-
Πριν από 2 βδομάδες είχα πάει μαζί με έναν φίλο μου στην VW και τη Fiat. Ενδιαφέρεται για το Bravo και το Golf.Τα πήγε βόλτα και τα δύο. Ε λοιπόν, όταν μπήκαμε μετά στο Focus για να γυρίσουμε πίσω, ξενερώσαμε λίγο με τις επιδόσεις. Μην κάνεις λοιπόν το λάθος από τούρμο να πας σε ατμοσφαιρικό, θα το μετανιώσεις. Και κάτι άλλο:Το αμαξάκι σου είναι 3 μηνών. Λυπήσου το...Αν σε ενδιέφερε η εμφάνιση πολύ δεν έπρεπε να το πάρεις.Αλλά το πακέτο που προσφέρει είναι πολύ καλό. Κράτησέ το.
-
Σόρρυ για το διπλό ποστ. Σήμερα δουλεύουμε με τις ορέξεις μας...
-
Οδήγησα το πεντάθυρο 1.6 Cee'd για να δω πως τα πάει από κινητήρα.
Απογοήτευση δυστυχώς. Με τον TSI έχω συνηθίσει όταν πατάω γκάζι να ανεβάζει αβίαστα στροφές. Δυτυστυχώς με τον ατμοσφαιρικό 1.6 δεν είναι έτσι. Βρέθηκα σε ανηφόρα με 3η και 2.000 στροφές και ο κινητήρας δεν 'άκουγε' καθόλου αναγκάζοντάς με να κατεβάσω, εκεί που στο ίδιο σημείο το TSI χωρί καν τέρμα γκάζι επιταχύνει αβίαστα και βγαίνω από την ανηφόρα με 3.000 στροφές. Γενικώς πάντως μου άρεσε σαν αυτοκίνητο το Cee'd (η απόσβεση της ανάρτησής του βέβαια είναι ΣΑΦΩΣ κατώτερη του Golf) και όταν βγει το 3θυρο 2.0Τ θα το σκεφτώ. Μέχρι τότε θα κρατήσω το Golfάκι μου σίγουρα -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Οδήγησα το πεντάθυρο 1.6 Cee'd για να δω πως τα πάει από κινητήρα.
Απογοήτευση δυστυχώς. Με τον TSI έχω συνηθίσει όταν πατάω γκάζι να ανεβάζει αβίαστα στροφές. Δυτυστυχώς με τον ατμοσφαιρικό 1.6 δεν είναι έτσι. Βρέθηκα σε ανηφόρα με 3η και 2.000 στροφές και ο κινητήρας δεν 'άκουγε' καθόλου αναγκάζοντάς με να κατεβάσω, εκεί που στο ίδιο σημείο το TSI χωρί καν τέρμα γκάζι επιταχύνει αβίαστα και βγαίνω από την ανηφόρα με 3.000 στροφές. Γενικώς πάντως μου άρεσε σαν αυτοκίνητο το Cee'd (η απόσβεση της ανάρτησής του βέβαια είναι ΣΑΦΩΣ κατώτερη του Golf) και όταν βγει το 3θυρο 2.0Τ θα το σκεφτώ. Μέχρι τότε θα κρατήσω το Golfάκι μου σίγουραδόξα το Μεγαλοδύναμο που σε φώτισε άνθρωπέ μου!
-
Ό,τι και να λέμε η ροπή και η δύναμη όσον αφορά την αυτοκίνηση δεν αντικαθίστανται με τίποτα...
Π.χ. αν πας από χλιδάτο σε λιγότερο χλιδάτο θα σου κακοφανεί αλλά θα το συνηθίσεις...
Αν όμως πας από δυνατό σε λιγότερο δυνατό ίσως και να μην το συνηθίσεις ποτέ...
_
-
Παιδια το γκαζι ειναι γλυκο και δυσκολα το αλλαζεις..........
Κρατα το αμαξι σου φιλε μου και ας εχει γεμιση ο κοσμος golf.......
Tωρα εαν βγει το ceed με το μοτερ που λενε το βλεπεις τοτε. -
Tωρα εαν βγει το ceed με το μοτερ που λενε το βλεπεις τοτε
εκεινο θα παω για τεστ ντραιβ
αυτο να κανει και ο νεος -
Συχνά τέτοιες 'συγκρίσεις' βρίσκουν εύκολα το νικητή όταν οδηγηθούν τα αυτοκίνητα. Δεν πάει να λένε όλοι τα καλύτερα λόγια για το ένα, να το βγάζουν καλύτερο σε όλα, να υπερέχει στους πίνακες κλπ κλπ, η δοκιμή είναι που θα κάνει τη διαφορά, που θα σου κάνει ή όχι το κλικ και θα καθορίσει αν σου κάνει το αυτοκίνητο ή όχι.
Και αν το Golf είναι το καλύτερο αυτοκίνητο για πολλούς δεν είναι για όλους. Τότε όλα τα αυτοκίνητα θα ήταν Golf και οι άλλοι θα είχαν κλείσει. Όλα λοιπόν έχουν κάτι να προσφέρουν στους κατάλληλους αγοραστές. Κανένας δεν έχει δικαίωμα να σε κατηγορήσει αν για σένα το Ceed είναι πιο κατάλληλο. Απλά οδηγώντας το κατάλαβες γιατί οι περισσότεροι εδώ μέσα ήταν εναντίον τέτοιας κίνησης. Κάποιος άλλος σε άλλες συνθήκες ίσως να είχε τελικά αποφασίσει υπέρ του Ceed.... Δεν είναι κακό και δεν είναι λάθος, ο καθένας είναι άξιος των επιλογών του. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Συχνά τέτοιες 'συγκρίσεις' βρίσκουν εύκολα το νικητή όταν οδηγηθούν τα αυτοκίνητα. Δεν πάει να λένε όλοι τα καλύτερα λόγια για το ένα, να το βγάζουν καλύτερο σε όλα, να υπερέχει στους πίνακες κλπ κλπ, η δοκιμή είναι που θα κάνει τη διαφορά, που θα σου κάνει ή όχι το κλικ και θα καθορίσει αν σου κάνει το αυτοκίνητο ή όχι.
Και αν το Golf είναι το καλύτερο αυτοκίνητο για πολλούς δεν είναι για όλους. Τότε όλα τα αυτοκίνητα θα ήταν Golf και οι άλλοι θα είχαν κλείσει. Όλα λοιπόν έχουν κάτι να προσφέρουν στους κατάλληλους αγοραστές. Κανένας δεν έχει δικαίωμα να σε κατηγορήσει αν για σένα το Ceed είναι πιο κατάλληλο. Απλά οδηγώντας το κατάλαβες γιατί οι περισσότεροι εδώ μέσα ήταν εναντίον τέτοιας κίνησης. Κάποιος άλλος σε άλλες συνθήκες ίσως να είχε τελικά αποφασίσει υπέρ του Ceed.... Δεν είναι κακό και δεν είναι λάθος, ο καθένας είναι άξιος των επιλογών του.θα συμφωνούσα, αλλά μην ξεχνας ότι δεν τίθεται μόνο θεμα golf vs ceed, αλλά και αλλαγής του ήδη αγορασμένου προ 3μήνου golf με νέο ceed.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Συχνά τέτοιες 'συγκρίσεις' βρίσκουν εύκολα το νικητή όταν οδηγηθούν τα αυτοκίνητα. Δεν πάει να λένε όλοι τα καλύτερα λόγια για το ένα, να το βγάζουν καλύτερο σε όλα, να υπερέχει στους πίνακες κλπ κλπ, η δοκιμή είναι που θα κάνει τη διαφορά, που θα σου κάνει ή όχι το κλικ και θα καθορίσει αν σου κάνει το αυτοκίνητο ή όχι.
Και αν το Golf είναι το καλύτερο αυτοκίνητο για πολλούς δεν είναι για όλους. Τότε όλα τα αυτοκίνητα θα ήταν Golf και οι άλλοι θα είχαν κλείσει. Όλα λοιπόν έχουν κάτι να προσφέρουν στους κατάλληλους αγοραστές. Κανένας δεν έχει δικαίωμα να σε κατηγορήσει αν για σένα το Ceed είναι πιο κατάλληλο. Απλά οδηγώντας το κατάλαβες γιατί οι περισσότεροι εδώ μέσα ήταν εναντίον τέτοιας κίνησης. Κάποιος άλλος σε άλλες συνθήκες ίσως να είχε τελικά αποφασίσει υπέρ του Ceed.... Δεν είναι κακό και δεν είναι λάθος, ο καθένας είναι άξιος των επιλογών του.+1000
-
Όπως είσαι, αμόλα για ισθμό μεριά και φούνταρε...
(αφορά το 1ο post)
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
...Απορώ αν η C4 με τον ημιάκαμπτο είναι καλύτερη από την κλασσική γαλλική διάταξη με τους υστερούντες...
Το αυτοκίνητο κρατάει σαν τρένο και ισοπεδώνει ΚΑΘΕ ανωμαλία της Αθήνας! Σε ανωμαλίες που στο Υ χοροπηδάω, στην Xsara απλά καταλαβαίνω πως...κάτι πέρασε από κάτω!
Φίλος που έχει Xsara αγόρασε C4 με ανάρτηση / τροχούς της δίλιτρης. Πολύ ικανοποιημένος με το κράτημα αλλά - όπως λέει - κοπανάει.
πες τον φίλο σου να οδηγήσει ένα Almera Challenge 1.8 ... στους πίσω που κάθονται φεύγουν οι σπόνδυλοι και τα σφραφίσματα. (έτυχε να κάτσω πίσω)
ημιάκαμπτος από ημιάκαμπτο έχει διαφορά...στα PSA είναι πολύ καλά ρυθμισμένος.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
...Απορώ αν η C4 με τον ημιάκαμπτο είναι καλύτερη από την κλασσική γαλλική διάταξη με τους υστερούντες...
Το αυτοκίνητο κρατάει σαν τρένο και ισοπεδώνει ΚΑΘΕ ανωμαλία της Αθήνας! Σε ανωμαλίες που στο Υ χοροπηδάω, στην Xsara απλά καταλαβαίνω πως...κάτι πέρασε από κάτω!
Φίλος που έχει Xsara αγόρασε C4 με ανάρτηση / τροχούς της δίλιτρης. Πολύ ικανοποιημένος με το κράτημα αλλά - όπως λέει - κοπανάει.
πες τον φίλο σου να οδηγήσει ένα Almera Challenge 1.8 ... στους πίσω που κάθονται φεύγουν οι σπόνδυλοι και τα σφραφίσματα. (έτυχε να κάτσω πίσω)
ημιάκαμπτος από ημιάκαμπτο έχει διαφορά...στα PSA είναι πολύ καλά ρυθμισμένος.
Ημιάκαμπτο έχει το Almera; Δεν είχε μια περίεργη διάταξη που έμοιαζε με άκαμπτο;
Οπως και να 'χει όμως, η σύγκριση...κοπανήματος C4/Xsara , δείχνει πως ο ημιάκαμπτος μπορεί να είναι φθηνός, αλλά οι υστερούντες είναι καλύτεροι... Για να μην μιλήσω για την οικονομία χώρου λόγω ράβδων στρέψης (πανέξυπνη ιδέα, δεν είναι; ). -
Scott-Russell το Almera.
Αμάν πια αυτή η λύσσα με τις διατάξεις! Μεγαλύτερη σημασία έχουν οι διαστάσεις και οι ρυθμίσεις, παρά η διάταξη.
-
Φίλε πάνε πάρτο να ηρεμήσεις!!!
Να το κάνω το έγκλημα; (Από Golf σε Ceed)