-
Ο χρήστης thalassa1 έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά.σκέφτομαι εδώ και λίγο καιρό να αλλάξω το σαξάκι μου( το οποίο παρεπιπτόντως έχει 13000χλμ και δεν έχει βγάλει προβλήματα) με το civic 5d 1.8 sport οικογένειας γαρ.Αυτό που κυριολεκτικά με προβληματίζει δεν είναι το αυτοκίνητο αλλά η αναμονή παράδοσης.Σε μια προσφατη διαφημιση σε περιοδικα/εφημεριδες εχει ενα 5θυρο και γραφει 'ετοιμοπαραδοτο'....Εχει αλλάξει κάτι και δεν το μαθαμε?
-
Ο χρήστης thalassa1 έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά.σκέφτομαι εδώ και λίγο καιρό να αλλάξω το σαξάκι μου( το οποίο παρεπιπτόντως έχει 13000χλμ και δεν έχει βγάλει προβλήματα) με το civic 5d 1.8 sport οικογένειας γαρ.Αυτό που κυριολεκτικά με προβληματίζει δεν είναι το αυτοκίνητο αλλά η αναμονή παράδοσης.Εγω περιμενα πανω απο 9 μξνες. Οταν πριν 10 μερες παρελαβα ειπαν οτι εχουν ετοιμοπαραδοτα. Παρτο με κλειστα ματια.
Ερωτηση: Πού ειδαν τις σκληρες αναρτησεις? Αν και ο κ@λ@ς μου ειχε καλομαθει στην xsara μου φαινεται ανετοτατο! -
Ο χρήστης civgr έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά.σκέφτομαι εδώ και λίγο καιρό να αλλάξω το σαξάκι μου( το οποίο παρεπιπτόντως έχει 13000χλμ και δεν έχει βγάλει προβλήματα) με το civic 5d 1.8 sport οικογένειας γαρ.Αυτό που κυριολεκτικά με προβληματίζει δεν είναι το αυτοκίνητο αλλά η αναμονή παράδοσης.
Εγω περιμενα πανω απο 9 μξνες. Οταν πριν 10 μερες παρελαβα ειπαν οτι εχουν ετοιμοπαραδοτα. Παρτο με κλειστα ματια.
Ερωτηση: Πού ειδαν τις σκληρες αναρτησεις? Αν και ο κ@λ@ς μου ειχε καλομαθει στην xsara μου φαινεται ανετοτατο!9 μήνες?????????χαρα στην υπομονή σου.ειλικρινά έχω ξετρελαθεί με το αυτοκίνητο αν και το test drive δεν σου δίνει όλες τισ απαντήσεις είναι πιστεύω το κλικ που σου κάνει κάθε αυτοκίνητο.εγώ μόλις μπήκα μέσα είπα : ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ
-
Ο χρήστης civgr έγραψε:
Ερωτηση: Πού ειδαν τις σκληρες αναρτησεις? Αν και ο κ@λ@ς μου ειχε καλομαθει στην xsara μου φαινεται ανετοτατο!
μάλλον οδηγείς μονίμος σε καλό δρόμο. Εκεί σε πορώνει το κράτημα και δεν καταλαβαίνεις τις εκπτώσεις στην άνεση. Από την άλλη το αυτοκίνητο είναι ολοκαίνουριο, οπότε ούτε χαλαρά μπαμπ στοπς ούτε οι λοιπές ασθένειες νεότητας δεν υφίστανται. Φυσικά δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να τα έχουν πλέον βελτιώσει μετά τις παρατηρήσεις των πελατών. (Κάτι διάβασα για λευκά μπαμπ στοπς στα νέα. Ίσως το δικό σου να έχει τέτοια που συνεπάγεται νέα-βελτιωμένα αμορτισερ). Σου εύχομαι να μην σου τύχει.
(Καμία σχέση η άνεση με ξαρά. Εκείνη είναι πιο άνετη παρά τον ημιάκαμπτο. Βάλε και τα λαστιχάκια 185/60/14 που έχει...) -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Ερωτηση: Πού ειδαν τις σκληρες αναρτησεις? Αν και ο κ@λ@ς μου ειχε καλομαθει στην xsara μου φαινεται ανετοτατο!
μάλλον οδηγείς μονίμος σε καλό δρόμο. Εκεί σε πορώνει το κράτημα και δεν καταλαβαίνεις τις εκπτώσεις στην άνεση. Από την άλλη το αυτοκίνητο είναι ολοκαίνουριο, οπότε ούτε χαλαρά μπαμπ στοπς ούτε οι λοιπές ασθένειες νεότητας δεν υφίστανται. Φυσικά δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να τα έχουν πλέον βελτιώσει μετά τις παρατηρήσεις των πελατών. (Κάτι διάβασα για λευκά μπαμπ στοπς στα νέα. Ίσως το δικό σου να έχει τέτοια που συνεπάγεται νέα-βελτιωμένα αμορτισερ). Σου εύχομαι να μην σου τύχει.
(Καμία σχέση η άνεση με ξαρά. Εκείνη είναι πιο άνετη παρά τον ημιάκαμπτο. Βάλε και τα λαστιχάκια 185/60/14 που έχει...)H Xsara έχει υστερούντες βραχίονες με ράβδους στρέψης και όχι ημιάκαμπτο με ελατήρια. Επίσης, τα επόμενα μοντέλα είχαν λάστιχα 195/55/15...
Τέλος, καμία σχέση η άνεση της Xsara γενικώς θα έλεγα εγώ...Μόνον με αυτοκίνητα άλλης κλάσης μπορεί να συγκριθεί, άντε και με τα ομοειδή Peugeot...
-
Ο χρήστης paparoupas έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά.σκέφτομαι εδώ και λίγο καιρό να αλλάξω το σαξάκι μου( το οποίο παρεπιπτόντως έχει 13000χλμ και δεν έχει βγάλει προβλήματα) με το civic 5d 1.8 sport οικογένειας γαρ.Αυτό που κυριολεκτικά με προβληματίζει δεν είναι το αυτοκίνητο αλλά η αναμονή παράδοσης.
Σε μια προσφατη διαφημιση σε περιοδικα/εφημεριδες εχει ενα 5θυρο και γραφει 'ετοιμοπαραδοτο'....Εχει αλλάξει κάτι και δεν το μαθαμε?
Αυτή τη στιγμή στο τελωνείο υπάρχουν 256 ετοιμοπαράδοτα στην έκδοση Sport, 22 σε Sport με οροφή και 9 σε έκδοση Executive...Παράλληλα, έχουν εκτελεστεί-εκτελούνται εντός του Νοεμβρίου σχεδόν όλες οι εκκρεμείς παραγγελίες
-
και τωρα κάνει διαφήμιση,,,
Τόσο καιρό εχουν φύγει οι πελάτες και τωρα πρεπει να τους φωνάξουμε πίσω....
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
και τωρα κάνει διαφήμιση,,,Τόσο καιρό εχουν φύγει οι πελάτες και τωρα πρεπει να τους φωνάξουμε πίσω....
Δηλαδή πέρασε 1,5 χρόνος για να καλύψει η παραγωγή την ζήτηση. Πάλι καλά.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
και τωρα κάνει διαφήμιση,,,Τόσο καιρό εχουν φύγει οι πελάτες και τωρα πρεπει να τους φωνάξουμε πίσω....
Δηλαδή πέρασε 1,5 χρόνος για να καλύψει η παραγωγή την ζήτηση. Πάλι καλά.
-
για να κάνει διαφήμιση και μάλιστα σε όλα τα μοντέλα πλην jazz αυτό σημαίνει ότι έχει διαθέσιμα μοντέλα. Νομίζω ότι κάτι έχει αλλάξει τελευταία στο τμήμα μαρκετινγκ του Σ προς το καλύτερο.
Μακάρι να αποκτήσει και επάρκεια ανταλλακτικών...
(αν γίνει αυτό θα μιλάμε για...επανάσταση) -
Ο χρήστης gxaral έγραψε:
και τωρα κάνει διαφήμιση,,,
Τόσο καιρό εχουν φύγει οι πελάτες και τωρα πρεπει να τους φωνάξουμε πίσω....
Δηλαδή πέρασε 1,5 χρόνος για να καλύψει η παραγωγή την ζήτηση. Πάλι καλά.
Διαφωνώ παιδιά. Απλά οι χώρες που απορροφούσαν το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής κατά τον 1ο χρόνο 'ζωής' του νέου civic, έχουν πάψει να το ζητούν τόσο....Έτσι μένουν αρκετά διαθέσιμα και για άλλες χώρες. Επιπλέον, έχουν αρχίσει και οι πωλήσεις μεταχειρισμένων (ενός έτους) που καλύπτουν μέρος της ζήτησης σε αυτές τις χώρες.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
για να κάνει διαφήμιση και μάλιστα σε όλα τα μοντέλα πλην jazz αυτό σημαίνει ότι έχει διαθέσιμα μοντέλα. Νομίζω ότι κάτι έχει αλλάξει τελευταία στο τμήμα μαρκετινγκ του Σ προς το καλύτερο.
Μακάρι να αποκτήσει και επάρκεια ανταλλακτικών...
(αν γίνει αυτό θα μιλάμε για...επανάσταση)Αυτό Σπύρο -επέτρεψέ μου- δεν είναι απλά επανάσταση, είναι αλλαγή επιχειρηματικής στάσης. Μιλάμε για logistics, κάτι που χρειάζεται επενδύσεις και γνώση-εμπειρία. Και απ'όσα ξέρω, ο Σάρα δεν είναι διατεθειμένος (τουλάχιστον άμεσα) να το κάνει λόγω στρατηγικής. Επιπλέον, όπως μας αποδεικνύει με τις τελευταίες διαφημίσεις του, δεν πρόκειται να προβεί σε έξοδα αν δεν έχει σχεδόν άμεσα εξασφαλισμένα έσοδα. Δηλ. δεν παίρνει και πολύ ρίσκο (και καλά κάνει). Για να πάρει ρίσκο πρέπει να αυξήσει την αγορά της Honda εδώ, επομένως να αλλάξει λίγο το προϊόν που πουλάει (περισσότερα επίπεδα εξοπλισμού ή σαφή βελτίωση after sales για να προσελκύσει κόσμο σε λογικές όμως τιμές). Πρέπει όμως και η Honda να δει πιο 'ζεστά' την αγορά μας.
Δύσκολα αυτά σε ανταγωνιστική αγορά. Όταν θα αρχίσουμε ως Έλληνες να απαιτούμε περισσότερα για τις ίδιες δαπάνες τότε θα επιπλεύσουν μόνο οι ικανοί του χώρου (βλέπε εξυπηρετικοί, αποτελεσματικοί και σε καλές τιμές).Τότε θα δούμε πόσα απίδια χωράει ο σάκος. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
για να κάνει διαφήμιση και μάλιστα σε όλα τα μοντέλα πλην jazz αυτό σημαίνει ότι έχει διαθέσιμα μοντέλα. Νομίζω ότι κάτι έχει αλλάξει τελευταία στο τμήμα μαρκετινγκ του Σ προς το καλύτερο.
Μακάρι να αποκτήσει και επάρκεια ανταλλακτικών...
(αν γίνει αυτό θα μιλάμε για...επανάσταση)Λες να πηραμε Honda την καλυτερη εποχη??
δεν θα το αντεξω, τοση ανελπιστη χαρα! -
Ο χρήστης ΔΙΟΝΥΣΗΣ έγραψε:
και τωρα κάνει διαφήμιση,,,
Τόσο καιρό εχουν φύγει οι πελάτες και τωρα πρεπει να τους φωνάξουμε πίσω....
Δηλαδή πέρασε 1,5 χρόνος για να καλύψει η παραγωγή την ζήτηση. Πάλι καλά.
Διαφωνώ παιδιά. Απλά οι χώρες που απορροφούσαν το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής κατά τον 1ο χρόνο 'ζωής' του νέου civic, έχουν πάψει να το ζητούν τόσο....Έτσι μένουν αρκετά διαθέσιμα και για άλλες χώρες. Επιπλέον, έχουν αρχίσει και οι πωλήσεις μεταχειρισμένων (ενός έτους) που καλύπτουν μέρος της ζήτησης σε αυτές τις χώρες.
ακριβώς και επίσης
εχει και τριθυρα
Επιπλέον η τριτη γραμμή παραγωγής δουλεύει πλεόν κανονικά στην αγγλία νομίζω
-
Μπηκαν σημερα οι αισθητηρες με το μονιτορ. Δωρο που εκκρεμουσε,αφου οταν παρελαβα δεν υπηρχε διαθεσιμος Τεσπα, μου βαλανε με μονιτορ,ενω δωρο βαζουν τον απλο και εβαψαν και τα ματια. Ο συναγερμος ειχε προβλημα (δεν εδινε ηχητικο σημα οπλισμου, και απ οτι ειπε ο ηλεκτρολογος μαλλον δεν οπλιζε παντα). Αλλαχτηκε επιτοπου. Εξυπηρετικοτατος ο ηλεκτρολογος, η κοπελα στο λογιστηριο, αλλα και ο αρχιμηχανικος (πρεπει να ειναι μεγαλη γατα).Πρωτη επαφη με συνεργειο Παπρα στη Θηβων θετικοτατη!
-
Η 1η βλάβη....
Το CD changer δεν δουλεύει πια!!! Πήγα να βγάλω ένα δίσκο και έχει κολλήσει το @@@@μένο.....
Έχω κάνει ακόμα και hard reboot (έβγαλα την ασφάλεια ) αλλά δεν κατάφερα να το επαναφέρω. Για την ακρίβεια το CD προσπαθεί να βγάλει τον δίσκο που έχει ήδη βγει.
Δεν υπάρχει κάτι σχετικό στο εγχειρίδιο και ευτυχώς είχα κλείσει από την Δευτέρα σέρβις για την επόμενη Δευτέρα..... Πόσο δύσκολο είναι να βάλεις ένα hard reset.
Τέλως πάντων για να δούμε. Τους έχω μαζέψει ως τώρα το CD και ένα πλαστικό που δεν κουμπώνει καλά. Η ησυχία με έχει βγάλει από τα νερά μου πάντως και σε κάποιες περιπτώσεις στα φανάρια καταντά εκνευριστική! Ευτυχώς που υπάρχει το 3ο πρόγραμμα που αυτές τις ημέρες έχει ωραία αφιερώματα σε όπερα.....
Κρίμα πάντως οι Iced Earth πάντως ακούγονται θαυμάσια (ειδικά στο High Water Mark στην εισαγωγή....) στο εργοστασιακό αν και θα ήθελα ένα μεγαλύτερο βάθος στα μεσαία, χαμηλά...... (τα ηχεία θα φάνε σουτ...).
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Η 1η βλάβη....Το CD changer δεν δουλεύει πια!!! Πήγα να βγάλω ένα δίσκο και έχει κολλήσει το @@@@μένο.....
Έχω κάνει ακόμα και hard reboot (έβγαλα την ασφάλεια ) αλλά δεν κατάφερα να το επαναφέρω. Για την ακρίβεια το CD προσπαθεί να βγάλει τον δίσκο που έχει ήδη βγει.
Δεν υπάρχει κάτι σχετικό στο εγχειρίδιο και ευτυχώς είχα κλείσει από την Δευτέρα σέρβις για την επόμενη Δευτέρα..... Πόσο δύσκολο είναι να βάλεις ένα hard reset.
Τέλως πάντων για να δούμε. Τους έχω μαζέψει ως τώρα το CD και ένα πλαστικό που δεν κουμπώνει καλά. Η ησυχία με έχει βγάλει από τα νερά μου πάντως και σε κάποιες περιπτώσεις στα φανάρια καταντά εκνευριστική! Ευτυχώς που υπάρχει το 3ο πρόγραμμα που αυτές τις ημέρες έχει ωραία αφιερώματα σε όπερα.....
Κρίμα πάντως οι Iced Earth πάντως ακούγονται θαυμάσια (ειδικά στο High Water Mark στην εισαγωγή....) στο εργοστασιακό αν και θα ήθελα ένα μεγαλύτερο βάθος στα μεσαία, χαμηλά...... (τα ηχεία θα φάνε σουτ...).
τα ηχεία να φάνε σουτ όμως μετά θα έχεις καλά...ψηλά από τους τριγμούς που θα αποκομίσεις.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
τα ηχεία να φάνε σουτ όμως μετά θα έχεις καλά...ψηλά από τους τριγμούς που θα αποκομίσεις.Δεν το ήξερα ότι τα ηχεία είναι δομικό στοιχείο του σασί
Τώρα από όσα γνωρίζεις έχεις να μου δώσεις καμιά λύση με τη CDερά καθώς μου έχει σπάσει τα @@ η ησυχία και καλή η όπερα αλλά έχω φρικάρει?????
-
να ακους ράδιο ίσως? REDfm
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
τα ηχεία να φάνε σουτ όμως μετά θα έχεις καλά...ψηλά από τους τριγμούς που θα αποκομίσεις.
Δεν το ήξερα ότι τα ηχεία είναι δομικό στοιχείο του σασί
Τώρα από όσα γνωρίζεις έχεις να μου δώσεις καμιά λύση με τη CDερά καθώς μου έχει σπάσει τα @@ η ησυχία και καλή η όπερα αλλά έχω φρικάρει?????
Χρήστο φυσικά και κατάλαβες τι εννοώ. Δεν γνωρίζω αν θα το κάνεις μόνος σου αγοράζοντας απλά τα νέα ηχεία και τοποθετώντας τα στην θέση τους λη θα εμπιστευτείς κάποιον...επαγγελματία. Οι τριγμοί είναι συνήθως αποτέλεσμα της βιαστικής συναρμολόγησης ή άγνοιας των ...ελληναράδων...ειδικών. Μακάρι να μην σου τύχει διότι τότε θα καταλάβεις γιατί είναι...δομικό στοιχείο του σασί και δεν θα με ειρωνεύεσαι...
Υπάρχουν πάντως πολλά how to στο civinfo αν θέλεις να το ψάξεις και να πάρεις ιδέες όπου μάλιστα προτείνουν κάποια ηχεία της infinity (6510 νομίζω) τα οποία συνδυάζονται με την εργοστασιακή πηγή άψογα αποδίδοντας πολύ καλά χωρίς την χρήση ενισχυτή. Φυσικά έχουμε δει και τις υπερβολικές καταστάσεις με χιλιαδες βατ εκμεταλλευόμενοι τον χώρο της ρεζέρβας.
Για το cd θα έκανα το πολύ ότι και εσύ...αλλά δεν μας γράφεις αν σου βγάζει ενδειξη cd disc error ή cd mech error. Δεν έχω προσέξει πάντως αν έχει χειροκίνητη επιλογή για να βγάλεις το cd (με την χρήση κάποιου αιχμηρού αντικειμένου). Αν βρεις κάτι τέτοιο κάνε καμιά δοκιμή μήπως έχει κολλήσει αυτό αν και το κόβω χλωμό. Προσωπικά πιστεύω ότι τράβηξες το cd την ώρα που εκείνο έκανε eject και σου 'τά δώσε στο χέρι' το πανασονικ.
Ηonda Civic 2005