Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Ημαρτον ρε παιδια! Ποσες συμμετοχες εχει ο αγωνας σε ολες τις κατηγοριες; 82. Τοσο ασχημα ειναι;
Α ναι, εχει 82 συμμετοχες. Υπεροχα. Απο αυτες τις συμμετοχες λοιπον τι ακριβως θα δει ο θεατης; Το πολυ, πολυ μια μαχη στα 106 και μια στα Note (αν και προσωπικα πιστευω οτι θα καθαρισει ευκολα ο Βασιλης). Χαιρομαι που εσυ και αλλοι κανουν το χομπι τους και δεν εχω καμια διαθεση να απαξιωσω τις θυσιες σου οπως λες (που βεβαια σα θεατης να με συμπαθας αλλα ελαχιστα με ενδιαφερουν). Ομως απο την αλλη μην περιμενετε κοσμο στην κερκιδα γιατι το σκηνικο των '2μιση_ωρων_πριν_αρχισει_το_GTCC' εχει αντικειμενικα ελαχιστο αγωνιστικο ενδιαφερον.
Οσο για τη Ροδο, οδηγηστε την πρωτα (ειπαμε σαν χαραξη εχει πλακα) και μετα βλεπουμε. Για τον θεατη ειναι ψιλοαπαραδεκτη καμια αντιρρηση.
Α ναι, ο θεατης. Πρωτη προτεραιοτητα ε; Αγαπητε το θεμα της διασκεδαστικης Ροδου ηταν απαραδεκτο απο πολλες αποψεις αλλα ας μεινουμε σε μια. Το φετινο πρωταθλημα ταχυτητας κατα το 1/3 του εγινε αναμεσα σε αχυρομπαλες στο πουθενα με κανενα παροντα. Αν βαλεις και τις Σερρες που με τον τροπο που στηθηκε το σκηνικο απο την ιδια την ΕΘΕΑ ηταν σιγουρο οτι θα ηταν μια παροδια φτανουμε στο μισο πρωταθλημα. Μπραβο ΕΘΕΑ. Σπουδαια δουλεια, σπουδαιο πρωταθλημα.
Σε πολλες 'προχω' χωρες οι 2 σκηνες συνυπαρχουν και εξελισσονται αναλογως. Αλλο πραγμα το ενα, αλλο το αλλο. Ο μεσος clubman θελει να ευχαριστηθει εντος πιστας το αυτοκινητο (και να βελτιωθει ο ιδιος βεβαια) και μεχρι εκει. Ουτε κατα διανοια δεν θα ρισκαρει σε ενα προσπερασμα ή θα μπει στην ψυχολογια/διαδικασια μιας εμπλοκης σε μια πληρη αγωνιστικη σεζον.
Στις προχω χωρες συνηθως η εμπλοκη αρχιζει στα track days αλλα για μια μεριδα αυτων των ανθρωπων ουτε τελειωνει εκει, ουτε συνεχιζεται σε πατεντες τυπου GTCC. Στις προχω χωρες υπαρχουν ενα σωρο κατηγοριες για οσους απο αυτους τους χομπιστες το θελουν να παρουν απλα το κρανος τους και να κανουν ενα αγωνα. Και θα υπηρχαν και εδω αναλογες κατηγοριες αν καποιος που θα αναλαμβανε το ρισκο να στησει ενα τετοιο μαγαζι ηταν...
α) πεπεισμενος οτι καμια πιστα δε θα βρισκοταν στο μεσο της σεζον χωρις αδεια
β) σιγουρος οτι θα βρισκονταν εγκαιρα σωστη λυση σε ενα τετοιο ή αναλογο προβλημα
Επειδη ουτε αυτα ειναι σε θεση να εξασφαλισει η 'πετυχημενη' ΕΘΕΑ μας ειναι λογικο τα δυο αυτα εξ' ορισμου συγκινονουντα δοχεια να μενουν χιλιομετρα μακρια στην χωρα μας. Αλλα αυτο ειναι Ελληνικη στρεβλωση, οχι παγκοσμια πραγματικοτητα.