-
Γύρω στα +300 Ευρώ από το 2.0 FSI
-
Ο χρήστης Everville έγραψε:
Γύρω στα +300 Ευρώ από το 2.0 FSIΑν δεν κανω λαθος, η σεατ και η σκοντα εβγαλαν τα λεον και οκταβια 5 φτηνοτερα (τουλαχιστον 1500 ευρω) με τον κινητηρα 1.8Τ απ'οτι τον απλό 2.0 των 150 αλογων.
H vw, μετα το tiguan (που διαρρεεται εντεχνως οτι θα ειναι στα 29+, αφου ειναι και μικρο τουαρεγκ, με πλαστικα γκολφ πλας βεβαια) συνεχιζει ακαθεκτη την καταπληκτικη τιμολογιακη πολιτικη της.
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Γύρω στα +300 Ευρώ από το 2.0 FSI
Αν δεν κανω λαθος, η σεατ και η σκοντα εβγαλαν τα λεον και οκταβια 5 φτηνοτερα (τουλαχιστον 1500 ευρω) με τον κινητηρα 1.8Τ απ'οτι τον απλό 2.0 των 150 αλογων.
H vw, μετα το tiguan (που διαρρεεται εντεχνως οτι θα ειναι στα 29+, αφου ειναι και μικρο τουαρεγκ, με πλαστικα γκολφ πλας βεβαια) συνεχιζει ακαθεκτη την καταπληκτικη τιμολογιακη πολιτικη της.
Οι καταναλωτές θα την τιμωρήσουν αν ακολουθήσει τετοιες πολιτικές. Είναι πιο εξυπνοι από οσο μερικοι πιστεύουν.
-
βρε καλως το μας κι ας αργησε.και περιμενα τοσο καιρο.στα καινουρια ηταν το μονο που θα επαιρνα.εκει που μου τα χαλαγε ηταν στην ιπποδυναμη.τωρα το λυσαμε κι αυτο.
πηρα τηλ στην εταιρια σημερα (τριπολη) και μου ειπαν οτι δεχονται παραγγελιες αλλα με αγνωστη τιμη.οποτε περιμενουμε ενα μηνα ακομη και βουρ στο πατσα. -
διαβασα και για καινουριο μοτερ 1,4t στα 122hp.τιμη και αφιξη για αυτο το μοντελο κανεις?
-
Ο χρήστης chrisstyle έγραψε:
...δεχονται παραγγελιες αλλα με αγνωστη τιμη...Τι άλλο θα ακουσουμε...
-
Τι άλλο θα ακουσουμε...
και που να δεις εγω τι επαθα οταν το ακουσα που ειμαι αμεσα ενδιαφερομενος -
κανα νεο περι αφιξης τιμης ,εχει κανενας ?
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Γύρω στα +300 Ευρώ από το 2.0 FSI
Αν δεν κανω λαθος, η σεατ και η σκοντα εβγαλαν τα λεον και οκταβια 5 φτηνοτερα (τουλαχιστον 1500 ευρω) με τον κινητηρα 1.8Τ απ'οτι τον απλό 2.0 των 150 αλογων.
H vw, μετα το tiguan (που διαρρεεται εντεχνως οτι θα ειναι στα 29+, αφου ειναι και μικρο τουαρεγκ, με πλαστικα γκολφ πλας βεβαια) συνεχιζει ακαθεκτη την καταπληκτικη τιμολογιακη πολιτικη της.
Άλλο ίδια σχεδίαση, άλλο ίδια πλαστικά GOLF+. Kατσε να το δούμε από κοντά
Φαντάζομαι ότι 29Κ(;) δεν κοστίζουν μόνο τα πλαστικά στο αυτοκίνητο Το αν είναι καταπληκτική ή όχι η τιμολογιακή πολιτική της Kosmocar, το δείχνουν και θα το δείξουν οι πωλήσεις.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Άλλο ίδια σχεδίαση, άλλο ίδια πλαστικά GOLF+. Kατσε να το δούμε από κοντά
Φαντάζομαι ότι 29Κ(;) δεν κοστίζουν μόνο τα πλαστικά στο αυτοκίνητο Το αν είναι καταπληκτική ή όχι η τιμολογιακή πολιτική της Kosmocar, το δείχνουν και θα το δείξουν οι πωλήσεις.
Προφανως δεν ειναι μονο τα πλαστικα. Εχουμε ομως καποια δεδομενα:
-το αυτοκινητο εξω εχει καποια τιμη, απο την οποια μπορει να υπολογιστει χοντρικα το πραγματικο του κοστος.
-η φορολογια στην ελλαδα ειναι συγκεκριμενη
-το αυτοκινητο ερχεται στην ελλαδα με αρκετα τσιμπημενη τιμη
-το μαρκετινγκ της αντιπροσωπειας προσπαθει να μας πεισει οτι μιλαμε για μικρο τουαρεγκ (αρα αξιζει τα λεφτα του)
-οπως και να το κανουμε, το ταμπλο του (και γενικα το εσωτερικο του) δεν μου κανει και πολυ πριμιουμ, οπως θελει να περασει η vw το τουαρεγκ.-η σεατ και η σκοντα οπου εβαλαν τον 1.8TFSI εχουν 1500 με 4000 ευρω μικροτερη τιμη απο τον 2.0FSI. η vw ειναι ακριβοτερη κατα 1000 ( ; ).
Η τιμολογιακη πολιτικη δεν κρινεται απο τις πωλησεις.
Ειδικα σε μια χωρα οπως η ελλαδα, οπου οι οροι 'πριμιουμ', 'μικρο τουαρεγκ' και 'μικρουτσικο καγιεν' ειναι ιδιαιτερα προσφιλεις. Οι πωλησεις (σε ολο το παγκοσμιο εμποριο) ειναι πλεον κυριως θεμα μαρκετινγκ. Το προιον αυτο καθεαυτο δεν εχει τοση σημασια, οσο το brand name και το πλασαρισμα του στην αγορα.
Η τιμολογιακη πολιτικη κρινεται απο την συνεπεια της, την αξιοπιστια της και την τιμιοτητα της - τουλαχιστον οσον αφορα την ηθικη της απεναντι στον καταναλωτη. Φυσικα, για τα οικονομικα μεγεθη της κοσμοκαρ, μια χαρα τιμολογιακη πολιτικη ειναι.- -
Καταρχήν δεν υπάρχει ακόμα τιμή για το αυτοκίνητο!
Επιπλέον, ακόμα και ακριβότερο να είναι, πού ξέρεις πόσο καλά εξοπλισμένο θα έρθει?Περί skoda/seat, δεν θα μπορούσαν να κοστίζουν το ίδιο όσο τo Passat π.χ, γιατί πολύ απλά δε θα πουλούσαν!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Καταρχήν δεν υπάρχει ακόμα τιμή για το αυτοκίνητο!
Επιπλέον, ακόμα και ακριβότερο να είναι, πού ξέρεις πόσο καλά εξοπλισμένο θα έρθει?Περί skoda/seat, δεν θα μπορούσαν να κοστίζουν το ίδιο όσο τo Passat π.χ, γιατί πολύ απλά δε θα πουλούσαν!
Υαπρχουν ομως φημες, που ειναι γνωστο απο που πηγαζουν. Δολωματακια κοινως ριχνει το τμημα μαρκετινγκ. Και αφου βλεπει οτι τσιμπαει κιολας...
Σκοντα /Σεατ αναφερομουν στα μοντελα των ιδιων. Π.χ octavia 5 με 2.0fsi και με 1.8tsi. Δεν τα συγκρινω με το πασατ.
-
μετα απο τηλ στην αντιπ.στην τριπολη τιμη ακομα αγνωστη και ενω μου ειχαν πει αφηξη το νοεμβριο τωρα μου ειπαν απο καινουριο χρονο.
αρε γλεντια -
Τελικά οι τιμές έχουν βγει και στο Ελληνικό site. Μόνο που δεν εχει ανανεωθεί η σελίδα με τους νέους κινητήρες....
-
Passat Limousine 1.4 TSI 122PS Trendline 19.840
-
αυτα με το tip tronic αξίζουν για να είσαι πραγματικά γρήγορος Παππους
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
αυτα με το tip tronic αξίζουν για να είσαι πραγματικά γρήγορος Παππουςερωτηση θεωρητικη προς γνωστες vag...θα βαλουν και τον 1.4Τ με τα 150?αυτον που ταχα προβλεπεται για το νεο γκολφ..
-
ρε παιδια ποσο αξιοπιστα ειναι τα μοτερ 1.4 τ με 122 ειται με τα 140-150 αλογα.το γραφω ετσι για τη διαφορα κομπρεσορα στα μεν απο τα δε.
τελικα τι ειναι προτιμοτερο passat 1.6 η 1.4τ ? -
θα υπάρχει και το 1.6 μετά την έλευση του 1.4Τ δε νομίζω .....
-
εγω πιστευω οτι θα κρατησουν και το 1.6 γιατι απευθυνεται σε μια κατηγορια ανθρωπων που δεν ειναι και πολυ fun των τουρμπακιων!!!!
VW Passat 1.8/1.4 TSI