Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο SUBARU IMPREZA 1.5 Vs SUZUKI SX4 1.6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο SUBARU IMPREZA 1.5 Vs SUZUKI SX4 1.6
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    23
    358
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      evolander last edited by

      Ο ένας λέει το impreza έχει κοντές, ο άλλος λέει με δευτέρα βγάζει 120!!!
      Τι ισχύει τελικά?

      Το impreza είναι υπερβολικά αργό και βαρύ εξ'ού και το 14' 0-100.
      Το suzuki λόγω επιλεκτικής 4-κίνησης νομίζω υπερτερεί.

      Αυτά τα περί ασφάλειας με 4-κίνηση impreza έιναι μύθος. Αν σου φύγει το τουτού στην άσφαλτο (το subaru δλδ), συμπεριφέρεται σαν πισωκίνητο.
      Τα λόγια αυτά από φίλο που του έφυγε το forester πάνω σε στροφή στην εθνική!

      Παλαιότερα είχα την ατυχία κι εγώ να είμαι κάτοχος της αμπελοπατέντας subaru impreza 1.6 ts turbo με τα ψόφια 143 άλογα, ούτε 100 δεν ήταν στην πραγματικότητα! Μπορώ και εγώ να πιστοποιήσω τα 14.5 λίτρα/100 χλμ που είχα κατανάλωση μέσα στην Αθήνα καθώς επίσης τα περί 4-κίνησης. Το outlander turbo που οδηγώ τώρα παρόλο που είναι 2-λιτρο, μέσα στην Αθήνα είναι στα 12 περίπου λίτρα!

      Καλύτερη μεν η 4-κίνηση suba (την οποία θα καταλάβεις 1 με 2 φορές το χρόνο και αν - και πρέπει να είσαι και 'οδηγάρα' για να την εκμεταλλευτείς!), αλλά μόνο στα χαρτιά και όταν φύγει είναι σαν να οδηγείς πισωκίνητο.

      Αυτά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giorgos123 last edited by

        Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

        Από επιδόσεις πως είναι το Impreza? Βλέπω αυτό το 0-100 σε 14' και προβληματίζομαι...

        Σιγουρα δεν προσφερεται για κοντρες κ για φαναρια .
        Ειναι αυτοκινητο για ταξιδι με μεγαλες ταχυτητες .
        Σε συμπεριφορα , τιμονι , θορυβους , παιρνει αριστα .
        Πολυ δυνατο αμαξωμα , χαμηλο κεντρο βαρους .
        Το χειροφρενο ειναι στο κεντρο κ οχι εκει που φαινεται στην φωτο .
        2 ταχ 120
        3 140
        4 160
        5 180-200 (κοντερισια )
        καταναλωση 7,5 (οικον.οδηγ)
        9,5 (160-180)
        Στην Εγνατια το κοντερ εδειξε πολλες φορες πανω απο 200

        Συγνώμη, το 1.5 Impreza δεν έχεις; Είναι δυνατόν η δευτέρα να φτάνει τα 120;

        Νομίζω τα νούμερα που βάζεις είναι καπως υπερβολικά...

        Ναι σωστα το 1,5 SW εχω . Αυτα βλεπω , αυτα βαζω . Για 3,4 ,5 , δεν εχω καμια αμφιβολια , για την δευτερα θα το τεσταρω κ σημερα , κ θα σου απαντησω . Για την τελικη εχω γραψει αμεσως μολις το οδηγησα στο (τελικη και στροφες).Ο κατασκευαστης του δινει 168 .Εαν ομως ειχες διαβασει τα περιοδικα ,συμφωνουσαν μαζι μου , (οτι το αυτοκινητο κινειται πολυ πιο γρηγορα απ΄οτι γραφει ο κατασκευαστης ).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgos123 last edited by

          Ο χρήστης evolander έγραψε:
          Ο ένας λέει το impreza έχει κοντές, ο άλλος λέει με δευτέρα βγάζει 120!!!
          Τι ισχύει τελικά?

          Το impreza είναι υπερβολικά αργό και βαρύ εξ'ού και το 14' 0-100.
          Το suzuki λόγω επιλεκτικής 4-κίνησης νομίζω υπερτερεί.

          Αυτά τα περί ασφάλειας με 4-κίνηση impreza έιναι μύθος. Αν σου φύγει το τουτού στην άσφαλτο (το subaru δλδ), συμπεριφέρεται σαν πισωκίνητο.
          Τα λόγια αυτά από φίλο που του έφυγε το forester πάνω σε στροφή στην εθνική!

          Παλαιότερα είχα την ατυχία κι εγώ να είμαι κάτοχος της αμπελοπατέντας subaru impreza 1.6 ts turbo με τα ψόφια 143 άλογα, ούτε 100 δεν ήταν στην πραγματικότητα! Μπορώ και εγώ να πιστοποιήσω τα 14.5 λίτρα/100 χλμ που είχα κατανάλωση μέσα στην Αθήνα καθώς επίσης τα περί 4-κίνησης. Το outlander turbo που οδηγώ τώρα παρόλο που είναι 2-λιτρο, μέσα στην Αθήνα είναι στα 12 περίπου λίτρα!

          Καλύτερη μεν η 4-κίνηση suba (την οποία θα καταλάβεις 1 με 2 φορές το χρόνο και αν - και πρέπει να είσαι και 'οδηγάρα' για να την εκμεταλλευτείς!), αλλά μόνο στα χαρτιά και όταν φύγει είναι σαν να οδηγείς πισωκίνητο.

          Αυτά.

          Ακριβως ετσι ειναι με το 1,6 ts turbo k χειροτερα . Η υπερστροφη πολλες φορες γινοτανε ανεξελεγκτη κ η καταναλωση εφτανε κ τα 16 λιτρα . Επειδη με προβληματισατε με την δευτερα , θα προσπαθησω σημερα κ θα σας απαντησω .

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            giorgos123 last edited by

            HighFidelity έγραψε
            Είναι δυνατόν η δευτέρα να φτάνει τα 120;

            Εχεις δικιο ! Η δευτερα στα 100 εχει κοφτη .
            Η τριτη στα 140
            Η τεταρτη στα 165 σηκωσα το ποδι απο το γκαζι
            Δεν ηταν σκοπιμο το λαθος μου .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1
            • 2
            • 2 / 2
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr