-
Ναι ναι ναι ναι ναι.
Από όσο έχω καταλάβει όμως, θα περιμένεις αρκετά.
-
τι παραδοση θα χει το 500?
υγ. οχι χορους, ηθη και εθιμα..
-
Αλήθεια Διηγέτη μου, σκέφτεσαι την περίπτωση μιας καλά εξοπλισμένης Α150 μεταχειρο;
Εμένα μου αρέσει και η πρώτη Α-klass αλλά κάποιοι θα με πάρουν με τις...πέτρες (μου δείχνουν μια κάποια ανοχή λόγω Υ, αλλά ας μην το παρακάνουμε... )...
Μια Α150 από τις πρώτες, δεν θα είναι σχετικά κοντά στα λεφτά που θέλεις να δώσεις;
Αλλιώς, γιατί δεν σκέφτεσαι μια Α160 automatic αφού δεν θα πληρώνεις και την βενζίνη μόνος σου;
Την μόνη μετατροπή που θα έκανα, θα έβαζα λάστιχα υψηλότερου προφίλ και ένα κλικ πιο μαλακά αμορτισέρ (αφού ....ταράνδους δεν έχουμε στην Ελλάδα ).
Είναι σούπερ αυτοκινητάκι, μικρό αλλά με τεράστιους χώρους και ειδικά τα μετά το 2001 μοντέλα έχουν λύσει όλα τα προβλήματα (είναι αυτά που έχουν τα φλας στους καθρέφτες, αλλά αυτό προφανώς το ξέρεις... ).
Τι λες (οι άλλοι κακοπροαίρετοι παρακαλώ ν' απέχουν! ).EDIT
Μόλις έριξα μια ματιά στην Χρυσή Ευκαιρία, και η Α150 δεν παίζει, οι τύποι νομίζουν πως πουλάνε χρυσό....
Οχι πως και οι άλλοι με τις Α140, Α160 πάνε πίσω, αλλά παίζουν πολλά λίγο κάτω και λίγο ή περισσότερο πάνω από τα 10Κ... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αλήθεια Διηγέτη μου, σκέφτεσαι την περίπτωση μιας καλά εξοπλισμένης Α150 μεταχειρο;A150 μόνο καινούργια και δε θα της κάνω τη χάρη, αγαπητέ... Δε θέλω να δώσω τόσα χρήματα για κάτι που θα του πιώ το αίμα!
Επίσης, είναι πολύ ακριβή στη συντήρησή της και φυσικά με τα λεφτά της θα προτιμούσα ένα κανονικό ΜΒ να το φχαριστιέμαι κιόλας. Οι 'αλλες', (οι πιο παλιές ΜΒ) έχουν πράγματι κάτι το διαφορετικό (παππουδίστικο, βέβαια, αλλά σίγουρα διαφορετικό_τα βίτσια δεν κρύβονται άλλωστε_! ). Οι καινούργιες και οι 'πρακτικές' δε με συγκινούν ιδιαίτερα γιατί δεν έχουν κάτι ξεχωριστό πάνω τους που να δικαιολογεί την επιλογή τους στα μάτια μου...Δε με νοιάζει, π.χ. που είναι δερμάτινο το ταβάνι τους και ηλεκτρικό το τασάκι τους ούτε και θέλω το απόλυτα καλοκατασκευασμένο αλλά ακριβό κουτάκι (γιατί κατά βάθος δε με ενδιαφέρει και πολύ, αρκεί να μη χαλάει). Και στο τέλος τέλος, δεν μου αφήνουν την αίσθηση στο δρόμο που μου αφήνει έστω και ένα ταπεινό 190Ε. Για ένα περίεργο λόγο, θεωρώ ότι τα 'νεανικά' Α (και λιγότερο τα Β που είναι τεράστια και μπορεί να κάνεις και 2 δουλειές παραπάνω) απευθύνονται τελικά σε μεγαλύτερης ηλικίας κοινό από ότι ακόμα και οι παλιές μαούνες, μιας και μόνο όποιος είναι αρκετά μεγάλος (σε ηλικία ή σε νοοτροπία) είναι διαθετημένος για την πολυτέλειά του να διαθέσει τόσα χρήματα σε κάτι που του είναι κατά τα άλλα βαρετό.
Περίεργο δεν είναι;Φυσικά, είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για το κοινό του.
-
Η μάχη θα παιχτεί σε δεύτερη φάση (αφού φύγει από την οικογένεια ο rudy) μεταξύ 190Ε και φιατ 5οο (αν δεν καθυστερήσει πολύ)...Έχετε, δίκιο τελικά, το αίμα νερό δε γίνεται!
Νέα ψηφοφορία σε λίγο καιρό!
Krus, γερμανικό λουκέτο please, kryptonit! -
oooooooooooooooooooook!
Twingo 1.2 VS Mazda 2 VS Smart Roadster VS Jaguar E-type