-
H αδερφη μου εχει ενα Polo του 2003 1.4 με 165/70/14 λαστιχα και σκεφτεται να τα αλλαξει αυτες τις μερες. Για χρηση πολης και λιγα ταξιδια, χωρις να το πολυκυνηγαει στο τρεξιμο ή τις στροφες (τυπικη γυναικα οδηγος!:lipsealed: )
Τι θα προτεινατε απο κατασκευαστη και μοντελο?
Θα ηταν μηπως καλυτερα να εβαζε μια διασταση πιο φαρδια? 185/60/14?Ευχαριστω προκαταβολικα!!!
-
Aμα πάει στα 185/60/14 να βάλει τα Exalto. Στην άλλη διάσταση έχει να διαλέξει μεταξύ Energy και EcoContact 3. Λένε οτι τα EcoContact είναι λίγο καλύτερα από τα Energy, δεν έχω προσωπική άποψη για το θέμα
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
H αδερφη μου εχει ενα Polo του 2003 1.4 με 165/70/14 λαστιχα και σκεφτεται να τα αλλαξει αυτες τις μερες. Για χρηση πολης και λιγα ταξιδια, χωρις να το πολυκυνηγαει στο τρεξιμο ή τις στροφες (τυπικη γυναικα οδηγος!:lipsealed: )Τι θα προτεινατε απο κατασκευαστη και μοντελο?
Θα ηταν μηπως καλυτερα να εβαζε μια διασταση πιο φαρδια? 185/60/14?Ευχαριστω προκαταβολικα!!!
Αν η ζάντα της έχει πλάτος 5 ιντσες καλό είναι να μην πάει πάνω από 175/65/14. Αν έχει 5,5, μπορεί να βάλει και 185/60/14.
-
To 185/50-14 μπορει να φορεθει απο 5 εως 7 ιντσες ζαντα
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
To 185/50-14 μπορει να φορεθει απο 5 εως 7 ιντσες ζανταΜια που προφανώς αναφέρεσαι στους πίνακες που συσχετίζουν πλάτη ζάντας και ελαστικών να πω ότι θεωρητικά αυτοί 'επιτρέπουν' να βάλεις και... 165/60 R14 σε ζάντα 6x14 (αλλά βάλτο και δες αποτέλεσμα!!). Οι ακραίες τιμές που δίνουν οι πίνακες αυτοί είναι οριακά λειτουργικές, ενώ παίζει ρόλο και το προφίλ. Ένα λάστιχο π.χ. 185/70/13 (Honda Accord του 87) κάθεται συμπαθητικά στη ζάντα 5x13 που φορά. Αντίθετα, το 185/55/14 ξεχειλίζει σε μια ζάντα 5x14 (π.χ. Punto ELX MK1). Και στις δυο περιπτωσεις εχουμε λασχτιχο 185 σε 5αρα ζαντα.
Το 185/60 R14 σε ζάντα 5x14 είναι ακραία επιλογή και κατά τη γνώμη μου πρέπει να αποφευχθεί.
-
Μάλλον 5.5άρα είναι η ζάντα του Polo. Αν όντως είναι έτσι, μια ψήφος ακόμα υπέρ των Exalto2 σε 185/60/14, εκτός αν δεν έχει υδραυλικό τιμόνι, οπότε (ειδικά για γυναίκα) θα πρέπει να το σκεφτείτε λίγο. Βαραίνει αισθητά το τιμόνι όταν είναι σταματημένο το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
To 185/50-14 μπορει να φορεθει απο 5 εως 7 ιντσες ζαντα
Μια που προφανώς αναφέρεσαι στους πίνακες που συσχετίζουν πλάτη ζάντας και ελαστικών να πω ότι θεωρητικά αυτοί 'επιτρέπουν' να βάλεις και... 165/60 R14 σε ζάντα 6x14 (αλλά βάλτο και δες αποτέλεσμα!!). Οι ακραίες τιμές που δίνουν οι πίνακες αυτοί είναι οριακά λειτουργικές, ενώ παίζει ρόλο και το προφίλ. Ένα λάστιχο π.χ. 185/70/13 (Honda Accord του 87) κάθεται συμπαθητικά στη ζάντα 5x13 που φορά. Αντίθετα, το 185/55/14 ξεχειλίζει σε μια ζάντα 5x14 (π.χ. Punto ELX MK1). Και στις δυο περιπτωσεις εχουμε λασχτιχο 185 σε 5αρα ζαντα.
Το 185/60 R14 σε ζάντα 5x14 είναι ακραία επιλογή και κατά τη γνώμη μου πρέπει να αποφευχθεί.
Aυτα που λές ειναι γνωστα,αλλα αυτο που μας ενδιαφερει εδω ειναι να φορεθούνε τα λαστιχα στις ζαντες που ήδη υπάρχουν,και όχι ΑΝ θα ειχαμε το περιθώριο επιλογων διαφορετικών πλατων,κ.λ.π-κ.λ.π
Μπορει να ειναι οριακα λειτουργικό,όπως αναφερεις και εσυ,εξακολουθει όμως να παραμενει λειτουργικο.
Απο την ώρα που ειχε 5αρα ζαντα,θα μπορούσε να βαλει σε αυτην τα 185αρια λαστιχα. -
Eυχαρισω ολους για την βοηθεια τους....
Zαντες δεν προκειται να αλλαξει, τις μαμα θα συνεχισεις να φοραει, και με βαση τα οσα εχουν λεχθει, αν ειναι να δημιουργηθει το οποιοδηποτε προβλημα θα συνεχισει να φοραει και τις μαμα διαστασεις ελαστικων.
Ο μονος λογος που σκεφτομουν για λιγη μεγαλυτερο πλατος, ηταν με τη λογικη οτι απο το εργοστασιο για λογους κοστους ειχαν βαλει την 165αρα διασταση, και ισως με λιγο πιο μεγαλη να πηγαινε καλυτερα το αυτοκινητο.
Οποτε αν ειναι αυτη που του παει καλυτερα δεν υπαρχει λογος να αλλαχθει. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Προσωπικά και με περίπου 1500χλμ με τα 50άρια τα σχόλιά μου ισχύουν ακόμα.
Οταν σε 'έψηνα' για τα 50αρια,μού'λεγες Κινέζικα
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Eυχαρισω ολους για την βοηθεια τους....Zαντες δεν προκειται να αλλαξει, τις μαμα θα συνεχισεις να φοραει, και με βαση τα οσα εχουν λεχθει, αν ειναι να δημιουργηθει το οποιοδηποτε προβλημα θα συνεχισει να φοραει και τις μαμα διαστασεις ελαστικων.
Ο μονος λογος που σκεφτομουν για λιγη μεγαλυτερο πλατος, ηταν με τη λογικη οτι απο το εργοστασιο για λογους κοστους ειχαν βαλει την 165αρα διασταση, και ισως με λιγο πιο μεγαλη να πηγαινε καλυτερα το αυτοκινητο.
Οποτε αν ειναι αυτη που του παει καλυτερα δεν υπαρχει λογος να αλλαχθει.Ο αδερφός μου στην Corolla πάντως από 165/70-14 πήγε σε 185/60-14 ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ εργοστασιακές μεταλλικές ζάντες και μόνο προβλήματα δε δημιουργήθηκαν. Όπως έχω ξαναπεί αυξήθηκε τόσο η ελκτική όσο και η πλευρική πρόσφυση και βελτιώθηκε ιδιαίτερα το φρενάρισμα. Παράλληλα, η κατανάλωση δε σημείωσε αύξηση.
Αντίστοιχη αλλαγή είχε γίνει και παλαιότερα σε άλλη Corolla (προηγούμενης γενιάς) που οδηγούσε ο πατέρας μου και μιας και εκείνος δεν πιέζει το αυτοκίνητο απλά μπορώ να αναφέρω ότι είχα παρατηρήσει δραστική ελάττωση της επέμβασης του ABS. Η κατανάλωση δε επίσης δεν αυξήθηκε.
Αντίστοιχα, στο δικό μου αυτοκίνητο από 165/70-13 πήγα σε 185/55-14 και πάλι μόνο βελτίωση στα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου παρατήρησα. Βέβαια εν προκειμένω άλλαξα και ζάντες, θεωρώ όμως ότι η αλλαγή άξιζε και με το παραπάνω.
Τέλος, η μεν Corolla έχει 97 άλογα, το δε Φιατάκι μου 72 και σε κανένα από τα δύο δεν παρατήρησα μετρήσιμη/αισθητή διαφορά στις επιδόσεις από την αύξηση του πέλματος των ελαστικών.
Όσον αφορά το αν ταιριάζουν ή όχι στις ζάντες του Polo τα 185άρια να πω ότι φίλος μου έκανε την αλλαγή αυτή σε στρογγυλοφάναρο Polo (νομίζω μοντέλο 2004) της κοπέλας του και έμπαιναν κανονικά τα λάστιχα. Αυτό όμως μπορεί να στο επιβεβαιώσει και ο λαστιχάς βλέποντας τις πλάτους ζάντες φοράει το αυτοκίνητο.
Απλά ενημερωτικά στις Corolla που έβγαιναν και με 165 και με 185 ελαστικά μια εποχή οι ζάντες ήταν οι ίδιες, απλά στη μεν sedan έβαζαν 165άρια, στη δε hatchback 185άρια.
Ελπίζω να βοήθησα κάπως.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Όσον αφορά το αν ταιριάζουν ή όχι στις ζάντες του Polo τα 185άρια να πω ότι φίλος μου έκανε την αλλαγή αυτή σε στρογγυλοφάναρο Polo (νομίζω μοντέλο 2004) της κοπέλας του και έμπαιναν κανονικά τα λάστιχα. Αυτό όμως μπορεί να στο επιβεβαιώσει και ο λαστιχάς βλέποντας τις πλάτους ζάντες φοράει το αυτοκίνητο.
Απλά ενημερωτικά στις Corolla που έβγαιναν και με 165 και με 185 ελαστικά μια εποχή οι ζάντες ήταν οι ίδιες, απλά στη μεν sedan έβαζαν 165άρια, στη δε hatchback 185άρια.
Ελπίζω να βοήθησα κάπως.
Ναι το στρογγυλοφαναρο Polo εχει και πρεπει να ειναι το ιδιο με του φιλου σου. Με βαση αυτα που λες θα ειναι σωστη κινηση η αλλαγη προς αυτη την διασταση. Αυτο κ εγω σκεφτομουν...
-
Γνωριζει καποιος αν ισχυει οτι οι περισσοτεροι κατασκευαστες σταματησαν την παραγωγη 195/205 για 13αρες και οτι βγαζουν μονο ακριβα ελαστικα στην συκεκριμενη διασταση. Το προφιλ δεν με ενδιαφερει ιδιαιτερα αλλα με ενδιαφερει το κοστος.
-
-
-
Όχι, είναι μια κατηγορία πάνω.
-
Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:
Έχει κανείς υπ' όψη του το Dunlop Direzza Sport Z1?
Επίσης και για το Potenza RE-01R?Πολύ καλά λάστιχα (τουλάχιστον έτσι λένε σε αμέρικα και γιαπωνία) που ξεκινούν από μικρές διαστάσεις αλλά επίσημα απ` όσα γνωρίζω δεν έρχονται Ελλάδα -αν κ πλέον έχουν 'παλιώσει' κ θα περίμενε κανείς να τα φέρουν κ στα μέρη μας σιγά σιγά. Οψόμεθα αν κ χλωμό.
-
Ο χρήστης potge2 έγραψε:
Έχει κανείς υπ' όψη του το Dunlop Direzza Sport Z1?
Επίσης και για το Potenza RE-01R?Πολύ καλά λάστιχα (τουλάχιστον έτσι λένε σε αμέρικα και γιαπωνία) που ξεκινούν από μικρές διαστάσεις αλλά επίσημα απ` όσα γνωρίζω δεν έρχονται Ελλάδα -αν κ πλέον έχουν 'παλιώσει' κ θα περίμενε κανείς να τα φέρουν κ στα μέρη μας σιγά σιγά. Οψόμεθα αν κ χλωμό.
Ναι δεν τα φέρνουν γμτ ... δεν παίρνουν έγκριση για Ευρώπη (όπως και τα Advan Neova πχ.)
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Έχει κανείς υπ' όψη του το Dunlop Direzza Sport Z1?
Επίσης και για το Potenza RE-01R?Πολύ καλά λάστιχα (τουλάχιστον έτσι λένε σε αμέρικα και γιαπωνία) που ξεκινούν από μικρές διαστάσεις αλλά επίσημα απ` όσα γνωρίζω δεν έρχονται Ελλάδα -αν κ πλέον έχουν 'παλιώσει' κ θα περίμενε κανείς να τα φέρουν κ στα μέρη μας σιγά σιγά. Οψόμεθα αν κ χλωμό.
Ναι δεν τα φέρνουν γμτ ... δεν παίρνουν έγκριση για Ευρώπη (όπως και τα Advan Neova πχ.)
Θα μας φαει το μαραζι,όταν θα χρειαστούμε λαστιχα.
-
Να τι έμεινε απο το μπροστινό αριστερό Continental PremiumContact του Lancia Y της γυναίκας μου ... Διάσταση 195/50/15 82Η ... χλμ. περίπου 20.000
Στην ΑΟ με 120 χλμ ... δεν έμεινε τίποτα .... ευτυχώς το έσωσε (??? ) ... και δεν υπήρχε άλλη συνέχεια για κανέναν.
-
Tι εγινε εδω ρε Βασιλη;Πώς συνεβη αυτο το πραμα;
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....