-
Ρε Στέλιο, το 107 θα μου βγει 12 ευρώ την μέρα. Εντάξει, μια χαρά είναι. Αλλά όχι να πρέπει να πάω και στο αεροδρόμιο να το πάρω. Εκεί κόλλησα, είχα αποδεχτεί ότι θα πληρώσω το 12/ημέρα.
-
Ρωτα τι επιβαρυνση θα εχεις να στο φερουν εκει, και να το αησεις εκει και να το παει αλλος στο αεροδρομιο.
-
Με κόβω να με συμφέρει να πληρώσω το ταξί για το αεροδρόμιο. Το πρόβλημα είναι η αρχή του θέματος.
-
Βρε καταλαβαινω τι λες, αλλα τι να κανεις ρε φιλε, η τογιοτα νομιζω παλια σου εδινε αυτοκινητο αντικαταστασης ακομη και για service. Μετα χαλασε και αυτη!
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
MDVQΜιχάλη, αν επιμένεις, ρίξε κι εδώ μια ματιά:
Τακη,
για εκει προσανατολιζομουνα αλλα αρκετοι φιλοι μου ειπανε οτι το αυτοκινητο θα χασει μεγαλο μερος απο την ανεση ,συν οτι θα κοπαναει.
Ενας φιλος εβαλε Κονι και μου ειπε τα καλυτερα αλλα σε Χοντα ομως.
Αν βαλω τα δικα του παλι, αυτες τις ερωτησεις θα τις κανω παλι σε ενα χρονο κατα οπως παει.
Το θεωρω αδιανοητο μεσα σε ενα χρονο να εχεις προβλημα με αμορτισερ.Και να σκεφτειτε οτι εχω κανει 7.000 χλμ μονο και αυτα σε ασφαλτο!!!!!
Τελος παντων το πινουμε και αυτο το πικρο ποτηρι.
Τωρα τι κανουμε?????
Ποιος εχει αλλαξει αμορτισερ ρε παιδια και τι εχει βαλει???? -
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
MDVQ
Μιχάλη, αν επιμένεις, ρίξε κι εδώ μια ματιά:
Τακη,
για εκει προσανατολιζομουνα αλλα αρκετοι φιλοι μου ειπανε οτι το αυτοκινητο θα χασει μεγαλο μερος απο την ανεση ,συν οτι θα κοπαναει.
Ενας φιλος εβαλε Κονι και μου ειπε τα καλυτερα αλλα σε Χοντα ομως.
Αν βαλω τα δικα του παλι, αυτες τις ερωτησεις θα τις κανω παλι σε ενα χρονο κατα οπως παει.
Το θεωρω αδιανοητο μεσα σε ενα χρονο να εχεις προβλημα με αμορτισερ.Και να σκεφτειτε οτι εχω κανει 7.000 χλμ μονο και αυτα σε ασφαλτο!!!!!
Τελος παντων το πινουμε και αυτο το πικρο ποτηρι.
Τωρα τι κανουμε?????
Ποιος εχει αλλαξει αμορτισερ ρε παιδια και τι εχει βαλει????Βάλε τα μαμά, δεν πρόκειται να πετύχεις στα after market το συνδυασμό άνεσης κρατήματος που έχεις τώρα! Η Peugeot - Citroen είναι οι μοναδικές που φτιάχνουν τ'αμορτισέρ μόνες του (ή έστω με εντελώς συγκεκριμένες προδιαγραφές) και έχουν έναν πολύ καλό λόγο που το κάνουν!
Οσο είσαι στην εγγύηση, άλλαζέ τα συνέχεια, λογικά έπεσες σε ελαττωματική παρτίδα, δεν έχεις κάτι να χάσεις, φύλαξε τα χρήματά σου γι' αργότερα! -
Έχουμε και λέμε :
ΨΥΓΕΙΟ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ 307 71.40
ΣΩΛΗΝΑΣ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ 14.13
ΥΓΡΟ ΨΥΓΕΙΟΥ 5L 11.84
E/T ΨΥΓΕΙΟΥ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ 19.50
ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ ΨΥΞΕΩΣ 23.40ΤΙΜΗ ΜΕ ΦΑΠΑ 19% 167 EUROS
P.S. Μιχάλη και εγω πιστεύω πως τα αμορτισερ της peugeot είναι καλύτερη επιλογή, αν δεν θες φυσικά να κάνεις πειραματισμούς.
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
MDVQ
Μιχάλη, αν επιμένεις, ρίξε κι εδώ μια ματιά:
Τακη,
για εκει προσανατολιζομουνα αλλα αρκετοι φιλοι μου ειπανε οτι το αυτοκινητο θα χασει μεγαλο μερος απο την ανεση ,συν οτι θα κοπαναει.
Ενας φιλος εβαλε Κονι και μου ειπε τα καλυτερα αλλα σε Χοντα ομως.
Αν βαλω τα δικα του παλι, αυτες τις ερωτησεις θα τις κανω παλι σε ενα χρονο κατα οπως παει.
Το θεωρω αδιανοητο μεσα σε ενα χρονο να εχεις προβλημα με αμορτισερ.Και να σκεφτειτε οτι εχω κανει 7.000 χλμ μονο και αυτα σε ασφαλτο!!!!!
Τελος παντων το πινουμε και αυτο το πικρο ποτηρι.
Τωρα τι κανουμε?????
Ποιος εχει αλλαξει αμορτισερ ρε παιδια και τι εχει βαλει????Quote στο quote και πάει λέγοντας:
Αν και σίγουρα κάπου το έχω ξαναγράψει, η εμπειρία μου με Bilstein είναι η εξής :
Πήρα κάποτε ένα 106 XR 1.4 με 34.000 χλμ. και αποφάσισα να αλλάξω αμορτισέρ στα 80.000. Ρώτησα ξάδερφο αγωνιζόμενο και μου είπε απλά: Βάλε Bilstein. Θα σφίξει λίγο το αυτοκίνητο, αλλά εκεί που το Koni θα χτυπάει ξερά στην ανωμαλία, το Bilstein θα την 'στρογγυλεύει'. Έβαλα τα κίτρινα Sport (χωρίς χαμήλωμα με τα μαμά ελατήρια) και λάστιχα 185/55-14, και όπου με έπαιρνε, ακολουθούσα τα ραλλάκια, ή έκανα σχεδόν ότι ήθελα σε στροφιλίκια (π.χ. παλιά ειδική Πελασγίας). Η αίσθηση και η συμπεριφορά παρέμεινε σχοδόν αμετάβλητη μέχρι τα 145.000 χλμ. που το πούλησα, και είχε φάει αρκετά οικογενειακά φορτώματα και ταξίδια.
Τώρα βέβαια άλλο το βάρος και η ανάρτηση του 106 και άλλα τα αντίστοιχα μεγέθη του 307 ή και του 407. Στην περίπτωσή σου βέβαια έχεις το ατού της απείρως καλύτερης ανάρτησης...
Δεν ξέρω ειλικρινά τι να πώ... Ο 'συνεργείος' μου είχε πάρει 307 μόλις βγήκε και άρχισε τα πειράματα με την ανάρτηση. Δοκίμασε έτοιμα σετ, 'φτειαχτά', έτσι, αλλιώς, τελικά το ... πούλησε ( ) και ο αγοραστής έβαλε Bilstein και ησύχασε.
Από την άλλη, ο Tsardas νομίζω είχε φορέσει Bilstein, αλλά ένα καιρό τα έβγαλε και τα πούλαγε, δεν θυμάμαι γιατί...
Εγώ πάλι, όταν τα καταφέρω (από άποψη μπικικινίων) θα βάλω ένα σετ Bilstein, που έχω και μια άκρη να τα πάρω αρκετά φθηνότερα.
Ξέρω, σε φώτισα...
-
Ο χρήστης SuperBilly16V έγραψε:
Έχουμε και λέμε :ΨΥΓΕΙΟ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ 307 71.40
ΣΩΛΗΝΑΣ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ 14.13
ΥΓΡΟ ΨΥΓΕΙΟΥ 5L 11.84
E/T ΨΥΓΕΙΟΥ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ 19.50
ΕΞΑΕΡΩΣΗ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ ΨΥΞΕΩΣ 23.40ΤΙΜΗ ΜΕ ΦΑΠΑ 19% 167 EUROS
Εργατικά;
Μόνο την εξαέρωση πλήρωσες;
Ταμπλό δεν βγήκε;Γιατί μπαμπά;
-
To E/T δεν είναι τα εργατικά? Δεν ειμαι σιγουρος βέβαια, είχα και την εντυπωση οτι θα έβγαινε περισσότερο.
Δεν είδα τι έκαναν με το ταμπλό γιατι εφυγα αρον αρον, είχα αργήσει για την δουλεια επειδη με πήρε ο ύπνος . Λογικά όλο και κάτι θα κάτι θα ανοιξαν στο ταμπλό.
-
Έχεις δίκιο: Εξαγωγή/Τοποθέτηση.
Με αυτά τα λεφτά, ούτε το ντουλαπάκι δεν άνοιξαν, να είσαι σίγουρος!
-
Θα δω στον haynes πόση δουλειά είναι και θα σας πω.
Υ.Γ. Γίνεται να κρατήσω το 107 που μου δώσανε;
-
Ρε παιδια ο διακοπτης εδω και 2-3 μερεσ δεν εχει κανει κιχ.
Λετε αν αρχισει να μου γρατζουναει καμαι ταχυτητα να την βαλω 2-3 φορες καρφωτη μπας και φτιαξει?
-
Μόνο με καρφωτές λειτουργεί το κιβώτιο του 307. Δεν πιστέυω να πάταγες συμπλέκτη τοσο καιρο??
-
Ο χρήστης SuperBilly16V έγραψε:
Μόνο με καρφωτές λειτουργεί το κιβώτιο του 307. Δεν πιστέυω να πάταγες συμπλέκτη τοσο καιρο??εγώ πάντως πλέον τις χαλαρές αλλαγές τις κάνω χωρίς συμπλέκτη, δεν ξέρω αν είναι καλό αυτό...
Πρέπει να δείτε το κιβώτιο του 107. Έτσι και δεν πατάς τέρμα γκάζι, η ταχύτητα βγαίνει στο χαλαρό.
-
Ο χρήστης SuperBilly16V έγραψε:
Μόνο με καρφωτές λειτουργεί το κιβώτιο του 307. Δεν πιστέυω να πάταγες συμπλέκτη τοσο καιρο??δεν εχω 307 106 εχω
-
Από την περασμένη Δευτέρα, τα απογεύματα, γυρίζοντας από τη δουλειά, συναντώ ένα λευκό 207 RC και κάνουμε παρέα ένα μεγάλο κομμάτι διαδρομής.
Χθες, τον πλεύρισα σε κάποιο φανάρι και να η σύντομη απενημέρωση:*-Πως το βλέπεις;
Το έχω ένα μήνα περίπου, είναι καλό, σταθερό, γρήγορο, τραβάει καλά από τις 2.000 στροφές, αλλά δεν είναι ραλλύ, τώρα περιμένω να δω τι θα βγάλει στην πορεία.
-Τι είχες πριν;
-Ραλλύ... *Εργάζεται στην Peugeot, μηχανικός.
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Ξέρω, σε φώτισα...
Τακη μου εκει ειναι το θεμα!!!!
Οτι ζηταω την γνωμη φιλων που εχουν βαλει το το ενα ή το αλλο αμορτισερ για να διαβασω τις εμπειριες τους και μετα, με δικη μου αποφαση να αγορασω
Οποτε και βεβαια με φωτισες ,γιατι την δικη σου εμπειρια μου την ειπες!!!Οταν δεν υπαρχουν ετοιμες δοκιμασμενες λυσεις, ετσι δουλευει το πραγμα ...
Με ανταλλαγη αποψεωνΔυστυχως ειναι πολλα τα λεφτα για να αρχισουμε τους πειραματισμους και να διαπιστωσουμε με ιδια γνωση ,τι ειναι καλυτερο για μας και τι οχι.
Και μενα δυο ανθρωποι που εμπιστευομαι απολυτα μου ειπαν το αντιθετο!!!
Ο ενας βαλε Bilstein ,ο αλλος μακρυα γιατι θα κοπαναει.Μια αλλη γνωμη επισης εμπιστου φιλου ειναι για ρυθμιζομενα Κονι, που εχει αυτος στο αυτοκινητο του και εχει παθει πλακα...
Αλλα και αυτο ειναι Χοντα οποτε ....Απλα φιλε μου ακομα μια φορα θα ειμαι αυτος που θα πληρωσει γαι να μαθει και δοθεισης ευκαιριας ,θα βοηθησει και καποιον αλλο φιλο...
Παντως χθες που πηγα Εθνικη και ΑΟ ,το 407 αλλου πατουσε και αλλου βρισκοτανε.!!!
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Από την περασμένη Δευτέρα, τα απογεύματα, γυρίζοντας από τη δουλειά, συναντώ ένα λευκό 207 RC και κάνουμε παρέα ένα μεγάλο κομμάτι διαδρομής.
Χθες, τον πλεύρισα σε κάποιο φανάρι και να η σύντομη απενημέρωση:*-Πως το βλέπεις;
Το έχω ένα μήνα περίπου, είναι καλό, σταθερό, γρήγορο, τραβάει καλά από τις 2.000 στροφές, αλλά δεν είναι ραλλύ, τώρα περιμένω να δω τι θα βγάλει στην πορεία.
-Τι είχες πριν;
-Ραλλύ... *Εργάζεται στην Peugeot, μηχανικός.
Σώπα πέστου... Βαρέθηκα αυτήν την σύγκριση με το ραλύ. Τώρα περιμένω να ξεθάψουμε το 306 για να θάψουμε το 308 στον τύπο.
-
Ένα μπράβο από μένα στο φανοποιείο/βαφείο της lion Θεσσαλονίκης. Όσο χάλια είναι οι του service, άλλο τόσο φοβεροί είναι αυτοί.
Και πάλι μπράβο.
PEUGEOT FORUM