-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
νομίζω πως σύντομα θα έχουμε κανά 1000αρι αύξηση στις τιμές των 1.8 tsiνομιζω οχι...
-
Αργότερα όμως μπορεί να δούμε διαφήμιση: στην τιμή του 1,4 παίρνετε 1,8.
-
[quote='spiros'][quote='tazz'][quote='spiros']
Sport Pack Force : 20.800 -
συγνωμη, δεν ηξερα οτι το να βαλεις μερικα αλογα στο αυτοκινητο ειναι το ιδιο με το να το μετατρεψεις σε καρναβαλο....
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αργότερα όμως μπορεί να δούμε διαφήμιση: στην τιμή του 1,4 παίρνετε 1,8.μακαρι
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
συγνωμη, δεν ηξερα οτι το να βαλεις μερικα αλογα στο αυτοκινητο ειναι το ιδιο με το να το μετατρεψεις σε καρναβαλο....περι αισθητικης... απλα σιωπω
-
Διαθέσιμα και στη χώρα μας είναι τα μοντέλα της Seat με τον νέο κινητήρα των 1,4 λίτρων TSI με τους 125 ίππους. O κινητήρας αυτός είναι ο δεύτερος (μετά αυτόν των 1,8 λίτρων) της νέας γενιάς των TSI και ολοκληρώνει έτσι την γκάμα κινητήρων των Leon, Altea & Altea XL.
Το Leon με τον κινητήρα 1,4 TSI (125 ίπποι στις 5.600 σ.α.λ και ροπή 200Nm στις 1.750 σ.α.λ.) χρειάζεται 9,8 δεύτερα για τα 0-100 χλμ/ώρα ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 197 χλμ/ώρα Η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 6,4 λίτρα/100χλμ.
Οι βασικές εξοπλιστικές εκδόσεις του Leon TSI 1,4 είναι τέσσερις: Elegance, Sport, Stylance και Sport Up.
Η έκδοση Elegance περιλαμβάνει ABS με TCS, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους οροφής, κλιματισμό, ηχοσύστημα, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους & θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 16''.
Η έκδοση Sport περιλαμβάνει επιπλέον της Elegance, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι, αισθητήρα πίεσης ελαστικών, δερμάτινο τιμόνι & επιλογέας, υπολογιστή ταξιδιού και σπορ ανάρτηση. Στη θέση του κλιματισμού όμως διαθέτει air-condition, ενώ δεν περιλαμβάνονται τα ηλεκτρικά παράθυρα πίσω.
Στην έκδοση Stylance περιλαμβάνονται επιπλέον της Elegance, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, δερμάτινο τιμόνι & επιλογέας, cruise control και υπολογιστής ταξιδιού.
H έκδοση Sport Up περιλαμβάνει επιπλέον της Sport, Bluetooth και ζάντες αλουμινίου 17', ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, cruise control και κλιματισμό.
Αναλυτικά οι τιμές:
Leon TSI 1,4
Elegance 16.800 -
Αυξήθηκε και η τιμή του 1.8TSI κατά 700 ευρώ. Από 20.600 πλέον.
-
Kέρδισε ο chemic δλδ;
-
Με το νέο έτος θα υπάρξουν εκπτώσεις όμως
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Αυξήθηκε και η τιμή του 1.8TSI κατά 700 ευρώ. Από 20.600 πλέον.Δεν αυξήθηκε.
19,900 ήταν με έντοκη χρημ/ση, 20,600 με άτοκη -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Αυξήθηκε και η τιμή του 1.8TSI κατά 700 ευρώ. Από 20.600 πλέον.
Δεν αυξήθηκε.
19,900 ήταν με έντοκη χρημ/ση, 20,600 με άτοκη20.600 με έντοκη τώρα. Προχθές πήγα και ρώτησα.
-
Το ...βιολί μου εγώ!
Μπήκα σε ένα Leon II TFSI. Κόκκινο.
Απέξω, μάλλον έχω αρχίσει να το...συμπαθώ! Εντάξει, δεν είναι ό,τι κομψότερο, αλλά έχει ένα δικό του στυλ τουλάχιστον και σε κόκκινο αν και τραβηγμένο σαν χρώμα , έδειχνε όμορφο!Το εσωτερικό τώρα....
Το λιγότερο και επιεικέστερο που θα μπορούσα να πω είναι.... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Απαράδεκτο να έχεις αυτά τα πλαστικά, επιπέδου Xsara και χειρότερο στο εσωτερικό αυτοκινήτου που κοστίζει 25Κ -
Πάντως, εξακολουθώ να βρίσκω απίστευτη αυτή τη φτήνια εν έτει 2007 --->2008, την ίδια είδα και στο Auris , αλλά αυτό είναι και σαν ανάποδο γ@μwτο συνολικά, οπότε προσωπικά το έχω ολίγον χ3σμένο...
Kι αυτο ολιγον χ3σμενο σε εχει...
δε μας ειπες ομως μετα που μπηκες στο στιβαρο,macho,ακαμπτο,αρρενωπο σου ypsilon ποσο αντρας ενιωσες?
-
Omikrone3 είδες τον άνθρωπο να επιχειρεί καμιά σύγκριση μεταξύ των δύο αμαξιών; Και προς τί οι ειρωνίες; Γενικότερα έχεις αρχίσει να μας κουράζεις πολύ εδώ μέσα. Για πρόσεχε.
-
τσίου
Μπορείς να λες αυτό που επιθυμείς δίχως να γίνεσαι ειρωνικός και επιθετικός προς τους άλλους. Χάνεται το νόημα αυτών που θέλεις να περάσεις με τη 'γλώσσα' που γράφεις. Ηρέμησε λοιπόν και γράφε όπως θα ήθελες να σου απευθύνονται.
pavlos23
-
+1 στον HF
ειναι παρα πολυ ασχημο πραγματικα και αντιαισθητικο τελειως
ειδικα στο εσωτερικο η πλαστικουρα ειναι τραγικη, και ειναι χοντροκομμενο και κακασχημο.
μονο και μονο να'σαι εκει μεσα και να το οδηγεις, μια συννεφιασμενη μερα, δεν θελει και πολυ να στη βαρεσει και να κανεις καμια τρελααυτα. τα'πα και ξελαφρωσα
-
+1 στον hf και στον skye.. (μην χάσω )
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Πάντως, εξακολουθώ να βρίσκω απίστευτη αυτή τη φτήνια εν έτει 2007 --->2008, την ίδια είδα και στο Auris , αλλά αυτό είναι και σαν ανάποδο γ@μwτο συνολικά, οπότε προσωπικά το έχω ολίγον χ3σμένο...
Kι αυτο ολιγον χ3σμενο σε εχει...
δε μας ειπες ομως μετα που μπηκες στο στιβαρο,macho,ακαμπτο,αρρενωπο σου ypsilon ποσο αντρας ενιωσες?
Δυστυχώς καθόλου άντρας δεν ένιωσα!
Φαίνεται πως η μειωμένη τεστοστερόνη που είναι απόρροια της οδήγησης εδώ και 2 χρόνια του Υ, με οδήγησε σ' αυτό!Φαντάσου, ακόμη και στο Leon που ξεχειλίζει αντρίλα και βαρβατίλα -άμα έχεις την Seat Force στο πλευρό σου-καμία διαφορά δεν είδα, μπορεί να εξελιχθεί και σε στυτική δυσλειτουργία φοβάμαι!
Μου τα έλεγες εσύ Ο3 αλλά δεν σε άκουγα: 'Μπες μες στο Ibiza, να παίζει η ψ~λή σου τρίλιζα' ή κάτι τέτοιο δεν θυμάμαι!
Σ' ευχαριστώ που μού συμπαρίστασαι σ' αυτή τη δύσκολη ώρα και ανταποδίδω τις ευχές που μου έστειλες εγκάρδια. Καλά Χριστούγεννα και του χρόνου με καλύτερες ταξινομήσεις να σου μπει το έτος.
-
εγω τσαντιστηκα με το προκλητικο ποστ του high fidelity,που προφανως τρωγοταν για flame με αυτα που μπηκε και ποσταρε
ενταξει το εχουμε εμπεδωσει μεχρι τωρα οτι το εσωτερικο δεν ειναι και το πλεον καλογουστο ειδικα αν καποιος εχει συνηθισει αδερφιστικα ταμπλο με επενδυση λεοπαρ γουνακι .
Και ισως ελλειψει αλλων κραυγαλεων αρνητικων,λογικο ειναι καποιος να επιμεινει περισσοτερο στο θεμα αυτο.Το να λεει ομως καποιος οτι σε καινουργιο σχετικα μοντελο επιδειξης τα πλαστικα ετριζαν και κουνιονταν με το χερι δλδ χειροτερα απο των 4 ετων ibiza του αδερφου μου-ε ενταξει η ασχετοσυνη και η αφελεια εχει τα ορια της-θα το διαβασει δλδ και κανεις και θα το παρει στα σοβαραεπισης το οτι δεν εγραφε τπτ π.χ για την ποιοτητα κυλισης,το κρατημα,τη θεση οδηγησης,τα πατηματα στο δρομο,την ανεση δλδ ουσιαστικα τα 'αθληματα' στα οποια 'αγωνιζεται' το leon κατ'επιλογη της seat(κακα τα ψεμματα,ουτε τη μουρη του πουλαει,ουτε την πολυτελεια,ουτε το lifestyle και τις λοιπες φλωριες της εποχης) δηλωνει μοναχα εμπαθεια και μονομερεια.Δλδ οδηγωντας το δεν καταλαβε τπτ?Η μηπως δεν το οδηγησε και τοση ωρα απλα χαιδευε τα πλαστικα?Ημαρτον δηλαδη
για το οτι προεξοφλησε και την χαμηλη μεταπωλητικη του αξια,χωρις να εχουν περασει ουτε 4 χρονια στην αγορα δεν εχω να πω τπτ .
ps.
ε τωρα να ποσταρει κι o drdino για ποιοτικο εσωτερικο...θα πεσει το 307(η μηπως 308, η μηπως 207-ποτε δεν τα ξεχωρισα αυτα) και θα μας πλακωσει
παντα φιλικα και παντα στο κλιμα των ημερων
οποιος με παρεξηγησει να του χαλασουν τα ηλεκτρονικα λιγο πριν ξεκινησει για ρεβεγιον
Seat Leon 2005