-
Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:
φίλε εγώ θα σου συνιστούσα το συνδυασμό belstein me H n R τα έχω στο civic μου και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος στη σχέση άνεση κράτημααυτό το συνδυασμό έκανε και ένα φίλος στο δικό του vts και έμεινε πολύ ικανοποιημένος(πιο πριν είχε κάτι άλλα ελατήρια και ήταν χάλια-αλλά δεν θυμάμαι ποια )!!
-
Εγώ πάλι νομίζω ότι όλες αυτές οι μετατροπές και χαμηλόματα και ιστορίες περισσότερο κακό κάνουν παρά καλό.
Δεν είναι εύκολο να βρείς το σωστό στήσιμο του αυτοκινητου και δεν είναι νόμος ότι το χαμηλό κρατάει καλύτερα κτκ κτλ.
Οι γωνίες κάμπερ και κάστερ αν δεν κάνω λάθος αλλάζουν παρα πολύ με μια αλλαγή σε ζάντες και ελατήρια.
Ετσι το αποτέλεσμα σε πολλά σημεία μπορεί να φαίνεται καλό αλλά σε πολλά άλλα όχι
Παράδειγμα τα απλά τα 106 1.1 ή 1.4 έχουν πολύ μεγάλη απόσταση από το έδαφος.Και όμως το κράτημα τους στο δρόμο είναι από τα καλύτερα -
Γεια σας παιδια,
το τρίξιμο που ακουγεται στο ντουλαπάκι είναι το μοτερ του ανακυκλωτή αέρα (κουμπί στο ταμπλό δίπλα στον κλιματισμό), είναι σχετικά ακριβό και χαλάει σύντομα στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Η το αλλάζεις και σε 6-10 μήνες έχεις το ίδιο πρόβλημα ή βγάζοντας το συγκεκριμένο κουμπί απομονώνεις τη φίσα του και δεν ακούς τίποτα, δεν έχεις βέβαια ανακύκλωση αέρα! Το χαμάλωμα μεταξύ 3 - 3.5 πόντων δένει το αυτοκίνητο προδίνοντάς του όλα τα σχετικά πλεονεκτήματα χωρίς σοβαρά προβλήματα, η λύση που προτίνουν τα παιδιά είναι η καλύτερη...χαιρετώ την ομάδα!!! -
...να μην το ξεχάσω, οι γωνείες καμπερ και κάστερ είναι ιδιοχαρακτηριστικά του κάθε αυτοκινήτου και δεν αλλάζουν με τέτοιες επεμβάσεις
-
Ανακύκλωση αέρα δεν είναι,το ξέρω επειδή την είχα αλλάξει στο 1.1 που είχα παλαιότερα και γνωρίζω αυτό του είδος θορύβου (από τους πολλούς) του Saxo.
Τα ελατήρια τελικά δεν ήταν κομμένα,πάντως η βελτίωση στους κραδασμούς είναι αισθητή (γύρω στο 20%) αλλά παρόλα αυτά τερματίζει και πάλι εύκολα σε σχετικά μικρες λακούβες.
Ο Dealer που μου έβαλε τα ελατήρια(Apex τελικώς),μου είπε ότι τα αμορτισέρ είναι κάπως πεσμένα.
Τα αμορτισέρ έχουν 10 χιλιάδες χιλιόμετρα,είναι πιθανό λέτε να έχουν 'χαλαρώσει';
Αυτά επισκευάζονται;Bilstein Sprint είναι.
Ευχαριστώ -
Εγώ έχω ένα Saxo VTS full 1.6 και έχω μία ανάρτηση της FK Automotive που περιλαμβάνει 2 πλήρη άκρα που έχουν τα πάντα πάνω τους καινούρια(όπως εδρανα πλύμνης τροχών).
Εχουν μπουκάλες Koni κίτρινες,πειραγμένες από FK,ρυθμιζόμενης σκληρότητας, ενώ είναι ρυθμιζόμενη καθ'ύψος.
Με την βοήθεια του Κρίκκη τοποθετήθηκαν πάνω, αλλάχτηκαν τα ελατήρια με σκληρότερα Eibach 240lb και φυσικά ρυθμίστηκαν οι γωνίες κάμπερ όπως και το ύψος στα -3.5mm. Πίσω φοράω Koni κίτρινα.
Γνωρίζω ότι η διάρκεια ζωής των Koni είναι απελπιστικά μικρή όμως εγώ βασικά αγόρασα τα άκρα. Εχω κάνει 15000km με αυτά (64000χλμ έχει συνολικά).
Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό. Ούτε κοπανάει,ούτε τρίζει
Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ σαν μουλάρι στους αγώνες ραλλύ και έχει στην πλάτη του 6 σ/κ δοκιμών-αναγνωρίσεων, 3 trackdays στα Μέγαρα.
Μου έχει παρουσιάσει 1 καμμένη φλάτζα κεφαλής (σύνηθες φαινόμενο) και ένα σετ βάσεων μηχανής.Εάν άντεχα το κόστος ενός Α6 αγωνιστικού σίγουρα θα αγόραζα Saxo A6.
Προς το παρόν 205 Rallye N1 και φύγαμεεεεεεεεεεε....!!!!!
-
Κόστος για όλα αυτά;
Δε θα ήθελα να πάω σε εξωτικές λύσεις,όλα αυτά που παρουσιάζεις φίλε DrPal είναι πολύ καλά αλλά από κόστος;Πού τα βρίσκω αυτά;
Τα bilstein GroupN είναι καλύτερα από τα Sprint;Άκουσα ότι και καλύτερο κράτημα προσδίδουν αλλά και δε κοπανάνε τόσο πολύ όσο τα Sprint. -
Gabriel το κόστος πάντα είναι σχετικό με το τί παίρνεις.
Εγώ τα έφερα 900 Ευρώ από Ευρώπη γιατί το κόστος από Ελλάδα ήταν πολύ. Τώρα νομίζω πως τα βρίσκεις εδώ με 1000 Ευρώ.Το αποτέλεσμα πάντως είναι εκπληκτικό.
Αν θές ευχαρίστως να κανονίσουμε κάπου να το δείς το αμάξι.
Τα Bilstein GR.N πάντως είναι πάρα πολύ καλά. Βέβαια μη νομίζεις ότι είναι κάτι το τρομερά διαφορετικό από τα Sprint.
Για custom made ανάρτηση Bilstein ο ειδικός είναι ο Κυρλαγκίτσης στην Θέρμη της Θεσσαλονίκης. Λόγω επαγγέλματος τον γνωρίζω (είμαι μηχ.μηχανικός σε εργαλειομηχανές CNC). Εχει άδεια από την Bilstein να κατασκευάζει αμορτισέρ με την σφραγίδα 'made in Germany'.Ηδη έχει εξοπλίστεί με ένα τόρνο CNC και βγάζει 'παπάδες'. Εμένα μου πρότεινε να του στείλω το 205 Ραλύ που έχουμε με τον Kpsig και να το πάρω πίσω μετά από 3 μήνες κιτ-καρ με φουσκωμένους θόλους και μεγαλωμένα ψαλίδια.
Ετσι για να μή παραμυθιαζόμαστε, τα Bilstein που έχουμε εδώ, φτιάχνονται στη Θεσσαλονίκη.... Και μπράβο του.
[/b]
-
Geia sas paidia!!!
Na sas pw kai egw thn apopsi mou sxetika me thn anarthsh tou vts (mias kai exw vts kai exw alla3ei hdh dyo anarthseis).
To 5-nto einai poly. Mexri 3,5 ponotus eisai kala. Allwste kai ta agwnistika toso ta xamhlwnoun. Katw apo ayto xalaei h gewmetria ths anarthshs kai den paei swsta.
Ta kalytera einai ta Bilstein Group N , mazi me stenopiatela ellathria (ta agwnistika ta ry8mizomena). Exoun kai koryfaio krathma alla den xtypane ki'olas. An valeis ayta pou sou lew, 8a me 8ymh8eis. TO aytokinhto ginetai poly pio proodeytiko kai ta oria krathmatos tou 3efeygoun para poly apo ayto me tis ergostasiakes anarthseis. Einai san na agorazeis neo aytokinhto.
-
μπορετε να μου δωσετε το τηλεφωνο επικοινωνιας του κου κυρλαγκιτση στην θεσσαλονικη.
οποιος επισης τον γνωριζει (Drpal;) αν θα μπορουσε να μεσολαβησει καποια στιγμη για μια ιδιαιτερη εξυπηρετηση-τιμη ειναι ευπροσδεκτος.ευχαριστω.
τελος προσφατα ειχα μια εμπειρια ως συνοδηγος στο πλοηγο αυτοκινητο στο ραλυ Κρητης.
το αμαξι ηταν ενα opel corsa B με αναρτηση πληρη ρυθμιζομενη της GAZ-SCHOCKS υψος-σκληροτητα.κρατημα απο αλλα πλανητη αλλα αρκετα κουραστικη.δηλ.σε καποιο σημειο αγανακτησα ρε παιδια,τα νεφρα μου κουνιουνται ακομα.παντως δεν αρκει μονο η αναρτηση αλλα πρεπει να ξερεις και να την ρυθμιζεις σωστα.
α ξεχασα να πω οτι το corsa φοραγε 205-40-17........οποτε ανεση γιοκ!!!!!!
γραψαμε ομως χρονους γενικης.......... -
Φϊλοι Σαξομανείς, γειά σας. Είμαι κάτοχος ενός Saxo VTS 16V και μέχρι τώρα έχω κάνει 138.000χλμ. Άλλαξα τα εργοστασιακά αμορτισέρ στα 108.000χλμ(λιγο αργά) με Bilstein Sprint και λίγο πιο μετά τοποθέτησα και ελατήρια χαμηλώματος Eibach τα οποία δίνουν ένα χαμήλωμα 2,5 με 3 εκατοστών εμπρός. Μέχρι τώρα είμαι πολύ,μα πολύ ικανοποιημένος από το κράτημα και το δέσιμο αλλά 'κοπανάει' (και με πιάνει η καρδιά μου) και διαβάζει τις ανωμαλίες του δρόμου ειδικά όταν αυτές είναι σαμαράκια(στο προς τα πάνω δηλαδή).Στις λακκούβες μπορώ να πω οτι δεν κοπανάει αλλά αυτό εξαρτάται από την ταχύτητα και τους επιβάτες του αυτοκινήτου.
Με λίγα λόγια, ο συνδυασμός είναι πολύ καλός για βελτίωση της οδηγησιμότητας αλλά η άνεση πέφτει. Κάπου διάβασα οτι το συγκεκριμένο αμορτισέρ έχει μικρή διαδρομή εμβόλου αλλά δεν είμαι σίγουρος. Ξέρετε τίποτα για αυτό?Προτείνετε κάποια άλλη ανάρτηση η οποία να μην έχει πρόβλημα στο λεγόμενο rebound? -
Μια άλλη απλή λύση είναι τα Bilstein Sport με τα εργοστασιακά ελατήρια, προφανώς χωρίς χαμήλωμα και αλλαγή κάθε 60.000 Km. Το αμάξι δένει, δεν κοπανάει ιδιαίτερα και γλιτώνεις τό κούρδισμα του πίσω μέρους που είναι τέχνη και λίγοι γνωρίζουν να το κάνουν σωστά
-
Παιδιά ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις σας.
Μέχρι στιγμής έχω αλλάξει τα μπροστινά ελατήρια με Apex 3 πόντων(για Peugeot 206 άν δε κάνω λάθος).Παρόλα αυτά λόγω των 'τελειωμένων' όπως λέει ο dealer,μπροστινών αμορτισέρ,τερματίζει πολύ εύκολα η διαδρομή.
Ισχύει αυτό ή ακόμα και τα 3 ποντα είναι υπερβολή,κοπανάει λιγότερο αλλά τερματίζει υπερβολικά ευκολα.
Αυτός προτεινει να αλλάξω και τα 4,με Bilstein GroupN (σκληρά αλλά πολύ καλά) αλλά μιάς και κοστίζουν 500 ευρώ,σκέφτομαι και εφόσον γίνεται και εφόσον αξίζει (θα μου πείτε εσείς )να βάλω 2 μπροστά μόνο σαν και αυτά που είχε (Bilstein Sprint).Tα πίσω είναι σε πολύ καλή κατάσταση και έχουν 9 χιλιάδες χιλιόμετρα ('οσο και τα μπροστά,αλλά πιθανόν αυτά να κλάταραν εξάιτιας των 6ποντων ελατηρίων).Θα γλυτώσω και αρκετά χρήματα φαντάζομαι.
Παρακαλώ δώστε μου τα φώτα σας!!!! -
Φίλε μου, τα Group N πωλούνται σε πολύ χαμηλότερη τιμή από αυτή που γράφεις νομίζω 370 Ευρώ). Αν θέλεις παραπάνω πληροφορίες στείλε μου ΡΜ.
Saxo VTS 16V αναρτήσεις:Ποιός ο καλύτερος συνδυασμός;