-
Καλησπέρα στην παρέα!
Πρώτο μακροσκελές post και θα μπω με τη μια στο θέμα μου.
Έχω ένα Renault Megane II του 2004 στα 190.000km 1600 κυβικά με αέριο.
Η χρήση είναι περιορισμένη, εντός πόλης για πήγαινε-έλα στη δουλειά που είναι στα 4km και 3 φορές το χρόνο που πάω στο χωριό/πατρικό στα 200km
Το Πάσχα ενώ πήγαινα χωριό ενώ έχω βγει από την πόλη στα 20-30km παρατηρώ να ανεβάζει θερμοκρασία στο 100% (δεν έχει βαθμούς στο καντράν), μέχρι να βρω πάρκινγκ στην Εθνική άναψε ένδειξη "Engine Overheating" και μετά από 1km βρήκα παρκινγκ, σταμάτησα και κάλεσα οδική.
Δοκίμασα μόλις σταμάτησα να το βάλω μπρος να δω αν παίρνει, ζοριζόταν και δεν έπαιρνε, ενώ μπροστά έβγαζε άσπρο καπνό...
Μετά από 20' με ανοιχτό καπό που ψιλοκρύωσε ο κινητήρας πήρε μπρος και το πήγα 5m πιο μπροστά από εκεί που ήμουν.
Έρχεται η οδική και το πάω στο συνεργείο στο χωριό.
Μου άλλαξε κάτι αισθητήρες από κάτω, μου άλλαξε τρόμπα βενζίνης, δεν θυμάμαι τι άλλο και μου είπε ότι έχει κάψει και φλάτζα και την αλλάζουμε και αυτή. Το κουστούμι βγήκε 850€
Το παίρνω από συνεργείο και παρατηρώ ότι στο ρελαντί στα φανάρια ανεβάζει στροφές στις 2000-2500.
Και επιστρέφω στην πόλη μου στα 200km χωρίς πρόβλημα. Οι στροφές στα φανάρια/διόδια συνέχιζαν να είναι 2-2.5 χιλιάδες ή στο δρόμο αν βγάλω ταχύτητα και μείνω με νεκρά.
Το αγνοώ και συνεχίζω να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά μου.
Μετά από 5 μέρες παρατηρώ ότι ενώ ψάχνω πάρκινγκ ο δείκτης της θερμοκρασίας ανεβαίνει στο 75%. Παρκάρω και καλώ το συνεργείο και αναφέρω το πρόβλημα με τη θερμοκρασία και τις στροφές.
Μου είπε να ελέγξω το παραφλού και να συμπληρώσω αν λείπει γιατί είναι φυσιολογικό από το κύκλωμα λόγο της φλάτζας.
Συμπλήρωσα το παραφλού που πήρε 3lt και δεν ανέβασε πάλι θερμοκρασία.
Μετά από 20 μέρες παρατήρησα να ανεβάζει πάλι θερμοκρασία και συμπλήρωσα παραφλού.
Συνέχισε αυτό για κανένα 6μηνο συμπληρώνοντας 1 φορά το μήνα παραφλού.Και πάμε στο σήμερα, έχοντας διανήσει 900km μετά τα παραπάνω, όπου φτάνω στη δουλειά και παρατηρώ να έχει ανεβάσει θερμοκρασία στο 75%
Σχολάω, πάω στο βενζινάδικο και δεν έχει το πράσινο παραφλού που παίρνει το αμάξι.
Το ρισκάρω και ξεκινάω προς το σπίτι.
Φτάνω και ψάχνω πάρκινγκ για κανένα 20' σταμάτα-ξεκίνα, ενώ παρατηρώ τη θερμοκρασία να ανεβαίνει σιγά-σιγά...
Σε μια ανηφόρα σβήνει και μένει εκεί...
Καλώ οδική και το αφήνω σε μια αλάνα με στόχο να συμπληρώσω παραφλού το επόμενο πρωί και να ψάξω συνεργείο.
Το επόμενο πρωί πάω να το βάλω μπρος και δεν ξεκινάει. Φώτα/ράδιο ΟΚ.
Βάζω την κάρτα, πατάω τη μίζα μια φορά και κάνει ένα ανεπαίσθητο τσικ. Πατάω δεύτερη φορά να πάρει μπρος και δεν κάνει καν προσπάθεια να πάρει μπρος.Τι διάγνωση θα κάνατε με όλα τα παραπάνω?
Δεν ξεκινάει σήμερα λόγο μίζας μάλλον? Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω, έστω για να πάρει μπρος να πάω μέχρι το συνεργείο?
ή οδική και συνεργείο?
Υπάρχει περίπτωση να έκαψε πάλι φλάτζα? Έλεγξα με το μάτι το κιβώτιο λαδιού για σαπουνάδες, αλλά δεν φαίνεται κάτι...
Αλλά δεν θα έπαιρνε έστω μπρος?
Μήπως κλάταρε τελείως η μηχανή? (έχει και αέριο από το 2007 αλλά δεν είχα ποτέ πρόβλημα με αυτό)
Σκέφτομαι αν μου πουν για άλλο τόσο κόστος και να μην έχω πάλι αξιόπιστο αυτοκίνητο με πολλά τέλη/κατανάλωση/ανταλλακτικά/αέριο να το δώσω για ανταλλακτικά.Όποια πρόταση, ιδέα δεκτή.
Συνεργείο θα πάει σε 10 μέρες και θα επανέλθω με νεότερα.Ευχαριστώ!
-
Φιλε μου καλημερα.
Οπως το βλεπω ειχες κλασικο προβλημα υπερθερμανσης του κυκλωματος στο ψυγειο και για αυτο ειχες ασπρο καπνο. Δεν καταλαβα εαν στο συνεργειο στο χωριο αλλαξαν πχ θερμοστατη που ειναι το πιο κλασσικο ανταλλακτικο που παθαινει βλαβη και εαν εχει το αυτοκινητο σου τετοιο.
Επισης αφου σου εβγαλε μυνημα το αυτοκινητο και δεν σε αφηνε να βαλεις μπροστα κατι λειτουργησε και ψιλο αμφισβητω οτι επαθε ζημια η φλατζα και ηθελε αλλαγη. Το συνεργειο ειναι της εμπιστοσυνης σου? Τελος ποιους αισθητηρες αλλαξε?
Κατι ακομα. Αλλαζει λαδια μια φορα το χρονο? Εαν αφηνουμε παλια λαδια στο κινητηρα αυξανουμε γεωμετρικα τις θερμοκρασιες του.
-
Αγαπητέ καλώς ήλθες, αλλά έμπλεξες.
Το ότι λείπει διαρκώς "νερό" (παραφλού) μετά την αλλαγή φλάντζας σημαίνει: ή ότι έχει διαρροή από κάποιο σημείο του κυκλωματος ψύξης που δεν το ειδε ο μηχανικός ως όφειλε, ή δυστυχώς...ότι το καίει λόγω αποτυχίας της επισκευής της φλάντζας.
Νομίζω ότι το συνεργείο έχει κάποια ευθύνη για την επισκευή που αναλαμβάνει.
Επίσης αν βλέπεις το δείκτη να ανεβαίνει επικίνδυνα, πρέπει να σταματας ΆΜΕΣΑ. Ιδανικά, πριν το μήνυμα ή την ηχητική προειδοποίηση (αν έχει τέτοια το δικό σου) -
Οταν δεν παιρνει εμπρος ειναι πιθανες πολλες αιτιες. Οι πιο πιθανες ειναι ειτε μιζα ειτε αντλια καυσιμου.
Το οτι πρεπει να συμπληρωνεται τοσο πολυ παραφλου (δεν επρεπε ουτε λιγο) σημαινει βλαβη. Σημαινει διαρροη οπως εγραψε πριν ειτε μεσα στην μηχανη ειτε απο καπου αλλου. Μονο και μονο αυτο ειναι αρκετο για ελεγθει επειγοντως στο συνεργειο.
Κωδικους βλαβης παρουσιασε; Ενδειξη βλαβης ( λαμπακι) αναψε;
Πιθανως να μην εγινε σωστη επισκευη.
-
Αυτος ο κινητηρας εχει αφαιρουμενα χιτωνια, χρειαζεται μια λιγο διαφορετικη διαδικασια στην αλλαγη της φλαντζας. Μεγαλο λαθος που δεν ξαναπηγες στο συνεργειο απο την πρωτη στιγμη.
Πρόβλημα με υπερθέρμανση κινητήρα σε renault