-
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
ΕΓΩ ΛΕΩ LOEB ΓΙΑΤΙ...
ΠΛΕΟΝ Ο SΕΒ ΠΗΠΕ ΦΟΡΑ..ΑΝΕΚΤΕΙΣΕ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ.
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΤΑΘΛΗΤΗ..Ενώ ο άλλος έχει την καρδιά ενός μαρουλιού;
-
ποιος αραγε?????
-
-
Marcus gia panta!
xairetao ton teleutaio ton moikanon.
Xoris Marcus, k eidika xoris Colin apla to sport einai ftoxotero.
Enas Latvala mas sozei (apo tou xronou)
-
99.99% το παιρνει ο κοντος μιας και ο αλλος τακανε μανταρα.
Στην Ουαλλια ολοι οι φορντακηδες θα κανουν(μ)ε βουντου μπας και ανοιξει καμια τρυπα σαν κρατηρας ξαφνικα μπροστα ΜΟΝΟ στον Λεμπ.
Μονο ετσι βλεπω να αλλαζει η αρχηγια του πρωταθληματος. -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
99.99% το παιρνει ο κοντος μιας και ο αλλος τακανε μανταρα.
Στην Ουαλλια ολοι οι φορντακηδες θα κανουν(μ)ε βουντου μπας και ανοιξει καμια τρυπα σαν κρατηρας ξαφνικα μπροστα ΜΟΝΟ στον Λεμπ.
Μονο ετσι βλεπω να αλλαζει η αρχηγια του πρωταθληματος.Πολλοι πρεπει να σκεφτονται καπως ετσι!!!
δεν ξερω μηπως γινει και καποια απο τις σκεψεις πραγματικοτητα....
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
99.99% το παιρνει ο κοντος μιας και ο αλλος τακανε μανταρα.
Στην Ουαλλια ολοι οι φορντακηδες θα κανουν(μ)ε βουντου μπας και ανοιξει καμια τρυπα σαν κρατηρας ξαφνικα μπροστα ΜΟΝΟ στον Λεμπ.
Μονο ετσι βλεπω να αλλαζει η αρχηγια του πρωταθληματος.Πολλοι πρεπει να σκεφτονται καπως ετσι!!!
δεν ξερω μηπως γινει και καποια απο τις σκεψεις πραγματικοτητα...
Εγω παντως πιστευω οτι θα το παρουν καποιοι απο τους μικρους.( Hirvonen latvala η κανενας peter..)..
Kai ο loeb θα ειναι παναξια champion... -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
99.99% το παιρνει ο κοντος μιας και ο αλλος τακανε μανταρα.
Στην Ουαλλια ολοι οι φορντακηδες θα κανουν(μ)ε βουντου μπας και ανοιξει καμια τρυπα σαν κρατηρας ξαφνικα μπροστα ΜΟΝΟ στον Λεμπ.
Μονο ετσι βλεπω να αλλαζει η αρχηγια του πρωταθληματος.Δεν χρειαζεται βουντου. Η ψυχολογικη πιεση να το κρατησει στο δρομο ειναι μεγαλη και αν κανεις αλλος εκτος των τριων Φινλανδων της Φορντ αποδειχθει αρκετα γρηγορος να δεις τι εχει να γινει.
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
99.99% το παιρνει ο κοντος μιας και ο αλλος τακανε μανταρα.
Στην Ουαλλια ολοι οι φορντακηδες θα κανουν(μ)ε βουντου μπας και ανοιξει καμια τρυπα σαν κρατηρας ξαφνικα μπροστα ΜΟΝΟ στον Λεμπ.
Μονο ετσι βλεπω να αλλαζει η αρχηγια του πρωταθληματος.Δεν χρειαζεται βουντου. **Η ψυχολογικη πιεση **να το κρατησει στο δρομο ειναι μεγαλη και αν κανεις αλλος εκτος των τριων Φινλανδων της Φορντ αποδειχθει αρκετα γρηγορος να δεις τι εχει να γινει.
Τι ψυχολογικη πιεση,αυτος δουλευει το μεγιστο 0,5bar
Δεν ξερω μεσα στα Ουαλικα δαση μην εμφανιστει κανα φινλανδικο δικανο για γαλλοπουλες -
Πολλά έχουν γίνει στο παρελθόν στην Αγγλία όταν παιζόταν πρωτάθλημα εκεί.'Αλλοτε από τύχη, άλλοτε από 'χέρι' που λένε.Επειδή μου αρέσουν ανατροπές θα ήθελα να παιχτεί το πρωτάθλημ μέχρι το τελευταίο μέτρο όπως την χρονιά με τον Σάινθ και τον Μάκινεν.
Αλλά ο Γκρόνχολμ με έχει απογοητεύσει. Τα κάνει μαντάρα μόνος του. -
Αλλά ο Γκρόνχολμ με έχει απογοητεύσει. Τα κάνει μαντάρα μόνος του
3 λαθη στους 5 τελευταιους αγωνες (στη Γερμανια ηταν τυχερος...),ειναι πολλα για αυτον ,θυμιζει πιτσιρικα τυπου Λατβαλα....,οχι πρωταθλητη που προηγειται με καποια διαφορα
-
gt pistevo o ti o gronholm tha to parei:)
-
Τελείωσε και φέτος χωρίς καμία έκπληξη και ανατροπή στο τέλος.
Νομίζω δίκαια ο LOEB πρωταθλητής.Σίγουρα θα σπάσει και άλλα ρεκόρ στο μέλλον αν δεν του συμβεί κάτι ή άν δεν αρχίσει να βαριέται!
Ποιος θα τον ανταγωνιστεί;
Ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα των καιρών μας!
Από αυτούς που ξέρουμε ίσως οι δύο μικροί Φινλανδοί HIRVONEN και LATVALA.
Θα δούμε.
Όσο περνάει ο καιρός, τόσο περισσότερο εμμένω στην απόψή μου ΄'οτι από το WRC λοίπουν πλέον οι οδηγοί προσωπικότητες σε όλα τα επίπεδα.
Ο τελευταίος (GRONHOLM) σταμάτησε σήμερα (αν σταμάτησε δηλαδή) αν και τα τελευταία χρόνια χρόνια είχε φθίνουσα πορεία και πολλά λάθη.
Επίσης συνεχίζω να πιστεύω ότι εδώ και μερικά χρόνια ουσιαστικά 'τελειωμενος' είναι και ο 'πολύς¨ PETER SOLBERG.
Μακάρι για το καλό του σπορ και το δικό μας να κάνω λάθος και το νέο αυτοκίνητο να το ξαναφέρει στον ανταγωνισμό, αλλά δεν νομίζω.Άντε και του χρόνου!
-
Για να εχει το επομενο πρωταθλημα καποιο ενδιαφερον το μονο που πρεπει να γινει ειναι να αλλαξει ομαδα ο LOEB.
Αν ο GRO πραγματι αποχωρησει θα ζηταμε και θα συζηταμε σε καθε αγωνα για τον δευτερο.
Για σκεφτητε τον κοντο στη Subaru με τον Atkinson,τον Latvala και τον Sordo στην Citroen και η Ford να εχει τον Hirvonen και τον Gardemaiser.
Ισως το 2010. -
ωραιο ανακατεμα!!!
α ρε και να γινοτανε
-
Δεν ξέρω αν το πρωτάθλημα του 2008 θα είναι τελικά ένας υγιεινός περίπατος για τον Loeb...
Ένας παράγοντας που δεν υπολογίσαμε είναι η αλλαγή των ελαστικών από BFG σε Pirelli σε όλες τις ομάδες...
Είναι κοινό μυστικό πως η Citroen διατηρώντας άριστες σχέσεις με τη γαλλική 'μαμά' Michelin έπαιρνε πάντα τις καλύτερες πληροφορίες για τα ελαστικά, έκανε πάντα τις σωστότερες επιλογές και, ίσως, οι άνθρωποι της εταιρείας ελαστικών σχεδίαζαν τα προϊόντα τους ώστε να ταιριάζουν 'κουτί' στην Xsara και μετέπειτα στην C4...H Ford έχει συνεργαστεί και κατά το παρελθόν με την Pirelli και ίσως έχει αυτή πλέον το πάνω χέρι σε αυτόν τον τομέα...
Όσο για την Subaru; Ούτε το 2008 περιμένουμε κάτι από αυτούς, αφού μέχρι τη Φινλανδία θα χρησιμοποιούν το τωρινό κακό μοντέλο ελαφρώς αναβαθμισμένο σε Impreza S12C.
H Suzuki έδειξε στους 2 αγώνες που συμμετείχε πως αν καταφέρει να σημειώσει χρόνους ανάλογους με τη Skoda, θα οφείλεται στο ταλέντο του Gardemeister... -
Κοινό μυστικό ή εύκολη δικαιολογία για τους αντιπαλους λόγω κοινής καταγωγής?
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Κοινό μυστικό ή εύκολη δικαιολογία για τους αντιπαλους λόγω κοινής καταγωγής?Ίσως και το δεύτερο... Η νέα χρονιά θα δείξει...Δεδομένο πάντως είναι πως ο Loeb και η Citroen έκαναν σχεδόν πάντα τη σωστότερη επιλογή ελαστικών. Μπορεί να ήταν και σύμπτωση, αλλά επαναλήφθηκε πολλές φορές για να είναι...
-
Αν δεν γνωριζεις τα ελαστικα σου κανεις περισσοτερες παρασκηνιακες δοκιμες. (και φυσικα να εχεις καλους εξελικτες και οδηγους στους αγωνες που να μπορουν να αξιοποιησουν τις δυνατοτητες του συνδυασμου). Αν δεν εχεις ακριβεις πληροφοριες των ειδικων αλλαζεις συνεργατη μετεωρολογιας.
Μονο το 2005 θυμαμαι να ειχε ξεκαθαρο προβαδισμα η Σιτροεν με τα Μισλεν οταν εμεινε με την Φορντ( και με Γκαρντε-Κρεστα) ενω οι υπολοιποι μεταπηδησαν στα Πιρελλι.
-
το καλο ειναι οτι ο Χιρβονεν εδειξε οτι μπορει να ανταγωνιστει τον Λεμπ , καθως τερματισε μονο 13 ποντους πισω απο τον Μαρκους , 17 απο τον Γαλλο (σε μια χρονια με αρκετες εγκαταλειψεις βεβαια...).
οι κατασκευαστες θα εχουν ενδιαφερον... θα ανεβει ποτε ο Σορντο?
η αγωνιστικη συμπεριφορα του Γκρονχολμ μου φανηκε περιεργη στον τελευταιο αγωνα
Ποιος οδηγός θα κατακτήσει τον τίτλο του 2007?