-
Ο χρήστης nass έγραψε:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=13242&race_id=0Νικητές στην ομάδα Ν’ και 11οι στη γενική κατάταξη ήταν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης – Γιώργος Γονάκης με Nissan Note
Ποιό είναι το περίεργο???
-
Ο Νάσος μάλλον εννοεί ότι η κατηγορία λόγω μη αρκετών συμμετοχών δεν μετράει και ως εκ τούτου είναι άτοπη η ανακοίνωση όπως αυτή έγινε....
[size=9](πσστ...μην του πείς ότι κάτω στην Κρήτη λόγω έλλειψης Ν2 τα τρέχετε με σκούπα γιατί ποιός τον ακούει... )[/size]
-
Ας το αφήσουμε σαν κουιζ για 1-2 μέρες...
Πάντως δεν είναι αυτό που λέει ο sp0+ -
Μήπως γιατί έτρεξε χωρίς ΔΤΤ ?
-
Το χωρίς, ουσιαστικά, ομολογκασιον ΝΟΤΕ, κέρδισε τα υπόλοιπα Ν που έχουν και 1-2 VO στο δελτίο αναγνώρισης ?
-
Αυτό εννοεί, ή μήπως ότι τα Note δεν έχουν homologation (είναι cup), παρ'όλα αυτά έτρεξαν εκτός cup και δηλώθηκαν-κατατάχθηκαν στη N? Απ'όσο θυμάμαι άλλες δυο φορές που έτρεξαν Note εκτός αγώνων προγράμματος cup, ήταν μόνο σε φιλικούς αγώνες (Βαρνάβα και Γιάννενα). Ήταν κι αυτός δηλωμένος ως φιλικός???
Σε καμιά περίπτωση όμως αυτό δε μειώνει την επίδοση του πληρώματος (καθώς το αυτοκίνητο έχει ελάχιστες αλλαγές σε σχέση με το πολιτικό). Συγχαρητήρια στο Λευτέρη!
-
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
Το χωρίς, ουσιαστικά, ομολογκασιον ΝΟΤΕ, κέρδισε τα υπόλοιπα Ν που έχουν και 1-2 VO στο δελτίο αναγνώρισης ?Μην τρελένεσαι Χρήστο μου....Ένα αυτοκίνητο κέρδισε και αυτό τερμάτισε μισό....
-
Παίδες, ούτε τις συμμετοχές δεν έχω κοιτάξει. Σύμφωνα με αυτό που έγραψε το rally.gr, σκέφτηκα.
Τώρα αν είναι έτσι Σπύρο, δε βρίσκω λόγο να υπάρχει τέτοιου είδους αναφορά στο άρθρο
-
Ακριβώς!!!
-
επειδή... πέρασα τα αποτελέσματα του Σπριντ Ιωαννίνων, θυμάμαι οτι το note που συμμετείχε, παρόλο που τερμάτισε στα αποτελέσματα ήταν εκτός κατάταξης.
ακριβώς επειδή δεν έχει ομολογκαριστεί.
δεν παίζει ρόλο αν είναι φιλικός ή όχι ο αγώνας. απλώς δεν μπορούν να μπουν στη... βαθμολογία των Κυπέλλων της ΕΘΕΑ.
αυτά μου λέει η λογική μου... -
Σπύρο είχε πλήρες φιλτροκούτι το αυτοκίνητο μου με πνίχτες και αντηχεία...
Αφού οι τεχνικοί έφοροι πρέπει να βλέπανε πρώτη φορά στην Κρήτη Ν/2
Βρήκα και μια photo με τον πίσω δεξί τροχό μας που τον κάναμε κουτάλι ΕΔΩ.
'Christos M' εμείς τερματίσαμε 2οι στην Ν αλλά σας παραπέμπω σε
προηγούμενο ποστ μου να δείτε ΠΩΣ τερματίσαμε.
Επίσης το saxo που έχω φέρει ένα 13/59 με μπλοκέ, εξάτμιση supersprint
και πρόγραμμα στον εγκέφαλο.
Δεν νομίζω να έχουμε τίποτα το extreme και παρά τα προβλήματα που
αντιμετωπίσαμε στο 1ο μας rally, αξίζουμε να μας μειώνεται έτσι
Πάντως δεν θα έπρεπε να τίθεται θέμα για την συμμετοχή του Λευτέρη
(Αλυγιζάκη) και τουλάχιστον από το πλήρωμά μας θέλαμε αυτή τη συμμετοχή
για να καταφέρουμε να 'παίξουμε' (αν δεν είχαμε την 'στιγμή' μας). -
ΜΙΧΑΛΗΣ & glf κερδίζετε στον επόμενο αγώνα κύπελλο στην κατηγορία BTCC (αν προτιμάτε στην GT1 δεν θα τα χαλάσουμε )
-
Ο χρήστης SAXOstudent έγραψε:
Σπύρο είχε πλήρες φιλτροκούτι το αυτοκίνητο μου με πνίχτες και αντηχεία...
Αφού οι τεχνικοί έφοροι πρέπει να βλέπανε πρώτη φορά στην Κρήτη Ν/2
Βρήκα και μια photo με τον πίσω δεξί τροχό μας που τον κάναμε κουτάλι ΕΔΩ.
'Christos M' εμείς τερματίσαμε 2οι στην Ν αλλά σας παραπέμπω σε
προηγούμενο ποστ μου να δείτε ΠΩΣ τερματίσαμε
Επίσης το saxo που έχω φέρει ένα 13/59 με μπλοκέ, εξάτμιση supersprint
και πρόγραμμα στον εγκέφαλο.
Δεν νομίζω να έχουμε τίποτα το extreme και παρά τα προβλήματα που
αντιμετωπίσαμε στο 1ο μας rally, αξίζουμε να μας μειώνεται έτσι
Πάντως δεν θα έπρεπε να τίθεται θέμα για την συμμετοχή του Λευτέρη
(Αλυγιζάκη) και τουλάχιστον από το πλήρωμά μας θέλαμε αυτή τη συμμετοχή
για να καταφέρουμε να 'παίξουμε' (αν δεν είχαμε την 'στιγμή' μας).Δεν τίθεται ζήτημα απαξίωσης της επίδοσης σας, ούτε καν τη σχολίασα. Μπορεί να είσαστε μπροστά κι από Α/7 και από kit car και γω δεν ξέρω τί άλλο. Άν προσβληθήκατε, ζητώ συγνώμη, δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
ΜΙΧΑΛΗΣ & glf κερδίζετε στον επόμενο αγώνα κύπελλο στην κατηγορία BTCC (αν προτιμάτε στην GT1 δεν θα τα χαλάσουμε ) -
Κακά τα ψέματα πάντως, το ότι εκεί γίνονται αγώνες και το μόνο που τους τα χαλάει είναι ......ο καιρός, είναι μεγάλο πράγμα! Δεν τρώγονται μεταξύ τους οι αγωνιζόμενοι (φανταστείτε περίπτωση Note σε αγώνα της ηπειρωτικής Ελλάδας, ακόμα θα είχαμε εκκρεμότητα αποτελεσμάτων λόγω ενστάσεων....), οι λέσχες αλληλοβοηθούνται για να γίνει ο αγώνας (δε νομίζω να υπάρχει τέτοιο παράδειγμα εδώ) και πάει λέγοντας... Μήπως τελικά έχουν πιάσει το νόημα και κάνουν αγώνες για να τους 'φχαριστιούνται με ότι έχουν (παλιά αλλά πολύ καλά -και φτηνά- Ε) και όπως μπορούν??? Όπως πρέπει δλδ για να υπάρχουν συμμετοχές και άρα θέαμα?
-
Δεν θα υπήρχε καμία εκκρεμότητα αποτελεσμάτων φίλε μου, η συμμετοχή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου δεν θα είχε καν γίνει δεκτή...
Για τα άλλα που λες συμφωνώ, απλά ΙΜΗΟ το 'ευ αγωνίζεσθαι' δε σημαίνει και 'κάνουμε το κέφι μας όπως να 'ναι'. Αν είναι έτσι και οι κόντρες καλές είναι...
-
Καμιά διαφωνία σε όσα λες. Μόνο να ξεκαθαρίσω κάτι. Αυτό λοιπόν που είπα, είναι πως και ένα μη ομολογκαρισμένο αυτοκίνητο δε θα έπρεπε να στερείται δικαίωμα συμμετοχής, εφ'όσον είναι διαθέσιμο και ετοιμοπόλεμο (σεβόμενο τουλάχιστον τους κανονισμούς ασφαλείας). Όπως κάτι National πριν από μερικά χρόνια (ωραίο ήταν το ασημί Punto στη Ριτσώνα πριν από κάτι χρόνια, κι ας μην είχε συναγωνισμό). Προσωπικά φίλε μου (αν μου επιτρέπεις) nass, είμαι κατά της κόντρας εκτός αγώνων από καιρό τώρα...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν θα υπήρχε καμία εκκρεμότητα αποτελεσμάτων φίλε μου, η συμμετοχή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου δεν θα είχε καν γίνει δεκτή...Επιδεί τυχάνει να έχω και γω ένα αγώνα σε κανά μήνα, είσαι της γνώμης να μη δεχτώ τη συγκεκριμένη συμμετοχή? Αν ναι ετιολόγησε μου το.
Πάντως στο Rally Κρήτης, στην ουσία συμμετείχαν εκτός συναγωνισμού αφού η επίδοση τους δεν θα μετρήσει σε καμία βαθμολογία. -
Να τη δεχτείς εκτός συναγωνισμού φυσικά και ναι.
Να τη δεχτείς ως 'ομάδα Ν' και να πάρει και κύπελλο (δεν είναι μόνο η βαθμολογία...) φυσικά και όχι, το Note δεν έχει δελτίο αναγνώρισης ούτε στην ομάδα Α ούτε στην ομάδα Ν.
Μου κάνει εντύπωση, που τίθεται και θέμα συζήτησης, και που η απουσία του πλέον βασικού 'χαρτιού', που πρέπει να συνοδεύει κάθε αγωνιστικό αυτοκίνητο (δείχνει να...) αντιμετωπίζεται ως μια περίπου περιττή γραφειοκρατική ιδιοτροπία, που θέλει και ειδική αιτιολόγηση.
Δηλαδή αν αύριο εμφανιστεί ένα S2000 ή ένα RX8 θα το αφήσεις να τρέξει ? (το RX8 Ν/1, εννοείται ) -
αυτό το τελευταίο καλό ακούγεται πάντως
Aγώνες στην Κρήτη...