-
Ο χρήστης flatouter έγραψε:
Μα πως από τη στιγμή που η επίσημη πολιτεία (ΕΛΠΑ) απαιτεί από κάθε αγωνιστικό έκδοση ΔΤΤ κατά το οποίο το αυτοκίνητο πρέπει να έχει roll cage,κάθισμα,ζώνες κτλ τα οποία δεν είναι street legal απαιτεί ταυτόχρονα και χαρτί ΚΤΕΟ όπου αυτά απαγορεύονται?Είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο να τα έχει ταυτόχρονα και τα δύο?Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο νόμος σε κάνει με το ζόρι παραβάτη.Απλα, η ΕΛΠΑ δεν ειναι επισημη πολιτεια, αν κι οπως ολοι βιωνουμε, κι η επισημη πολιτεια ενα μπαχαλο αντικρουομενων νομων και διαταξεων ειναι.
Παιδια, πουθενα στον ανεπτυγμενο αγωνιστικα κοσμο τα αγωνιστικα δεν πανε γραφειο-σπιτι.
Εδω σε μας πανε, εφ οσον δεν οδηγουνται σαν το 106 που ερχοταν στο Καρτοντρομο προχθες με τις παντες στον Παραδρομο. Οδηγω αγωνιστικο 31 χρονια και δεν εχω παρει ποτε κλιση η παρατηρηση, κι ας μ εχουν σταματησει χιλιες φορες, γιατι παντα το οδηγω στη μιση ταχυτητα απ οτι το ΙΧ μου. -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Μα πως από τη στιγμή που η επίσημη πολιτεία (ΕΛΠΑ) απαιτεί από κάθε αγωνιστικό έκδοση ΔΤΤ κατά το οποίο το αυτοκίνητο πρέπει να έχει roll cage,κάθισμα,ζώνες κτλ τα οποία δεν είναι street legal απαιτεί ταυτόχρονα και χαρτί ΚΤΕΟ όπου αυτά απαγορεύονται?Είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο να τα έχει ταυτόχρονα και τα δύο?Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο νόμος σε κάνει με το ζόρι παραβάτη.
Απλα, η ΕΛΠΑ δεν ειναι επισημη πολιτεια, αν κι οπως ολοι βιωνουμε, κι η επισημη πολιτεια ενα μπαχαλο αντικρουομενων νομων και διαταξεων ειναι.
Παιδια, πουθενα στον ανεπτυγμενο αγωνιστικα κοσμο τα αγωνιστικα δεν πανε γραφειο-σπιτι.
Εδω σε μας πανε, εφ οσον δεν οδηγουνται σαν το 106 που ερχοταν στο Καρτοντρομο προχθες με τις παντες στον Παραδρομο. Οδηγω αγωνιστικο 31 χρονια και δεν εχω παρει ποτε κλιση η παρατηρηση, κι ας μ εχουν σταματησει χιλιες φορες, γιατι παντα το οδηγω στη μιση ταχυτητα απ οτι το ΙΧ μου.Γιατρέ, πεστα αυτά και στους επαγγελματίες του χώρου που τρωνε με το κιλό κλήσεις για καυσαέρια και θόρυβο πηγαίνωντας σέρνομενοι με το αγωνιστικό στην ευθυγράμμιση ή στο βουλκανιζατερ και μετά τα λέμε....
-
μηπως λεω μηπως να επικοινωνουσαμε με κανενα σοβαρο ΚΤΕΟ να μας ελεγαν κι αυτοι μια αποψη ;
προσωπικα πηγα στην auteco στην Καβαλας να περασω το Ι.Χ. μου και ειδα μια αλλη νοοτροπια εκει .
μηπως ξερουν αυτοι να φωτισουν ;
-
Ο χρήστης kostas750 έγραψε:
μηπως λεω μηπως να επικοινωνουσαμε με κανενα σοβαρο ΚΤΕΟ να μας ελεγαν κι αυτοι μια αποψη ;προσωπικα πηγα στην auteco στην Καβαλας να περασω το Ι.Χ. μου και ειδα μια αλλη νοοτροπια εκει .
μηπως ξερουν αυτοι να φωτισουν ;
ΟΧΙ
(μετά λόγου γνώσεως)
-
Και πες ότι το πας και το περνάς ΚΤΕΟ και βγάζεις και κάρτα, και σε σταματάει μια ωραία πρωία το κινητό συνεργείο με τους μετρητές και αφου μηδενίσεις το ντεσιμπελόμετρο και πάρεις extra credit σε γράφει-παιρνει πινακίδες-σε ξαναστείλει για ελεγχο οτιδήποτε τέτοιο τελος πάντων, τότε τι γίνεται???
Μήπως θα έπρεπε να υπάρχει κάποιο διαφορετικό καθεστώς για τα αγωνιστικά? -
αν επιτρεπετε γιατι τοση αρνηση ;
-
Προσωπικά δεν δείχνω κάποια άρνηση, ενδεχόμενα εξετάζουμε τα οποία όλα καταλήγουν πως δεν υπάρχει τίποτα στοιχειώδες θεσμικά ώστε να προστατεύσει τον αγωνιζόμενο. Στην τελική κανείς δεν θελει να κάνει το χόμπυ του και να καρδιοχτυπά για το παραμικρό.
-
αν δεν ρωτησουμε ρε παιδια πως θα μαθουμε ;
το υπουργειο ειναι το πλεον αρμοδιο να μας διαφωτησει
για σκεφτειται καθε αγωνας κι απο 400 ευρω προστιμο στους τροχομπατσους
δεν μας φτανουν τα αλλα να εχουμε κι αυτα
-
Παλιά ιστορία με τα ΚΤΕΟ....
Αλλά και τα ιδιωτικά ακολουθούν ευλαβικά τη χαζονομοθεσία με τα κενά της.....
(Πήγα πρόσφατα αυτοκίνητο πελάτη στην Auteco και είδα το πόσο ανοιχτόμυαλοι ήταν... )
-
για δωσε λεπτομεριες τι σου ειπαν ?
γιατι εγω το αντιθετο πιστευα μου φερθηκαν αψογαsp0+ -
Άψογη αντιμετώπιση με ευγένεια αλλά αποτέλεσμα 0.
Αρνούνται να περάσουν αυτοκίνητο ακόμα και με ενα νούμερο μεγαλύτερα λάστιχα (και μιλάμε για ίδιες ίντσες ζάντας, πχ από 185/60-15 σε 195/60-15 και όχι καγκουρομαϊμουδιές) μόνο και μόνο επειδή δεν τα αναφέρει ο κατασκευαστής σαν option.
Και άλλα τέτοια ευτράπελα.......
-
Να ρωτήσω ρε παιδιά, έχουνε γράψει ποτέ κανένα σας για ΚΤΕΟ με το αγωνιστικο???
-
δεν γνωριζω να εχει βεβαιωθει τετοια παραβαση αλλα μην νομισουμε οτι θα αργησει αυτη η ωρα
-
Μήπως θα έπρεπε λοιπόν αρχικά να πιεστεί το «αφεντικό» περισσότερο για να βρει λύση στο πρόβλημα των τρέιλορ, όπου αρκετός κόσμος και σε σας εκεί πάνω αλλά και σε μας εδώ, έχει πληρώσει αρκετές κλήσεις, ε και μετά να λύσει βέβαια και το πρόβλημα του ΚΤΕΟ???
Λέω τώρα εγώ… -
Ο χρήστης kostas750 έγραψε:
δεν γνωριζω να εχει βεβαιωθει τετοια παραβαση αλλα μην νομισουμε οτι θα αργησει αυτη η ωραγνωριζω περιπτωση που τον εγραψαν, πηρε τις πινακιδες του αυτοκινητου τις 'περασε' ΚΤΕΟ κ τελος.
-
Ο χρήστης CRN.gr έγραψε:
Να ρωτήσω ρε παιδιά, έχουνε γράψει ποτέ κανένα σας για ΚΤΕΟ με το αγωνιστικο???Έχουν γράψει φίλο μου !
-
τις πινακιδες μονο ! ?
πως εγινε αυτο το θαυμα !τι γινεται στον κοσμο ρεεεεεεεεεεε
-
Έχω απάντηση από πολυπρωταθλητή, ο οποίος ετοιμάζει και αρκετά αγωνιστικά οτί τα αυτοκίνητα τα περνάνε στα ΚΤΕΟ χωρίς όμως να μου πεί, σε ιδιωτικά ή δημόσια και με ποιόν τρόπο.
-
Παιδια συγγνωμη που επεμβαινω κι επιμενω. μηπας ειναι καλυτερα το θεμα να συζητηθει με Π.Μ. γιατι αλλιως, κι αν ακομη υπαρχει φως στο τουνελ, θα σβησει κι αυτο
-
Έχω δοκιμάσει να περάσω αγωνιστικό από ΚΤΕΟ. Το αυτοκίνητο βρέθηκε σε όλα τα τεχνικά σημεία εντάξει, αλλά κόπηκε γιατί: 'η άδεια γράφει 5 θέσεις ενώ αυτό έχει 2'. Το ίδιο απόγευμα έβγαλα το κέιτζ, έβαλα το πίσω κάθισμα που έτυχε να έχω κρατήσει, πήγα την επόμενη μέρα, ο ανόητος που με έκοψε τώρα με πέρασε, ξανάβγαλα το κάθισμα, ξανάβαλα το κέιτζ και τέρμα. Από τότε δεν έχω ξαναπάει κανένα αγωνιστικό μου σε ΚΤΕΟ και θεωρώ πραγματικά ηλίθιο (σαν εμένα τότε) ή εξαιρετικά κακόβουλο όποιον διανοηθεί να αναφέρει έστω το θέμα. Θέλω να πιστεύω ότι αυτός που ανακινεί το θέμα ανήκει στην πρώτη κατηγορία και όχι στη δεύτερη.
Επίσης, δεν έχω τρέιλερ, ακόμα και όταν πήγα Κένταυρος ή Θερμαϊκού το αυτοκίνητο πήγε οδικώς με ταχύτητα μέχρι 100 χλμ/ώρα, και όποτε με έχει σταματήσει η αστυνομία απλά βλέπουν ότι το αυτοκίνητο είναι αγωνιστικό και δε δημιουργούν κανένα απολύτως πρόβλημα.
Και επί της ουσίας, για όποιον ξεκίνησε αυτό το ανόητο ζήτημα: Το αυτοκίνητό μου, όπως σχεδόν όλα τα αγωνιστικά, είναι 10 φορές πιο προσεγμένο και ασφαλές από το ασφαλέστερο ΙΧ και το μόνο του πρόβλημα είναι η παραπάνω ρύπανση λόγω της έλλειψης του καταλύτη, που επιτρέπεται από την ΕΛΠΑ. ΟΜΩΣ, σε επαρχιακούς δρόμους ή στην εθνική οδό, αυτό αποτελεί πράγματι ουσιαστικό θέμα; Ή μήπως είναι πολύ πιο ουσιαστικό να ασχοληθεί επιτέλους κάποιος με τις χιλιάδες άδειες ταξί στην Αθήνα που αντιστοιχούν η κάθε μια σε δύο ή τρία αυτοκίνητα;
Αγωνιστικά και ΚΤΕΟ