Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    • 1
    • 2
    • 104
    • 105
    • 106
    • 107
    • 108
    • 214
    • 215
    • 106 / 215
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    439
    4287
    16870
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aserf last edited by

      Ο χρήστης DAP έγραψε:
      Ρε σεις μιας και μου ειναι αδυνατο να διαβασω 151 σελιδες,για πεστε.

      Ερχονται βροχες και σκεπτομαι να αλλαξω λαστιχα στο Φοκους .Επειδη το καβαλαει και ο γυιος θελω κατι καλο και ας ειναι ακριβο.(Τα φτηνα θα τα βαλω αργοτερα στη ΖΧ ).
      Το φοκους ειναι της περασμενης γενιας περπαταει 90% στην ασφαλτο και φοραει παπουτσια 195/60/15.

      Νομίζω ότι σε 195/60-15 τα πιο ολοκληρωμένα είναι τα Continental PremiumContact 2. Τα φοράει η Corolla του πατέρα μου στην ίδια διάσταση και τουλάχιστον σε σχέση με τα εργοστασιακά Michelin Energy είναι κλάσεις ανώτερα!

      Τα Exalto νομίζω ότι δε βγαίνουν σε 60άρι προφίλ. Αν δεν κάνω λάθος δηλαδή σε 15άρα βγαίνουν σε 195-50 και σε 195-55, όχι σε 195-60

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sos80 last edited by

        φιλε nek ta toyo ειναι παντου αψογα αλλα πολυ μαλακα αν εισαι λιγο ανησυχος!τα φοραγα στο 206gti,παντα συγκριτικα με τα ποτενζα που εχω τωρα στο μιατα 1.8 και για το οποιο μολις βρηκα αλλη μια δυαδα σχεδον αμεταχειριστα για τον πισω αξονα!κοιταξε κ τα προξες 4 απο τογιο,τα εβαλα μπροστα,εχω κανει 10.000-λιγοτερη φθορα λογω σκληροτερου πλαινου,καλο φρενο,απιστευτη προσφυση στο βρεγμενο και καλη τιμη!στα μειον τους ειναι οτι δεν εχουν τα πολυ υψηλα ορια του τ1r στο στεγνο,οντας ομως ικανοποιητικα,και καποια ασαφεια σε υψηλες ταχυτητες σε ευθεια (150+)οταν το οδοστρωμα ειναι κατσαρο,που το t1r αγνοουσε επιδεικτικα, μαλλον λογω σχεδιασης προφιλ εξου, και η απιστευτη αποδοση τ στο βρεγμενο!!! συγκριτικα με τα πριμιουμ 1 που ειχα στο πεζο και τα 2 μοντελα της τογιο ειναι ανωτερα.αν σε ενδιαφερει το απολυτο κρατημα στεγνο-βρεγμενο,γρηγορο ζεσταμα κ ανεση βαλε τ τ1r αλλιως proxes4 για λιγοτερη φθορα,βρεγμενο κ καλυτερη τιμη

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gilles_27 last edited by

          Παίδες ψάχνουμε λάστιχα για το Mondeo του father. Φοράει 195/60-15 και απ' όσο ξέρω συνήθως έβαζε παντός καιρού. Απ' ότι διαβάζω, όμως, σε ποστ του Hunter για Ελλάδα καλύτερα τα καλοκαιρινά...

          Τι προτείνετε, ως κατηγορία αρχικά, και έπειτα σε μάρκα-μοντέλο? Ο 'οικογενειακός βουλκανιζατερας' του είπε για Toyo παντός καιρού. Λεπτομέρειες (μοντέλο κλπ) δεν ξέρω...

          Κάθε πρόταση καλοδεχούμενη.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Θα έλεγα Continental Premium Contact 2 ή Pirelli P7 εφόσον υπάρχουν σε αυτή την διάσταση

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gilles_27 last edited by

              Thx για την απάντηση. Συμφωνείς και εσύ δηλαδή για καλοκαιρινά, απ' ότι καταλαβαίνω....

              Μια επιπλέον πληροφορία, ότι καθ' ότι οικογενειακό το αυτοκίνητο, και ο πατήρ συντηρητικός οδηγός δεν έχει πάαααααρα πολλές απαιτήσεις σε θέμα επιδόσεων. Τον ενδιαφέρει αρκετά ο χαμηλός θόρυβος κύλισης και η άνεση.

              Κάποιο σχόλιο για τα + και - ως προς τα παντός καιρού?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hunter last edited by

                Ειναι μια ενδιαμεση λύση,την οποία την αξιοποιούνε όσοι εχουν αναγκη και για χρηση σε χιόνι,αλλα δεν εχουν χωρο να αποθηκευσουν μια δευτερη τετραδα με χιονολάστιχα για το χειμωνα.

                Αυτη η ενδιαμεση λύση θα σου δωσει:
                καλύτερη απόδοση στο χιόνι από τα καλοκαιρινα και καλύτερη απόδοση στο στεγνο απο τα χιονολάστιχα.
                Αλλα επειδη τίποτα σε αυτον τον κόσμο δεν ερχεται δωρεαν,ότι κερδισεις απο εναν τομέα επιδρα βλαβερα σε εναν άλλον
                Θα εχεις δηλαδη ταυτόχρονα και:
                χειροτερη επίδοση στο στεγνο και βρεγμενο οδόστρωμα (φρενο/στροφη/διαρκεια) απο τα καλοκαιρινά ,και φυσικα χειροτερη επίδοση στο χιόνι ή πάγο απο τα χιονολάστιχα.

                Σταθμίζεις λοιπών ολους αυτούς τους επιμερους παραγοντες,τους αντιστοιχείς με τις συνθηκες που θα κληθεις να αντιμετωπίσεις οδηγωντας καθ'όλη τη διαρκεια του έτους,και εφ'όσων οδηγεις σπάνια σε χιονισμένους δρόμους,καταλήγεις στο οτι τα καλοκαιρινα ελαστικα θα σου προσφερουν πολύ περισσότερα απο τα all weather

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Όταν ο θεός έφτιαξε το πρώτο ερμηνευτικό λεξικό για να δώσει στους ανθρώπους, στην λέξη συμβιβασμός είχε στο μυαλό του την αυτοκινητοβιομηχανία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gilles_27 last edited by

                    Ok Hunter ευχαριστώ.

                    Χιόνι-χιόνι δε βλέπω να πατάει το αυτοκίνητο. Συμφωνείς και εσύ για P7 ή Premium Contact 2?

                    ΥΓ: Μόλις έλεγξα ότι τώρα φοράει Μichelin Primacy....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Για τα P7 δεν εχω άποψη.Ποτε όμως δεν τα συμπάθησα τα πιρέλια.
                      Τα Premium Contact 2 φαίνεται πώς ικανοποιήσανε τους πάντες τελικα (εγω δε τα δοκίμασα) οπότε πιστευω οτι και εσενα θα σε ικανοποιήσουνε εξ'ίσου.

                      Εαν δεν πατησεις χιόνι πάντως,μην οδηγηθεις σε λαστιχα παντος καιρού.Θα το μετανοιώσεις μολις ξαναανεβουν οι θερμοκρασιες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gilles_27 last edited by

                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                        Για τα P7 δεν εχω άποψη.Ποτε όμως δεν τα συμπάθησα τα πιρέλια.
                        Τα Premium Contact 2 φαίνεται πώς ικανοποιήσανε τους πάντες τελικα (εγω δε τα δοκίμασα) οπότε πιστευω οτι και εσενα θα σε ικανοποιήσουνε εξ'ίσου.

                        Εαν δεν πατησεις χιόνι πάντως,μην οδηγηθεις σε λαστιχα παντος καιρού.Θα το μετανοιώσεις μολις ξαναανεβουν οι θερμοκρασιες

                        Ευχαριστώ και πάλι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
                          Ok Hunter ευχαριστώ.

                          Χιόνι-χιόνι δε βλέπω να πατάει το αυτοκίνητο. Συμφωνείς και εσύ για P7 ή Premium Contact 2?

                          ΥΓ: Μόλις έλεγξα ότι τώρα φοράει Μichelin Primacy....

                          Tα primacy είναι μια χαρά για οικογενειακές καταστάσεις. Για τα συγκεκριμένα conti ούτε εγώ έχω ακούσει κακό λόγο. Με αυτές τις 2 επιλογές, ούτε καν θα κοιτούσα τα p7.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gilles_27 last edited by

                            Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                            Ok Hunter ευχαριστώ.

                            Χιόνι-χιόνι δε βλέπω να πατάει το αυτοκίνητο. Συμφωνείς και εσύ για P7 ή Premium Contact 2?

                            ΥΓ: Μόλις έλεγξα ότι τώρα φοράει Μichelin Primacy....

                            Tα primacy είναι μια χαρά για οικογενειακές καταστάσεις. Για τα συγκεκριμένα conti ούτε εγώ έχω ακούσει κακό λόγο. Με αυτές τις 2 επιλογές, ούτε καν θα κοιτούσα τα p7.

                            Σύμφωνα με το tyretest.com τα continental είναι ανώτερα. Τώρα πρέπει να γίνει και έρευνα αγοράς για να δούμε και τα ....

                            Thx

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Το ADAC τα βγάζει πρώτα τα P7 και η εμπειρία μου από αυτά σε Laguna λέει οτι είναι ένα ωραιότατο ελαστικό για οικογενειακές καταστάσεις. Τα Conti είναι εξίσου καλά. Τα παλιά Primacy ποτέ δεν μου κάτσανε καλά, για τα Primacy HP που είναι τα καινούργια δεν έχω άποψη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spike last edited by

                                έχουμε το 205/50/17.

                                Ερώτηση: χωράει το 225/45/17 ;

                                στα υπόλοιπα από ότι βλέπω είναι οκ και δεν υπάρχει σχεδόν καμία διαφορά.

                                κάποιο άνετο και με μαλακό πλαινό ελαστικό σε αυτή την διάσταση;

                                τι τιμές παίζουν;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  Ti ακριβως ρωτας;Αν θα χωρεσουν χωρις να βρίσκουν στούς θόλους,ή αν θα χωρεσουν στις ζαντες;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spike last edited by

                                    Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                    Ti ακριβως ρωτας;Αν θα χωρεσουν χωρις να βρίσκουν στούς θόλους,ή αν θα χωρεσουν στις ζαντες;

                                    both of them

                                    και τα δύο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      govus last edited by

                                      Ο χρήστης Spike έγραψε:
                                      έχουμε το 205/50/17.

                                      Ερώτηση: χωράει το 225/45/17 ;
                                      στα υπόλοιπα από ότι βλέπω είναι οκ και δεν υπάρχει σχεδόν καμία διαφορά.
                                      κάποιο άνετο και με μαλακό πλαινό ελαστικό σε αυτή την διάσταση;
                                      τι τιμές παίζουν;

                                      Για ποιο αυτοκίνητο και τι πλάτος ζάντας μιλάμε;
                                      Έχω την εντύπωση, πως ό,τι και να βρεις σε 225/45, μπορεί να είναι φτηνότερο από τα 205/50 (ακριβή η συγκεκριμένη διάσταση...).
                                      Σε 215/50/17 θα έψαχνες;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hunter last edited by

                                        Ο χρήστης Spike έγραψε:

                                        both of them

                                        και τα δύο...

                                        Το αν χωρεσουνε στους θόλους,ουδεις θα σου το απαντησει,εκτος κι'άν εχει το ίδιο αυτοκίνητο,με την ίδια αναρτηση,και εχει κανει ηδη αυτη την αλλαγη.
                                        Οπότε,μάλλον,θα χρειαστει να πάς να ζανταρεις ενα ελαστικο στη ζαντα,να το βαλεις μια φορα μπροστα,να το κατεβασεις απο το γρυλο και να στριψεις μεσα-εξω το τιμόνι μεχρι να τερματίσει,και μετα να το τοποθετησεις και πίσω και να ξανατσεκάρεις.

                                        Στη ζαντα,πρεπει να μας πείς το φαρδος της

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          aserf last edited by

                                          @Spike

                                          Σε τι αμάξι αναρωτιέσαι αν θα χωράει το 225/45-17;

                                          Μήπως δηλαδή κάποια άλλη έκδοση (εξοπλιστικά) χωρίς δομικές διαφορές στα φτερά, ψαλίδια, ανάρτηση, κτλ βγαίνει με αντίστοιχα φαρδιά ελαστικά; Αν ναι λογικά τότε δε θα έχεις πρόβλημα.

                                          Όσον αφορά τη ζάντα όλα εξαρτώνται από το φάρδος της. Μπακαλίστικα για να χωράει αυτή τη στιγμή με τα 205 θα πρέπει το λάστιχο να φαίνεται στενό για τη ζάντα, να 'περισσεύει' ζάντα δηλαδή μιας και θα πρέπει το 205 και το 225 να είναι οι δύο ακραίες διαστάσεις της.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spike last edited by

                                            σε C4 VTS φίλου που μόλις άκουσε πόσο έχουν τα 205/50/17....κιτρίνισε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 106 / 215
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr