Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    dillima metaxsu punto sporting 95 kai HGT!!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. dillima metaxsu punto sporting 95 kai HGT!!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    25
    44
    194
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      babisp last edited by

      Φίλε zouzounoss, δεν τίθεται θέμα. Το 1.8 και άσε το sporting με την προοπτική να το φτιάξεις. Τα κυβικά δεν αντικαθίστανται με βελτιώσεις.Την ροπή του 1.8 δεν θα τη φτάσεις ποτέ. Μόνο με turbo αλλά μεγάλο κόστος και δεν ξέρεις τι θα γίνει στη συνέχεια. . Οδηγούσα αυτοκίνητο 1.3 και τώρα έχω 1.8 ατμοσφαιρικά και τα 2. Τεράστια διαφορά. Με το 1.8 είμαι με 5η και 40 και τραβάει λες και είναι 3η. Μεγάλη διαφορα. Αν μπορείς να καλύψεις το παραπάνω κόστος μη το σκέφτεσαι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Παντως παιδια και φιλε ζουζουνε εχει ενα ΗGT σε περιοδικο βελτιωσεων Σεπτεμβριου φτιαγμενο απο την NOVITEC στα 312 αλογα!
        Μιλαμε για πολυ επαγγελματικη δουλεια!Οχι τσαπατσοδουλειες!Νομιζεις οτι ο κινητηρας δεν εχει πειραχτει!Τοσο συμμαζεμενο και εξωτερικα σουπερ!
        Απιθανο..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zouzounoss last edited by

          Kai egw eimai tis apoyhs oti apo mama einai kalutero. Para na arxizeis na bazeis monos sou xeri. Gia to 6ari tou sporting pantws apo oti ema8a ontws den einai toso axsiopisto panw apo 120-130 ps. Alla kai pali 8a to protimousa me 6ari. fusika sxediasmeno na antexei. Apo ekei kai pera nomixw oti ola einai polu kala me to HGT genika. kai ta 5 xronia guarantie boi8ane afantasta. Kai pragmatika oso kai an to yaxnw den mporw na brw kati antoistixo sta idia lefta. to mono pou mporw na pros8esw ston eauto mou! einai upomoni mexri kai meta ta xmas!! Thanx everybody!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Κι εγώ θα συμφωνήσω με τους περισσότερους, HGT που σημαίνει πλήρης εξοπλισμός, καλύτερα φρένα, αναρτήσεις και μάλλον και δέσιμο. Πάρε τα πολλά κυβικά για θέμα ροπής που σημαίνει ευκολία και ασφάλεια με καλές ρεπρίζ. Αν οι 5 ταχύτητες είναι καλά υπολογισμένες μάλλον δε χρειάζονται άλλες για ένα ελαφρύ αυτοκίνητο με μέγιστη ταχύτητα γύρω στα 200 λίγα.
            Παράδειγμα: όταν είχε βγεί η Porsche 911 turbo είχε 4 ταχύτητες, μετά της έβαλαν 5 ταχύτητες. Αυτοί που ήξεραν προτιμούσαν το 4 τάχυτο. Υπήρχε τόση ροπή που δε χρειαζόταν περισσότερες, το κιβώτιο ήταν ελαφρύτερο άρα καέρδιζες σε βάρος και απλούστερο άρα και πιο αξιόπιστο. Και γλύτωνες και μια αλλαγή κατά τις επιταχύνσεις που χάνεις μερικά δέκατα!
            Στο sporting όπως και στα μηχανάκια ειδικά τα παλιότερα αναγκάζονται να βάλουν πιο πολλές ταχύτητες για να καλύψουν την έλλειψη ροπής.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              punto_sporting last edited by

              HGT me ta 1000 an exeis ti dynatotita. kai mi sygkrineis 5ari kivotio. ta 1800 exoun tosi ropi pou den xreiazetai pio pykni klimakosi tou kivotiou

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 3
              • 3 / 3
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr