-
Ο χρήστης toyotaman έγραψε:
Eurostar and Thalys side-by-side in Paris Gare du Nord.
(Ελληνικό Αρχαίο όνομα.....)
Το Thalys μοιάζει τραγικά με το παλιότερο TGV. Σίγουρα δεν είναι απλά μετονομασία?
-
Ειδατε στον ΣΚΑΙ χθες το βράδυ για το σιδηροδρομικό δυστυχημα της amtrak ?
-
Kάπως έτσι το σκέφτομαι:
Πάτρα - Ανκόνα - Μιλάνο - Νίκαια - Βαρκελώνη - Παρίσι - Λονδίνο - Βρυξέλλες - Αμστερνταμ - Μόναχο - Βιέννη - Βενετία - Πάτρα
Όποιος θα μπορούσε να μου βρει πληροφορίες για δρομολόγια θα με έσωζε. Το trenitalia με έχει πρήξει καμιά ώρα τώρα.
-
Το ντοκιμαντερ το ειδα εχθες και ήταν πολύ ωραιο. Ειδικά το πως εξελίχθηκε μέχρι να λυθεί το μυστήριο γιατί έπεσε το κεντρικό κομάτι της γέφυρας, ενώ η σύγκρουση με τις λάτζες ήταν τόσο μικρή. Είναι φοβερό πως η επιστήμη μπορεί να δώσει εξήγηση ακόμα και στα πιο παράξενα θέματα.
-
το τοπικό είχε κάποια κίνηση, και αυτό με ευχαριστεί ιδιαιτέρως......
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Eurostar and Thalys side-by-side in Paris Gare du Nord.
(Ελληνικό Αρχαίο όνομα.....)
Το Thalys μοιάζει τραγικά με το παλιότερο TGV. Σίγουρα δεν είναι απλά μετονομασία?
δεν γνωρίζω, αλλά μπορείς να δεις.....
http://en.wikipedia.org/wiki/SNCF_TGV_Thalys_PBKA -
Ο χρήστης erou έγραψε:
Το ντοκιμαντερ το ειδα εχθες και ήταν πολύ ωραιο. Ειδικά το πως εξελίχθηκε μέχρι να λυθεί το μυστήριο γιατί έπεσε το κεντρικό κομάτι της γέφυρας, ενώ η σύγκρουση με τις λάτζες ήταν τόσο μικρή. Είναι φοβερό πως η επιστήμη μπορεί να δώσει εξήγηση ακόμα και στα πιο παράξενα θέματα.Όπως γίνετε κι εδώ στο ελλάντα
-
Μα εδώ η διερεύνηση είναι ακόμα πιο βαθια: Ας πούμε, για το ίδιο συμβάν, το πόρισμα θα έλεγε: 'Έφταιγε η υπερβολική ταχύτητα'. Και θα το εξηγούσε: 'Αν το τρένο πήγαινε με 20 θα είχε προλάβει ο οδηγός να αντιδράσει και σίγουρα από τη σύγκρουση δεν θα υπήρχαν νεκροί'.
Άρα, το ατύχημα οφειλόταν στην υπερβολική ταχύτητα, άρα μειώνουμε το όριο ταχύτητας ώστε να φτάνεις στον προορισμό σου 6 ώρες μετά (εμάς τι μας νοιάζει;) και βάζουμε και ένα προστιματζή να εισπράττει τα εξτραδάκια μας σε περίπτωση που κάποιος μηχανοδηγός πάει να παρακούσει. Α, και μετά βγαίνουμε και λέμε ότι τα πρόστιμα τα βάζουμε για το καλό σας, για να μη θρηνήσουμε κι άλλα θύματα και ο κοσμάκης το 'τρώει' μια χαρά.
ΑΥΤΗ είναι η Ελλάντα.
-
-
Η διάσημη αμαξοστοιχία Trans Europe Express,ξεκίνησε να λειτουργεί το 1957 και τελείωσε η λειτουργία της το 1979 με την δημιουργία του InterCity.....
περισσότερες πληροφοριίες
http://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Europ_Express -
Ο χρήστης toyotaman έγραψε:
Eurostar and Thalys side-by-side in Paris Gare du Nord.
(Ελληνικό Αρχαίο όνομα.....)
Το Thalys μοιάζει τραγικά με το παλιότερο TGV. Σίγουρα δεν είναι απλά μετονομασία?
δεν γνωρίζω, αλλά μπορείς να δεις.....
http://en.wikipedia.org/wiki/SNCF_TGV_Thalys_PBKAThe Thalys PBKA is a train derived from the French TGV. It operates the Thalys service between Paris, Brussels, Cologne and Amsterdam (PBKA, the K standing for the German name of Cologne, Köln.)
Unlike Thalys PBA sets, the PBKA sets were built exclusively for the Thalys service. They are technologically similar to TGV Duplex sets, but do not feature bi-level carriages. All of the trains are quadri-current, capable of operating under 25 kV, 50 Hz AC (LGVs), 15 kV 16⅔ Hz AC (Germany, Switzerland), 3 kV DC (Belgium) and 1,5 kV DC (the Netherlands and French lignes classiques). Their top speed in service is 300 km/h (186 mph) under 25 kV, with two power cars supplying 8,800 kW. When operating under 15 kV power output drops to 4,460 kW, resulting in a very poor power-to-weight-ratio on German high-speed lines. They have eight carriages and are 200 m (656 ft) long, weighing a total of 385 tonnes (424 short tons; 379 long tons). They have a capacity of 377 seats.
Πάνω-κάτω αυτό που έλεγα. Ευχαριστώ.
-
Έχει κάποιος καμιά ιδέα για το κόστος των παρακάτω δρομολογίων;
Λονδίνο-Παρίσι
Παρίσι-Άμστερνταμ
Άμστερνταμ-ΒερολίνοΌποιος ξέρεις οτιδήποτε (κόστος, booking, εκτπώσεις) για κάποιο από τα παραπάνω δρομολόγια θα με βοηθούσε αφάνταστα!
-
Eδω εχει την απαντηση
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Eδω εχει την απαντησηΕύστοχο δε λέω...
Αλλά θα ήθελα ουσιαστικές πληροφορίες για τα δρομολόγια...
-
Δεν ξερω αν εχει ηδη αναφερθει, αλλα εδω ειναι το παλιο θεμα για τον ΟΣΕ:
http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.p ... E7&start=0 -
Τα τραίνα είναι το πάθος μου.
Δείτε εδώ μια προσπάθεια από την Ελλάδα μιας φώτο-gallery
http://www.amnizia.com/gallery/main.phpΑπό μια βόλτα στο Μόναχο.
http://www.youtube.com/watch?v=W0AYYzl8ihM
Youtube VideoΑπό μια εκδρομή που κάναμε με MLW στην Τιθορέα-Δομοκό.
http://www.youtube.com/watch?v=bna7ZX7U5dM
Youtube Video -
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Έχει κάποιος καμιά ιδέα για το κόστος των παρακάτω δρομολογίων;Λονδίνο-Παρίσι
Παρίσι-Άμστερνταμ
Άμστερνταμ-ΒερολίνοΌποιος ξέρεις οτιδήποτε (κόστος, booking, εκτπώσεις) για κάποιο από τα παραπάνω δρομολόγια θα με βοηθούσε αφάνταστα!
Για τα 2 πρώτα δες εδώ http://www.voyages-sncf.com/leisure/fr/launch/home/
Για το 3ο εδώ http://www.db.de.
Για τυχόν εκπτώσεις κλπ δεν ξέρω, πρέπει να το ψάξεις λίγο. -
Έχει κανενας υπόψη του πως είναι το ταξίδι με το τρένο από Αθήνα μέχρι Διδυμότυχο? Θέλω να το κάνω με τρένο αλλά με έχουν τρομάξει ότι είναι πολύ χάλια. Δεν με νοιάζει, να πληρώσω ακόμα και σαν αεροπορικό εισητήριο αν είναι να πάω άνετα...
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Έχει κάποιος καμιά ιδέα για το κόστος των παρακάτω δρομολογίων;
Λονδίνο-Παρίσι
Παρίσι-Άμστερνταμ
Άμστερνταμ-ΒερολίνοΌποιος ξέρεις οτιδήποτε (κόστος, booking, εκτπώσεις) για κάποιο από τα παραπάνω δρομολόγια θα με βοηθούσε αφάνταστα!
Για τα 2 πρώτα δες εδώ http://www.voyages-sncf.com/leisure/fr/launch/home/
Για το 3ο εδώ http://www.db.de.
Για τυχόν εκπτώσεις κλπ δεν ξέρω, πρέπει να το ψάξεις λίγο.Σε ευχαριστώ πολύ! Άρα να υπολογίζω περίπου 100-120
-
Ο χρήστης erou έγραψε:
Έχει κανενας υπόψη του πως είναι το ταξίδι με το τρένο από Αθήνα μέχρι Διδυμότυχο? Θέλω να το κάνω με τρένο αλλά με έχουν τρομάξει ότι είναι πολύ χάλια. Δεν με νοιάζει, να πληρώσω ακόμα και σαν αεροπορικό εισητήριο αν είναι να πάω άνετα...Θα διαλεξεις δρομολογιο Intercity ή intercity express.
Επισης, αν εχεις ελαστικο ωραριο, θα ρωτησεις ποια δρομολογια κανουν οι καινουριοι συρμοι (μπλε) και οχι οι παλιοι (κοκκινοι). Εχουν την ιδια τιμη και ωραρια, αλλα τα μπλε ειναι πιο καινουρια βαγονια.
Δεν ειναι καθολου χαλια. Ειναι γενικα συνεπη στα ωραρια, καθαρα και με καλο κοσμο
Τα απλα (φτηνα) τρενα ειναι αρκετα χειροτερα.
ΤΡΑΙΝΑ