Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 6 / 8
    Ελληνικοί Αγώνες
    56
    150
    688
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aris-varsos last edited by

      Ο χρήστης galiandra έγραψε:
      Τελικά η λέσχη άλαξε το σημείο του service park.

      Ο νέος χώρος είναι ασφαλτοστρωμένος - στεγασμένος - με θερμαινόμενο δάπεδο - mini bar - και καμιά τριανταριά Ρωσίδες για να κρατούν συντροφιά στούς μηχανικούς όσο θα λοίπουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.

      Αυτό θα πεί σεβασμός πρός τον αγωνιζόμενο

      *1000

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        apr last edited by

        ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΤΕΟ ΓΛΑΥΚΟΥ ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimos last edited by

          Ο χρήστης APR έγραψε:
          ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΤΕΟ ΓΛΑΥΚΟΥ ?

          ΣΤΟΝ .....ΓΛΑΥΚΟ ΑΣΤΟΙΧΕΙΩΤΕ!! που θελεις να σου πουν και που ειναι!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            basbas last edited by

            Ο χρήστης APR έγραψε:
            ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΤΕΟ ΓΛΑΥΚΟΥ ?

            Περιμετρική προς Πύργο έξοδος Γλαύκου, πρός κέντρο ,στο roundup ακολουθείς τις πινακίδες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              apr last edited by

              ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ , ΓΙΑΤΙ ΤΟ mail ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Η ΛΕΣΧΗ ΕΙΝΑΙ....... ΔΥΣΑΝΑΓΝΩΣΤΟ ΕΩΣ ΑΦΑΝΤΟ .........

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                faflas last edited by

                Ρητορικη ερωτηση(μπορει να εχει απαντηθει παραπανω..)
                Αγωνας εστω κυπελου με μονο 2(ενταξει επαναλαμβανομενες..καντε τες 4..) ειδικες...συγνωμη αλλα μου φαινεται λιγο ξεφτιλα..Και οχι ακριβως εξελιξη(απο τη στιγμη που πριν λιγα χρονια ειχαμε 8 και 10 ειδικες..)
                Μετα τιμης..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Y
                  yugo last edited by

                  Αχαιός με 51 συμμετοχές ενώ την ίδια ημέρα και ώρα ένα ασφάλτινο σπριντ σε πιο απόμακρο σημείο της Πελοπονήσσου έχει 48. Φίλοι του ΑΟΠ και της ΕΘΕΑ, μήπως κάτι σας λέει αυτό ώστε να αλλάξετε κάτι την επόμενη χρονιά;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    reddragon last edited by

                    για να σκεφτουμε χμμμμμμμμμ nope απολυτος τιποτα δεν τους λεει... Ακροπολις και ΕΛΠΑ ισως.....

                    πικρα ρε γαμωτο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Ο χρήστης yugo έγραψε:
                      Αχαιός με 51 συμμετοχές ενώ την ίδια ημέρα και ώρα ένα ασφάλτινο σπριντ σε πιο απόμακρο σημείο της Πελοπονήσσου έχει 48. Φίλοι του ΑΟΠ και της ΕΘΕΑ, μήπως κάτι σας λέει αυτό ώστε να αλλάξετε κάτι την επόμενη χρονιά;

                      Από τη μία λες (αν θυμάμαι καλά) πως οι αγώνες κυπέλλου με τα 50 τους χλμ. ειδικών είναι πολύ μικροί (και προσωπικά συμφωνώ)

                      Από την άλλη εκθειάζεις τις 48 συμμετοχές ενός σπριντ των 2x9 = 18 χλμ.

                      Δεν υπάρχει κάποια αντίφαση σε αυτό ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pirelli-2002 last edited by

                        Υπαρχει και το θεμα της οδηγηκης ευχαριστησης η ειδηκη των 7χλμ να ειναι πιο ενδιαφερουσα απο τις ειδηκες των 25χ2χλμ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Ε ναι αλλά για αυτό δεν μπορεί να κάνει κάτι η ΕΘΕΑ, είναι θέμα του κάθε οργανωτή.

                          Αυτό που θέλω να πω είναι πως από τη μία 51 συμμετοχές μπορεί να φαίνονται λίγες για ένα αγώνα κυπέλλου και 48 πολλές για ένα σπριντ αλλά απ΄ ό,τι φαίνεται οι συμμετέχοντες επιβραβεύουν το φτηνότερο αγώνα με τα λιγότερα χιλιόμετρα. Δηλαδή αν το Αχαιός είχε 70 χλμ. ειδικές πόσες συμμετοχές θα είχε ? Νομίζω τις ίδιες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            amaxopoulos last edited by

                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                            Ε ναι αλλά για αυτό δεν μπορεί να κάνει κάτι η ΕΘΕΑ, είναι θέμα του κάθε οργανωτή.

                            Αυτό που θέλω να πω είναι πως από τη μία 51 συμμετοχές μπορεί να φαίνονται λίγες για ένα αγώνα κυπέλλου και 48 πολλές για ένα σπριντ αλλά απ΄ ό,τι φαίνεται οι συμμετέχοντες επιβραβεύουν το φτηνότερο αγώνα με τα λιγότερα χιλιόμετρα. Δηλαδή αν το Αχαιός είχε 70 χλμ. ειδικές πόσες συμμετοχές θα είχε ? Νομίζω τις ίδιες...

                            ..αν ειχε περιπου 70χλμ(καλυτερα περιπου 80 )
                            και μεταξυ αυτων και τη φτερη....

                            Οι αγωνιζομενοι δεν κερδιζονται με το τι κανεις μονο 'σημερα'.
                            Θελουν συνεχεια.
                            Πχ. Το Κενταυρος φετος για το περιορισμενο των χλμ ειδικων ειχε τον καλυτερο συνδυασμο διαδρομων που θα μπορουσε.
                            ....σε αντιθεση με το Αχαιος(δυστυχως)
                            Φετος ομως οι συμμετοχες και στο Κενταυρος ηταν επισης λιγες.
                            Με αναλογη συνεχεια(και περαιτερω βελτιωση )του Κενταυρος του χρονου και του παραχρονου ,θα εβαζα στοιχημα οτι σε σχεση με αλλους αγωνες ,πιθανων χειροτερους θα εχει περισσοτερες συμμετοχες.
                            Αν το Αχαιος ειναι αναλογο του χρονου με φετος,τοτε....

                            Στην περιοχη της Πατρας ειναι τετοια η δυνατοτητα και ποικιλια των ειδικων που θα μπορουσε σαν περιοχη να ειχε αυτονομο κυπελλο με 5(+) διαφορετικους αγωνες σαν αυτους της Κυριακης.

                            Απο την αλλη ειναι λιγο 'εκνευριστικο' να συγχεουμε συνεχως τα ραλλυ(εστω μινι) με τα ραλλυ σπριντ(υπο την μορφη που τα ξερουμε).
                            Αλλη μορφη αγωνας το ενα ,αλλη το αλλο. Η φετινη σχετικη εξομειωση σε χλμ των δυο μορφων αγωνων ,δεν σημαινει οτι ταυτιζει και το σκεπτικο των συμμετοχοντων σε αυτες.
                            Με αλλα λογια αν 'εγω' λεω οτι θελω να τρεξω στον φτηνοτερο θεσμο ραλλυ,εννοω αυτοματως το κυπελλο,δεν εννοω τα ραλλυ σπριντ,που πολλοι αμεσως λενε να συμμετασχεις εκει ως πιο φτηνα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              s3 last edited by

                              Σωστα αυτα που λεει ο Δημητρης, αλλα μην ξεχναμε και την ιδιομορφια της περιοχης που για να κυκλωσει το ραλλυ θελλει πολλα χλμ απλων,και επισης ειναι δυσκολο να κλειστει ο δρομος του διακοφτου αλλα και γυρω απο τα καλαβρυτα οπου αναγκαστικα θα πηγαινε το κεντρο του αγωνα, για μινι ραλλυ.
                              Στο Ελπα μην ξεχναμε οτι ηταν αγωνας ευρωπαικου και η ελπα εκλεινε οποιο δρομο ηθελε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                apr last edited by

                                Ο χρήστης S3 έγραψε:
                                Στο Ελπα **μην ξεχναμε **οτι ηταν αγωνας ευρωπαικου και η ελπα εκλεινε οποιο δρομο ηθελε.

                                ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ .........

                                ΤΟΝ ΓΑΛΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΓΑΛΑΤΑ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΧΑΛΑΝΔΡΙΤΣΑ , ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ .......

                                ΤΗΝ ΦΤΕΡΗ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΚΑΛΗΨΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ....

                                ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΧΑΙΟ ΠΟΥ ΞΕΡΑΜΕΕΕΕΕ ........

                                ΑΝΤΕ ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΝΑΧΟΥΜΕ ΜΕΘΑΥΡΙΟ , ΚΑΙ ΝΑΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ , ΟΠΟΙΕΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Y
                                  yugo last edited by

                                  Από τη μία λες (αν θυμάμαι καλά) πως οι αγώνες κυπέλλου με τα 50 τους χλμ. ειδικών είναι πολύ μικροί (και προσωπικά συμφωνώ)

                                  Από την άλλη εκθειάζεις τις 48 συμμετοχές ενός σπριντ των 2x9 = 18 χλμ.

                                  Δεν υπάρχει κάποια αντίφαση σε αυτό ?

                                  Το θέμα είναι ακριβώς αυτό, το value for money ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΠΡΙΝΤ ΜΕ ΤΑ ΜΙΝΙ ΡΑΛΛΥ. Τα σπριντ είναι αγώνες που κοστίζουν μόνο ένα σαββατοκύριακο, μία φορά πήγαινε-έλα, για 18 ως 29 χλμ (π.χ. Αμφίκλεια).
                                  Δυστυχώς, τα μίνι ράλλυ, με τις 'πανηγυρικές εκκινήσεις' που αποδείχτηκαν μονάχα χρονικό 'άπλωμα' του αγώνα χωρίς ουσία (με εξαίρεση τον Πύργο), τον τερματισμό των δοκιμών από νωρίς το μεσημέρι της Παρασκευής και του Σαββάτου και τον περιορισμό των χιλιομέτρων, απλά και μόνο δε συμφέρουν ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ με τα σπριντ. Όσο, δε, η ΣΥΓΚΡΙΣΗ συνεχίζει να βγάζει χαμένα τα μίνι ράλλυ, αυτά θα φθίνουν μέχρι εξαφάνισης (άποψή μου).
                                  Κάποια διορθωτικά μέτρα, κατά την άποψή μου, είναι:
                                  α) Αύξηση χιλιομέτρων των μίνι ράλλυ ώστε να μην είναι απλώς 'μεγάλα και ακριβά σπριντ',
                                  β) Για τον ίδιο λόγο, να ξαναεφαρμοστεί το ελάχιστο όριο των 5 Ε.Δ. σε αγώνες που θέλουν να φέρουν τον τίτλο ράλλυ.
                                  γ) Συμμάζεμα του προγράμματος του αγώνα όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτό μπορεί να γίνει π.χ. με δυνατότητα για δοκιμές μέχρι αργά την Παρασκευή και το Σάββατο του αγώνα ώστε να μην είναι απόλυτα αναγκαίο το ταξίδι το προηγούμενο ΣΚ,
                                  δ) Περιορισμό του κόστους για τους οργανωτές, π.χ. με το να μην ζητώνται ανούσιες υπερβολές στον αριθμό των ενδιάμεσων. Ο περιορισμός του κόστους θα επιτρέψει τη διατήρηση του παραβόλου σε χαμηλά επίπεδα.

                                  Προσωπικά, ευελπιστώ και στην μείωση των κλάσεων, όπως προβλέπεται σήμερα για το 2010 (τότε θα είναι μονάχα Ν4, 3xR και 4xΕ, αντί για 13 κλάσεις που είναι σήμερα). Πολύς κόσμος απλά και μόνο δε συμμετέχει γιατί δε θέλει να τρέχει με άλλους 1-2 στην κλάση του. Για παράδειγμα, πιστεύω ότι είναι χίλιες φορές καλύτερα 4ος στα 2000 της Αμφίκλειας παρά 1ος στην (ανύπαρκτη) Ν3 στο Αχαιός. Συν ότι θα ανέβει ο συναγωνισμός, και άρα και το επίπεδο.
                                  [/quote]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Y
                                    yugo last edited by

                                    Από τη μία λες (αν θυμάμαι καλά) πως οι αγώνες κυπέλλου με τα 50 τους χλμ. ειδικών είναι πολύ μικροί (και προσωπικά συμφωνώ)

                                    Από την άλλη εκθειάζεις τις 48 συμμετοχές ενός σπριντ των 2x9 = 18 χλμ.

                                    Δεν υπάρχει κάποια αντίφαση σε αυτό ?

                                    Το θέμα είναι το εξής: το ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ value for money των σπριντ με τα μίνι ράλλυ. Τα σπριντ είναι αγώνες που κοστίζουν μόνο ένα σαββατοκύριακο, μία φορά πήγαινε-έλα, για 18 ως 29 χλμ (π.χ. Αμφίκλεια).
                                    Δυστυχώς, τα μίνι ράλλυ, με τις 'πανηγυρικές εκκινήσεις' που αποδείχτηκαν μονάχα χρονικό 'άπλωμα' του αγώνα χωρίς ουσία (με εξαίρεση τον Πύργο), τον τερματισμό των δοκιμών από νωρίς το μεσημέρι της Παρασκευής και του Σαββάτου και τον περιορισμό των χιλιομέτρων, απλά και μόνο δε συμφέρουν ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ με τα σπριντ. Όσο, δε, η ΣΥΓΚΡΙΣΗ συνεχίζει να βγάζει χαμένα τα μίνι ράλλυ, αυτά θα φθίνουν μέχρι οικονομικής εξόντωσής τους (άποψή μου). Και το φετινό Αχαιός αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα της πτώσης.
                                    Άλλος παράγοντας είναι και ο τεράστιος αριθμός των κλάσεων (13) στα ράλλυ, σε αντίθεση με τις 4 των σπριντ. Για πολλούς (υγειώς σκεπτόμενους) είναι χίλιες φορές καλύτερα να βγουν 4οι στα 2000 της Αμφίκλειας παρά 1οι στην ανύπαρκτη Ν3 του Αχαιός. Αυτό, ευτυχώς, θα διορθωθεί κάπως σε 2-3 χρόνια που θα υπάρχουν μόνο R και Ε.

                                    Κάποια διορθωτικά μέτρα, κατά την άποψή μου, είναι:
                                    α) Αύξηση χιλιομέτρων των μίνι ράλλυ ώστε να μην είναι απλώς 'μεγάλα και ακριβά σπριντ',
                                    β) Για τον ίδιο λόγο, να ξαναεφαρμοστεί το ελάχιστο όριο των 5 Ε.Δ. σε αγώνες που θέλουν να φέρουν τον τίτλο ράλλυ.
                                    γ) Συμμάζεμα του ουσιαστικού προγράμματος του αγώνα όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτό μπορεί να γίνει π.χ. με δυνατότητα για δοκιμές μέχρι αργά την Παρασκευή και το Σάββατο του αγώνα ώστε να μην είναι απόλυτα αναγκαίο το ταξίδι το προηγούμενο ΣΚ,
                                    δ) Περιορισμό του κόστους για τους οργανωτές, όπως π.χ. με το να μην ζητώνται ανούσιες υπερβολές στον αριθμό των ενδιάμεσων. Ο περιορισμός του κόστους θα επιτρέψει τη διατήρηση του παραβόλου σε χαμηλά επίπεδα ακόμα και αν αυξηθούν τα χιλιόμετρα.

                                    Σε πρώτο πρόσωπο, έχω τρέξει μόνο σε 2 σπριντ ενώ έχω λάβει μέρος σε δεκάδες ράλλυ. Μέχρι πρόσφατα δε σκεφτόμουν συμμετοχή σε σπριντ, παρά μόνο αν περίσσευε κάνα φράγκο και δεν είχε σε σύντομο διάστημα άλλο κοντινό αγώνα. Αυτή τη στιγμή και αφότου είδα τις Ε.Δ. του φετινού Λαμίας και του Αχαιός, δε βλέπω γιατί να χαλάσω 700 ως 1000 Ευρώ και 2 ΣΚ για κάποιον από αυτούς τους 2 αγώνες αντί για 350 ευρώ και ένα ΣΚ που μου στοίχισε πριν 2 χρόνια η Αμφίκλεια. Ειδικά, δε, έχοντας συμμετάσχει σε πραγματικά Αχαιός και Λαμίας της προηγούμενης δεκαετίας, τα φετινά μου έδωσαν την εικόνα του μίκι-μάους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      a-tec last edited by

                                      ΑΠΟΡΙΑ!!

                                      ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ethea-live.gr ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΧΑΙΟΣ? ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΩΣ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΙ??????????

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Z
                                        zaxaras last edited by

                                        Ο χρήστης A-TEC έγραψε:
                                        ΑΠΟΡΙΑ!!

                                        ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ethea-live.gr ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΧΑΙΟΣ? ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΩΣ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΙ??????????

                                        Δεν ειναι υποχρεωτικο στα ραλλυ κυπελου.

                                        http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... ace_id=517

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          longhi last edited by

                                          Τι γίνεται με το Ράλλυ Αχαιός; Εκτενές ρεπορτάζ;;;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            borbos last edited by

                                            υγρασιες πολλες στις 2πρωτες ειδικες!!!μεγαλη μαχη Σωτηρχου και Κυρκου!!μπραβο σε ολους και ακομη ενα μεγαλο μπραβο στις γυναικες του αγωνα!η Ελενη μας ξερουμε τι μπορει να κανει και το εχει αποδειξει πολλες φορες αλλα και η Μακρη σημερα τα πηγε παρα πολυ καλα!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 6 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr