Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V-POWER H AΠΛΗ-ΑΠΟΨΕΙΣ-ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. V-POWER H AΠΛΗ-ΑΠΟΨΕΙΣ-ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    34
    87
    514
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ο χρήστης gazos έγραψε:

      Δεν μιλω για την Ultimate!Κοιτα τιτλο τοπικ!
      Ουτε εγω την βαζω αυτη!Μιλαω για την Vpower 95 η οποια εχει 0,81 με 0,82 Αθηνα!
      Δεν με νοιαζει να αυξησω την αποδοση του μοτερ 140ps καλα ειναι αλλα με ενδιαφερει η ποιοτητα της η μη νοθεια της και βεβαια οι καθαριστικες της ιδιοτητες!
      Συμφωνεις?

      Ναι εχεις δικιο, απλα μιλουσα γενικα για τις 'ακριβες' βενζινες... εισαι σιγουρος ομως πως την v-power δεν την νοθευουνε?

      Εχω ακουσει και το αλλο, πως δεν κανει καλο να βαζεις συνεχεια v-power γιατι λογω των ουσιων που εχει μεσα, κανει κακο σε οτιδηποτε μη μεταλλικο Το λεω ετσι απλα, ελπιζω να καταλαβαινετε τι εννοω

      Oπα ειναι σιγουρο αυτο ή αρβυλα?
      Γιατι εδω μεσα πολλα παιδια την χρησιμοποιου ακομα και για 25,000 χλμ χωρις κανενα προβλημα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        gazos last edited by

        Δεν ειμαι σιγουρος, γιαυτο λεω : 'εχω ακουσει'. Το λεω μηπως εχει ακουσει κανεις κατι παρομοιο ή εχει πιο πολλες γνωσεις ωστε να μας εξηγησει τι παιζεται...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • ?
          A Former User last edited by

          Αυτο νομιζω ισχυει στα αυτοκινητα τα οποια δεν ηταν σχεδιασμενα για αμολυβδη βενζινη,για αυτο και εχουν προβλημα στα σωληνακια μεταφορας καυσιμου και στο ρεζερβουαρ(διαβρωση)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stormold last edited by

            Ο χρήστης gazos έγραψε:
            Nαι εχεις δικιο, απλα μιλουσα γενικα για τις 'ακριβες' βενζινες... εισαι σιγουρος ομως πως την v-power δεν την νοθευουνε?

            Εχω ακουσει και το αλλο, πως δεν κανει καλο να βαζεις συνεχεια v-power γιατι λογω των ουσιων που εχει μεσα, κανει κακο σε οτιδηποτε μη μεταλλικο Το λεω ετσι απλα, ελπιζω να καταλαβαινετε τι εννοω

            Eμένα μου είπαν σε συνεργείο Opel να μην βάζω βενζίνη με καθαριστικά δηλ. VPOWER ή ULTIMATE γιατί έχουν μέσα ουσίες καθαριστικές οι οποίες γενικά 'καθαρίζουν' ότι βρουν ... και ταυτόχρονα δεν είναι καθαρές βενζίνες αφού με τόσα πρόσθετα χάνουν σε ποιότητα ... αλλά μειώνουν τελικά και την απόδοση του αυτοκινήτου ...

            Σε αυτοκίνητα που είναι καινούρια όμως τι να καθαρίσουν ? ? ?

            Για αυτό το λόγο παρουσιάζονται φαινόμενα με πυράκια κλπ...

            Νομίζω ότι αυτές οι βενζίνες θα έπρεπε να προτείνονται για αυτοκίνητα με πολλά χιλιόμετρα (πάνω από 30.000 ή 40.000χιλιόμετρα) και όχι για συνεχή χρήση ...

            Από την άλλη μου είπαν να χρησιμοποιώ κλασσική Super Aμόλυβδη 98 oκτάνια ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • elteo
              elteo last edited by

              **Eμένα μου είπαν σε συνεργείο Opel **

              Παρατηρησα οτι στον καθενα λενε και διαφορετικα!Ποιον πρεπει να πιστεψουμε???

              Από την άλλη μου είπαν να χρησιμοποιώ κλασσική Super Aμόλυβδη 98 oκτάνια ...

              Αυτην ξερεις αν την νοθευουν?Γιατι οι καθαριστικες ιδιοτητες και γενικα τα προσθετα θα πρεπει να κανουν κακο στο μοτερ?
              Υπαρχει καποιος που να το υποστηριζει αυτο τεκμηριωμενα?

              Τελος πως ξερω εγω οτι το μοτερ μου αντεχει τα 98 οκτανια στην συνεχη χρηση?Εγω βαζω την 95αρα Vpower.

              Aς απαντησει στο θεμα καποιος τεκμηριωμενα...να βγαλουμε μια ακρη με αυτες τις ρημ@δες τις βενζινες!(εμενα με αφορα πιο πολυ η Vpower η απλη)

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • O
                octaviaabt last edited by

                Ρε παιδιά, παρακολουθώ μ'ενδιαφέρον την ανταλλαγή των απόψεών σας κι έχω μία απορία/ένσταση:

                Πως είναι δυνατόν η καλύτερης ποιότητας βενζίνη (δηλ η racing και η ultimate) να δημιουργεί προβλήματα; Μπορεί κάποιους κινητήρες να μην τους οφελεί (στην απόδοση κυρίως), αλλά όχι και να κάνει κακό... Για όνομα του Θεού δηλαδή ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  migf1 last edited by

                  Ο χρήστης elteo έγραψε:

                  [snip]
                  Τελος πως ξερω εγω οτι το μοτερ μου αντεχει τα 98 οκτανια στην συνεχη χρηση?Εγω βαζω την 95αρα Vpower.
                  [snip]

                  Μπορείς να κοιτάξεις τι λέει ο κατασκευαστής στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου σου. Στο δικό μου (Astra) γράφει 'αμόλυβδη βενζίνη από 92 έως 98 οκτάνια'.

                  ΥΓ. Παρακαλω Αθάνατε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    chemic last edited by

                    Ο χρήστης elteo έγραψε:

                    Παντως εγω προτιμω να βαζω στον βενζινα μου απλη βενζινη(που ξερω πως ειναι μια χαρα) και σε κανα ταξιδακι να βαζω καμια 'υπερ-βενζινη' για να καθαριζει, παρα να δινω ολα μου τα λεφτα για να την καταναλωνω στην κινηση 15 λεπτα το λιτρο (το λιγοτερο) ειναι πολλα λεφτα. Αν κανω εναν γρηγορο υπολογισμο, εχω 'γλιτωσει' 80.000km σημαινει 8000λιτρα x 0,15 = 1200 ευρω. Δηλαδη θα μπορουσα να κανω το 106 πυραυλο

                    Ναι αλλα φιλε μου οι καθαριστικες ιδιοτητες δεν γινονται με ενα γεμισμα!
                    Εκτος αυτου σκεψου τι εχει προκαλεσει πριν η απλη που βαζεις...δες ποστ cliov6.
                    Tωρα αν το θεμα ειναι αυστηρα οικονομικο τοτε παω πασο..
                    Σκεψου ομως τι φθορες θα εχεις προκαλεσει στο κινητηρα σου και τι λεφτα θα κληθεις να δωσεις εκ των υστερων για την συντηρηση του!

                    δεν νομίζω ότι γλυτώνεις κάτι!!μπεκ θα καθαρίσεις καποια στιγμή όπως και να έχει! φίλτρο βενζίνης το ίδιο αφού άλλωστε είναι στη διαδικασία συντήρησης(και εξαρτάται καθαρά μη βάλεις από το λάθος πρατήριο). Εγώ βάζω μόνο αν έχω πολλά λεφτά στη τσέπη μου που και που(φουλαρωντας δυο φορές), αλλά και σε κανά ταξίδι για να καθαρίσει(ψυχολογικό ή όχι το ίδιο μου κάνει, το καθήκον μου το κάνω ). Άλλωστε αν θα υπάρχουν κατάλοιπα εξαρτάται και από τον τρόπο που οδηγείς, αλλά και να υπάρχουν, δεν θα σκάσουμε κιόλας Τόσα χρόνια, πέθανε κανάς κινητήρας από αυτό;;Και σιγά μη χάσουμε καναδυο ίππους λόγω..βρώμας.
                    Προσωπικά όλα μου φαίνονται απάτη του μάρκετιγκ
                    Τώρα για τις ρεϊσινγκ, εξαρτάται από τον κινητήρα αν θα..ανταποκριθεί (που και αυτό στο 99% θα είναι πολύ λίγο, ΄οπως φανηκε και από τους 4 τροχούς, απλά είναι και ψυχολογική η ανάταση-άσε που ελαφρώνει και η τσέπη, οπότε και το συνολικο βάρος) ή αν απαιτείται. Με το κόστος όμως που έχουν ευτυχώς που δεν τις χρειάζομαι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stormold last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:

                      **Eμένα μου είπαν σε συνεργείο Opel **

                      Παρατηρησα οτι στον καθενα λενε και διαφορετικα!Ποιον πρεπει να πιστεψουμε???

                      Από την άλλη μου είπαν να χρησιμοποιώ κλασσική Super Aμόλυβδη 98 oκτάνια ...

                      Αυτην ξερεις αν την νοθευουν?Γιατι οι καθαριστικες ιδιοτητες και γενικα τα προσθετα θα πρεπει να κανουν κακο στο μοτερ?
                      Υπαρχει καποιος που να το υποστηριζει αυτο τεκμηριωμενα?

                      Τελος πως ξερω εγω οτι το μοτερ μου αντεχει τα 98 οκτανια στην συνεχη χρηση?Εγω βαζω την 95αρα Vpower.

                      Aς απαντησει στο θεμα καποιος τεκμηριωμενα...να βγαλουμε μια ακρη με αυτες τις ρημ@δες τις βενζινες!(εμενα με αφορα πιο πολυ η Vpower η απλη)

                      Elteo αν ρωτάς εμένα προσωπικά δεν πιστεύω κανέναν ...
                      Την 98άρα και φυσικά την νοθεύουν ... απλά μου είπαν να χρησιμοποιώ αυτή επειδή δεν έχει μέσα τα καθαριστικά ...
                      Δεν ξέρω αν κάνουν τα καθαριστικά κακό στο μοτέρ ξέρω όμως ότι το δικό μου χτυπάει πυράκια με τις Ελληνικές βενζίνες ... και επίσης ξέρω ότι ο ένας (Opel) τα ρίχνει στον άλλο (βενζίνη) και το αντίστροφο ...

                      Τα 98 οκτάνια τα αντέχει το δικό σου διότι πουθενά στην Ελλάδα δεν θα βρεις τόσο καθαρή βενζίνη .... δηλ. ακόμη και η 98άρα είναι λιγότερη σε οκτάνια ... φαντάσου η 95άρα ή και η 91άρα ...

                      Τεκμηριωμένες απαντήσεις δεν θα δώσει κανείς εκτός αν είναι μέσα στα κόλπα ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Kαταλαβα!
                        Ακουλουθεις το ενστικτο σου κ ο θεος βοηθος...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • Z
                          zouzounoss last edited by

                          Egw apo oso exw dei. Otan eimai stin a8ina. bazw apli. suni8ws EKO. ola ok. Den exei noima na baleis ultimate H shell mesa stin poli. H f8ora tou kinitira den einai 8ema. Giati o kinitiras exei sxediastei gia 200 ews 300 xiliades xiliometra toulaxiston. Opote otan exei liga xlm genika den uparxei kammia parapanw f8ora apo kanonikh benzina. Afou ta moter exoun sxediastei na exoun kapoia elastikotita panw stis benzines kai tin poiotita. diafora megali 8a deis pros to telos tis zwis tou moter. Pragma nomizw ligo xlwmo. Ase pou merika apo ta ka8aristika pou bazoune stis benzines tupou ultimate exoun ena kako meionektima. Oti broune ektos metaliko to trwne. P.x lastixakia kai genika plastika-polumeri. Opote makropro8esma mono (pros to telos tis zwis tou moter) 8a mporei kapoios na bgalei pio telika sumperasmata kata poso ofelise. (kostos, axsiopistia, antalaktika, katanalwsi klp). Bazw bp ultimate mono otan anebainw 8essalonikh na dw ton xsaderfo mou. Kuriws gia logous xsempoukwmatws! Elpizw na mhn sas mperdeya parapanw apo oso eiste!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • Z
                            zouzounoss last edited by

                            A! oso gia tin no8eia: O 8eos boh8os! Kaneis den xserei pote 8a thn pathsei! Sthn ellada zoume! Pantws ena sigouro einai otan (xtupa xsulo) sumbei, pisteuw oti H mera 8a exei xsekinhsei straba apo to prwi! opote ta shmadia einai ekei.........

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              civic last edited by

                              ** ΤΙ να πω ρε παιδια, εγω την εχω χρησημοποιησει σε avensis 1.6 , περιστασιακα σε civic 1.3 και τις περισσοτερες φορες σε ενα παπακι 115κ.εκ που εχω! Το συμπερασμα μου δεν ειναι ξεκαθαρο μιας και η βελτιωση στις επιδοσεις ειναι εμφανεισ στο μηχανακι και σχεδον αμελητεες στα δυο αυτοκινητα που προανεφερα!!! Τελικα το ζητημα ισως να ειναι και θεμα ψυχολογιας μιας και αφου εχουμε καταβαλει τη διολου ευκαταφρονητη διαφορα στην τιμη της απο την απλη βενζινη '' πρεπει ''να εχει και την αναμενομενη αποδωση!Ετσι θελοντας και μη , πιστευουμε οτι υπαρχει διαφορα! Κια για να μην ειμαι μονο πνευμα αντιλογιας οφειλω να πω οτι οι παραγοντες που τελικα θα κρινου αν η βενζινη θα 'δωσει ' κατι παραπανω , εγκειται στο ποσες φορες εχει χρησιμοποιηθει , ποσες μερες βρισκεται στο ρεζερβουαρ του αυτοκινητου μας και τελος στην φερεγγυοτητα του πρατηριουχου για το αν η racing ειναι racing και οχι απλη! **

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                chemic last edited by

                                αποστόλη-σιβίκ να σε καλωσορίσω στο φόρουμ, και καλορίζικο το σιβίκ Συμφωνώ πως μετράει ο παράγοντας ψυχολογία! Το έχω σκεφτεί και εγώ, και το έχουν αναφέρει και άλλοι.
                                Πάντως, δεν νομίζω πως μπαίνει παράγοντας νοθείας, αφού οι εταιρίες ποντάρουν πολύ στις καινούργιες βενζίνες, και ειδικά η σελ ελέγχει πολύ(έχω φίλο που γυρνάει και κάνει τους ελέγχους για τη σελ!)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tony-pap last edited by

                                  Ο χρήστης chemic έγραψε:

                                  Πάντως, δεν νομίζω πως μπαίνει παράγοντας νοθείας, αφού οι εταιρίες ποντάρουν πολύ στις καινούργιες βενζίνες, και ειδικά η σελ ελέγχει πολύ(έχω φίλο που γυρνάει και κάνει τους ελέγχους για τη σελ!)

                                  Οπότε πες μας κάθε πότε κάνουν ελέγχους σε κάθε πρατήριο και
                                  γενικότερα ποιά είναι τα συμπεράσματα του φίλου σου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    chemic last edited by

                                    Ο χρήστης TONY PAP έγραψε:

                                    Πάντως, δεν νομίζω πως μπαίνει παράγοντας νοθείας, αφού οι εταιρίες ποντάρουν πολύ στις καινούργιες βενζίνες, και ειδικά η σελ ελέγχει πολύ(έχω φίλο που γυρνάει και κάνει τους ελέγχους για τη σελ!)

                                    Οπότε πες μας κάθε πότε κάνουν ελέγχους σε κάθε πρατήριο και
                                    γενικότερα ποιά είναι τα συμπεράσματα του φίλου σου.

                                    να σου πω την αλήθεια δεν ΄τον έχω ρωτήσει αυτό που έχουμε συζητήσει είναι πως οι έλεγχοι δεν έχουν περιοδικότητα για να μην μαντεύουν οι πρατητιούχοι πότε θα τους επισκεφτεί. Πάντως, οι πρέπει να είναι αρκετα συχνοί οι έλεγχοι, αφού δεν κρατάνε πολύ ώρα, και όταν είναι αθήνα, καλύπτει πολλές περιοχές.
                                    Ακόμα, ,μου έχει πει πως δεν έχει πρόβλημα με νοθείες, παρά μόνο κάποια μεμονομένα κρούσματα σε μικρά βενζινάδικα στην επαρχία, και αυτό πιο παλιά. Τώρα, για να μην ανακατεύονται οι σπέσιαλ βενζίνες με απλές, υπάρχον οι κατάλληλοι ιχνηθέτες(αν θυμάμαι καλά την ονομασία ) οπότε διαπιστώνεται εύκολα, πράγμα που το ξέρουν και οι πρατηριούχοι βέβαια, ώστε να μην γίνονται αλχημείες

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tm last edited by

                                      Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                      Τώρα, για να μην ανακατεύονται οι σπέσιαλ βενζίνες με απλές, υπάρχον οι κατάλληλοι ιχνηθέτες(αν θυμάμαι καλά την ονομασία ) οπότε διαπιστώνεται εύκολα, πράγμα που το ξέρουν και οι πρατηριούχοι βέβαια, ώστε να μην γίνονται αλχημείες

                                      ... το φιλαρακι σου, απο που πληρωνεται, ειπαμε ???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        chemic last edited by

                                        Ο χρήστης tm έγραψε:

                                        ... το φιλαρακι σου, απο που πληρωνεται, ειπαμε ???

                                        λες να τρώω δούλεμα;;    
                                        

                                        όχι μωρέ. άλλωστε και στο ντίζελ γίνεται τό ίδιο(πέρα από το χρώμα, και άστους να λένε), και στην απλή αμόλυβδη, τουλάχιστον πιο παλιά, για να μην την προσθέτουν στις δεξαμενές της σούπερ(αφού η αμόλυβδη είναι πιο φθηνή)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Τα παραπάνω οκτάνια μόνο καλό κάνουν, δε σημαίνει ότι βγάζουν πιο πολύ ενέργεια απλά ότι αντέχουν περισσότερο αβάνς μέχρι να χτυπήσουν πειράκια. Περισσότερο αβάνς όμως σημαίνει περισσότερη ισχύ. Αν σε κινητήρα με μεγάλη συμπίεση που συνιστά πολλά οκτάνια βάλεις λίγα τότε το σύστημα ελαττώνει το αβάνς και την ισχύ. Τότε θα δείς σαφή διαφορά σε επιδόσεις αν αρχίσεις να βάζεις καλύτερη.
                                          Τα πρόσθετα υπάρχουν σε όλες τις βενζίνες. Δεν είναι όμως όλα ίδια, όπως δεν είναι και οι βενζίνες όλες ίδιες. Το ότι είναι φτηνότερες αυτές πχ των ΕΠ δεν οφείλεται ίσως μόνο στο ότι δε διαφημίζονται, οι βενζίνες δεν είναι ίδιες. Φίλος χημικός μηχανικός που δούλευε στη Mobil όταν είχε και βενζίνη μου είχε πει ότι υπάρχουν τεράστιες διαφορές και ότι ευτυχώς η δική τους ήταν η καλύτερη τότε.
                                          Μετρήσεις κάνουν όλες οι βενζίνες, νομίζω είναι υποχρεωτικό. Αυτό όμως που μέτρησε το Πολυτεχνείο και αυτό που σου έχει στην αντλία του ο βενζινάς σου μπορεί να απέχει πολύ! Οι παραπάνω έλεγχοι ποιότητας στη γραμμή μεταφοράς (βυτίο, βυτιοφόρο, βενζινάς) είναι σίγουρα πλεονέκτημα αν και όχι εξασφάλιση.
                                          Η φθορά του κινητήρα είναι μεγαλύτερη στην πόλη, μικρές απόστάσεις που ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί και να κάνει καλή καύση, σταμάτα ξεκίνα κλπ σε ταξίδι δυλεύει σε πιο σταθερές συνθήκες.
                                          Το παραπάνω πολύωρο γκάζωμα σε ταξίδια κλπ βοηθάει στο ξεκάπνισμα του κινητήρα, τον καθαρισμό δια καύσης διαφόρων καταλοίπων άσχετα από τη βενζίνη. Σε μερικά αυτοκίνητα όπως οι παλιές Alfa Romeo η διαφορά ήταν εντυπωσιακή.
                                          Η βενζίνη πρέπει να είναι φρέσκια. Σημαντικά πράματα φαίνεται πως συμβαίνουν και η βενζίνη χαλάει αν κάθεται στο πρατήριο η στο ντεπόζιτό μας.
                                          Τα πάντα μπορεί να νοθεύονται σε διάφορα ποσοστά και με διάφορες ουσίες... Μερικά πρατήρια είναι και γνωστά, από 2 πηγές έχω ακούσει ότι κάποιους που έβαζαν από ένα συγκεκριμένο πρατήριο, γνωστό για τη φτηνή του βενζίνη και τους χάλασε ο κινητήρας.
                                          Άρα συμφωνώ με το να βρείς ένα καλό πρατήριο και να το προτιμάς. Εγώ είδα μετρήσιμη διαφορά, από το ένα πρατήριο μπορούσα να κρατήσω κάποια ταχύτητα σε συγκεκριμένο ανηφορικό μέρος (προς Αθήνα ακριβώς στο Σείριο) ενώ με την άλλη όχι και το δοκίμασα πολλές φορές για να βεβαιωθώ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            servmx last edited by

                                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                            Τα παραπάνω οκτάνια μόνο καλό κάνουν, δε σημαίνει ότι βγάζουν πιο πολύ ενέργεια απλά ότι αντέχουν περισσότερο αβάνς μέχρι να χτυπήσουν πειράκια. Περισσότερο αβάνς όμως σημαίνει περισσότερη ισχύ....

                                            Μάλλον τα έχεις λίγο μπερδεμένα τα πράγματα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr