-
καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους,
θέλω κάποιος που θυμάται να μου επιβεβαιώσει οτι εχω δίκιο: η e46 318ci είχε 143 ίππους valvetronic και η 320 ηταν 2200 κυβικα και 170 ίππους?
επίσης αν κάποιος είχε την εμπειρία η e46 318ci κινείται αξιοπρεπώς η δεν αξίζει σε αυτή την έκδοση?ευχαριστώ
-
Ο χρήστης tsport έγραψε:
καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους,θέλω κάποιος που θυμάται να μου επιβεβαιώσει οτι εχω δίκιο: η e46 318ci είχε 143 ίππους valvetronic και η 320 ηταν 2200 κυβικα και 170 ίππους?
επίσης αν κάποιος είχε την εμπειρία η e46 318ci κινείται αξιοπρεπώς η δεν αξίζει σε αυτή την έκδοση?ευχαριστώ
Σωστος.Συν το οτι η 318 ηταν διλιτρη.
Ολα αυτα ισχυουν για τα τελευταια μοντελα της Ε46.
Οι πρωτες 318 ηταν 1900 cc τετρακυλινδρη,αργοτερα 1800 115PS και η 320 διλιτρη εξακυλινδρη 150 ps. -
Ο χρήστης tsport έγραψε:
επίσης αν κάποιος είχε την εμπειρία η e46 318ci κινείται αξιοπρεπώς η δεν αξίζει σε αυτή την έκδοση?
ευχαριστώ
Mια χαρά κινείται.
-
Η 3αρα μου αναβει ενδειξη για service αλλα κραταει 1-2 δευτερολεπτα και μετα σβήνει,εχω μολις 7.000,να υποθεσω οτι δεν ειναι ακομα ωρα;Θα επρεπε να κραταει περισσοτερο το φωτακι;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Μήπως μπορεί να μου πει κάποιος στο περίπου κόστος συντήρησης για μία 320 Ε36;
Κάθε πότε θέλει αλλαγή λαδιών;
Σέρβις;
Τι αλλάζετε κάθε φορά;Κοίτα εδώ:
http://www.baydiagnostic.com/inspection ... ection%20IΓια όλα τα inspection που προβλέπονται, και τι περιλαμβάνουν.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Η 3αρα μου αναβει ενδειξη για service αλλα κραταει 1-2 δευτερολεπτα και μετα σβήνει,εχω μολις 7.000,να υποθεσω οτι δεν ειναι ακομα ωρα;Θα επρεπε να κραταει περισσοτερο το φωτακι;Να ελέγξεις μήπως αυτό είναι ένδειξη κάποιου (αμελητέου) σφάλματος.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Μήπως μπορεί να μου πει κάποιος στο περίπου κόστος συντήρησης για μία 320 Ε36;
Κάθε πότε θέλει αλλαγή λαδιών;
Σέρβις;
Τι αλλάζετε κάθε φορά;Κοίτα εδώ:
http://www.baydiagnostic.com/inspection ... ection%20IΓια όλα τα inspection που προβλέπονται, και τι περιλαμβάνουν.
Ευχαριστώ.
Αλήθεια στη δικιά σου πόσο πληρώνεις περίπου σε κάθε σέρβις;;;
-
Εγώ δεν είμαι τυπική περίπτωση...
Κανονικά, θα έπρεπε να πληρώνω ~ 90
-
Δηλαδή με κανονική συντήρηση δεν έχει μεγάλα έξοδα.
Τα μπουζί ή είναι πολύ φθηνά ή στο Punto μου είναι πολύ ακριβά.
Με καδένα είναι ο κινητήρας;
Οι Ε36 είναι μοντέλα 92 και μετά;
-
Ναι, ο κινητήρας είναι με καδένα.
Ακόμα και ο ιμάντας δεν είναι ακριβός και αλλάζει εύκολα.
Η διαφορά είναι ότι εγώ δεν κάνω service σε αντιπροσωπεία. Αλλά σε φίλο μηχανικό. Αγοράζω τα ανταλλακτικά από το εμπόριο.
Κόστος δίσκου/πλατώ=~
-
Thanks kouk!!!
Τελικά όταν αγοράζεις μόνος πέφτει αρκετά το κόστος.
Τώρα μένει να πεισθεί ο σπόνσορας.....
-
Σωστά!
Να τι έχω κάνει φέτος!
1/1 Λάδια Motul 8100 5/40 174.000 70
Εργασία 30
1/1 Δίσκος Sachs 175.000 200
Σινεμπλόκ και πείρος κιβωτίου 35
Εργασία 150
20/1 Βαλβολίνη διαφορικού Castrol 75/140 175.000 46
1/2 Υποδοχή ζώνης καθίσματος οδηγού 175.600 50
16/2 Φίλτρο βενζίνης 176.200 10
Φίλτρο καμπίνας 20
Εργασία 40
24/2 Μπουζί NGK BKR6EK 177.000 50
Εργασία 20
3/3 Καθίσματα M-pack και πλαϊνά 177.000 300
16/3 Επισκευη δεξιού καθίσματος (δέρμα) 177.500 150
16/3 Επισκευή αριστερού ημιαξόνιου 177.500 80
27/3 Radio/CD Pioneer DEH-P4900IB 176.000 250
10/4 Τιμόνι M-Technik 178.000 100
11/4 Λεβιές δερμάτινος 178.000 62
4/5 Λάδια Mobil1 5/50 179.000 73
26/5 ATF Redline High Temp 180.000 17
28/5 Αλλαγή ATF 10
4/6 Σωλήνας εισαγωγής 180.200 16
16/6 Τακάκια πίσω Ferrodo 180.400 20
16/6 Λαμπάκια καντράν 180.400 20
23/6 Αμορτισέρ καπώ και πορτ μπαγκάζ 181.000 105
4/7 Αλλαγή βαλβίδας φρένων 182.000 13
4/7 Αλλαγή ντουϊ πίσω αριστερά λάμπας φρένων 182.000 7
4/7 Εργασία 30
4/7 Αλλαγή ελαστικών Goodyear Eagle F1 182.000 600
20/7 Υγρά κινητήρα Motul Immogel 184.000 50
Τακάκια εμπρός Textar 40
Βαλβολίνη διαφορικού Redline 75/90 40
18/8 Βαλβολίνη διαφορικού AMSOIL 75/140 184.300 40
26/8 Λάδια RedLine 10/40 + Φίλτρο 185.000 92
11/9 Λάμπες Philips Vision Plus 185.700 18
ATF Redline 4D 185.700 15
9/10 Συναγερμός Cobra 187.000 200
10/10 Λάμπα πορείας πίσω (μικρή) δεξιά 187.000 0
11/10 Φίλτρο αέρα 187.000 13
17/12 Επισκευή ανάρτησης 189.000 0 -
πολλα λεφτα ρε συ Νικο...
λογω παλαιοτητας ή και πιο παλια τα ιδια ζητουσε?
-
Δεν τα ζητάει, Σπύρο! Εγώ κάθομαι και τα αλλάζω!
-
Αν έκανα καλά τις πράξεις τα έξοδα βγήκαν 962Ε.
Ο πατέρας μου μόνο για αλλαγή δισκου/πλατώ σε Rav4 έδωσε 750Ε.
edit: κάποιος αφαίρεσε στοιχεία...
Πάντως αυτά που ζητάει δεν είναι πολλά.
-
Εβγαλα αυτά που πούλησα!
Όχι, δεν ζητάει πολλά. Γύρω στα
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
:sorry:Δεν τα ζητάει, Σπύρο! Εγώ κάθομαι και τα αλλάζω!
παντως αν εξαιρεσεις το Νοεμβριο καθε μηνα πινεις στανταρ καφε με το μηχανικο σου!
καλα κανεις και τα αλλαζεις, απλα μου φανηκε περιεργο καθε μηνα να θελει και απο κατι
-
Τα περισσότερα είναι μικροπράγματα (λάμπες κλπ).
Αλλά 8 φορές λάδια/βαλβολίνες/ATF και 2 φορές τακάκια, μέσα σε ένα χρόνο, είναι πολύ, όπως και να το κάνουμε!
Δεν τα ήθελε. Εγώ τα άλλαξα για να κάνω δοκιμές!
-
Δε νομίζω το αμάξι να ζήταγε καινούριο τιμόνι και καθίσματα M-pack...
Για βάψιμο πότε μπαίνει...;;;;;
-
Το βάψιμο είναι μια χαρά ΜΠΛΕ!!!
BMW FORUM