-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Λυπάμαι αλλά πολύ ατυχής η σύγκρισή σου.
Θέλεις λαμπρά παραδείγματα κρατικών υπηρεσιών που αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση?Δεν καταλαβαινω σε τι ακριβως ειναι λαμπρα παραδειγματα ας πουμε η Ρενο. Ανεξαρτητα του βασικου μετοχου ειναι μια εταιρια που διοικειται εντελως τεχνοκρατικα σαν οποιαδηποτε ιδιωτικη του κλαδου της. Και περικοπες εκανε και απολυσεις και 'εξορθολογισμο' οταν χρειαστηκε αρα δεν καταλαβαινω τι διαφημιζεις. Το οτι βασικος μετοχος ειναι το Γαλλικο δημοσιο; Σιγα, τοτε βαλε και στην λιστα σου την Εθνικη.
Γιατι?Η Εθνικη διοικειται ορθολογιστικα?
Μου χαχαχαχαχα!
-
Και μιας και μιλάτε για τράπεζες, δείτε ο ανταγωνισμός πόσο ωφελεί τον καταναλωτή. Ετσι ; Η μια συναγωνίζεται πως θα δώσει πιο χαμηλό επιτόκιο απ την άλλη.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Πάνε σε μια vodafone στη Γερμανία και πες μου σε πόσα msec θα έχεις πάρει καινούριο κινητό,και πάνε εδώ και παρήγγηλε καφέ και πίτσες μέχρι να γίνει η δουλειά σου.
Μια λυση ειναι να ανοιγουν στο καταστημα μια κουτα και να τα μοιραζουν τα κινητα χωρις φορμες και σπασιμο @διων, πρακτικο θα ηταν, θα επαιρνε ο καταναλωτης στο λεπτο το κινητο. Βεβαια οταν θα εφτανε η ωρα της κακοβουλης χρησης (fraud) θα εκλαιγε η εταιρια, οπως εκλαψαν αρκετες δυτικοευρωπαϊκες που θα επρεπε να ειχαν πιο εξυπνες διαδικασιες, αλλα δε βαριεσαι.
Συμπερασμα: το να βρεις τη σωστη ισοροπια στις διαδικασιες σου ετσι ωστε και ο καταναλωτης να εχει ευλογη εξυπηρετηση αλλα και η εταιρια ευλογη εξασφαλιση ειναι δυσκολοτερο απο οτι φανταζεται κανεις.
Διακρίνω μια τάση σκόπιμης υπεκφυγής του προβλήματος ή νομίζω?
Δεν κατάλαβες.
Δεν είπα να τα στέλνουν με κούριερ ή οτιδήποτε άλλο.
Με τις ίδιες διαδικασίες αίτησης στη Γερμανία εξυπηρετείσε σε χρόνο dt.
Αυτό προφανώς που δε θέλουμε να καταλάβουμε (γιατί είμαστε κι εμείς κομμάτι του συτήματος) είναι ότι δε μας σώνει καμία ιδιοτικωποίηση,γιατί πολύ απλά ο έλληνας θέλει μαστίγιο και καρότο.Δεν μπορεί (προσωπική εμπειρία) να περιμένω τρείς μήνες στην wind νέα συσκευή από αναβάθμιση με διάφορες φαιδρές δικαιολογίες.
Κι όταν ύψωσα λίγο τον τόνο της φωνής το κινητό ήταν στα συρτάρια τους αλλά προφανώς για πελάτες με νέα σύνδεση καθώς θεωρούσαν μάλλον ότι με έχουν δεμένο ως πελάτη.Με την αγορά αυτοκινήτου πχ στη Γερμανία σε 10 λεπτά έχεις βγάλει πινακίδες,άδεια,ασφάλεια tuv κι έφυγες.
Εδώ πρέπει να πληρώσουμε κι έναν νταή για μια μέρα να μας κάνει τη δουλειά.Πόσες φορές έχεις πάρει τηλ σε ιδιωτικές εταιρίες ή αντιπροσωπείες εδώ στην ελλάδα κι ένας σε έστελνε στον άλλον μην ξέροντας τι τους γίνετε?
Είναι θέμα νοοτροπίας φίλε μου,κι από κει πρέπει να ξεκινήσουμε πρώτα.
Αλλά προφανώς για να μην έχουμε κι εμείς απαιτήσεις απ τον δημόσιο τομέα μάλλον κάπως έτσι λειτουργούμε σχεδόν όλοι μας. -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Λυπάμαι αλλά πολύ ατυχής η σύγκρισή σου.
Θέλεις λαμπρά παραδείγματα κρατικών υπηρεσιών που αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση?Δεν καταλαβαινω σε τι ακριβως ειναι λαμπρα παραδειγματα ας πουμε η Ρενο. Ανεξαρτητα του βασικου μετοχου ειναι μια εταιρια που διοικειται εντελως τεχνοκρατικα σαν οποιαδηποτε ιδιωτικη του κλαδου της.** Και περικοπες εκανε και απολυσεις και 'εξορθολογισμο' οταν χρειαστηκε **αρα δεν καταλαβαινω τι διαφημιζεις. Το οτι βασικος μετοχος ειναι το Γαλλικο δημοσιο; Σιγα, τοτε βαλε και στην λιστα σου την Εθνικη.
Περικοπές κι απολύσεις εε?
Μπα τι μου λες?
Και ποίος είπε να μην γίνουν?
Ο ιδιώτης αυτό δε θα κάνει?
Και γιατί να μην το κάνει το κράτος?
Καταλαβαίνεις και μόνος σου ότι ουσιαστικά η Ολυμπιακή πχ είναι μια κερδοφόρα και υγειής επιχείρηση,αλλά όταν βάζουν απ το παραθυρο το τριπλάσιο προσωπικό επόμενο είναι να μπαίνει μέσα.
Γιατί λοιπόν να μην πληρώσουν οι κυβερνήσεις το λογαριασμό και να πρέπει να συγκαλυφθούν όλες οι αλητείες μέσω των ιδιοτικωποιήσεων?Αλλά όταν ψηφίζετε για 50 χρόνια τους ίδιους αλήτες πως να έχετε αξιώσεις κι απαιτήσεις για κάτι τέτοιο,αφού όλοι είναι ενταγμένοι σε αυτή τη εργασιακή φιλοσοφία και όχι μόνο,και για τη ταμπακιέρα δε μιλάει κανείς.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Διακρίνω μια τάση σκόπιμης υπεκφυγής του προβλήματος ή νομίζω?
Δεν κατάλαβες.
Δεν είπα να τα στέλνουν με κούριερ ή οτιδήποτε άλλο.
Με τις ίδιες διαδικασίες αίτησης στη Γερμανία εξυπηρετείσε σε χρόνο dt.Ειδικα για τη Voda μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι οι διαδικασιες δεν ηταν οι ιδιες παλιοτερα και μετα απο τα θεματα που προεκυψαν οι διαδικασιες της Voda ελλαδας αποτελεσαν προτυπο για αλλα δικτυα της εταιριας. Αυτο δε σημαινει οτι δεν υπαρχουν καταστηματα voda που θα κανεις αμαν για να εξυπηρετηθεις. Υπαρχουν πολλοι λογοι για αυτο και δεν ειναι της παρουσης ομως σιγουρα δεν εχει να κανει με μαστιγια, καροτα, ιδιωτικοποιησεις και οτι αλλο.
Με την αγορά αυτοκινήτου πχ στη Γερμανία σε 10 λεπτά έχεις βγάλει πινακίδες,άδεια,ασφάλεια tuv κι έφυγες.
Εδώ πρέπει να πληρώσουμε κι έναν νταή για μια μέρα να μας κάνει τη δουλειά.Εξαιρετικο παραδειγμα. Το ιδιο γινονταν και στα κρατικα ΚΤΕΟ μεχρι που εγινε το εγκλημα να ανοιξουν και ιδιωτικα.
-
-
Παντως, οι διαφημισεις του ΟΤΕ που μολις κυκλοφορησαν 'Φταιει ο ΟΤΕ', ειναι καταπληκτικες!!! και εμπεριεχουν και μια ισχυρη δοση αληθειας. Αν δε μιλαει ο παπαγαλος σου, δε φταιει ο ΟΤΕ...
-
Ο χρήστης garazotekno έγραψε:
Παντως, οι διαφημισεις του ΟΤΕ που μολις κυκλοφορησαν 'Φταιει ο ΟΤΕ', ειναι καταπληκτικες!!! και εμπεριεχουν και μια ισχυρη δοση αληθειας. Αν δε μιλαει ο παπαγαλος σου, δε φταιει ο ΟΤΕ...Η καλύτερη ήταν με την καφετιέρα:
'δεν φτιάχνει καπουτσίνο, δεν φτιάχνει εσπρέσσο, δε φτιάχνει γαλλικο..'
'ναι, αλλά δεν έχει πάγιο ΟΤΕ'
-
Εμενα μ' αρεσει και η αλλη πολυ:
-
Πηγες με την καλυτερη μου φιλη.
-
Δεν ειναι αληθεια! Εχεις και καλυτερες φιλες.
-
Μα τι να κανω? Ελειπες πολυ καιρο και ημουν μονος μου
-
...Ειχα παει στο κομμωτηριο...
-
-
'Δε μιλάει ο παπαγάλος που μου πουλήσατε'
'Επειδή είναι Πέμπτη'
'Μα ούτε την Τετάρτη μίλαγε'
-
πραγματικά πανέξυπνες!
ε μααα με τον κάθε εναλλακτικό δεν έχετε πάγιο και δε έχετε πάγιο...αυτο είναι το πρόβλημα μου τα 30 ευρώ το 2μηνο;
'Δε μιλάει ο παπαγάλος που μου πουλήσατε'
μήπως του μιλήσατε άσχημα;
** εν τω μεταξύ ιγκουάνα ο παπαγάλος...
-
Καλα, φοβερο???!!!! Ελεγα κι εγω στην αρχη 'Μπαααα, δε βλεπω καλα. Η μηπως δεν ακουω καλα...? Για παπαγαλο δε λεει? Τι δουλεια εχει το ιγκουανα???!!!'
-
Εγώ πάντως ένα πρόβλημα είχα με τον ενναλακτικό και έφταιγε ο ΟΤΕ γι αυτό ( και δεν κάνω πλάκα )
-
δεν σου έφτιαχνε εσπρέσο ή γαλλικό;
-
Δεν έκανε σωστά την μετάβαση στον ενναλακτικό και έμεινα χωρίς τηλέφωνο αλλά με Internet μόνο για ένα Σαββατοκύριακο
-
Αυτό το έμαθες από τον ΟΤΕ ή τον 'εναλλακτικό';
-
Η βλάβη δηλώθηκε στον εναλακτικό, διασταύρωσα όμως την άποψη του εναλακτικού με την άποψη του ΟΤΕ ( γνωστός που δουλεύει στον ΟΤΕ ). Να σημειώσω οτι το Internet ήταν ήδη σε μισθωμένη γραμμή του εναλακτικού ( πελάτης χονδρικής ) και μάλλον γι αυτό δεν το έχασα κι αυτό
-
Τυχερός είσαι... άντε και καλά downloads
-
Σε εμένα έγινε το εξής καταπληκτικό:
Ενώ είχα κομμένο DSL (έπειτα από αίτηση μου όμως) για 2 εβδομάδες, στην Otenet το έβλεπαν συνδεδεμένο και δε μπορούσαν να κάνουν αίτηση να βάλουν γραμμή δική τους -
Προσωπικα μετα απο εμπειρια με 3 εναλλακτικους (forthnet, vivodi και προσφατα hol) και μετα τις προσφατες ανακοινωσεις περι μειωσεως τιμων, επιστρεφω τροχαδην στον ΟΤΕ
Οσο για τις διαφημισεις, δε θα μπορουσαν να αποτυπωσουν πιο πιστα την πραγματικοτητα......
Ο(υτε)Τ(ηλέφωνο)Ε(χουμε)