Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 207 Rallye
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 207 Rallye
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 33
    • 34
    • 27 / 34
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    663
    4147
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spike last edited by

      Peugeot 207 150 Turbo vs VW Golf GT TSI

      μήπως είναι το 170αρι;

      (έτσι φαίνεται από την λίστα που έχουν)

      0-100 7,2 ;; χαλαρά το 170αρι είναι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hunter last edited by

        Ναι,το 170άρι είναι.Αλλα γι'αυτο μιλούσανε παραπάνω τα παιδια,και γι'αυτο παρεθεσα αυτους τους χρόνους

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          adis4gr last edited by

          δεν εχω ιδεα για το σαιτ αυτο αλλα αυτοι οι γυροι εχουν γινει δηλαδη?

          βλεπω ενα 7.2 για το tsi στο 0-100.....

          εντιτ οκ.......λεω και γω...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spike last edited by

            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
            Ναι,το 170άρι είναι.Αλλα γι'αυτο μιλούσανε παραπάνω τα παιδια,και γι'αυτο παρεθεσα αυτους τους χρόνους

            το σωστό είναι όμως:

            Peugeot 207 RC 175 vs VW Golf GT TSI 170

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hunter last edited by

              Για το ραλύ ειναι αυτο το θεμα ρε αδερφε.Οχι γενικα για το 207

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spike last edited by

                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                Για το ραλύ ειναι αυτο το θεμα ρε αδερφε.Οχι γενικα για το 207

                καλά ρε συ δεν στην είπα...

                edit: το θεωρώ πάντως άτοπο να το συγκρίνουμε με οτιδήποτε κυκλοφορεί επειδή μιλάμε για το ραλί. Αλλη τιμή, άλλη ιπποδύναμη άλλο κοινό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                  βλεπω ενα 7.2 για το tsi στο 0-100.....

                  Για το 170 ο χρόνος της vw.gr είναι 7,9, ενώ το 7,2 αντιστοιχεί στο GTI με τα 200 άλογα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mirage last edited by

                    Και γιατί συγκρίνουμε 170 με 150 άλογα ρε Αντρέα?
                    Σε ο,τι αφορά την απτή ποιότητα των υλικών αν δείτε και το 308 θα πάθετε πλάκα συγκρίνοντας το με τον γερμάνικο ανταγωνισμό

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                      ΤΟ rc είναι κάπου στα 23 με κλειδί στο χέρι... Αλλά γνώμη μου σε σχέση με το ραλύ είναι ψιλοευκαιρία...

                      Σε αυτό τείνω να συμφωνήσω, αν και πρέπει να παραδεχτείς ότι 23k είναι πολλά για 207. Όπως αντιστοιχα είναι πολλά 27k για κλιό, κλπ κλπ. Παίρνεις ένα ΠΟΛΥ δυνατό πράγμα πάντως (απίθανο το μοτέρ ), εξαιρετικά στημένο (για μένα) και με εξοπλισμό πάνω από κάθε κριτική. Τα δε καθίσματα, τα προτιμώ από ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ έχει φιλοξενήσει τον... πισινό μου μέσα σε αυτοκίνητο. Απλώς άριστα.-

                      Πάντως: όσοι κρίνουν αρνητικά τη συμπεριφορά του Rallye (Παύλο), πρέπει όπωσδήποτε να οδηγήσουν ένα RC. Όχι για τα παραπάνω άλογα φυσικά (που τα έχει και φαίνονται), αλλά για τον τρόπο που συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο χωρίς ESP. Το τιμόνι είναι δεδομένα καλό, και η πίσω ανάρτηση αφήνει τον οδηγό να κάνει ό,τι γουστάρει. Απορώ πώς βγάλατε συμπέρασμα με τόσο κακό (παρεμβατικό) ESP ρε σεις. Αν υπάρχει σχετικά φθηνός τρόπος (Lion?) να έχεις Rallye με απενεργοποιούμενο ESP, μια χαρά το βρίσκω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hunter last edited by

                        Τι συγκρίνουμε ρε Θαναση;

                        Εγραψε ενα παιδι παραπάνω για το TSI,και παρεθεσα και αυτη τη συγκριση.
                        Και που ειναι στο κατω-κατω το μεγαλο το κακο πού εγινε;Μηπως νομίζεις οτι αυτες οι συγκρισεις θα βγαλουν νικητες και ηττημενους;Η μηπως πιστευεις οτι εβαλα τη συγκριση για να εξευτελίσω το καλο μας πεζό;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          TSI=140 άλογα
                          GT= 170
                          Η VW φταίει, με το δόγμα ένα καινούργιο μοτέρ την μέρα, δεν φταίς εσύ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pavlos23 last edited by

                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                            Απορώ πώς βγάλατε συμπέρασμα με τόσο κακό (παρεμβατικό) ESP ρε σεις.

                            Την ίδια ανάρτηση έχει το RC με το GT;
                            Άρα πως κρίνεις το GT σαν RC δίχως ESP;
                            Το πίσω μέρος μπορείς να το κάνεις ότι θες στo 207, συμφωνώ, αλλά πρώτον η υπερστροφή έρχεται πιο απότομα συγκριτικά με ένα 106 και δεύτερον πριν προλάβεις να διορθώσεις σε κόβει το ESP.

                            Αν υπάρχει σχετικά φθηνός τρόπος (Lion?) να έχεις Rallye με απενεργοποιούμενο ESP, μια χαρά το βρίσκω.

                            Αυτό θα ήταν επικίνδυνο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Επικίνδυνο τι θα ήταν; Το rallye με μονίμως απενεργοποιούμενο εσπ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                corsair last edited by

                                για να τελειωνουμε... το 207, GT, RC... ειναι επικινδυνα και καλο θα ηταν να γινει ανακληση να τα πανε στο χυτηριο προτου σκοτωσουν κανενα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thanos last edited by

                                  Ο χρήστης corsair έγραψε:
                                  για να τελειωνουμε... το 207, GT, RC... ειναι επικινδυνα και καλο θα ηταν να γινει ανακληση να τα πανε στο χυτηριο προτου σκοτωσουν κανενα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    saxon_747 last edited by

                                    Ο χρήστης corsair έγραψε:
                                    για να τελειωνουμε... το 207, GT, RC... ειναι επικινδυνα και καλο θα ηταν να γινει ανακληση να τα πανε στο χυτηριο προτου σκοτωσουν κανενα.

                                    Δεν εχουν αρκετα μεγαλα δισκοφρενα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spyros last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                      ΤΟ rc είναι κάπου στα 23 με κλειδί στο χέρι... Αλλά γνώμη μου σε σχέση με το ραλύ είναι ψιλοευκαιρία...

                                      Σε αυτό τείνω να συμφωνήσω, αν και πρέπει να παραδεχτείς ότι 23k είναι πολλά για 207. Όπως αντιστοιχα είναι πολλά 27k για κλιό, κλπ κλπ. Παίρνεις ένα ΠΟΛΥ δυνατό πράγμα πάντως (απίθανο το μοτέρ ), εξαιρετικά στημένο (για μένα) και με εξοπλισμό πάνω από κάθε κριτική. Τα δε καθίσματα, τα προτιμώ από ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ έχει φιλοξενήσει τον... πισινό μου μέσα σε αυτοκίνητο. Απλώς άριστα.-

                                      Πάντως: όσοι κρίνουν αρνητικά τη συμπεριφορά του Rallye (Παύλο), πρέπει όπωσδήποτε να οδηγήσουν ένα RC. Όχι για τα παραπάνω άλογα φυσικά (που τα έχει και φαίνονται), αλλά για τον τρόπο που συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο χωρίς ESP. Το τιμόνι είναι δεδομένα καλό, και η πίσω ανάρτηση αφήνει τον οδηγό να κάνει ό,τι γουστάρει. Απορώ πώς βγάλατε συμπέρασμα με τόσο κακό (παρεμβατικό) ESP ρε σεις. Αν υπάρχει σχετικά φθηνός τρόπος (Lion?) να έχεις Rallye με απενεργοποιούμενο ESP, μια χαρά το βρίσκω.

                                      Υπαρχει και με αλλαγη ελατηριων (eibach)γινεται τρενο βεβαια το οτι θελει after market ελατηρια ενα rallye ειναι αλλη υποθεση!
                                      http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11375

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:

                                        Απορώ πώς βγάλατε συμπέρασμα με τόσο κακό (παρεμβατικό) ESP ρε σεις.

                                        Την ίδια ανάρτηση έχει το RC με το GT;
                                        Άρα πως κρίνεις το GT σαν RC δίχως ESP;
                                        Το πίσω μέρος μπορείς να το κάνεις ότι θες στo 207, συμφωνώ, αλλά πρώτον η υπερστροφή έρχεται πιο απότομα συγκριτικά με ένα 106 και δεύτερον πριν προλάβεις να διορθώσεις σε κόβει το ESP.

                                        Το ίδιο αυτοκίνητο είναι ρε συ, και με τον ίδιο τρόπο συμπεριφέρεται, από το ατμοσφαιρικό 1.4 κιόλας. Για το πιο απότομα της υπερστροφής, εξακολουθώ να διαφωνώ.

                                        Αν υπάρχει σχετικά φθηνός τρόπος (Lion?) να έχεις Rallye με απενεργοποιούμενο ESP, μια χαρά το βρίσκω.

                                        Αυτό θα ήταν επικίνδυνο...

                                        Γιατί???

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pskarm last edited by

                                          χαχα...επεικινδυνο το 207?

                                          λοιπον η αναρτηση του rc οπως εχει γραφτει στο psclub- αμορτισερ ελατηρια εχουν κατω απο 500ευρω καινουργια του κουτιου......

                                          το esp βγαινει με το προγραμμα που δινει η λαιον-κονδωρας

                                          αρα ως εδω ειμαστε οκ...

                                          το θεμα ειναι το το rc εχει πιο σφιχτο πισω αξονα αν θυμαμαι καλα και αλλα ψαλιδια. τα ψαλιδια λογικα θα τα βρισκεις μεσω πεζο σπορτ-lw φτηνα (π.χ στο δικο μου 206 τα πηρα 150τα δυο απο πεζο σπορτ γαλλιας οταν εδω τα μαμα εχουν 220)
                                          αξονα πισω βγαινουν καποια κιτ ειδικα της whiteline (οχι ακομα για 207) με ρυθμιζομενη εξωτερικη αντιστρεπτικη που ειναι ολα τα λεφτα και κανουν φοβερη δουλεια ...

                                          οποτε ουσιαστικα με 19000 με προγραμμα+αλλο ενα χιλιαρικο σε ψιλολογια=20000
                                          εισαι θεωρητικα ιδιος σε συμπεριφορα με rc.
                                          Ομως καθισματα?εξοπλισμος?μαμα αμαξι σε μοτερ? αξια μεταπωλησης?
                                          σορυ αλλα δε ξερω ανα αξιζει...

                                          παντως το θεμα ειναι οτι η λαιον ηταν πολυ κοντα στο σωστο...
                                          αν εβγαζε εξω 4-5εξτρα ακομα και το εδινε σε λιιιγο χαμηλοτερη τιμη με στανταρ τα αμορτισερ-ελατηρια του rc θα καναμε παρτυ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pavlos23 last edited by

                                            Σπύρο ανέφερα πιο απότομα, δεν έρχεται πιο γρήγορα.
                                            Αυτό που οδήγησα εγώ τουλάχιστον γυρνούσε εκεί που δε περίμενες οτι θα γυρίσει. Τι να κάνω ρε παιδιά, δε το κατασκεύασα εγώ.
                                            Βέβαια υπήρχε το ESP που σε «έσωζε» και για αυτό ανέφερα πως αν δεν υπήρχε θα ήταν έκπληξη για μερικούς (και εμένα) το να είναι γυρισμένοι με ένα τόσο θεωρητικά (και σωστό εν μέρει) προβλέψιμο αυτοκίνητο.

                                            Τέλος πάντων, εγώ δε μπορώ να βγάλω συμπεράσματα για τι θα ήταν το 207 Rallye χωρίς ESP κρίνοντας απο το RC στο οποίο υπάρχουν διαφορές στο στήσιμο και επίσης ούτε μπορώ να θεωρήσω ως ευκαιρία το Rallye επειδή με άλλα 2k μπορεί να γίνει ενδιαφέρον. Μπαίνει σε άλλα χωράφια μετά...

                                            Υ.Γ. Επίσης δε μπορώ να καταλάβω γιατί να διαφωνούμε και να έχουμε αντιπαραθέσεις για το μουφοRallye. Υπάρχουν πιο ενδιαφέροντα πράγματα να κάνουμε...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 27 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr