-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Οκ ο Piquet μιλαει μονο και μονο επειδη εχει ενα αλφα συμφερον (τον γιο του) στην ολη υποθεση Αλονσο.Χθες ανθρωπος που συνηθως εχει αξιοπιστη πληφορηση μου ειπε οτι τα 30 μυρια που χρειαζονται για να σπασει το συμβολαιο του Αλονσο δεν μπορει να τα βρει ο Φλαβιος και γιαυτο ειναι πιθανο να συνεχιστει το τσιρκο στου Ρον και του χρονου.
Μα ναι! Άλλωστε, ένα πολύ ισχυρό σενάριο που δικαιολογεί τη συμπεριφορά του Alonso είναι αυτό της 'πρόκλησης απόλυσης', για να μη χρειαστεί το σπάσιμο του συμβολαίου. Κανείς δε δίνει 30 μύρια για να κάνει ο Alonso καρριέρα. Ο κάθε σοβαρός χορηγός θα πει 'καλά, περίμενε ένα χρόνο να τελειώσει το συμβόλαιο και μετά σου δίνω'.
Ουσιαστικά ο Ron αυτή τη στιγμή έχει το καρπούζι και το μαχαίρι... Και μπορεί πολύ άνετα να κρατήσει τον Alonso για να μην πάει σε ανταγωνιστή και να τον ελέγχει απόλυτα, με όποιο τρόπο χρειαστεί.
-
Από τη συνέντευξη τύπου της Πέμπτης:
LH: We are competitive people, you know, and that is where we get our energy. It doesn’t make us immediately become… look at these guys, they are a little bit older than me and Fernando has started to grow his hair a little bit – because he is worried about losing it! You know, we enjoy it and we want to continue to do it for as long as we can.
-
Q: (James Allen - ITV) Lewis, looking back to the Belgian Grand Prix, this is a pretty difficult first corner here and obviously Kimi would love it if you took each other off and is that a scenario you have thought of or is it something you have to discuss to make sure it doesn't?
LH: We are professional racing drivers and I think obviously we don't want to crash with any of the drivers not just us. Neither of us wants to crash on Sunday. For me, going into that first corner you go in there ideally wanting to take the lead or to gain a place but without taking too many risks. In our own experience we know what too much of a risk is and what too little is... I don't feel we are going to have any problems.
FA: I have to finish the race and I have to risk for sure to take places if I have an opportunity but as I said my principle aim is to finish the race.
Ελεύθερη μετάφραση:
James Allen: Eπειδή έχουμε κατουρηθεί πάνω μας, υπάρχει περίπτωση να μας χαλάσετε το πάρτι τρακάροντας μεταξύ σας στην πρώτη στροφή;
LH: Mάλλον όχι.
FA: Μπορεί και ναι.
-
Αυτο θα ειναι και το τελειωτικο χτυπημα
θα τον διώξουν από την ΜακΛάρεν χωρις να ζητησουν τα 35 μυρια -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Lauda πως θα μας τα πεις? Εξω απ τα δοντια
Αυτό προφανώς είναι δείγμα Αυστριακού πολιτισμού... Εναλλακτικά, συμπτώματα γεροντικής άνοιας.
Αλλος Jackie Stewart μας βρηκε
Edit: Με προλαβε ο cavallino
-
Ο χρήστης Lewis έγραψε:
'It definitely didn't make me more nervous. **If anything it took pressure off my shoulders **and I think I came out of it even stronger,' the 22-year-old rookie said.'I thought it would knock my confidence and put me on the back foot, but I went away and thought about the weekend and I think now I'm even stronger than I was, for whatever reason.
'It was a good learning experience and coming here I feel a lot different compared to the last race. In the last race all the pressure was building up and everything was going on, on the Thursday and the Friday, and it wasn't a great weekend.
'**But I feel totally relaxed now **and fully confident in the team and our ability to challenge for the title.'
Ωχ αυτη τη φορα το παρακανε ο Aki Hintsa
-
μιας κ μιλάνε όλοι....
«Ξέρω πώς νιώθει ο Alonso»
Για κακοδιαχείριση των πιλότων της κατηγόρησε τη McLaren o Mansell.Σε σπάνια περίπτωση ανθρώπου εξελίσσεται ο Nigel Mansell, ο οποίος είναι μάλλον ο μοναδικός Βρετανός πρώην πιλότος της Formula 1 που έσπευσε να δικαιολογήσει τον Fernando Alonso για τη συμπεριφορά του. Αντίθετα, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 1992, κατηγόρησε ευθέως τη McLaren Mercedes ότι δεν κατόρθωσε να κάνει καλό «management» στο φετινό line up των πιλότων της. «Υποψιάζομαι, βάσει της εμπειρίας μου, ότι ο Alonso είχε λάβει υποσχέσεις για κάποια θέματα, στο συμβόλαιο του και αυτά δεν πραγματοποιήθηκαν», δήλωσε ο 53χρονος, αναφερόμενος στη δική του επεισοδιακή σχέση με τον teammate του στην Williams, Nelson Piquet. Βέβαια, η περίπτωση του είχε ξεφύγει από τα όρια, καθώς, ο Βραζιλιάνος είχε χαρακτηρίσει τον Mansell «χωματερή» και τη σύζυγό του «άσχημη». Ο Nigel Mansell ανέφερε ότι όταν δημιουργούνται τέτοιες καταστάσεις, η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά τα αφεντικά των ομάδων. «Τα προβλήματα στις σχέσεις των Alonso και Hamilton ήταν εσωτερικό θέμα, το οποίο η ομάδα εξέθεσε σε κοινή θέα. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούσε να διαχειριστεί τους πιλότους της», κατέληξε. 18/10/2007 | MSFREE.GR - Σταυρούλα Σκλαβούνου
-
Αν κάποιος ξέρει τι εστί να σου παίζει φουστιά η ομάδα και ο teammate σου αυτός είναι ο Mansell.
-
Ecclestone: Hamilton most deserves title
Αφου το λεει αυτος ενταξει
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Ecclestone: Hamilton most deserves titleΑφου το λεει αυτος ενταξει
δεν ντρέπεται λίγο ο κwloγερος να βγαίνει πριν το τελικό και να λέει τέτοια;
είναι σαν να λέει ο Πλατινί πριν το τελικό του CL ότι η Μίλαν το αξίζει περισσότερο...απαράδεκτός! -
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Από τη συνέντευξη τύπου της Πέμπτης:
LH: We are competitive people, you know, and that is where we get our energy. It doesn’t make us immediately become… look at these guys, they are a little bit older than me and Fernando has started to grow his hair a little bit – because he is worried about losing it! You know, we enjoy it and we want to continue to do it for as long as we can.
Συνέχισε έτσι Lewis...
@νδρέας
-
Δεν έχει χιούμορ το αραπάκι...
Γενικά ενώ κατά βάθος είναι αυτό που λέμε 'καλό παιδί', θα του έχουν βάλει χέρι οι δημοσιοτέτοιοι του να αρχίζει να το παίζει πιο βαρύμαγκας και bad boy αλλά δεν του βγαίνει.
Αν προσλάβει τον Irvine για εντατικά ιδιαίτερα όλο το Χειμώνα κάτι μπορεί να γίνει αλλά θα πρέπει να διώξει τον μπαρμπαΧάμιλτον από τα paddock. -
Ο χρήστης Spike έγραψε:
είναι σαν να λέει ο Πλατινί πριν το τελικό του CL ότι η Μίλαν το αξίζει περισσότερο...απαράδεκτός!Λάθος παράδειγμα. Ο αντίστοιχος του Πλατινί είναι ο Mosley και όχι ο Ecclestone.
Και να μην πούμε τι έχει δηλώσει ο Mosley. -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
είναι σαν να λέει ο Πλατινί πριν το τελικό του CL ότι η Μίλαν το αξίζει περισσότερο...απαράδεκτός!
Λάθος παράδειγμα. Ο αντίστοιχος του Πλατινί είναι ο Mosley και όχι ο Ecclestone.
Και να μην πούμε τι έχει δηλώσει ο Mosley.ε;
αντίστοιχος του Μόσλει δεν είναι ο πάρεδρος της ΦΙΦΑ;
ο πάρεδρος της Ουέφα (παρακλάδι της ΦΙΦΑ) είναι με τον μιστερ Φ1 (παρακλάδι της ΦΙΑ)
-
Στο CL η διοικούσα αρχή (αυτή που παίρνει τις αποφάσεις) είναι η UEFA, δηλαδή ο Πλατινί.
Στην F1 η διοικούσα αρχή είναι η FIA, δηλαδή ο Mosley.
Ο Bernie δεν παίρνει καμία απόφαση όσο αφορά τα αγωνιστικά οπότε μπορεί να λέει ότι θέλει, όπως εγώ κι εσύ.
Ο άλλος ο καραγκιόζης πρέπει να προσέχει λίγο τι λέει. -
Σωστά, ο Bernie κυκλοφορεί ελεύθερος και οπλισμένος απλά και μόνο επειδή 'πνευματικά' η F1 είναι δικό του τέκνο. Κανονικά η μόνη σχέση που έχει είναι μέσω της SLEC και άρα της FOM, που αφορά τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Και μάλιστα ούτε καν με το δικό του όνομα, αλλά με της Slavica, της γυναίκας του.
Ο άνθρωπος διοικεί τα πάντα χωρίς να είναι διοικητής. -
Ανακοινώθηκε από την Toyota η διακοπή της συνεργασίας με τον test driver Frank Montagny... ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. Λέτε να είναι team mate του Alonso στη Renault?
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Ανακοινώθηκε από την Toyota η διακοπή της συνεργασίας με τον test driver Frank Montagny... ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. Λέτε να είναι team mate του Alonso στη Renault?Νταξει,πρεπει να παιζουν γυρω στα 10 ονοματα για τη Renault του χρονου
-
πάνε κ αυτοί....
Αμφιβάλλει και ο Bernie για την Prodrive
Δυσοίωνο διαγράφεται το μέλλον της προσπάθειας της Prodrive να μπει στην F1 αφού και ο Bernie Ecclestone διατηρεί τις αμφιβολίες τουΟ βαθύπλουτος φλεγματικός Βρετανός άνδρας που χειρίζεται τις τύχες της Formula 1 μπορεί να είναι πολύ εκνευριστικός όταν θέλει να αναφερθεί ή για την ακρίβεια να μην αναφερθεί σε κάτι συγκεκριμένο, όπως στην παρούσα φάση η προσπάθεια της Prodrive να μπει στην Formula 1, ως η πρώτη ομάδα που θα συμμετέχει με πελατειακά μονοθέσια.
Σε πρόσφατες δηλώσεις του ο Bernie Ecclestone, περί ου ο λόγος, έπαιξε το παιχνίδι της… Πυθίας και αρκέστηκε να δηλώσει πως όπως έλεγαν και οι ανακοινώσεις η Prodrive έχει παραιτηθεί πλέον του εγχειρήματος, καθώς συναντά δυσκολίες με την «Συμφωνία Ομονοίας». Μάλιστα είναι ενδεικτικό αφενός το γεγονός αυτό, αφετέρου δε το ότι δεν δίστασε να δηλώσει πως επιθυμεί η 12η ομάδα να είναι μια ακόμη αυτοκινητοβιομηχανία και όχι μια πελατειακή ομάδα.
«Δεν έχω ιδέα», απάντησε σε ερώτηση για το τι πιστεύει πως πρόκειται να γίνει με την Prodrive και συμπλήρωσε, «Νομίζω πως αποφάσισαν να παραιτηθούν της προσπάθειας, έτσι δεν είναι; Νομίζω πως όντως σταμάτησαν να ασχολούνται. Ήταν τόσο ενθουσιώδεις με την είσοδό τους και είναι κρίμα». Οι παραπάνω δηλώσεις έρχονται λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση της FIA πως η εκδίκαση της υπόθεσης για την νομιμότητα της ομάδας που ήταν προγραμματισμένη για την 24η Οκτωβρίου αναβάλλεται. Για την αναβολή υπεύθυνη είναι και πάλι η Williams, η ομάδα που έκανε την αρχική αίτηση για εξέταση της νομιμότητας, καθώς μπορεί να μην έχει επιβεβαιωθεί ακόμη όμως οι άνθρωποι της βρετανικής εταιρείας θεωρούν πως το θέμα άπτεται της «Συμφωνίας Ομονοίας» και όχι της αθλητικής δικαιοσύνης.
Παρά λοιπόν το γεγονός πως η Prodrive εξέφρασε την αφοσίωσή της στο σχέδιο εισόδου της Formula 1, o Bernie Ecclestone τόνισε πως θεωρεί ότι τα πελατειακά μονοθέσια δεν θα έπρεπε να επιτρέπονται. «Οι ομάδες λένε πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξεοδεύουν περίπου μισό δισεκατομμύριο δολάρια τον χρόνο και ο προϋπολογισμός της Prodrive θα ήταν περίπου 75 εκατομμύρια. Δεν θα ήταν δίκαιο», είπε ο Βρετανός ισχυρός άνδρας του αθλήματος και συμπλήρωσε, «Νομίζω πως το 2008 θα έχουμε 11 ομάδες. Για το 2009 ας δούμε ποια θα είναι η 12η, είναι ακόμη ανοιχτό. Ας περιμένουμε να δούμε. Εγώ θα προτιμούσα να μπει ένας ακόμη κατασκευαστής. Υπάρχουν ένας-δύο που το σκέφτονται».
19/10/2007 | MSFREE.GR
-
F1 Διάφορα νέα - Οκτώβριος 2007