Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio 2005
    • 1
    • 2
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 53
    • 54
    • 42 / 54
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    1062
    2226
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      saxon_747 last edited by

      1090 Κιλα ειναι ρε παιδια... Η τουλαχιστον καπου εκει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Το τίμημα της ασφάλειας ρε παιδιά...τόσοι αερόσακοι, ζώνες παραμόρφωσης, άσε και τα ποιοτικά πλαστικά...χώρια και τον κινητήρα που είναι ενισχυμένος για να αντέχει τα 8 bar υπερπλήρωσης...1543 κιλά είναι απόλυτα φυσιολογικό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          saxon_747 last edited by

          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
          Το τίμημα της ασφάλειας ρε παιδιά...τόσοι αερόσακοι, ζώνες παραμόρφωσης, άσε και τα ποιοτικά πλαστικά...χώρια και τον κινητήρα που είναι ενισχυμένος για να αντέχει τα 8 bar υπερπλήρωσης...1543 κιλά είναι απόλυτα φυσιολογικό.

          Δεν ειναι 1543 κιλα λεμε!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funkyreverend last edited by

            Μην ψαρώνεις!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              saxon_747 last edited by

              ΔΕΝ ΩΝΩ

              Οκ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pavlos23 last edited by

                Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                1090 Κιλα ειναι ρε παιδια... Η τουλαχιστον καπου εκει...

                1100 ανακοινώνει η Renault.
                Το σχόλιο σαφώς και ήταν για το Autotriti και όχι για το Clio...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tsilis last edited by

                  Δεν είχα που αλλού να το βάλω (δεν έχουμε Renault Forum?),οπότε ερωτώ από το παρόν

                  Αδελφικός φίλος με Clio II 1.4 16v του 2003,θέλει να αλλάξει τα αμορτισέρ της Κλιούς,ένεκα φυσιολογικής φθοράς..

                  Ποια πιστεύετε ως λογικότερη οικονομικά πρόταση (έως 400 ευρώ),για αμορτισέρ αντικατάστασης?

                  Υπ΄όψιν ότι ο φίλος μου είναι απολύτως ευχαριστημένος από το εργοστασιακό σετ απ...

                  Η πρόταση να αντικατασταθούν με εργοστασικά κρίνεται απολύτως λογική,αλλά διερωτώμαι αν υπάρχει καλύτερο πακέτο απόδοσης-κόστους!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kouk last edited by

                    http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.php?t=15567

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      govus last edited by

                      Ο χρήστης tsilis έγραψε:
                      Δεν είχα που αλλού να το βάλω (δεν έχουμε Renault Forum?)

                      Φυσικά και έχουμε ...

                      EDIT: με προλάβανε πάλι ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouk last edited by

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsilis last edited by

                          έτσι θυμόμουν και εγώ....

                          Λαμπρά!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mark last edited by

                            Μόλις οδήγησα το Clio TCE. Μια χαρά test drive, στο δίνουν για μισή ώρα μόνος σου χωρίς τον πωλητή. Το αμαξάκι είναι φανταστικό. Έχει δύναμη αρκετή. Δεν είναι το απόλυτο εργαλείο για κόντρες, αλλά σε σχέση με τα περισσότερα καλά 1.4 είναι ένα κλικ πιο πάνω σε επιδόσεις από στάση, ενώ σε ρεπρίζ είναι αλλού.. Μου έκανε εντύπωση πως ανέβαζε στροφές μέχρι τον κόφτη πολύ άνετα, ενώ σαν να μου φαινόταν πως είχε μια μικρή υστέρηση μετά την αλλαγή, που όμως σε καμια περίπτωση δεν είναι ενοχλητική, καθώς μετά ανεβάζει πάλι πολύ ωραία. Ο πωλητής μου είπε πως σε σχέση με το 1.4 100 που τα στήσανε, ήταν 5 αμάξια μπροστά(λίγο υπερβολικό, αλλά μπροστά πρέπει να είναι), και από megane 1.6 2 αμάξια(πολύ υπερβολικό...). Λιγάκι δοκίμασα να στρίψω, και μου άρεσε αρκετά. Παίρνει κάποια κλίση, και καθώς δεν έχει μπάκετ σε σπρώχνει λίγο, αλλά για τα δικά μου γούστα είναι οκ. Το τιμόνι επίσης μου άρεσε, καθώς είχα διαβάσει τα χειρότερα, αλλά και πάλι ξαναλέω σε σχέση με το τι έχω συνηθίσει(Corolla με ηλεκτρικό και punto sporting με ακόμα πιο 'ηλεκτρικό') μου φάνηκε μια χαρά. Επίσης μου έκανε εντύπωση που ήταν τόσο άνετο, παρά τις 16άρες ζάντες. Το κόστος είναι 15000 έκδοση Rip Curl 5πορτο με μεταλλικό, και μοναδική έλλειψη τις ζάντες αλουμινίου. Έτσι λοιπόν ξεκίνησα διαδικασίες για να αντικαταστήσω το αμάξι μου όπως καταλαβαίνετε...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              adis4gr last edited by

                              μαρεσε η κοντραδικη αποψη του πωλητη.. στη βουτα το ειδε?

                              γενικα οπως ειχε τονισει και ο συμπολεμιστης bagus το 1.2Τ ειναι αρκετα δυνατο και τα νουμερα αυτο δειχνουν...

                              βρες και κανα συνεργειο για να μη σε σφαζουν στην ανιπροσωπεια..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                ferox last edited by

                                Τι βενζίνη θέλει? 95 η 98 οκτ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mark last edited by

                                  Έλα ντε... Δε ρώτησα το σημαντικότερο... Άσχετο, πάντως τσαφ τσουφ δεν ακούσαμε να κάνει...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bagus last edited by

                                    To 1,2 T ειναι πολυ δυνατο για τα κυβικα του,αλλα δεν θελει κοφτες σε καμμια περιπτωση...(εκτος κ αν αυτο που οδηγησες ειχε ανοιξει πολυ)

                                    Νομιζω οτι ο καλυτερος τροπος οδηγησης ειναι αλλαγες στις 5000 γιατι εχει πολυ καλες χαμηλομεσαιες...

                                    Οτι δεν καιει τιποτα ειναι γνωστο κ μου φαινεται οτι δουλευει κ με 95αρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mark last edited by

                                      Το παρήγγειλα!!!! Θα το έχω την τετάρτη

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        adis4gr last edited by

                                        με γειεεεεεεεεεεεεςςςςςςςςςς!!!

                                        να μας πεις και τις εντυπωσεις...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bagus last edited by

                                          Καλοριζικο καλοταξιδο κ αναμενουμε εντυπωσεις!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mark last edited by

                                            Να είστε καλά! Σας ευχαριστώ πολύ!! Εννοείται πως μόλις το πάρω θα γράψω αναλυτικά!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 42 / 54
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr