-
ωραιος ο ντραιβερ...
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Συγχαρητήρια στην τροχαία Θεσσαλονίκης που από την προηγούμενη εβδομάδα έχει βάλει ένα περιπολικό να κάνει όλη την ώρα περιπολίες στους κεντρικούς δρόμους της πόλης και να διώχνει ή να γράφει αυτούς που παρενοχλούν την κυκλοφορία. Τους έχω πετύχει στην παραλιακή και στην Τσιμισκή. Στην Τσιμισκή μάλιστα, αφού έβαλαν μια δυο φορές την σειρήνα κατέβηκαν να γράψουν Micra που είχε κλείσει την λεωφορειολωρίδα. Εκείνη την ώρα εμφανίστηκε ο ιδιοκτήτης ο οποίος ενώ του είπαν να περιμένει για να του παραδώσουν την κλήση αυτός σηκώθηκε και έφυγε . Φυσικά δε πήγε μακρυά αφού είχε τόση κίνηση που λίγο παρακάτω τον τσάκωσαν. Είναι απίστευτο τι κόσμος κυκλοφορεί.
Καλή η κίνηση της τροχαίας, αλλά απαιτούνται και άλλα τέτοια οχήματα και όχι μόνο στους κεντρικούς δρόμους της πόλης. Πανικός γίνεται παντού!ο φτερωτοσ το εμαθε οτι του κλεβουν το μπαξισι οι τροχαιοι?
και τα δημοτικα σκυλια και οι μπατσοι γραφουν τωρα?
Πως η κατασταση παραμενει μπουρδελο δεν μπορω να καταλαβω -
Όταν στην παραλιακή κλείνουν την αριστερή λωρίδα 20 ανεύθυνοι και κυκλοφορεί μόνο ένα περιπολικό (και αυτό μόνο το μεσημέρι) τι περιμένεις? Μέχρι να φτάσει στην Αριστοτέλους θα έχουν παρκάρει πίσω του άλλοι δύο τρεις. Αυτοί αρκούν για να μειωθούν τα ρεύματα από τρία σε δύο.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Όταν στην παραλιακή κλείνουν την αριστερή λωρίδα 20 ανεύθυνοι και κυκλοφορεί μόνο ένα περιπολικό (και αυτό μόνο το μεσημέρι) τι περιμένεις? Μέχρι να φτάσει στην Αριστοτέλους θα έχουν παρκάρει πίσω του άλλοι δύο τρεις. Αυτοί αρκούν για να μειωθούν τα ρεύματα από τρία σε δύο.Απο πισω ερχεται η δημοτικη για τα ρεστα...
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Καλή η κίνηση της τροχαίας, αλλά απαιτούνται και άλλα τέτοια οχήματα και όχι μόνο στους κεντρικούς δρόμους της πόλης. Πανικός γίνεται παντού!Να μαζέψουν και όσους έχουν καταντήσει τις Κασσάνδρου, Ι.Δραγούμη, Σβώλου, Ερμού κλπ δρόμους με μόνο μια λωρίδα...
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Συγχαρητήρια στην τροχαία Θεσσαλονίκης που από την προηγούμενη εβδομάδα έχει βάλει ένα περιπολικό να κάνει όλη την ώρα περιπολίες στους κεντρικούς δρόμους της πόλης και να διώχνει ή να γράφει αυτούς που παρενοχλούν την κυκλοφορία. Τους έχω πετύχει στην παραλιακή και στην Τσιμισκή. Στην Τσιμισκή μάλιστα, αφού έβαλαν μια δυο φορές την σειρήνα κατέβηκαν να γράψουν Micra που είχε κλείσει την λεωφορειολωρίδα. Εκείνη την ώρα εμφανίστηκε ο ιδιοκτήτης ο οποίος ενώ του είπαν να περιμένει για να του παραδώσουν την κλήση αυτός σηκώθηκε και έφυγε . Φυσικά δε πήγε μακρυά αφού είχε τόση κίνηση που λίγο παρακάτω τον τσάκωσαν. Είναι απίστευτο τι κόσμος κυκλοφορεί.
Καλή η κίνηση της τροχαίας, αλλά απαιτούνται και άλλα τέτοια οχήματα και όχι μόνο στους κεντρικούς δρόμους της πόλης. Πανικός γίνεται παντού!Ο οδηγος ΔΕΝ ειναι υποχρεωμενος να περιμενει να τον γραψουν. Ακριβως για το παρανομο παρκαρισμα, εφ'οσον η παραβαση ξεκιναει να υφισταται με την βεβαιωση της με κληση, αμα ο οδηγος φυγει πριν γραφτει η κληση τοτε δεν υπαρχει παραβαση. Ταδε εφη ΣτΕ, Αρειος Παγος η κατι τετοιο τεσπα.
Καπου το εχει παρει το ματι μου, δεν τον κοβω κιολας αλλα μου ειχε κανει μεγαλη εντυπωση. Η υποθεση ειχε ξεκινησει με δεδικασμενο για φουσκωτο που δεν περιμενε το Λιμενικο να παει για ελεγχο, και καποιος μαγκας το ειχε τραβηξει μεχρι ανωτατο δικαστηριο για παρκαρισμα ΙΧ.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Να μαζέψουν και όσους έχουν καταντήσει τις Κασσάνδρου, Ι.Δραγούμη, Σβώλου, Ερμού κλπ δρόμους με μόνο μια λωρίδα...Ιασωνίδου, Ανθέων, Σοφούλη, Αγγελάκη (το λεωφορείο των ΜΑΤ!!!), Λεωφ. Στρατού, Μποτσαρη (στα μανάβικα!!!) και σε ολο το πολεοδομικό συγκρότημα γενικότερα!!!
-
Παλιά οι δρόμοι που είχαν πρόβλημα ήταν συγκεκριμένοι. Τώρα ψάχνεις να βρεις με το φανάρι αυτούς που δεν έχουν. Ανυπόφορη κατάσταση.
-
Η κατάσταση πλεόν στην Θεσσαλονίκη δεν διορθώνεται... ανοίγεις τον ένα δρόμο, φρακάρει ο άλλος.
Η τροχαία βασικά βγαίνει τσάρκα για να μαζέψει ζεστό χρήμα για τα ταμεία του κράτους. Η Δημοτική Αστυνομία μαζεύει χρήμα για να τελειώσει ο φαραώ την πυραμίδα του ... και ούτω καθ εξής.......
Ο μ@λ@κας κάτοικος της παραπεταμένης Θεσσαλονίκης τραβάει ένα σωρό ζόρι για το αυτονόητο... να μπορεί να κινηθεί αυτόνομα και να πάει στην δουλίτσα του με το μοναδικό μέσο που υπάρχει στην πόλη...... το αμάξι του!!!!
-
Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
Η κατάσταση πλεόν στην Θεσσαλονίκη δεν διορθώνεται... ανοίγεις τον ένα δρόμο, φρακάρει ο άλλος.Η τροχαία βασικά βγαίνει τσάρκα για να μαζέψει ζεστό χρήμα για τα ταμεία του κράτους. Η Δημοτική Αστυνομία μαζεύει χρήμα για να τελειώσει ο φαραώ την πυραμίδα του ... και ούτω καθ εξής.......
Ο μ@λ@κας κάτοικος της παραπεταμένης Θεσσαλονίκης τραβάει ένα σωρό ζόρι για το αυτονόητο... να μπορεί να κινηθεί αυτόνομα και να πάει στην δουλίτσα του με το μοναδικό μέσο που υπάρχει στην πόλη...... το αμάξι του!!!!
Kαι φυσικά με τέτοια αντίληψη ούτε το αυτοκίνητο (θα) κινείται πλέον.
-
Ακομα και τωρα που μονοδρομησαν Δωδεκανησου και 26 Οκτωμβριου απο τα διπλοπαρκαρισμενα και στις 2 πλευρες η δρομαρα αυτη(για ενα ρευμα κυκλοφοριας)γινεται μονοπατι
Και αυτη η Παυλου Μελα επιτελους τι χαος ειναι αυτο
Σαν την Κρηνη ενα πραμα Σαββατο βραδυ -
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
Και αυτη η Παυλου Μελα επιτελους τι χαος ειναι αυτο
Σαν την Κρηνη ενα πραμα Σαββατο βραδυΜάντεψε τι κοινό έχει με την Πλαστήρα: Μπαράκια!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Η κατάσταση πλεόν στην Θεσσαλονίκη δεν διορθώνεται... ανοίγεις τον ένα δρόμο, φρακάρει ο άλλος.
Η τροχαία βασικά βγαίνει τσάρκα για να μαζέψει ζεστό χρήμα για τα ταμεία του κράτους. Η Δημοτική Αστυνομία μαζεύει χρήμα για να τελειώσει ο φαραώ την πυραμίδα του ... και ούτω καθ εξής.......
Ο μ@λ@κας κάτοικος της παραπεταμένης Θεσσαλονίκης τραβάει ένα σωρό ζόρι για το αυτονόητο... να μπορεί να κινηθεί αυτόνομα και να πάει στην δουλίτσα του με το μοναδικό μέσο που υπάρχει στην πόλη...... το αμάξι του!!!!
Kαι φυσικά με τέτοια αντίληψη ούτε το αυτοκίνητο (θα) κινείται πλέον.
Δυστυχώς για μένα το μοναδικό μέσο για να πάω στην δουλειά μου είναι το αυτοκίνητο.....
Ο ΟΑΣΘ παρέχει απαράδεκτες υπηρεσίες και καθυστερεί πολυ οπότε απορίπτεται. Για να πάω από το σπίτι μου (Εύοσμος) στο γραφείο μου (Κέντρο) θέλει 1.30 ώρα το λίγο λίγο με το λεωφορείο, αγκαλιά με κάθε καρυδιάς καρύδι .
Τα ΤΑΞΙ εννοείται απορρίπτονται γιατί είναι πανάκριβα και δεν τα βρίσκεις όποτε θέλεις.
Το ποδήλατό και οι μηχανές είναι μόνο για όσους έχουν τάσεις αυτοκτονίας ή έχουν περιθώριο να κάτσουν κανά δίμηνο σπίτι με σπασμένα χέρια - πόδια.
Όταν δεν έχω μαζί μου στο γραφείο μου το αμάξι, πως θα πάω στο ραντεβού που προκύπτει με πελάτη στην Θέρμη ή στην Κατερίνη για παράδειγμα (δυστυχώς δεν είμαστε όλοι Δημόσιοι 'λειτουργοί' ).Για όλους τους παραπάνω λόγους δεν πιστεύω ότι ποτέ θα πηγαινοέρχομαι στην δουλεία μου με κάτι άλλο εκτός του αυτοκινήτου μου..... ίσως το τρισέγγονο μου απολαμβάνει την μετακίνηση με ΜΕΤΡΟ αλλά εγώ δεν πρόκειται...
-
Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
Η κατάσταση πλεόν στην Θεσσαλονίκη δεν διορθώνεται... ανοίγεις τον ένα δρόμο, φρακάρει ο άλλος.
Η τροχαία βασικά βγαίνει τσάρκα για να μαζέψει ζεστό χρήμα για τα ταμεία του κράτους. Η Δημοτική Αστυνομία μαζεύει χρήμα για να τελειώσει ο φαραώ την πυραμίδα του ... και ούτω καθ εξής.......
Ο μ@λ@κας κάτοικος της παραπεταμένης Θεσσαλονίκης τραβάει ένα σωρό ζόρι για το αυτονόητο... να μπορεί να κινηθεί αυτόνομα και να πάει στην δουλίτσα του με το μοναδικό μέσο που υπάρχει στην πόλη...... το αμάξι του!!!!
Kαι φυσικά με τέτοια αντίληψη ούτε το αυτοκίνητο (θα) κινείται πλέον.
Δυστυχώς για μένα το μοναδικό μέσο για να πάω στην δουλειά μου είναι το αυτοκίνητο.....
Ο ΟΑΣΘ παρέχει απαράδεκτες υπηρεσίες και καθυστερεί πολυ οπότε απορίπτεται. Για να πάω από το σπίτι μου (Εύοσμος) στο γραφείο μου (Κέντρο) θέλει 1.30 ώρα το λίγο λίγο με το λεωφορείο, αγκαλιά με κάθε καρυδιάς καρύδι .
Τα ΤΑΞΙ εννοείται απορρίπτονται γιατί είναι πανάκριβα και δεν τα βρίσκεις όποτε θέλεις.
Το ποδήλατό και οι μηχανές είναι μόνο για όσους έχουν τάσεις αυτοκτονίας ή έχουν περιθώριο να κάτσουν κανά δίμηνο σπίτι με σπασμένα χέρια - πόδια.
Όταν δεν έχω μαζί μου στο γραφείο μου το αμάξι, πως θα πάω στο ραντεβού που προκύπτει με πελάτη στην Θέρμη ή στην Κατερίνη για παράδειγμα (δυστυχώς δεν είμαστε όλοι Δημόσιοι 'λειτουργοί' ).Για όλους τους παραπάνω λόγους δεν πιστεύω ότι ποτέ θα πηγαινοέρχομαι στην δουλεία μου με κάτι άλλο εκτός του αυτοκινήτου μου..... ίσως το τρισέγγονο μου απολαμβάνει την μετακίνηση με ΜΕΤΡΟ αλλά εγώ δεν πρόκειται...
Σε αυτην ακριβως την αντιληψη αναφερεται και ο drdino. Και για να τα παρουμε απο την αρχη:
- Ο Ευοσμος απο πλευρας επαρκειας λεωφορειων εχει περισσοτερα οχηματα απο οσα χρειαζεται καθως επισης και δυο γραμμες λεωφορειων (21,32).
Οταν και εαν (γιατι συμβαινει σε συγκεκριμενες ωρες μονο) καθυστερει το λεωφορειο, ειτε καπου θα συναντησει κινηση (δημιουργουμενη απο ΙΧ συμπολιτων σου εκ των οποιων το 80% θα μπορουσε να μην ειναι στο δρομο αλλα στο λεωφορειο - μαζι με εσενα φυσικα), ειτε καποιο παρανομως παρκαρισμενο (μονιμο φαινομενο απο Ευσσμο εως Αμπελοκηπους) θα το κολλησει καπου.
Οταν εσυ θα κατεβεις με το ΙΧ (κατι που και κοστολογιακα να το δεις δε σε συμφερει) πρωτον θα επιβαρυνεις κυκλοφοριακα την περιοχη σου, δευτερον θα κανεις το αναλογο στο κεντρο και τριτον και κυριοτερο θα στερησεις απο καποιον που κατεβαινει με το ΙΧ το δικο του στο κεντρο και δεν μπορει να κανει διαφορετικα (πχ. πωλητης εξωτερικος που εχει ενα ραντεβου στο κεντρο και 5 εκτος αυτου) μια απο τις ελαχιστες διαθεσιμες θεσεις σταθμευσης.
Πριν ρωτησεις αν εχω κανει ποτε τη διαδρομη με λ/φ η απαντηση ειναι επανηλειμμενα.
Αν θεωρεις το ταξι ακριβο, παρε σε οποιαδηποτε πολη του εξωτερικου ταξι και τοτε θα καταλαβεις.
Τελος με τετοιες νοοτροπιες δεν προκειται ποτε αυτη η πολη να αποκτησει συγκοινωνιακη κουλτουρα, γιατι αυτο καταλαβαινω οτι ηθελε να πει ο dridino (δεν ειναι προσωπικη επιθεση, διαπιστωση ειναι - εξαλλου ο καθενας εχει την αποψη του και τη σεβομαι, ασχετως αν διαφωνω).
- Ο Ευοσμος απο πλευρας επαρκειας λεωφορειων εχει περισσοτερα οχηματα απο οσα χρειαζεται καθως επισης και δυο γραμμες λεωφορειων (21,32).
-
Δηλαδή εσύ μένεις Έυοσμο και χρησιμοποιείς λεωφορείο????? Ήρωας είσαι..., αν επιτρέπεται και αν θέλει μου λες, τι δουλειά κάνεις????
Εγώ είμαι Πολιτικός Μηχανικός, ελεύθερος επαγγελματίας και το γραφείο μου είναι στο κέντρο, ενώ το σπίτι μου στην Ν. Πολιτεία.Όταν μου προκύψει στις 12.00 , ραντεβού για τις 13.30 στην Κατερίνη, τι πρέπει να κάνω??? Να πάρω το λεωφορείο να πάω Εύοσμο και από εκεί να πάρω αμάξι!!!!
Ποιός σου είπε ότι παρκάρω σε σημεία που ενοχλούν τα λεωφορεία????
Ρωτάς αν έχω στην διάθεση μου 3 ολόκληρες ώρες της ημέρας να χασομεράω στον ΟΑΣΘ?????
-
Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
Δηλαδή εσύ μένεις Έυοσμο και χρησιμοποιείς λεωφορείο????? Ήρωας είσαι..., αν επιτρέπεται και αν θέλει μου λες, τι δουλειά κάνεις????
Εγώ είμαι Πολιτικός Μηχανικός, ελεύθερος επαγγελματίας και το γραφείο μου είναι στο κέντρο, ενώ το σπίτι μου στην Ν. Πολιτεία.Όταν μου προκύψει στις 12.00 , ραντεβού για τις 13.30 στην Κατερίνη, τι πρέπει να κάνω??? Να πάρω το λεωφορείο να πάω Εύοσμο και από εκεί να πάρω αμάξι!!!!
Ποιός σου είπε ότι παρκάρω σε σημεία που ενοχλούν τα λεωφορεία????
Ρωτάς αν έχω στην διάθεση μου 3 ολόκληρες ώρες της ημέρας να χασομεράω στον ΟΑΣΘ?????
Δεν μενω Ευοσμο, ανατολικα μενω, αλλα εμενα συχνα στην κοπελα μου και το εχω χρησιμοποιησει επανειλλημενα το αστικο απο εκει για κεντρο. Εξωτερικος πωλητης ειμαι σε εταιρια με ειδη καθαρισμου και οταν εχω να κατεβω στο κεντρο ομαδοποιω (οσο αυτο ειναι δυνατο) τα ραντεβου μου για να μην χανω πολλαπλασιες ωρες ψαχνοντας να βρω που θα αφησω το ρημαδι.
Δεν ειπα σε καμια περιπτωση οτι αφηνεις το αμαξι εκει που ενοχλουνται τα λεωφορεια, αλλα οτι οπως και πολλοι συμπολιτες σου εκει περα χρησιμοποιουν τα ΙΧ τους ακομα και για να πανε στο περιπτερο. Αν συνυπολογισεις το γεγονος οτι ΔΕΝ υπαρχουν δρομοι στην περιοχη που να μπορουν να σηκωσουν τετοιο κυκλοφοριακο φορτο και οτι απο αυτους θα περασει αναγκαστικα και το λεωφορειο τοτε ποιος φταιει για την κακη συγκοινωνια?
Με το αυτοκινητο ποση ωρα θελεις απο το σπιτι σου στη δουλεια και επιστροφη και σου φαινεται τοσο υπερβολικο το 3ωρο στο λεωφορειο (συνυπολογισε και χρονο να παρκαρεις και να πας απο εκει στο γραφειο καθως επισης και το κοστος, καυσιμα, φθορες, πιθανη δαπανη για μονιμη θεση parking και πες μου μετα τι συμφερει).
Σε περιπτωσεις φυσικα που εχεις να πας απο το γραφειο στην Κατερινη ή οπουδηποτε αλλου το παιρνεις στο κεντρο το αυτοκινητο, αυτο ακριβως ειναι που σου ελεγα, τοτε τη χρειαζεσαι τη θεση που κραταει καποιος που εχει για παραδειγμα ενα μαγαζι και θα ειναι εκει ολη μερα αλλα αντι να κατεβει με το λεωφορειο πηρε το αμαξι του. -
Για τη Θεσσαλονίκη έχει γίνει επανειλημμένα η ίδια συζήτηση, παίδες. Ανατρέξτε στο 'προς Θεσσαλονικείς'.
H δική μου άποψη είναι ότι πρέπει να ξεμπλοκάρουν μερικές αρτηρίες (αυτές που οδηγούν και βγάζουν προς/από το Κέντρο) από διπλοπαρκαρισμένους, ώστε τουλάχιστον τα λεωφορεία να μη χρεώνονται έξτρα λεπτά διαδρομής (βλέπε δηλαδή ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ). Όπου μπορεί να γίνεται λεωφορειολωρίδα, με τα ταξί εννοείται απ'έξω.
Αν τα λεωφορεία πάρουν ποτέ ταχύτητα, τότε θα αξίζει η ιστορία ΟΑΣΘ. Με τις τρικλοποδιές όμως που τους βάζουμε/ουν, η πιο σίγουρη και γρήγορη λύση μέχρι να ολοκληρωθεί το μετρό θα είναι το περπάτημα.
Η Τροχαία (λίγο) και η Δ. Αστυνομία άρχισαν (πολύ αργά) να προσπαθούν, αλλά προβλήματα δημιουργούνται κυρίως ΕΚΤΟΣ του ιστορικού κέντρου, στις εισόδους του.
-
Για να κλεινουμε την συζήτηση και επειδή είναι και οφφ τοπικ.
Από Εύοσμο για κέντρο με ΟΑΣΘ θέλεις 1-1,5 ώρα.
Με αμάξι θέλεις 15 λεπτουδάκια.... συν το ότι ακους ραδιοφωνάκι ή μουσικούλα, είσαι μόνος σου και δεν έχεις κοντινές επαφές με διαφόρους τύπους .... -
Αμέσως μετά από τυφλή στροφή στο κέντρο της Αθήνας, αστυνομικός της τροχαίας διασχίζει πεζός τον δρόμο κάθετα χωρίς να έχει κοιτάξει αν έρχονται αυτοκίνητα. Έρχομαι με 30 χλμ (ακριβώς στο όριο), τον βλέπω και πατάω φρένο σταματώντας 1,5 μέτρο πριν από αυτόν. Μου φωνάζει με στυλ εκνευρισμένο 'Πιο σιγά κύριε, πως πάτε έτσι θέλετε κλήση τέτοιες μέρες;' Του απαντάω ότι πήγαινα με 30χλμ ακριβώς και ότι αυτός διέσχισε τον δρόμο χωρίς να κοιτάξει αν έρχεται αυτοκίνητο οπότε παίρνει ένα τσαντισμένο ύφος και μου απαντάει ότι δεν οδηγώ με σύνεση και προσοχή όπως λέει ο ΚΟΚ αφού δεν είχα ορατότητα πέρα από τη στροφή και πως μπορεί άνετα να μου κόψει πρόστιμο για αυτό. Του κάνω 'αποφασίστε όμως, κλείνουμε το δρόμο τόση ώρα κύριε' και μου έκανε νόημα να συνεχίσω με ύφος φανερά μουλαρωμένο.
Τελικά ποιος είχε δίκιο;
-
Ήταν σε διάβαση;
Μπατσολογική και μπατσοσυμπεριφορά [#2]