-
FERRARI - KIMI
World Champions 200749 σελίδες ...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
48 σελίδες...?
Χωρίς υπερβολή δεν θα κάτσω να διαβάσω τι έχει γραφτεί γιατί πολύ απλά η ιστορία γράφτηκε...
Φαντάζομαι θα έχουν γράψει πολλοί πριν από μένα ότι ο Kimi ήταν αυτός που άξιζε το πρωτάθλημα.
Εγώ απλά θα αφιερώσω κάποια βιντεάκια...
**
@Kimi**
http://www.youtube.com/watch?v=sogKUx_q7ig (KAI ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!!)@Λούης
Youtube Video@Αlonso
http://www.youtube.com/watch?v=jsjFlhWG ... ed&search=
(πλέον δηλαδή...)Γλίτωσε η τηλεορασή μου. Πέρα από τον Alpha και τον Πουρναράκη...
Αν στο τέλος έπαιρνε το αραπάκι το πρωτάθλημα από καμιά στούκα των BMW θα την πέταγα από το μπαλκόνι...Έχω λιώσει...έχω λιώσει!
Ειδικά αυτό με τον Τσουκαλά ήταν ΟΛΑ τα λεφτά!
Ωραίος!
Είχαμε βλέπω εξελίξεις όσο κοιμόμουν...αλλά τελικά...πάλι το πήραμε.
Βλέπω να τα σπάει ο Κίμις...αλλά ρε παιδιά...λέτε, λέτε, λέτε...τι σας πειράζει που ο Κίμις είναι έτσι 'παγωμένος'? Το πήρε....με στυλ...και γουστάρει...δε θα κάνει σαν τον άλλον τον καραγκιόζη τον Αλόνσο το λαγουδάκι και τα χεράκια...έχει και μια σοβαρότητα ο άνθρωπος.
Όσο για τα περί τιμωριών...άστα...δε συμφέρει τη McLaren. Τη γλύτωσε 2 φορές αυτό το ΣΚ...και τη γλύτωσε και στο stepney-gate...άστο καλύτερα...
-
McLaren appeal casts doubt over title
http://www.autosport.com/news/report.php/id/63570Ρε τον Ρον, τωρα ΚΑΝΕΙ ενσταση...
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Το ερώτημα είναι πόσοι από εδώ θα θέλατε πραγματικά να κριθεί ο τελευταίος αγώνας από κάτι τέτοιο?Η απο πανω ερωτηξις, ισχυει και αν ο Χαμι παρει τον τιτλο μεσω του αποκλεισμου των μπροστινων του;
Βλεπεις που οδηγει η πολιτικη του κωλου που ακολουθειται απο την 'αρχη' του '''σπορ''';;;
Ατιμωρησια και επιλεκτικη επιβολη των κανονισμων. Ποιος θα ακυρωσει τωρα τον τιτλο του Ραικονεν;;; (κατι που ασφαλως θα επρεπε να γινει).
Οταν ο Χαμι τη βγαζει καθαρη σε μια εξοφθαλμη παραβιαση, μοιραια παμε σε λογικες συμψηφισμου και διαδοχικων λαθων. Οποιος και να το παρει, ο αλλος θα εχει να λεει κατι.Ας κλαψει το πουλεν παρεα με τον μεντορα. Ας ξαναδουν στο βιντεο πολλες φορες τη μαλακια που τους βαρεσε, να αναρωτηθουν με την ησυχια τους αυτο που ρωταει και ο τιτλος και μετα του χρονου παλι...
http://www.youtube.com/watch?v=G9jIi1dRLcc
(το υποχθονιοι δεν το σχολιασα, μαλλον ειναι αυτοκριτικη...)BRAVO KIMI!!!
-
Για τις θεωριες συνομωσιας:
Και μενα μου αρεσε η ταινια, αλλα επαιζε ο Μελ Γκιμπσον και η Τζουλια Ρομπερτς, οχι ο Τακης, ο Πανος και η Σταυρουλα...
Οσοι επιμενουν σε αυτην τη θεωρια (και μαλιστα απο τηλεορασεως ) επειδη την πιστευουν, ειναι κατα τη γνωμη μου επιπολαιοι και ευφανταστοι.
Οσοι επιμενουν για να δικαιολογησουν μια απιστευτη απωλεια τιτλου απο τη ΜακΛαρεν, ειναι απλα αξιολυπητοι. This is pathetic, που θα λεγε με το βρετανικο φλεγμα που τον διακρινει και ο Ρον...Το 2005 (αλλαγη των κανονισμων για τα λαστιχα, για οσους δεν θυμουνται), με την ξαφνικη 'καθιζηση' της Φερραρι, ειχαμε παλι την ιδια συζητηση. Η αποψη μου, παραμενει η ιδια:
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Για τις θεωριες συνομωσιας, τα 'χουμε ξαναπει: Αντιλαμβανεστε το πληθος των ανθρωπων (διοικητικοι, τεχνικοι, οδηγοι, δημοσιογραφοι) που εμπλεκονται σε μια τετοιων διαστασεων υποτιθεμενη συνομωσια; ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ δεν θα υπηρχε να πει μια λεξη; Και εταιριες σαν τις Ferrari, Fiat, Toyota, Mercedes, BMW, Honda, McLaren, Williams κλπ, ρισκαρουν τη φημη τους για να κερδισουν μερικους ποντους σε τηλεθεαση; Και περιμεναν απο το 2002 (που ζουμε την πληρη μονοκρατορια της Φερραρι) για να το κανουν φετος; Και τυποι σαν το Σουμαχερ, το Ραικονεν, τον Αλονζο και τους υπολοιπους, που ρισκαρουν τη ζωη τους και γουσταρουν, στηνονται σαν τον ταλαιπωρο τερματοφυλακα της Δ' Εθνικης; Και, και και ... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Aφιερωμενο στον φιλο mig... Αποδοθηκε δικαιοσυνη,ασχετα αν θα υποστηριξει (δεν ξερω αν εχει γραψει ηδη) οτι υπηρξε συνομοσια.
Αυτη ειναι η Ιταλια λοιπον.. Και στους υπολοιπους,Ξυδι,για ακομα μια φορα και ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΗ καθως και:

Δεν υποστήριξα ούτε υποστηρίζω την συγκεκριμένη συνομωσιολογία. Αντιθέτως έχω γράψει εδώ και πολύ καιρό (αρκτούς αγώνες πριν) πως όποιος και να το σήκωνε από αυτούς τους τρεις θα το άξιζε.
Το ποια δικαιοσύνη αποδόθηκε δεν το κατάλαβα! Δεν είναι να εξισορροπείται κάποθ η πέρα για πέρα άδικη αφαίρεση βαθμών της ΜακΛάρεν στο Κατασκευαστών.Είχα επίσης ερωτηθεί ποιον προτιμούσα για πρωταθλητή μεταξύ Κίμι και Αλόνσο, και είχα απαντήσει πως με βαριά καρδιά επιλέγω Αλόνσο μόνο και μόνο επειδή οδηγεί για τη ΜακΛάρεν. Τελικά τα συναισθήματα πολλές φορές δεν κοντρολλάρονται και από τη στιγμή που στον αγώνα έγινε σαφές πως ο Λούης δεν θα το σηκώσει χάρηκα που το σήκωσε ο Κίμι και όχι ο Ζορό. Αυτό ένιωσα, αυτό μεταφέρω.
-
Ο χρήστης Megane II έγραψε:
Γιατι προσπαθησε να παρει το πρωταθλημα στην πρωτη του χρονια...κατι που αλλοι πρεπει να περασουν πολλα και να εχουν μαζι τους την ευνοια...
Πες μου έναν rookie με κορυφαίο μονοθέσιο.
Θες να σου πω ΠΟΛΛΟΥΣ μη-rookies σε κορυφαία μονοθέσια που τα πήγαν μακράν χειρότερα από τον Λούη στην πρώτη του χρονιά;
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Είχα επίσης ερωτηθεί ποιον προτιμούσα για πρωταθλητή μεταξύ Κίμι και Αλόνσο, και είχα απαντήσει πως με βαριά καρδιά επιλέγω Αλόνσο μόνο και μόνο επειδή οδηγεί για τη ΜακΛάρεν. Τελικά τα συναισθήματα πολλές φορές δεν κοντρολλάρονται.To ιδιο επαθε και ο Ζορο με τον Μικι.
'Ηθελε' τον Χαμιλτον, αλλα δεν μπορουσε να κρυφτει στο βαθρο.
Πιο χαρουμενος απο τον Μικι με διαφορα... -
Ο χρήστης Thanix έγραψε:

World Champion

World Champions
Τα ωραία κρατάνε λίγο...
Πέρα απο την πλάκα αν αφαιρούσανε τους βαθμούς απο τους οδηγούς για μ@λ@κία του κατασκευαστή τότε ο Αλονσο και ο Χαμιλτον θα έπρεπε να τελειώσουν το πρωτάθλημα με 0 βαθμούς. Η μάλλον όχι...αυτοί τα ξεράσανε όλα και την γλητώσανε.
-
Η ΜακΛάρεν έχασε τον τίτλο κυρίως στην Κίνα, με την απράδεκτη για ομάδα με τη δική της εμπειρία καθυστέρηση του call-in του Λούη!
Το ρίσκο που πήρε χτες με τα σούπερ-μαλακά και την αλλαγή στρατηγικής σε 3 πιτ-στοπς δεν της βγήκε κυρίως επειδή όπως αποδείχτηκε σε εκείνο το σημείο του αγώνα τα σούπερ-σοφτ όχι μόνο δεν έδωσαν πλεονέκτημα, αλλά αντίθετα γύριζε πιο αργά ο Λούης.
Ο τίλος χάθηκε πρωτίστως από τη ΜακΛάρεν. Δεν μπορείς να περιμένεις από έναν ρούκι να είναι παντού και πάντα αλάνθαστος. Οδηγοί με πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από τη δική του έκαναν, κάνουν και θα κάνουν ίδια και χειρότερα λάθη.
ΥΓ. Η καζούρα ήταν φυσικά αναμενόμενη και την αποδέχομαι!
-
Μπραβο σε Ferrari και Κimmi για το double στο συναρπαστικοτερο πρωταθλημα των τελευταιων ετων!!
Τα στατιστικα δειχνουν οτι κερδισε ο καλυτερος!!Ο Hamilton καταφερε και εχασε τον τιτλο, δειχνοντας οτι κατι λειπει απο το πακετο..
Eρωτηση: Ποιος ειναι πιο ευτυχισμενος, ο Κimmi ή ο Alonso;;
Αποκαλυψη της χρονιας Rosberg, BMW
Aπογοητευση οι Ralf, Honda -
...…παντως εχθες η McLaren φάνηκε να αιφνιδιάζεται από την απόδοση των super softs στον αγώνα . Κατά τα λεγόμενα του Massa στην press conference όλες οι ομάδες ήταν προβληματισμένες για την απόδοση των super soft και για την διάρκεια ζωής τους. Οι περισσότερες ομάδες θέλησαν να αφήσουν το «αμφιλεγομενο τύπο» για το τέλος …και ο θεός βοηθός . Στην τελική όλοι θα αντιμετώπιζαν τα ίδια είδους προβλήματα στην ίδια φάση του αγώνα.
Στην McLaren – λόγω της θέσης που βρίσκονταν ο LH - …μου φαίνεται-IMO ότι θέλησαν να ρισκάρουν , βάζοντας τον Λουης να «ξεμπερδεψει» νωρίς με την υποχρεωτική αλλαγή τύπου ελαστικού … να «ξεμπερδεψει» νωρίς με το αινιγματικό ελαστικό. Το ότι δεν τους βγήκε φαίνεται στο ότι η επιλογή τους στο τελευταίο stind …που ηταν πάλι super soft !!!
Δηλαδή ένα δεν κάνω λαθος ..3 pit …4 stint … 2 stint soft …2 stint super soft
Μοιάζει να μην ήξεραν ποια τελικα ηταν η καλυτερη γομα ?
Κανω καπου λαθος ? ( στην ενταση του χθεσινου αγωνα μονο λάστιχα δεν κοιτούσα )
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Ο τίλος χάθηκε πρωτίστως από τη ΜακΛάρεν. Δεν μπορείς να περιμένεις από έναν ρούκι να είναι παντού και πάντα αλάνθαστος. Οδηγοί με πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από τη δική του έκαναν, κάνουν και θα κάνουν ίδια και χειρότερα λάθη.Αυτο ειναι πολυ σωστο.
Ο Λουης εχει συμμετοχη φυσικα και στο λαθος της Κινας και χθες στην εκκινηση, οπου πηρε τελειως αχρειαστο ρισκο (απλα μπορουσε να αφησει τον Αλονσο). Ο χθεσινος ομως αγωνας του δεν κριθηκε απο αυτο, αλλα απο το μηχανικο προβλημα.
Ωστοσο, αν και το πρωταθλημα χαθηκε κυριως απο το μηχανικο προβλημα και (ισως) τη στρατηγικη της ομαδας, τα 2 σοβαρα απανωτα λαθη του στους τελευταιους αγωνες, εδειξαν, κατα τη γνωμη μου, οτι απλα δεν ηταν ετοιμος.
Φυσιολογικο για την ηλικια του και δεν μειωνει την κατα τα αλλα εξαιρετικη επιδοση του, αλλα ο Κιμης συνολικα το αξιζε περισσοτερο (αντικειμενικα μιλωντας παντα ). -
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Aπογοητευση οι Ralf, BARΚαι η Benetton ηταν πολυ πεσμενη φετος...
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Aπογοητευση οι Ralf, BAR
Και η Benetton ηταν πολυ πεσμενη φετος...
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Aπογοητευση οι Ralf, BAR
Και η Benetton ηταν πολυ πεσμενη φετος...
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Aπογοητευση οι Ralf, BAR
Και η Benetton ηταν πολυ πεσμενη φετος...
- Tyrrell
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
[snip]
Φυσιολογικο για την ηλικια του και δεν μειωνει την κατα τα αλλα εξαιρετικη επιδοση του, αλλα ο Κιμης συνολικα το αξιζε περισσοτερο (αντικειμενικα μιλωντας παντα ).Το ποιος το άξιζε περισσότερο είναι υποκειμενικό, ανάλογα με τα κριτήρια που επιλέγεις να χρησιμοποιήσεις. Με κριτήριο πως ως ρούκι έτρεχε ομόσταβλος με τον νυν δις το άξιζε περισσότερο ο Λούης λέω εγώ Δεν βγαίνει άκρη με αυτά, η ουσία είναι πως κανείς δεν μπορεί να πει πως δεν θα το άξιζε οποιοσδήποτε από τους 3 κι αν το σήκωνε χτες.
Σε ότι αφορά την ίδια τη Φ1, κάνουν ότι μπορούν για να απομακρύνουν και τον τελευταίο φαν... το έχουν καταντήσει γελοίο ανέκδοτο!
ΥΓ. Νομιζω πως σούπερ-σοφτ ο Λούης χρησιμοποίησε μόνο σε ένα στιντ (δεν είμαι 100% σίγουρος όμως). Πάντως όπως φάνηκε, στο τελευταίο στιντ όπου η πίστα ήταν πλεόν πλήρως στρωμένη με λάστιχο μια χάρα ήταν τα σούπερ-σοφτ ... και συγκεκριμένα της Φεράρι. Btw, μεγάλη έκπληξη για μένα η κυριαρχία της Φεράρι στον τομέα των επιδόσεων συγκρτικά με τη ΜακΛάρεν. Θύμισε όντως από τη ανάποδη την περιπτωση της Μόντσα.
-
Ο χρήστης Michael Schumacher έγραψε:
Schumacher, who retired at the end of last season as Formula One's most successful driver, is now a technical advisor for Ferrari. He went to several races this year but preferred to watch the finale from home, which he said he now regrets.'In retrospect, the only unfortunate part is that I wasn't there myself,' Schumacher said.
'I would love to have celebrated with them all. But we'll make up for that as soon as possible, and I'm really looking forward to that.'
Αν ειχε παει, χαλαρα ο Κιμι θα εγκατελειπε στον τελευταιο γυρο.
Οσο για τα γλεντια, ο Κιμι να δεις πως τα περιμενει.
Απο τωρα κανει σχεδια......για να λειπει εκεινη τη μερα στην Καραϊβικη
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
ΥΓ. Νομιζω πως σούπερ-σοφτ ο Λούης χρησιμοποίησε μόνο σε ένα στιντ (δεν είμαι 100% σίγουρος όμως). Πάντως όπως φάνηκε, στο τελευταίο στιντ όπου η πίστα ήταν πλεόν πλήρως στρωμένη με λάστιχο μια χάρα ήταν τα σούπερ-σοφτ ... και συγκεκριμένα της Φεράρι.Για τα super soft, ολοι ελεγαν οτι ειναι χειροτερα και πιθανως να βελτιωθει η κατασταση στο τελος, οπως εγραψες.
Για την στρατηγικη των 3 pit stops δεν εχω αποψη. Πιθανως να εκαναν καλα ρισκαροντας ή να φοβοντουσαν την υπερβολικη φθορα στη νεα ασφαλτο, αφου ο Λουης εχει σχετικη προϊστορια.Εγω, χωρις να εχω δει τα γυρολογια, υπεθεσα χθες το εξης:
Βαζουν τα super soft για 15 μονο γυρους, για να βγουν απο την υποχρεωση.
Προσδοκουν οτι στο τελος θα εχουν εγκαταλειψει καποιοι μπροστα του.
Με την καλη γομα για αρκετους γυρους στο τελευταιο στιντ, και οταν ολοι οι αλλοι θα εχουν την 'κακη' super soft, θα προσπερασει λιγοτερους και πιο ευκολα, απ' οτι στο μεσο του αγωνα.
Ετσι κι αλλιως ο στοχος δεν ηταν η νικη, αλλα η (εκαστοτε) θεση που θα του εδινε τον τιτλο.Νταξει, μπορει να λεω και μαλακιες, δεν εχω δει ουτε γυρολογια ουτε ποια στρατηγικη (2 ή 3 στοπ) βγηκε τελικα καλυτερη.
Επίσημο thread: GP Bραζιλίας - Ιnterlagos 2007