-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Υπενθυμίζω την ιστορία με τις χαρακιές των δίσκων για τα Yaris Cup πριν κάποια χρόνια, που ήταν νόμιμοι στο Yaris Cup αλλά δεν είχαν ακόμα αναγνωριστεί στην Α/5, με αποτέλεσμα σε ένα ράλι Λαμίας να γίνει ένσταση από κάποιο θιγόμενο στην Α/5 διότι είχαν τερματίσει μπροστά του 1-2 (δε θυμάμαι πόσα) Yaris
Για να μαθαινεται.............
Η ενσταση ειχε γινει απο τον ΙΩΣΗΦ ΒΟΥΛΓΑΡΗ σε ΟΛΑ τα yaris που ετρεχαν εκει. Ο ΠΡΕΖΕΡΑΚΟΣ ηταν του θανατα γιατι ολα βγηκαν εκτος αγωνα, και το αστειο της ιστοριας.......πεταξαν εξω και τον ΒΟΥΛΓΑΡΗ για τα φρενα που ειχε στο 106 του...........
-
Εκτός από το Yaris του Μπάμπη του Γαζετά το οποίο ήταν Α5 και όχι cup.
-
Το πρωην του Μπαμπη μιας και επωληθη για τα ματια ενος Corsa S1600!
Αντε Μπαμπινο πως βρεθηκες εσυ να αναφερθεις σε τοπικ για αναβασεις ενας Θεος ξερει!!!(Ασφαλτο ο Γαζετας ?ΠΟΤΕ! -
Το περίεργο όμως ήταν ότι σε όλους τους υπόλοιπους αγώνες εκείνης της χρονιάς και της προηγούμενης δεν έτρεχαν σαν Α5 παρά σαν Yaris cup.
Μόνον εκεί δηλώθηκαν Α5 ( εκ παραδρομής ίσως ).
-
Τέλος πάντων, η ουσία είναι πως οι κανονισμοί, όπως είναι εδώ και πολλά-πολλά χρόνια, λένε 'στοιχεία δελτίου αναγνώρισης + φωτο'. Ασχετα αν πολλοί αγωνιζόμενοι και τεχνικοί έφοροι είναι χαλαροί ως προς το δεύτερο σκέλος.
Αν πούμε λχ. πως εκ των υστέρων καταργούμε τις φωτο, θα είναι μια τυπικά ελληνική αντίδραση επιβράβευσης των παράνομων και 'μουτζώματος' των νόμιμων (κάπως σαν την εκ των υστέρων νομιμοποίηση των αυθαιρέτων ένα πράγμα). Επιπλέον, αν η φωτο είναι ελεύθερη, τότε δεν θα είναι μόνο προς το φθηνότερο αλλά και προς το ακριβότερο (κλασσικό πρόβλημα: οποιαδήποτε 'ελευθερία' συνήθως ΑΥΞΑΝΕΙ το κόστος).
Αν γίνει κάποια 'εθνική' κατηγορία τότε όλα αυτά μπορούν να επανεξεταστούν από μηδενική βάση.
-
Νομιμοι θελουμε να γινουμε φιλε Νασο..Στοιχεια και φωτο θελουμε κι εμεις,γι'αυτο ρωταμε..Το θεμα δεν ειναι τι θα κανει καποιος απο κει και περα αλλα πως μπορουμε να μαθουμε ποιες ειναι οι δαγκανες/μοντελα που απεικονιζοντε στις φωτο..Εφοσον φυσικα δεν παιζει να αλλαξει ο κανονισμος (που θα ηταν ιδανικοτερο)..
Παντος μιλαμε για πολυ ακυρο κανονισμο..Τελικα,ακρη δεν βγαινει απ'οτι καταλαβα,ε?Οτι βλεπουμε,βλεπουμε και ουσιαστικα,εκει που χρειαζεσαι την ομολογκασιον,δεν μπορεις να την συμβουλευτεις..Νομιζω πως δεν ειναι καλο να υφιστατε τετοια κατασταση απ την στιγμη που οι περισσοτεροι τουλαχιστον,την αγοραζουν για αυτες τις λεπτομεριες και οχι για μπουσουλα συναρμολογησης για τον αρχαριο..
-
Το απογοητευτικό στην όλη υπόθεση είναι ότι κανένεας δεν κάνει κάτι για να παρθούν από τη FIA οι πρωτότυπες φωτογραφίες ή εστω καλής πιστότητας αντίγραφο αυτών.... Γιατί μη μου πει κανείς ότι όλα αυτά ξεκίνησαν με ποιότητα φαξ/κακής φωτοτυπίας γιατί είμαστε για πολύ ξύλο τότε.......
-
Βρε Σπυρο,εδω δεν γνωριζει καποιος να μας πει που διαολο πρεπει να απευθηνθουμε..Στην Peugeot?Στην PS?στην Εθεα?Στην Fia?Στην MaFia (την εγραψα πιο πριν αυτη..)
Ασε το αλλο..Η fia στελνει φωτοτυπιες για να βγουν αντιγραφα που θα πληρωθουν απο τον αγωνιζομενο?Πως δεν εστειλε μπακαλοχαρτο με τεφτερια απο πισω..
Ας στειλουν ενα ρημαδι e-mail τελως παντων που ειναι και αμμεσο και χωρις κοστος..Για ονομα του θεου πια.. -
Το θέμα είναι ότι ο τελευταίος που φταίει είναι ο αιμοδότης και τελικά είναι αυτός που την πληρώνει (ο μόνος)......
-
Παντως ειναι γεγονος οτι μιλαμε για αυτοκινητο που ειναι στη δυση της ομολογκασιον του .
Και ακομα και να μην ξερουμε τι να βαλουμε ,τα αποδεδειγμενα νομιμα αυτοκινητα με τα αποδεδειγμενα νομιμα ανταλλακτικα(και οχι τα καπως-ισως)μπορουν να σταθουν μπουσουλας στον εκαστοτε απο εμας που θελει να βελτιωσει αγωνιστικα το αυτοκινητο του.
Παντως εγω ακρη εβγαλα.
Ναι η ακριβη λυση η η λιγο λιγοτερο ακριβη ειναι οι σωστες......
Φτηνα δεν πλησιασα παρα πολυ,πρακτικα το απεφυγα γιατι ειναι η λυση 'ισως'.
Βεβαια οντως στο οριο της παλιας και στο οριο της πολυανεπτυγμενης(πολλα VO ανταλλακτικα) η ομολογκασιον του 106(και του σαξο???) εχει καποια παραθυρα που ανοιγοκλεινουν αναλογα με τον 'δικηγορο' που χρησιμοποιεις.
Αλλα αν θες να εχεις το κεφαλι 'σου' ησυχο οι λυσεις ειναι οι ταδε εμφανεις. -
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Το απογοητευτικό στην όλη υπόθεση είναι ότι κανένεας δεν κάνει κάτι για να παρθούν από τη FIA οι πρωτότυπες φωτογραφίες ή εστω καλής πιστότητας αντίγραφο αυτών.... Γιατί μη μου πει κανείς ότι όλα αυτά ξεκίνησαν με ποιότητα φαξ/κακής φωτοτυπίας γιατί είμαστε για πολύ ξύλο τότε.......Εχω το δελτίο αναγνώρισης στον υπολογιστή μου και οι φωτογραφίες, αν και καλύτερης ποιότητας από τα φωτοαντίγραφα από την ΕΘΕΑ (*) είναι και πάλι άθλιες, δεν μπορείς να καταλάβεις... Είναι μιλάμε όλο το δελτίο αναγνώρισης για τα μπάζα...
(*) Παλιότερα. Τώρα πλέον απ΄όσο γνωρίζω η ΕΘΕΑ εκτυπώνει τα δελτία αναγνώρισης από τα ίδια αρχεία υπολογιστή, που έχω και εγώ.
-
Ο χρήστης miz έγραψε:
Βρε Σπυρο,εδω δεν γνωριζει καποιος να μας πει που διαολο πρεπει να απευθηνθουμε..Στην Peugeot?Στην PS?στην Εθεα?Στην Fia?Στην MaFia (την εγραψα πιο πριν αυτη..)Στην Peugeot. Η FIA εκδίδει ό,τι της στείλει η Peugeot. H ΕΘΕΑ δίνει ό,τι της στείλει η FIA. Η πατάτα έχει γίνει στον πρώτο κρίκο της αλυσσίδας.
Αλλά το πρόβλημα είναι, πως αν πας στην Peugeot στην Ελλάδα, μάλλον δε θα ενδιαφερθούν, λόγω παλαιότητας του μοντέλου. Δοκιμάστε Ελλάδα, και αν δε δουλέψει, δοκιμάστε Γαλλία.
Ασε το αλλο..Η fia στελνει φωτοτυπιες για να βγουν αντιγραφα που θα πληρωθουν απο τον αγωνιζομενο?Πως δεν εστειλε μπακαλοχαρτο με τεφτερια απο πισω..
Ας στειλουν ενα ρημαδι e-mail τελως παντων που ειναι και αμμεσο και χωρις κοστος..Για ονομα του θεου πια..Βλ. παραπάνω. Ηλεκτρονικά γίνεται η δουλειά πλέον.
Αλλά βέβαια δεν μπορεί να σου στείλει το Δ.Α. ηλεκτρονικά, καταλαβαίνεις ελπίζωΜην ξεχνάμε πως πολλοί αγωνιζόμενοι έχουν φωτοτυπία της φωτοτυπίας ω φωτοτυπία για να γλυτώσουν τα 60Ε.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αλλά βέβαια δεν μπορεί να σου στείλει το Δ.Α. ηλεκτρονικά, καταλαβαίνεις ελπίζω
Μην ξεχνάμε πως πολλοί αγωνιζόμενοι έχουν φωτοτυπία της φωτοτυπίας ω φωτοτυπία για να γλυτώσουν τα 60Ε.εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να δώσουμε τα 60Ε και να μην μας στέλνει απλώς η ΕΘΕΑ τον κανονισμό με email και να τον εκτυπώσουμε εμείς....
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
Αλλά βέβαια δεν μπορεί να σου στείλει το Δ.Α. ηλεκτρονικά, καταλαβαίνεις ελπίζω
Μην ξεχνάμε πως πολλοί αγωνιζόμενοι έχουν φωτοτυπία της φωτοτυπίας ω φωτοτυπία για να γλυτώσουν τα 60Ε.εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να δώσουμε τα 60Ε και να μην μας στέλνει απλώς η ΕΘΕΑ τον κανονισμό με email και να τον εκτυπώσουμε εμείς....
ΕΛΑ ΝΤΕ !!!!!!
dimos
-
**ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΡΑΔΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ
ΓΙ'ΑΥΤΟ.-
ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΡΑΝΙΔΟΣ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ Στρατό**
-
Ενώ η FIA τα δίνει δωρεάν τα δελτία αναγνώρισης. Οπως και η FFSA, η MSA και η CSAI...
-
*Θέμα: Τεχνικά θέματα
-
Επιτρέπεται η χρήση διαφορετικού σχήματος δαγκανών φρένων στα αυτοκίνητα PEUGEOT 106 S16 με Δελτίο Αναγνώρισης 5565, με την προϋπόθεση ότι δεν αλλάζουν οι διαστάσεις που αναφέρονται στο δελτίο αναγνώρισης.
Οι μόνες μάρκες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν είναι οι εξής:
BREMBO, AP Racing, Peugeot Sport -
Επιτρέπεται η χρήση διαφορετικού εξωτερικού σχήματος κελύφους κιβωτίου ταχυτήτων στα αυτοκίνητα PEUGEOT 106 S16 με Δ.Α. 5565, CITROENSAXOVTSμε Δ.Α. 5564, MGROVER 25 με Δ.Α. 5639 και MGZR 105 με Δ.Α. 5644, με την προϋπόθεση ότι δεν αλλάζουν οι σχέσεις που αναφέρονται στα δελτία αναγνώρισης.
Όλα τα ανωτέρω ισχύουν για Εθνικούς αγώνες. *
-
-
οσον αφορα το ενα 1, εχουν ξεχαστει οι δαγκανες αλκον που ξεκαθαρα υπαρχουν στο ΔΑ
(εκτος και αν εννοειται οτι ισχυει και ο,τι υπαρχει στο ΔΑ)
και οσον αφορα το 2 αν μπορεις ,μπορεις να εξηγησεις για ποιο λογο εγινε?Ευχαριστω
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
Αλλά βέβαια δεν μπορεί να σου στείλει το Δ.Α. ηλεκτρονικά, καταλαβαίνεις ελπίζω
Μην ξεχνάμε πως πολλοί αγωνιζόμενοι έχουν φωτοτυπία της φωτοτυπίας ω φωτοτυπία για να γλυτώσουν τα 60Ε.εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να δώσουμε τα 60Ε και να μην μας στέλνει απλώς η ΕΘΕΑ τον κανονισμό με email και να τον εκτυπώσουμε εμείς....
Γιατι δεν παιρνει ο ΣΟΑΑ τα δελτια αναγνωρισης,να αναλαβει αυτος το κοστος δλδ,να τα παρει μια φορα, και μετα οι ενδιαφερομενοι να τα παιρνουν φωτοτυπιες απο τον ΣΟΑΑ?
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Αλλά βέβαια δεν μπορεί να σου στείλει το Δ.Α. ηλεκτρονικά, καταλαβαίνεις ελπίζω
Μην ξεχνάμε πως πολλοί αγωνιζόμενοι έχουν φωτοτυπία της φωτοτυπίας ω φωτοτυπία για να γλυτώσουν τα 60Ε.εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να δώσουμε τα 60Ε και να μην μας στέλνει απλώς η ΕΘΕΑ τον κανονισμό με email και να τον εκτυπώσουμε εμείς....
Γιατι δεν παιρνει ο ΣΟΑΑ τα δελτια αναγνωρισης,να αναλαβει αυτος το κοστος δλδ,να τα παρει μια φορα, και μετα οι ενδιαφερομενοι να τα παιρνουν φωτοτυπιες απο τον ΣΟΑΑ?
Νομίζω ότι πρέπει να έχεις πρωτότυπη την homologation, με σφραγίδα από την ΕΛΠΑ ή την ΕΘΕΑ.
16η ανάβαση Μοσχοκαρυάς 13/14 Οκτωβρίου