-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Να προσθεσω κι εγω μερικα ερωτηματα:
Οι κανονισμοι χρειαζονται ή ειναι προαιρετικοι;Χρειάζονται και πρέπει να τηρούνται. Δεν είπα ότι δεν πρέπει να τιμωρηθεί, ρώτησα απλά αν θα ήθελε ο κόσμος κάτι τέτοιο. Τελείως διαφορετικά πράγματα.
Αν ο Χαμιλτον λεγοταν Ραλφ αντι για Λιους, θα τιμωρουνταν;
Οποιοσδήποτε από τους 3 διεκδικητές σε αυτή τη φάση θα ελάμβανε 'βαμβακερότερη' ποινή. Διαφωνώ με αυτή τη λογική, αλλά έτσι θα γινόταν.
Ο Κουμπιτσα τιμωρηθηκε επειδη η επαφη του με τον Χαμιλτον θεωρηθηκε ρατσιστικη επιθεση;
Όχι, τιμωρήθηκε επειδή τον χτύπησε ενώ δεν είχε περάσει καν το μισό μονοθέσιο του αντιπάλου του.
Αν ο Λουης προσπερνουσε το SC (oπως και κοντεψε), θα τιμωρουνταν ή θα εχανε το διπλωμα του ο οδηγος του SC, για παρεμποδιση κυκλοφοριας;
Κανείς μέχρι τώρα δεν έχει τιμωρηθεί για 'κακή' συμπεριφορά πίσω από το Safety Car. Κακώς, αλλά δεν έχουμε καν προηγούμενο. Κάτι σαν 'ανενεργός κανονισμός' μου μοιάζει.
Αν στη θεση του Γουεμπερ ηταν ο Χαμιλτον, θα ξαναβλεπαμε στην F1 τον Φετελ και τον επικεφαλης του αγωνα, που προκαλεσε το προβλημα ή θα τους θαυμαζαμε στα Μεγαρα με F3;
Το τρακάρισμα έγινε επειδή χάζευε ο μικρός. ΔΕΝ θα ήταν ο Hamilton στη θέση του Webber, γιατί ο Hamilton επιβράδυνε εντελώς στην άκρη της πίστας, ενώ ο Webber ακριβώς πάνω στην αγωνιστική γραμμή. Ο Vettel απλά θα προσπερνούσε στιγμιαία το Lewis. Δε φταίει ο Webber, δε φταίει ο Hamilton, φταίει ο Vettelάκος. Κακώς ο Lewis έκανε ταρζανίες πριν, αλλά στη συγκεκριμένη φάση, των 80 και λιγότερων km/h, πρέπει ο καθένας να αναλαμβάνει τις ευθύνες του σαν άντρας.
Μας νοιαζει καθολου οτι μας επιβαλλουν σωνει και καλα να βγει πρωταθλητης αυτος που αβανταρεται απο τον (Μ)παιρνει και την παρεα του ή δεν πειραζει, αρκει να εχουμε αγωνια μεχρι το τελος;
Αν ήταν κανας κουλός, να δεχτώ τα παράπονα. Αλλά και 10 πόντους πίσω να τερμάτιζε από Kimi-Fernando, μάλλον θα έπρεπε να προβληματίζονται και οι δύο τους. Πόσο μάλλον τώρα που τους κερδίζει (μέχρι τον τελευταίο αγώνα) στα ίσα και ψάχνουν όλοι δικαιολογίες απ'όπου μπορούν.
Ακόμα κι όλα τα περίεργα που επικαλούνται οι Alonso-fans να γυρίσουμε υπέρ του, για πόσο περνάει μπροστά? 3-4 πόντους? Είναι αυτό αποτέλεσμα για 'μπράβο' απέναντι σε ένα πρωτοεμφανιζόμενο με ίδιο αυτοκίνητο?
-
Koιτα, σε αρκετα συμφωνουμε (και ειναι και αργα ).
Εγω εριξα χυμα ερωτησεις για να δειξω (οπως εγραψε και ο go_for_pole παραπανω) οτι το αρχικο σου ερωτημα (αν θα ηθελα να κριθεί ο τελευταίος αγώνας από κάτι τέτοιο) ειναι ατοπο απο μονο του, γιατι υπαρχει μια σχετικη προϊστορια. Εχουν προηγηθει γεγονοτα που καταδεικνυουν επιλεκτικη χρηση και μεροληπτικη ερμηνεια των κανονισμων. Αυτο δεν μειωνει καθολου την οδηγικη αξια του Λουη.
Αλλα, ειτε πρωτος ειτε τελευταιος αγωνας, οι μαλακιες (θα επρεπε να) πληρωνονται. Και ασφαλως η ποινη που του επιβληθηκε δεν ειναι τιμωρια.Με το επιχειρημα παντως 'να μην κριθεί ο τελευταίος αγώνας από κάτι τέτοιο', ωστε να διατηρηθει το ενδιαφερον, αλλοιωνουμε ολο και περισσοτερο την εννοια του σπορ υπερ της εννοιας του σοου.
ΕΔΙΤ: Για το συμβαν με το SC δεν τα εγραψα καλα. Εννοουσα τι θα γινοταν αν ο Γουεμπερ ηταν πρωτος (και εκανε τις -παλινδρομικες- κινησεις του Χαμιλτον => ) και ο Χαμιλτον δευτερος (και την ετρωγε απο τον μικρο). Εγω λεω οτι τους Γουεμπερ και Φετελ θα τους εψαχνε τωρα η Αγγελιιικη Νικολουληηη στα NASCAR.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Με το επιχειρημα παντως 'να μην κριθεί ο τελευταίος αγώνας από κάτι τέτοιο', ωστε να διατηρηθει το ενδιαφερον, αλλοιωνουμε ολο και περισσοτερο την εννοια του σπορ υπερ της εννοιας του σοου.Σωστό, αλλά, όπως έχουμε τονίσει εδώ μέσα άπειρες φορές, το πρόβλημα αυτό προκύπτει από τους -εσκεμμένα- ασαφείς κανονισμούς. Πρόεδρος του 'κινήματος' κατά των ασαφών κανονισμών-ποινών ο Migf1.
Κι επαναλαμβάνω, διαφωνώ με το πνεύμα αυτό, αλλά διαπιστώνω ότι υπερισχύει στην κοινή γνώμη. Πιό πολύ το έθεσα σε στυλ: 'παρά τα παράπονα για μή τήρηση των κανονισμών, η θέληση για θέαμα βάζει νερό στο κρασί'.
Για τη συγκεκριμένη παράβαση τώρα... Ποινές 5 ή 10 θέσεων έχουν οριστεί για πολύ σοβαρότερα ατοπήματα, γι'αυτό είπα ότι δε μπορώ να φανταστώ πού θα κόψουν το καρπούζι.
Καληνύχτααα!
-
Hamilton escapes penalty, fined 15,000 euro
Lewis Hamilton's team was fined 15,000 euro for using two sets of wet tyres in Friday's first free practice sessions. The race stewards in Brazil came to this decision after a meeting with Hamilton on Friday evening.
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Hamilton escapes penalty, fined 15,000 euroLewis Hamilton's team was fined 15,000 euro for using two sets of wet tyres in Friday's first free practice sessions. The race stewards in Brazil came to this decision after a meeting with Hamilton on Friday evening.
http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.p ... 30#1045230
-
Και ο Dennis:
Καραμελίτσα Νο1: 'Ήταν ένα χαζό λάθος'
Καρεμελίτσα Νο2: 'Δεν έδωσε κάποιο πλεονέκτημα απόδοσης'Οπότε είναι οι ίδιοι σε θέση να ορίζουν ποιοί κανονισμοί έχουν νόημα και ποιοί όχι, έτσι?
Άραγε ο περιορισμός των ελαστικών για ποιό λόγο υπάρχει? Για την οικολογική συνείδηση, την οικονομία στα σύνθετα υλικά και την προστασία του αυτοκρατορικού πιγκουΐνου?
Πλέον όλοι ξέρουν ότι μπορούν να 'αγοράσουν' ένα επιπλέον set ελαστικών τις Παρασκευές, στη συμφέρουσα τιμή των 15.000 ευρώ!
-
Φετος η Μακλαρεν κανει οτι μπορει για να προκαλει τιμωριες.Ουτε επιτηδες να το εκαναν !!
-
Μαλλον 1-2 της ΜακΛάρεν θα χουμε αυριο
αντε και καλο προταθλημα στον Λούη, ελπιζω να αφησει ο Ντενις τον Αλόνσο να φυγει για του χρόνουλετε να τρακάρουν σε καμιά στροφή???
-
Το πραγματικό ερώτημα είναι πόσοι επιμένουν ακόμα και σήμερα ότι ο Λούης είναι αργός!
-
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Το πραγματικό ερώτημα είναι πόσοι επιμένουν ακόμα και σήμερα ότι ο Λούης είναι αργός!ειναι εξαιρετικός οδηγός
αλλά η κατασταση στην ΜακΛάρεν δεν με πειθει, ειδικά μετα τα λόγια του Μανσελλ και του Προστ παλαιοτερα και του Μοντόγια
εαν γινόταν αυτη η συγκριση σε οποιαδήποτε αλλη ομάδα(Φερραρι, Ρενώ, BMW που δε θα ειχαν στα οπα όπα τον εναν οδηγο) θα παραδεχόμουν ότι παλεψε σκληρα για το πρωταθλημα αν και απειρος.
Και λέω πάλεψε και οχι πήρε το πρωταθλημα γιατί αυτο καθοριστικε από πολλές ποινες ξεχωρα από τις φουστιες της ΜακΛάρεν. Ναι ξερω θα μου πεις ότι προσφερει ισότητα κλπ κλπ που θα πίστευαν 5χρονα.
Εγω υποπτευομαι την ΜακΛάρεν οχι μονο για τα λάστιχα στις δοκιμες της Κινας αλλα και για την κατασταση του μονοθεσιου του Αλόνσο στο Μπαχρειν, που δεν συνεδεσαν καλα τα εξαρτηματα μετα την πτωση του ταβανιού.
Και το ολο συμβαν στο Μπαχρειν εγινε μετα ακριβως την εξαιρετικη επιδοση του Αλόνσο στη Μαλαισία που εριχνε 1,0-0,2 sec ανά γυρο στον Χάμιλτον
να μη πω ότι συνεβη κάτι παρόμοιο στον Καναδα μετα ακριβως την καλύτερη επίδοση που ειχε ο Αλόνσο στο Μονακό
αυτα βεβαια ειναι υποθέσεις και δεν ξερουμε τι πραγματικά συμβαινει μεσα στην ομάδα αλλά για να ειναι μονίμως τσατισμένος ο Αλόνσο και να καρφωνει ολοκληρη ομάδα για κλεψιμο στοιχειων θα εχει σοβαρότατους λόγους -
Ο Alonso πάντα είχε 'κακούς' αγώνες, δεν ήρθε ξαφνικά φέτος το φαινόμενο. Θυμηθείτε κάποιους αγώνες πέρυσι-πρόπερσι που ήταν εξαφανισμένος ανεξήγητα. Απλά φέτος βρήκε μια εύκολη δικαιολογία.
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Και λέω πάλεψε και οχι πήρε το πρωταθλημα γιατί αυτο καθοριστικε από πολλές ποινες ξεχωρα από τις φουστιες της ΜακΛάρεν. Ναι ξερω θα μου πεις ότι προσφερει ισότητα κλπ κλπ που θα πίστευαν 5χρονα.
Εγω υποπτευομαι την ΜακΛάρεν οχι μονο για τα λάστιχα στις δοκιμες της ΚιναςQ: (James Allen - ITV) Can you clear up the issue of the tyre temperatures in the final run in Q3 in China. Fernando said again yesterday that they were a bit high and he didn't know about that at the time. Can you clear up whether that is the case?
RD: You can't just do a yes/no answer to that, so I will try and give you an understanding and it will be interesting to see if Jean and Flavio have the same point of view. A racing tyre is a very challenging thing to understand.
The pressures on a racing car's tyre are influenced by several things. The first thing about China is that it was incredibly humid throughout the entire weekend, which means that keeping the humidity out of the fitting cycle, out of the cleansing cycle, purging cycle was very difficult, so maintaining consistency in tyre pressures through their heat range is very difficult.
Second thing is, no tyre is pre-set to the pressure at which it runs on the circuit. You are trying to determine how much more pressure a driver is going to put into the tyre on the out lap and you target that and virtually every tyre goes out with a different pressure to each other depending on where it is on the car and then you project, based on your experience in practice, where the tyre is going to finish in its given one lap and then coming in on a cooling lap.
So you are targeting something which is an inconsistent and I would say that the ability of our engineers to get our tyre pressures absolutely to within a tenth of a pound when the cars come in after qualifying they probably achieve it less than 10 per cent of the time because of the intense variables.
So all of the tyres that came in on both of our cars were out of the optimum pressure target that we had set for them. Is it true that they were a bit high on our tyres? The answer is yes. Were they abnormally out of target in relation to the challenge? No.
If, as we were able to analyse, the performance between the two cars, there was below five-tenths of a second difference between the drivers qualifying,** two and a half tenths were fuel difference because Lewis was fuelled lower and most of the time that Lewis made up on Fernando was at two specific braking areas, one in which he picked up nearly two tenths of a second and the rest of the lap took care of the rest**.
So the difference in lap times was fuel load and specific points on the circuit where Lewis did a very good job on braking. And they are the facts, the absolute facts. Maybe not what Fernando felt when he got out of the car, but I feel sure he understands now.
να μη πω ότι συνεβη κάτι παρόμοιο στον Καναδα μετα ακριβως την καλύτερη επίδοση που ειχε ο Αλόνσο στο Μονακό
Στον αγωνα να θυμισω που η ΑΔΙΚΗ McLaren εδωσε το λιγοτερο 2 γuροuς παραπανω καυσιμo στο Lewis ξεκαθαριζοντας ποιος παει για τη νικη
αυτα βεβαια ειναι υποθέσεις και δεν ξερουμε τι πραγματικά συμβαινει μεσα στην ομάδα αλλά για να ειναι μονίμως τσατισμένος ο Αλόνσο και να καρφωνει ολοκληρη ομάδα για κλεψιμο στοιχειων θα εχει σοβαρότατους λόγους
Φυσικα και εχει.Χανει με το ιδιο μονοθεσιο, στα ισα απο ενα rookie
-
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
If, as we were able to analyse, the performance between the two cars, there was below five-tenths of a second difference between the drivers qualifying, two and a half tenths were fuel difference because Lewis was fuelled lower and most of the time that Lewis made up on Fernando was at two specific braking areas, one in which he picked up nearly two tenths of a second and the rest of the lap took care of the rest.
So the difference in lap times was fuel load and specific points on the circuit where Lewis did a very good job on braking. And they are the facts, the absolute facts. Maybe not what Fernando felt when he got out of the car, but I feel sure he understands now.
Thanks for the info, Ronnie.
-
Kazuki-san θα τη κανει την εκπληξη
-
Καλά, ναι, χθες έβλεπα τα free practice στο Speed και ξαφνικά βλέπω τη διαφορά του Kazuki από τον 1ο κι έπαθα πλάκα... λέω 'κάτσε να έρθει κι ο Rosberg' και περνάει αμέσως μετά... και τον πέρασε οριακά! Άντε να δούμε καναν Ιάπωνα να το 'έχει' γιατί μέχρι τώρα η χώρα δε φαίνεται να έχει F1-drive-DNA...
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
If, as we were able to analyse, the performance between the two cars, there was below five-tenths of a second difference between the drivers qualifying, two and a half tenths were fuel difference because Lewis was fuelled lower and most of the time that Lewis made up on Fernando was at two specific braking areas, one in which he picked up nearly two tenths of a second and the rest of the lap took care of the rest.
So the difference in lap times was fuel load and specific points on the circuit where Lewis did a very good job on braking. And they are the facts, the absolute facts. Maybe not what Fernando felt when he got out of the car, but I feel sure he understands now.
Thanks for the info, Ronnie.
yeah ok!
κι εγώ εάν δεν πάω κάποιον λέω πολλά ιδίως εάν έχω την βαρύτητα του Ντένις στην ομάδα. Μπορώ να ξέρω εάν τα λέει από εμπάθεια;
Τώρα θα τον μάθουμε τι λαμόγιο είναι ο γερο-Ρον...
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
If, as we were able to analyse, the performance between the two cars, there was below five-tenths of a second difference between the drivers qualifying, two and a half tenths were fuel difference because Lewis was fuelled lower and most of the time that Lewis made up on Fernando was at two specific braking areas, one in which he picked up nearly two tenths of a second and the rest of the lap took care of the rest.
So the difference in lap times was fuel load and specific points on the circuit where Lewis did a very good job on braking. And they are the facts, the absolute facts. Maybe not what Fernando felt when he got out of the car, but I feel sure he understands now.
Thanks for the info, Ronnie.
yeah ok!
κι εγώ εάν δεν πάω κάποιον λέω πολλά ιδίως εάν έχω την βαρύτητα του Ντένις στην ομάδα. Μπορώ να ξέρω εάν τα λέει από εμπάθεια;
Τώρα θα τον μάθουμε τι λαμόγιο είναι ο γερο-Ρον...
E ωραια ,φερε μας τη τηλεμετρια λοιπον ,μιας και εσυ κατηγορεις ,και πες μας που λεει ψεματα το 'λαμογιο' για τα φρεναρισματα του αδικημενου να τελειωνουμε.
So the difference in lap times was fuel load and specific points on the circuit where Lewis did a very good job on braking. And they are the facts, the absolute facts.
-
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
If, as we were able to analyse, the performance between the two cars, there was below five-tenths of a second difference between the drivers qualifying, two and a half tenths were fuel difference because Lewis was fuelled lower and most of the time that Lewis made up on Fernando was at two specific braking areas, one in which he picked up nearly two tenths of a second and the rest of the lap took care of the rest.
So the difference in lap times was fuel load and specific points on the circuit where Lewis did a very good job on braking. And they are the facts, the absolute facts. Maybe not what Fernando felt when he got out of the car, but I feel sure he understands now.
Thanks for the info, Ronnie.
yeah ok!
κι εγώ εάν δεν πάω κάποιον λέω πολλά ιδίως εάν έχω την βαρύτητα του Ντένις στην ομάδα. Μπορώ να ξέρω εάν τα λέει από εμπάθεια;
Τώρα θα τον μάθουμε τι λαμόγιο είναι ο γερο-Ρον...
E ωραια ,φερε μας τη τηλεμετρια λοιπον ,μιας και εσυ κατηγορεις ,και πες μας που λεει ψεματα το 'λαμογιο' για τα φρεναρισματα του αδικημενου να τελειωνουμε.
δεν έχω πρόσβαση σε τέτοια στοιχεία...και αντιπαρέρχομαι το εξυπνακίστικο σου σχόλιο.
έδωσα τροφή για σκέψη.
μην τα καταπίνετε όλα και μην δέχεστε τα πάντα ως μαθηματικό θεώρημα.
πίσω από τις δηλώσεις παίζονται...πολλά.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
δεν έχω πρόσβαση σε τέτοια στοιχεία...και αντιπαρέρχομαι το εξυπνακίστικο σου σχόλιο.
έδωσα τροφή για σκέψη.
μην τα καταπίνετε όλα και μην δέχεστε τα πάντα ως μαθηματικό θεώρημα.
πίσω από τις δηλώσεις παίζονται...πολλά.
Κοιτα,αν ο Αλονσο εδειχνε καλυτερος εχω δε θα χα κανενα λογο να μην το παραδεχτω.(Οπως και εκανα στν αρχη)Αλλα πλεον εχει καταντησει αηδια ,οποτε χανει να υπαρχουν 'υποψιες'.Συμφωνω στο να μην τα καταπινουμε ολα, αλλα μη φτανουμε και στο αλλο ακρο...
Επίσημο thread: GP Bραζιλίας - Ιnterlagos 2007