-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Drdino-παπάκια 1-1...Xθες τρελή μέρα... Είμαι καυταζόγλου και ανεβαίνω. Ξεκινάω με πράσινο πρώτος, στρίβω αριστερά εγνατία και στο τσακ πετάγεται παπόβιος από τα δεξιά έχοντας βιάσει το κόκκινο, περνώντας χιλιοστά από τον προφυλακτήρα μου, ακράνωτος και κάνοντας σούζες. Ομολογώ ότι χέστηκα πάνω μου, γιατί δεν τον πήρα καθόλου πρέφα.
Μετά στον περιφερειακό, είμαι στην δεξιά λωρίδα και ετοιμάζομαι να βγω στην έξοδο πανοράματος. Βγάζω φλας, ελέγχω καθρέπτη και σβέρκο και ξεκινάω να μπαίνω στην έξοδο---μπιιιπ, παπόβιος μου κορνάρει γιατι πήγε να με προσπεράσει από δεξιά από την τυφλή γωνία μάλλον, 12 το βράδυ και χωρίς φώτα... Ούτε αυτόν τον είδα γμτ.
Kάνε και μια οφθαλμολογική εξέταση καλού κακού...
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Ιδιωτικοποίηση και πάλι ιδιωτικοποίηση να γίνουν όλα όπως η Α/Ο γαμώ τα υπουργεία σαςΔηλαδή στην ΑΟ δεν πάνε από την ΛΕΑ ή απλά δεν έτυχε μέχρι τώρα να είσαι στην ΑΟ και να πετύχεις και μποτιλιάρισμα ;;;;;;;;;;;;
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Τώρα τι να πω... το σκηνικό όπως το περιγράφεις είναι απλά ό,τι χειρότερο μπορούσε να σου συμβεί. Παρόλα αυτά ναι, ο μπροστινός έχει δικαίωμα να κοκκαλώσει απότομα (ειδικά εντός πόλης) αν θεωρήσει ότι υπάρχει κάποιος κίνδυνος μπροστά του. Αυτό μπορεί να είναι γιατί πέρασε στα 10 μέτρα μπροστά του ένα παιδάκι και τρόμαξε, γιατί μπήκε κάτι το μάτι του, γιατί... Εδώ μπορεί και να μη συνέβη τίποτα, εσύ όμως έπρεπε να έχεις τέτοια απόσταση ώστε να μην κινδυνεύεις. Καλώς ή κακώς στη συγκεκριμένη περίπτωση όπως το περιγράφεις δε σου έφταιξε μόνο το ίδιο το φρενάρισμα αλλά το κακό προήλθε από το συνδυασμό πολλών παραγόντων. Ειδικά αφού έτσι όπως το θέτεις, ότι δηλαδή μόλις είχες κουμπώσει 2α, φαντάζομαι ότι θα ήσουν το πολύ με 25-30 χλμ/ώρα (δε φαντάζομαι να είχες πιάσει κόφτη δηλαδή), άρα θεωρητικά θα μπορούσες να έχεις ακινητοποιηθεί σε ελάχιστη απόσταση.
Δε ξέρω πόσες φορές έχεις πάει στο εξωτερικό οδικώς, πίστεψέ με όμως ότι ύστερα από αρκετά πολυήμερα ταξίδια σε χώρες όπως η Γερμανία, η Ιταλία, η Ελβετία, η Αυστρία, ναι μεν γενικά οι ξένοι οδηγούν πιο προσεκτικά (ακριβώς αντίθετα στη νότια Ιταλία), αυτό όμως δε σημαίνει ότι είναι και στην τσίτα, περιμένοντας πότε θ' ανάψει πράσινο.
Eιχα οση αποσταση προβλεποταν απο τον μπροστινο, αλλα δυστυχως με πουλησε το abs
Ηταν σαν να μην εχω ΚΑΘΟΛΟΥ φρενα
Αφου ειχα σκεφτει να το παω δικαστικα για αποζημιωση λογω κακης λειτουργιας, αλλα τελικα δεν εκανα τιποτα
Αφου ο μπροστα που χτυπησα με ρωτησε ''μα δεν πατησες καθολου φρενο?''
Αντε να του εξηγησω....
Προσοχη στα φρενα με σαμαρακια και abs
Απενεργοποιει τα φρενα
Και σε αλλα 2 αμαξια που οδηγησα στο σημειο, εκαναν το ιδιο πραγμα
Ο εγκεφαλος οταν ειναι ο τροχος στον αερα(σχεδον), το παιρνει σαν μπλοκαρισμα
Για την ιστορια ο μπροστα μπροστα φρεναρισε αποτομα, γιατι μαλλον ειδε καποιον απο τα δεξια, αλλα και παλι νταλικα χωραγε να περασει
Οσοι εχουν περασει απο εκει, το ξερουνΕχω ζησει 6 χρονια στην Ιταλια
Οσο καιρο ημουν εκει λοιπον, ποτε δεν ειδα κοιμισμενους οδηγους
Φαινοταν οτι την εχουν στο αιμα τους την οδηγηση
Ακομα και μες την Ρωμη, εβλεπα τα αμαξια να περνανε σβελτα απο στενα και εσακια, που αν ηταν Ελληνες οδηγοι, θα ειχαν φρακαρει τα παντα -
After περνάω τουλάχιστον 2 φορές την μέρα από εκείνο το σημείο όποτε είμαι στην Αθήνα και ποτέ δεν βγάζω την πρώτη πριν βγω από τα σαμαράκια.. Κ αυτό επειδή δεν έχω αρκετά χλμ για να βάλω δευτέρα.. Τα σαμαράκια είναι πολύ περίεργα σε εκείνο το σημείο, και πιστεύω ότι, εφόσον το ξέρεις το σημείο και δεν ήταν η πρώτη σου φορά, κακώς δεν υπολόγισες ότι μπορεί να χρειαστεί να φρενάρεις έχοντας αφήσει την κατάλληλη απόσταση.
-
Συμβουλη:
Αμα ενεργοποηθει το ABS απο συνδυασμο ελληνικου ταπητα+σαμαρακι (που 1ον δεν σημαινει ντε και καλα οτι πας γρηγορα και 2ον οντως ειναι σαν να μην εχεις φρενα), ΠΛΑΚΩΣΤΕ ΤΑ. Τερμα φρενο με ολη την δυναμη για να σταματησει.
kid
στο μπλα μπλα ειναι πολυ ευκολο να κρινεις αυτο που κρινεις, οταν σε πουλαει το ABS ομως δεν το περιμενεις ποτε. -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Συμβουλη:Αμα ενεργοποηθει το ABS απο συνδυασμο ελληνικου ταπητα+σαμαρακι (που 1ον δεν σημαινει ντε και καλα οτι πας γρηγορα και 2ον οντως ειναι σαν να μην εχεις φρενα), ΠΛΑΚΩΣΤΕ ΤΑ. Τερμα φρενο με ολη την δυναμη για να σταματησει.
Η απλά σβήσε το αυτοκίνητο και θα αποκτήσεις φρένα..
kid
στο μπλα μπλα ειναι πολυ ευκολο να κρινεις αυτο που κρινεις, οταν σε πουλαει το ABS ομως δεν το περιμενεις ποτε.Αν ξαναδιαβάσεις παραπάνω, θα δεις ότι περνάω πολύ συχνά από το σημείο και δεν βάζω καν δευτέρα εκεί. Για το συγκεκριμένο σημείο μίλησα εξάλλου.
-
Ο χρήστης After έγραψε:
Eιχα οση αποσταση προβλεποταν απο τον μπροστινο, αλλα δυστυχως με πουλησε το abs
Ηταν σαν να μην εχω ΚΑΘΟΛΟΥ φρενα...http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 208#477208
Όντως, άμα μπαίνει το ABS και έχεις μικρή απόσταση από τον μπροστινό, δεν προλαβαίνεις να κάνεις πολλά.
-
χειροφρενο;
-
Σωρού και Κηφισίας γωνία, τέσσερα ζώα σήμερα. Πολύ μπλα μπλα για να τα γράψω όλα, αλλά όλο και χειροτερεύει η κατάσταση...
-
Kid
Δηλαδη μου λες οτι οταν σε ασχετο σημειο, εκει που δεν το περιμενεις, μπει το ABS λογω σαμαρακιου και πηγαινεις πανω στον μπροστα σου χωρις φρενα με μικρη ταχυτητα (= πολυ μικρες αποστασεις στο σταματα-ξεκινα της κινησης), εσυ θα προλαβεις να (σκεφτεις και να) σβησεις το αυτοκινητο ωστε μετα να φρεναρεις?
Τεσπα εγω το ξαναλεω, αμα γινει αυτο, τερμα φρενο. Θα φρεναρει το αμαξι.
-
Μια φορά έμεινα έτσι χωρίς φρένα, και αφού είχα ακούσει αυτή την συμβουλή, προνόησα να το σβήσω. Τώρα, αν είχα τον άλλο στο μισό μέτρο δεν θα προλάβαινα να το σβήσω. Αλλά δεν θα είχα τον άλλον στο μισό μέτρο εφόσον ξέρω ότι είναι κωλόδρομος. Αυτό λέω.
-
στο corolla δεν πατιέται παραμέσα το φρένο όταν 'μπλοκάρει' έτσι το ABS και ολόκληρος να ανέβεις επάνω, πρέπει να αφήσεις και να ξαναπατήσεις, αλλιώς αργεί να πάρει χαμπάρι πως υπάρχει πρόσφυση και μπορεί να φρενάρει και πιο δυνατά...
-
Δεδομενου οτι το ABS μπηκε οχι επειδη οντως γλυστραγε τοσο πολυ αλλα επειδη κλοτσησε την ροδα το σαμαρακι, τοτε ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να μπορει να φρεναρει περισσοτερο. Αν το ABS μπηκε επειδη οντως γλυστραγε, τοτε αυτο ειναι το περισσοτερο που μπορει να φρεναρει και δεν μπορουμε να φρεναρουμε περισσοτερο. ε?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Δεδομενου οτι το ABS μπηκε οχι επειδη οντως γλυστραγε τοσο πολυ αλλα επειδη κλοτσησε την ροδα το σαμαρακι, τοτε ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να μπορει να φρεναρει περισσοτερο. Αν το ABS μπηκε επειδη οντως γλυστραγε, τοτε αυτο ειναι το περισσοτερο που μπορει να φρεναρει και δεν μπορουμε να φρεναρουμε περισσοτερο. ε?Για σαμαράκι μιλάω kacey. Αυτό το ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ σου λέω πως δεν συμβαίνει! συνεχίζει να νομίζει πως δεν μπορεί να φρενάρει περισσότερο ενώ αν αφήσεις και ξαναπατήσεις τότε μόνο φρενάρει όσο του επιτρέπει ο δρόμος και όχι όσο το αφήνει ο χαζός του εγκέφαλος (το ξερό του το κεφάλι )
-
ΖΩΟ ΖΩΟ ΖΩΟ ο κατοχος του γνωστου πλεον μπλε πεζω 307 με πινακιδες ΝΗΒ--22** που παρκαρωντας στην αρχη της καυταντζογλου σημερα το πρωι αναγκαζε ολα τα ΙΧ να κατευθυνθουν μεσω εγνατιας στο κεντρο...
εμποδιζε την αριστερη στροφη και ειχε το 12 δε μπορουσε να στριψει.. -
Πές μου τώρα οτι ήταν και φορουμάς...
ΖΩΑ σήμερα, 3 τον αριθμό, σε αντίστοιχα φανάρια, οι οποίοι τα πέρασαν με κατακόκκινο, ενώ λίγα δεύτερα πιο πριν σερνόντουσαν με την διαστρική ταχύτητα των 18,5 χαω, με αποτέλεσμα οι πίσω τους (και εγώ μαζί) να χάσουν το φανάρι.
3 (ολογραφως ΤΡΙΑ) φανάρια έχασα έτσι γτμπτπ...Πάντως αποφεύγετε να φεύγετε και πολύ σβέλτοι με το πράσινο, το σφάξιμο στα κόκκινα πάει σύννεφο και βεβαίως δε θέλετε να έχετε 'αγκαλιές'... Ιδιαίτερα για τους δικυκλιστές αυτό πρέπει να είναι κανόνας.
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ΖΩΟ ΖΩΟ ΖΩΟ ο κατοχος του γνωστου πλεον μπλε πεζω 307 με πινακιδες ΝΗΒ--22** που παρκαρωντας στην αρχη της καυταντζογλου σημερα το πρωι αναγκαζε ολα τα ΙΧ να κατευθυνθουν μεσω εγνατιας στο κεντρο...
εμποδιζε την αριστερη στροφη και ειχε το 12 δε μπορουσε να στριψει..Aπορώ με την ανοχή των Τροχαίων σε τόσο κεντρικές διασταυρώσεις. Για όσους δεν γνωρίζουν, εκεί βρίσκεται και το Στρατιωτικό Νοσοκομείο. Πόσες φορές έχω δει ασθενοφόρο να προσπαθεί να στρίψει εκεί και ζώα σαν το Πεζώο να ενοχλούν. Έχουν βάλει και κώνους εκεί πέρα, αλλά ο Έλληνας...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
χειροφρενο;Το εχω δοκιμάσει σε δρόμο με λίγο χίονι/πάγο οπου αναγκάστικα να σταματήσω και λειτούργησε. Αν δεν είχα τραβήξει μαλακά το χειρόφρενο θα είχα πέσει στον μπροστινό μου. Ευτυχώς μόνο μπροστά δεξιά ήταν παγωμένος ο δρόμος. Αν ήταν στους πίσω τροχούς δεν ξέρω αν θα έκανε και πολλά
-
Ο χρήστης billlllll έγραψε:
Δεδομενου οτι το ABS μπηκε οχι επειδη οντως γλυστραγε τοσο πολυ αλλα επειδη κλοτσησε την ροδα το σαμαρακι, τοτε ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να μπορει να φρεναρει περισσοτερο. Αν το ABS μπηκε επειδη οντως γλυστραγε, τοτε αυτο ειναι το περισσοτερο που μπορει να φρεναρει και δεν μπορουμε να φρεναρουμε περισσοτερο. ε?
Για σαμαράκι μιλάω kacey. Αυτό το ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ σου λέω πως δεν συμβαίνει! συνεχίζει να νομίζει πως δεν μπορεί να φρενάρει περισσότερο ενώ αν αφήσεις και ξαναπατήσεις τότε μόνο φρενάρει όσο του επιτρέπει ο δρόμος και όχι όσο το αφήνει ο χαζός του εγκέφαλος (το ξερό του το κεφάλι )
Γιαπωνεζικες μλκιες...
-
Τα φώτα του μοιάζουν πολύ στο superb ρε γμτ.
Κατά τα άλλα, ζώο τρελό.
(μεγεια την υπογραφή)
Ζώα,Ζώα,Ζώα [#8]