-
Αυτα κανει το πολυ Grand Turismo
-
Παιδια,μην εχετε μόνο το μυαλό σας στο κραξιμο.Κοιταξτε να συζητησουμε με καποια στοιχεια,μπας και βρούμε αυτα που αναζηταμε.
Εντι,μεχρι προχτες μας ελεγες πώς υπερστρεφεις με προσθιοκίνητα,και τωρα κατηγορεις για ασοβαρότητα τον κίντ;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Είναι γρήγορη η Brera 3.2 σε σχέση με τι???
Εκεί πρέπει να δούμε...γιατί η πίστα λέει άλλα πράγματα...εκτός αν δε ξέρουν να οδηγούν βέβαια
Είναι γρήγορη σε γι' αυτό που ΘΕΛΩ, που ΠΕΡΙΜΕΝΩ, ΕΓΩ και δεν με ενδιαφέρει αν είναι πιο γρήγορα 3764 ακόμη οχήματα!
Αν ΕΜΕΝΑ με ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ, αν **ΕΜΕΝΑ **μου ΑΡΚΕΙ, δεν πα να είμαι **ΠΙΟ ΑΡΓΟΣ **από τον άλλο με το ΤΤ, το 350Z ή την....316 Μ3 του κάγκουρα!
ΣΤΑ @@ μου εμένα! Κόντρα θα κάνω; Και στην πίστα θα την βάλω κι ας κάνω τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΡΟΝΟ, πίσω και από Atos! Πέρασα καλά; Μου αρέσει να οδηγώ το αυτοκίνητο;
ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΤΕ ΜΕ ΟΛΟΙ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ! ΜΑΓΚΙΑ ΣΑΣ!Τέλος κάτι για σένα Nikos120i: Εσύ δεν πήρες τον Ασσο, επειδή γουστάρεις την BMW και την πίσω κίνηση κι ας είσαι πιο αργός από ένα απλό Golf GTi και προφανώς και πιο ακριβός;
Αυτός που θέλει την Brera , γιατί να μην κάνει το ίδιο; Θα δώσει κάτι παραπάνω, επειδή ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ , κι ας πάει πιο αργά! ΔΕΝ τον πειράζει! Οπως δεν πειράζει κι εσένα φαντάζομαι, όταν σε προσπερνάει ένα GTi! Το γνώριζες όταν αγόραζες την 120i σωστά;Κάπου έχει παρατραβήξει αυτό το πράγμα: είναι αργή, είναι βαριά , είναι ιταλική , σπάει , χαλάει , δεν πάει, πετάξτε την κλπ κλπ! Κάποιοι την θέλουν κι έτσι, τους αρέσει κι ας πάει και λίγο αργότερα κι ας της ρίχνει και το απλό Rallye, τι σημασία έχει;
Το απόλυτο RESPECT κι από μένα.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Εντι,μεχρι προχτες μας ελεγες πώς υπερστρεφεις με προσθιοκίνητα,και τωρα κατηγορεις για ασοβαρότητα τον κίντ;Κι όμως, και τα προσθιοκίνητα υπερστρέφουν (δες τα καλά γαλλικά - 106, Saxo VTS, 205, AX, ZX, Xsara, 306, Clio - και το Fiesta ST).
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Παιδια,μην εχετε μόνο το μυαλό σας στο κραξιμο.Κοιταξτε να συζητησουμε με καποια στοιχεια,μπας και βρούμε αυτα που αναζηταμε.Εντι,μεχρι προχτες μας ελεγες πώς υπερστρεφεις με προσθιοκίνητα,και τωρα κατηγορεις για ασοβαρότητα τον κίντ;
+Julia
Αν μπορούσαμε να ηρεμήσουμε ΟΛΟΙ, δεν θα ήταν καλύτερα; Οι προσωπικές προσβολές, δεν προσφέρουν τίποτε.
Καθείς κρίνεται από τα λεγόμενά του, πόσο σοβαρός ή μη είναι! Με το να εξαπολύουμε ύβρεις, δεν τον ξεσκεπάζουμε, χάνουμε και το όποιο δίκιο μας... -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εντι,μεχρι προχτες μας ελεγες πώς υπερστρεφεις με προσθιοκίνητα,και τωρα κατηγορεις για ασοβαρότητα τον κίντ;
Κι όμως, και τα προσθιοκίνητα υπερστρέφουν (δες τα καλά γαλλικά - 106, Saxo VTS, 205, AX, ZX, Xsara, 306, Clio - και το Fiesta ST).
Nα προσθέσω και τις 147/156/GT
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Παιδια,μην εχετε μόνο το μυαλό σας στο κραξιμο.Κοιταξτε να συζητησουμε με καποια στοιχεια,μπας και βρούμε αυτα που αναζηταμε.Εντι,μεχρι προχτες μας ελεγες πώς υπερστρεφεις με προσθιοκίνητα,και τωρα κατηγορεις για ασοβαρότητα τον κίντ;
Συμφωνω μαζι σου, ΑΛΛΑ προσωπικα εχω σιχαθει και βαρεθει να διαβαζω ολοκληρους τομους αναλυσεων για δεκατα και δευτερολεπτα απο οδηγους μαλιστα που ουτε ιδιαιτερη εμπειρια εχουν, ουτε αγωνιστικες καταβολες, και στο κατω κατω, ειτε ειναι 7.5, 8.0, 8.5 δλ τα 0-100, τους ειναι παντελως ΑΧΡΗΣΤΟ διοτι δεν γνωριζουν προφανως ΟΥΤΕ το 50% των δυνατοτητων τους αλλα ουτε και του αυτοκινητου που εχουν στην κατοχη τους. Ανεξαρτητως μαρκας-κυβικων-ιπποδυναμης.
ΑΛΛΑ ειναι εξαιρετικα εκνευριστικο πιτσιρικια, επειδη μπορουν να συνταξουν σωστα 10 προτασεις( για να ειναι και αποδεκτο σαν δημοσιευση, διοτι αλλη βαρυτητα εχει εδω μεσα..) να σε κουραζουν και να κρινουν αυτοκινητα οπως η ΒRERA,S4,BOXSTER κ.ο.κ Αυτο που δεν καταλαβαινουν ειναι πως, ακομα και ενα τετοιο αυτοκινητο να οδηγουν, ενα απλο φιεστα μπορει να τα ξεφτιλισει απο βουλιαγμενη μεχρι τρυπες(για να μιλησω πιο brutal).
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εντι,μεχρι προχτες μας ελεγες πώς υπερστρεφεις με προσθιοκίνητα,και τωρα κατηγορεις για ασοβαρότητα τον κίντ;
Κι όμως, και τα προσθιοκίνητα υπερστρέφουν (δες τα καλά γαλλικά - 106, Saxo VTS, 205, AX, ZX, Xsara, 306, Clio - και το Fiesta ST).
Κωνσταντινε,δεν ήσουνα στη συζητηση,και γι'αυτο δεν ξερεις για τι μιλάμε.Στο πάτημα του γκαζιου,δεν υπερστρεφουν τα προσθιοκίνητα.Αυτη ήταν η συζητηση,και δεν πρόκειται να ξανααρχίσει αλλη μια φορα απο την αρχη.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Για τα γυρολόγια απλά να πω κάτι.
Τα φιντάνια του Drive ήταν τόσο απασχολημένα με το τι εξυπνάδα θα γράψουν για να εκθειάσουν το OPC που δεν πήραν χαμπάρι ότι το VDC (ΕSP) στην Brera απενεργοποιείται...
Αποτέλεσμα; Όπως έγραψαν και οι ίδιοι αναγκάστηκαν να αλλάξουν τελείως το στυλ οδήγησης... Να κόβουν πολύ στην αρχή της στροφής για να 'ξεγελάσουν' το VDC και στη συνέχεια προσπαθούσαν να εκμεταλευτούν το πάτημα του αυτοκινήτου. Τσέκαρα τους επιμέρους χρόνους σε κάθε στροφή και είδα ότι η Brera είχε -10 με -15 χλμ σε σχέση με τα άλλα αμάξια του συγκρητικού. Μιλάμε για επιπέδου.
Για φανταστείτε να οδηγούσαν την Μ5 και να μην έπαιρναν χαμπάρι ότι έπρεπε να πατήσουν το κουμπάκι για να πάει 500 άλογα το θηρίο;
Δεν θέλω να πω ότι η Brera είναι για πίστες ή κάτι τέτοιο, απλά τονίζω ότι οι μετρήσεις από το συγκεκριμένο τεστ που αναφέρετε είναι γελοίες και δεν έχουν κανένα ουσιαστικό νόημα.Καλά, σ'αυτό το περιοδικό δεν παίζονται πια με τίποτα! Έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο (αλλά όχι όπως ο Γλάρος Ιωνάθαν)!!!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Είναι γρήγορη η Brera 3.2 σε σχέση με τι???
Εκεί πρέπει να δούμε...γιατί η πίστα λέει άλλα πράγματα...εκτός αν δε ξέρουν να οδηγούν βέβαια
Είναι γρήγορη σε γι' αυτό που ΘΕΛΩ, που ΠΕΡΙΜΕΝΩ, ΕΓΩ και δεν με ενδιαφέρει αν είναι πιο γρήγορα 3764 ακόμη οχήματα!
Αν ΕΜΕΝΑ με ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ, αν **ΕΜΕΝΑ **μου ΑΡΚΕΙ, δεν πα να είμαι **ΠΙΟ ΑΡΓΟΣ **από τον άλλο με το ΤΤ, το 350Z ή την....316 Μ3 του κάγκουρα!
ΣΤΑ @@ μου εμένα! Κόντρα θα κάνω; Και στην πίστα θα την βάλω κι ας κάνω τον ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΡΟΝΟ, πίσω και από Atos! Πέρασα καλά; Μου αρέσει να οδηγώ το αυτοκίνητο;
ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΤΕ ΜΕ ΟΛΟΙ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ! ΜΑΓΚΙΑ ΣΑΣ!Τέλος κάτι για σένα Nikos120i: Εσύ δεν πήρες τον Ασσο, επειδή γουστάρεις την BMW και την πίσω κίνηση κι ας είσαι πιο αργός από ένα απλό Golf GTi και προφανώς και πιο ακριβός;
Αυτός που θέλει την Brera , γιατί να μην κάνει το ίδιο; Θα δώσει κάτι παραπάνω, επειδή ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ , κι ας πάει πιο αργά! ΔΕΝ τον πειράζει! Οπως δεν πειράζει κι εσένα φαντάζομαι, όταν σε προσπερνάει ένα GTi! Το γνώριζες όταν αγόραζες την 120i σωστά;Κάπου έχει παρατραβήξει αυτό το πράγμα: είναι αργή, είναι βαριά , είναι ιταλική , σπάει , χαλάει , δεν πάει, πετάξτε την κλπ κλπ! Κάποιοι την θέλουν κι έτσι, τους αρέσει κι ας πάει και λίγο αργότερα κι ας της ρίχνει και το απλό Rallye, τι σημασία έχει;
Ναι αλλά δε βγήκα να πω ότι η 120i είναι πιο γρήγορη στη πίστα...και είναι επειδή δεν την έχει οδηγήσει κανένας σωστά!
Πήγαινε λίγο πίσω να δεις τι γράφεται.
Προφανώς και δε πήρα αυτοκίνητο με σκέψη τους γύρους στη πίστα, τα φανάρια κλπ...αλλά δε βγαίνω να λέω ότι δεν οδηγείται σωστά και ότι είναι πιο γρήγορη από τη Boxster κλπ κλπ...μη τα μπλέκουμε...
-
Ο χρήστης akaliptosZR έγραψε:
Συμφωνω μαζι σου, ΑΛΛΑ προσωπικα εχω σιχαθει και βαρεθει να διαβαζω ολοκληρους τομους αναλυσεων για δεκατα και δευτερολεπτα απο οδηγους μαλιστα που ουτε ιδιαιτερη εμπειρια εχουν, ουτε αγωνιστικες καταβολες, και στο κατω κατω, ειτε ειναι 7.5, 8.0, 8.5 δλ τα 0-100, τους ειναι παντελως ΑΧΡΗΣΤΟ διοτι δεν γνωριζουν προφανως ΟΥΤΕ το 50% των δυνατοτητων τους αλλα ουτε και του αυτοκινητου που εχουν στην κατοχη τους. Ανεξαρτητως μαρκας-κυβικων-ιπποδυναμης.
Ε,τι να κανουμε ρε Ακάλυπτε.Αφού οι μετρησεις ειναι οτι αντικειμενικότερο μπορεις να βρεις,οφειλεις σε εναν βαθμο να τις λαμβανεις υπ'όψιν.
Μακαρι να ειχαμε αλλα δεκα παραπλήσια με το φαιτ-κλαμπ αποτελέσματα (εκεινα τα γυρολόγια του Στιγκ,τα βρισκουμε καπου; ) να μιλάμε με σιγουρια τουλάχιστον στον τομέα της ταχυτηταςΑΛΛΑ ειναι εξαιρετικα εκνευριστικο πιτσιρικια, επειδη μπορουν να συνταξουν σωστα 10 προτασεις( για να ειναι και αποδεκτο σαν δημοσιευση, διοτι αλλη βαρυτητα εχει εδω μεσα..) να σε κουραζουν και να κρινουν αυτοκινητα οπως η ΒRERA,S4,BOXSTER κ.ο.κ Αυτο που δεν καταλαβαινουν ειναι πως, ακομα και ενα τετοιο αυτοκινητο να οδηγουν, ενα απλο φιεστα μπορει να τα ξεφτιλισει απο βουλιαγμενη μεχρι τρυπες(για να μιλησω πιο brutal).
Το σιγουρο ειναι οτι οι περισσότεροι απο εμας,ακολουθούμε τα λεγόμενα του ειδικου τυπου στη διαδικασια κρισης των αυτοκινήτων.Δηλαδη,κανενας απο μας δεν ΓΝΩΡΙΖΕΙ ποιό ειναι καλό αυτοκίνητο,αλλα όλοι μας ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ οτι το ταδε ειναι καλό αυτοκίνητο.
Μικροι και μεγαλοι. -
Ο χρήστης akaliptosZR έγραψε:
ΑΛΛΑ ειναι εξαιρετικα εκνευριστικο πιτσιρικια, επειδη μπορουν να συνταξουν σωστα 10 προτασεις( για να ειναι και αποδεκτο σαν δημοσιευση, διοτι αλλη βαρυτητα εχει εδω μεσα..) να σε κουραζουν και να κρινουν αυτοκινητα οπως η ΒRERA,S4,BOXSTER κ.ο.κ Αυτο που δεν καταλαβαινουν ειναι πως, ακομα και ενα τετοιο αυτοκινητο να οδηγουν, ενα απλο φιεστα μπορει να τα ξεφτιλισει απο βουλιαγμενη μεχρι τρυπες(για να μιλησω πιο brutal).
-
Αντρέα,
-
Εντι,μεχρι προχτες μας ελεγες πώς υπερστρεφεις με προσθιοκίνητα,και τωρα κατηγορεις για ασοβαρότητα τον κίντ;
Τώρα τι μελιτζάνα ήταν αυτή; Δεν έχεις υπόψη σου ότι όταν σε ένα προσθιοκίνητο αφήσεις γκάζι και τσιμπήσεις φρένο σε μια στροφή πετάει κώλο; Όχι ειλικρινά πες μου τι έβλεπες στην τηλεόραση ή τι έφαγες μόλις και πέταξες και το συγκεκριμένο σχολιάκι...
Στο πάτημα του γκαζιου,δεν υπερστρεφουν τα προσθιοκίνητα.Αυτη ήταν η συζητηση,και δεν πρόκειται να ξανααρχίσει αλλη μια φορα απο την αρχη
Δεν είπα κάτι τέτοιο. Εγώ αναφερόμουνα στο άφημα του γκαζιού. Αν και τώρα θυμήθηκα τι εννοείς...
Για το δύσμοιρο το Yaris... NAI φίλε μου... Το Yaris μόνο με το γκάζι έχει υπερστροφικές τάσεις όπως νομίζω και η προηγούμενη Corolla (από σχόλιο ιδιοκτήτη της). Και συγκεκριμένα δεν είχα γράψει ότι αν ξεκινήσω τέζα σε φανάρι θα χορεύει ο κώλος α λα Corvette αλλά σε καμπή πολλών χλμ ένιωθα ότι αν πίεζα λίγο παραπάνω θα πήγαινε περίπατο φεύγοντας με το πλάι. -
ΗUNTER,
εγω προσωπικα δεν ακολουθω ουτε τα λεγομενα του ειδικου τυπου. Γιαυτο αλλωστε εκφερω γνωμη ΜΟΝΟ σε αυτοκινητα που εχω συμβιωσει μαζι τους αρκετο καιρο. Και συμβιωση δεν ειναι να πηγαινεις στην σχολη και στο βασιλοπουλο και σπιτι...
Απλα απορω πως πολλοι μιλανε για ΟΛΑ σχεδον τα αυτοκινητα και μαλιστα κανουν προτασεις πως θα ηταν καλυτερο..Εκεινοι ξερουν, ολο το r&d της εκαστοτε εταιρειας δεν ξερει?
Ναι εγω εχω αλφα ολη μου την ζωη. Προβληματα ΜΗΔΕΝ..Αυτο δεν σημαινει πως ολες ειναι ετσι ομως. Ειχα και ZR160, που υποτιθεται βγαζει προβληματα. Ε λοιπον, οταν στα Μεγαρα γυρνουσε ακαταπαυστα χωρις κανενα προβλημα, οταν αυτοκινητα φιλων, πολυ πιο ποιοτικα κατα τον ειδικο τυπο, ειχαν ανεβασει θερμοκρασιες κτλ κτλ..
Να μιλαμε και να συζηταμε ειναι πολυ θετικο, αλλα οτι λεμε να εχει καποια υποσταση. Και φυσικα η ηλικια αποδεικνυει κατι τουλαχιστον για την εμπειρια την οδηγικη και οχι απαραιτητα για το ταλεντο και την ικανοτητα. Καποιος ομως που εχει 100 flat out γυρους στην πιστα, ειναι σαφως πιο εμπειρος απο καποιον που εχει 10 βολτισιους.
-
@akaliptosZR: Έτσι είναι. Κι εγώ κάθε πρωί στη διαδρομή για τη μονάδα έναν τεχνικό της 343 (νομίζω) τον πέρναγα με το Clio μου σα να'ταν σταματημένος, κι ας οδηγούσε RX-8. Όμως δεν είναι χρέπι το RX-8 και 'πύραυλος' το Clio μου με τα ταλαίπωρα 1200 κυβικούλια του. Απλώς αυτός δεν έχει λεφτά να βάζει βενζίνες κι έτσι το πάει πολύ σιγά, γιατί τα οικονομικά του του'ρχονται τσίμα-τσίμα. Με άλλα λόγια, δε φταίει το αμάξι εδώ πέρα, φταίει ο οδηγός και το ότι πήρε κάτι που η τσέπη του δε μπορεί να υποστηρίξει. Γιατί, αν υποθέσουμε ότι το Clio και το RX-8 βρίσκονταν στην ίδια διαδρομή, με οδηγούς αντίστοιχου επιπέδου και ΧΩΡΙΣ να λαμβάνεται υπόψη ο ανασταλτικός παράγοντας που λέγεται κατανάλωση, εξυπακούεται ότι το Clio θα είχε φάει το βρωμόξυλο της αρκούδας.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Βρε technik, τόσον καιρό σε θυμάμαι να προσπαθείς απεγνωσμένα να πείσεις τους πάντες και ειδικά τους ιταλόφιλους για την ανωτερότητα των Audi. Αφού το βλέπεις ότι ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΝΤΑΙ, γιατί επιμένεις; Νομίζεις ότι μ'αυτόν τον τρόπο θα καταφέρεις να πείσεις έστω και έναν; Γελιέσαι. Μου δίνεις την εντύπωση πως ή πληρώνεσαι για να κάνεις αυτήν την άχαρη δουλειά (να μιλάς σε ανθρώπους που, ακόμη και δίκιο να έχεις, ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να σε ακούσουν) ή ότι νομίζεις πως είσαι κάτι σαν 'ιεραπόστολος' της γερμανικής αυτοκινητιστικής υπεροχής.Μπάαα, τίποτα απ' όλα αυτά.
Ή μιλάμε και δεχόμαστε μετρήσεις και χρόνους ή όχι! Απλά πράγματα.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Εντι,μεχρι προχτες μας ελεγες πώς υπερστρεφεις με προσθιοκίνητα,και τωρα κατηγορεις για ασοβαρότητα τον κίντ;
Τώρα τι μελιτζάνα ήταν αυτή; Δεν έχεις υπόψη σου ότι όταν σε ένα προσθιοκίνητο αφήσεις γκάζι και τσιμπήσεις φρένο σε μια στροφή πετάει κώλο; Όχι ειλικρινά πες μου τι έβλεπες στην τηλεόραση ή τι έφαγες μόλις και πέταξες και το συγκεκριμένο σχολιάκι...
Στο πάτημα του γκαζιου,δεν υπερστρεφουν τα προσθιοκίνητα.Αυτη ήταν η συζητηση,και δεν πρόκειται να ξανααρχίσει αλλη μια φορα απο την αρχη
Δεν είπα κάτι τέτοιο. Εγώ αναφερόμουνα στο άφημα του γκαζιού. Αν και τώρα θυμήθηκα τι εννοείς...
Για το δύσμοιρο το Yaris... NAI φίλε μου... Το Yaris μόνο με το γκάζι έχει υπερστροφικές τάσεις όπως νομίζω και η προηγούμενη Corolla (από σχόλιο ιδιοκτήτη της). Και συγκεκριμένα δεν είχα γράψει ότι αν ξεκινήσω τέζα σε φανάρι θα χορεύει ο κώλος α λα Corvette αλλά σε καμπή πολλών χλμ ένιωθα ότι αν πίεζα λίγο παραπάνω θα πήγαινε περίπατο φεύγοντας με το πλάι.Ευτυχως που υπήρχαν ανθρωποι που διαβασανε το θεμα.
Δεν εχω να συμπληρωσω τιποτα αλλο
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Αντρέα,EXCELLENT!!!!
που το'κρυβες τετοιο λίνκ τοσο καιρο ρε Κωστα;
-
Ναι αυτό λέω κι εγώ. Ευτυχώς γενικά που διαβάζουν κάποιοι και δεν πιάνονται από λέξεις γιατί εγώ δεν είπα ποτέ ότι τα προσθιοκίνητα ΓΕΝΙΚΑ έχουν υπερστροφική συμπεριφορά.
Τώρα κάτσε και τραγούδα με το φίλο σου τον Kid για το πόσα κιλά είναι η Brera και πόσο χρέπι είναι.
Κοινώς...
Αlfa Romeo Brera/Spider