικά πάνε στα δίλιτρα κόβοντας έτσι πολλούς επίδοξους αγωνιζόμενους με περιορισμένο μπάτζετ.

                                  Εδώ πριν μερικά χρόνια τα ιστορικά τα κέρδισε παράνομα αυτοκίνητο της κλάσης OPEN , ο Κυρίτσης , όπου για πρώτη φορά παγκοσμίος σκαραβαίος πρωταγωνιστησε σε ιστορικούς αγώνες!!!!!

                                  Οι άγγλοι παλι δέν επιτρέπουν παρεκλήσεις στις ζάντες παραγωγής. Ετσι βλεπουμε αυτοκίνητα με μεγάλες ιπποδυνάμεις να φορούν 6αρες ζάντες.

                                  Στην Αυστραλία πάλι αλλοι κανονισμοι, στη Γερμανια αλλοι.

                                  Να μην συζητήσουμε για το πρώτο ιστορικό ραλλυ ακρόπολις....

                                  Συνεπώς το πρόβλημα είναι διεθνές και η κάθε ομοσπονδία προσαρμόζει τους κανονισμούς στην δική της πραγματικότητα.

                                  Ερώτηση : Αγόρασα γνήσιο Εσκορτ που έτρεχε σαν Group 2 to 76 kai 77 όταν οι ελευθερίες του Group 2 to 78 μειώθηκαν εθεωρείτο πλέον Group 4. Που τρέχω σήμερα ?? Η κατηγορία Η2 από το 2006 τρέχει με J του 81 !!! άρα πρέπει να χαλάσω όλο το αυτοκίνητο που είχα το 2005.

                                  Δηλαδή πρέπει να βγάλω το ξηρό κάρτερ ( έχει ένας που τρέχει ιστορικά ), τα φορ λίνκ ( είχαν μερικοί παλιότερα ) .
                                  Και εννοείται ότι αν έχω Celica, Datsun κλπ εργοστασιακα, αυτα δεν τρέχουν αν δεν αλλάξουν μοτέρ.!!

                                  Μπέρδεμα ε...???

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Y
                                    yiannis2002 last edited by

                                    Μπέρδεμα δεν λες τιποτα.
                                    Για τις ζάντες εχει ειπωθεί ότι της κατηγορίας Β πρέπει να περιοριστούν στις 6 ιντσες, αλλά δεν είδα κανέναν να το κάνει, ούτε να βάλουν κανέναν στην C.
                                    Για τα mexico
                                    τα έσκορτ που τρέχουν στα 1600,και τρεχουν 2 από όσο ξέρω, ως τι τρέχουν, ως μέξικο ή ως κατι άλλο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      istorikos6 last edited by

                                      Ο χρήστης katman έγραψε:
                                      Πριν μιλήσουμε για παραποιήσεις ας διαβάσουμε τους κανονισμούς σωστά καθώς και την προτεραιότητα με την οποία αυτοί πρέπει να ακολουθούνται.

                                      Στα ιστορικά το μπέρδεμα οφείλεται στην FIA γι'αυτό και κάθε εθνική ομοσπονδία διαφοροποιείται σε επιμέρους κανονισμούς με βάση τη λογική και το τι συμμετοχές και ύφος θέλει να έχει το πρωτάθλημα.

                                      Παράδειγμα : Στην Αγγλία τα Εσκορτ Mexico τρέχουν στα 1600 παρ'ολο που έχουν ομολογκασιόν 1601 , εδώ τυπολατρικά πάνε στα δίλιτρα κόβοντας έτσι πολλούς επίδοξους αγωνιζόμενους με περιορισμένο μπάτζετ.

                                      Εδώ πριν μερικά χρόνια τα ιστορικά τα κέρδισε παράνομα αυτοκίνητο της κλάσης OPEN , ο Κυρίτσης , όπου για πρώτη φορά παγκοσμίος σκαραβαίος πρωταγωνιστησε σε ιστορικούς αγώνες!!!!!

                                      Οι άγγλοι παλι δέν επιτρέπουν παρεκλήσεις στις ζάντες παραγωγής. Ετσι βλεπουμε αυτοκίνητα με μεγάλες ιπποδυνάμεις να φορούν 6αρες ζάντες.

                                      Στην Αυστραλία πάλι αλλοι κανονισμοι, στη Γερμανια αλλοι.

                                      Να μην συζητήσουμε για το πρώτο ιστορικό ραλλυ ακρόπολις....

                                      Συνεπώς το πρόβλημα είναι διεθνές και η κάθε ομοσπονδία προσαρμόζει τους κανονισμούς στην δική της πραγματικότητα.

                                      Ερώτηση : Αγόρασα γνήσιο Εσκορτ που έτρεχε σαν Group 2 to 76 kai 77 όταν οι ελευθερίες του Group 2 to 78 μειώθηκαν εθεωρείτο πλέον Group 4. Που τρέχω σήμερα ?? Η κατηγορία Η2 από το 2006 τρέχει με J του 81 !!! άρα πρέπει να χαλάσω όλο το αυτοκίνητο που είχα το 2005.

                                      Δηλαδή πρέπει να βγάλω το ξηρό κάρτερ ( έχει ένας που τρέχει ιστορικά ), τα φορ λίνκ ( είχαν μερικοί παλιότερα ) .
                                      Και εννοείται ότι αν έχω Celica, Datsun κλπ εργοστασιακα, αυτα δεν τρέχουν αν δεν αλλάξουν μοτέρ.!!

                                      Μπέρδεμα ε...???

                                      ποια αυτοκινητα δεν πρεπει να φορανε ξηρο καρτερ ..??

                                      Off-topic warning. Παιδιά, ανοίξτε ξεχωριστό θέμα για αυτά

                                      (Moderator nass)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        katman last edited by

                                        ΟΣΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΩΝ ΤΟΥΣ ΣΑΝ ΓΡΟΥΠ 2, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ 4 ΟΠΟΤΕ ΟΚ.

                                        ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΜΟΤΕΡ TWIN CAM !!!! ΔΗΛΑΔΗ ΤΡΙΠΛΑ ΛΕΦΤΑ !!!

                                        ΟΚ ΝΑΣΣ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          minascorsa last edited by

                                          επειδή ετιχε να ειμαι κοντα σε ολο το προταθλημα τοθ 2007 στα ιστορικα πρεπει να σασ πς οτι κατηε φορα ο σκαλτσας παντα προσπατηοθσε να μαθει αν το αθτοκινητο ηταν νομιμο η παρανομο οστε να διορθςνει καθε παρατυπια που του εβρισκαν.....για παραδειγμα στο βαρναβα βρεθηκε σςστο,στην πορταρια σωστο στη ροδο τα ιδια....τοτε γιατι δεν ειπαν κατι.....δηλαδη επρεπε να μπει σε τοσα εξοδα ο καθε αγςνιζομενος εν ονοματι ροκκος, σκαλτσας κ.α. οδηγοι ....και να φτανει η κριση τοθ πρωταθληματος και να ακυρωθει ο κοποσ τοθς τα εξοδα και παει λεγοντας.........
                                          αν δεν μποροθν να κρατισοθν τα ιστορικα στην ''ιστορια''τςν συγρςνςν ελληνικων αγωνςν ασ τα στειλουν στν Ε(ΑΦΟΥ ΧΡΟΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ_ΙΔΙΟΙ)

                                          Η ΑΠΛΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΘΝ ΕΝΑ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕΣΑ......

                                          (ΕΝΟΙΜΕΡΩΣΤΕ ΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΣΙ ΤΟΘ ΣΚΑΛΤΣΑ)
                                          ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ Τ.ΣΚΑΛΤΣΑ ΜΟΝΟ ΑΠΛΑ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΖΗΣΩ ΟΛΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΒΑΛΑΝ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΤΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΙΣΤΟΡΙΚΟ...ΚΡΙΜΑ ΑΛΛΟ ΧΡΩΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Y
                                            yiannis2002 last edited by

                                            Στο Ακρόπολις τότε που είχαν ραντεβού με τον ΤΕ της FIA γιατι δεν πήγε στο Ζάππειο και πήγε μόνο η άλφα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 13 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr