-
Γεια σας, σκοπευω να αγορασω αυτοκινητο και εχω καταληξει μεταξυ bravo t-jet 120, leon 1.4 tsi καθως και σε ford focus 1.6 125 ιππων που θα εχει το ανανεομενο μετα το face lift μοντελο. Τι λέτε? Σιγουρα leon και focus εχουν πολυ καλυτερο στησιμο, αλλα απο την αλλη το focus υστερει σημαντικα σε ντιζαιν και κινητηρα. Για το leon δε γνωριζω ακομη τιμη, (αν και αναμενεται πιο ακριβο απο το 1,6 αφου εκεινο θα συνεχισει να κυκλοφορει κανονικα...). Τελος να πω οτι το bravo στην εκδοση dynamic η οποια περιλαμβανει πραγματικα τα παντα με μονη ελειψη τα πισω παραθυρα(τα οποια μπαινουν εξτρα με 300e μαζι με κατι αλλα πακετο) κοστιζει 16950 και ειναι και σε 40ατοκες!
-
Γεια σας, σκοπευω να αγορασω αυτοκινητο και εχω καταληξει μεταξυ bravo t-jet 120, leon 1.4 tsi καθως και σε ford focus 1.6 125 ιππων που θα εχει το ανανεομενο μετα το face lift μοντελο. Τι λέτε? Σιγουρα leon και focus εχουν πολυ καλυτερο στησιμο, αλλα απο την αλλη το focus υστερει σημαντικα σε ντιζαιν και κινητηρα. Για το leon δε γνωριζω ακομη τιμη, (αν και αναμενεται πιο ακριβο απο το 1,6 αφου εκεινο θα συνεχισει να κυκλοφορει κανονικα...). Τελος να πω οτι το bravo στην εκδοση dynamic η οποια περιλαμβανει πραγματικα τα παντα με μονη ελειψη τα πισω παραθυρα(τα οποια μπαινουν εξτρα με 300e μαζι με κατι αλλα πακετο) κοστιζει 16950 και ειναι και σε 40ατοκες!
-
Γεια σας, σκοπευω να αγορασω αυτοκινητο και εχω καταληξει μεταξυ bravo t-jet 120, leon 1.4 tsi καθως και σε ford focus 1.6 125 ιππων που θα εχει το ανανεομενο μετα το face lift μοντελο. Τι λέτε? Σιγουρα leon και focus εχουν πολυ καλυτερο στησιμο, αλλα απο την αλλη το focus υστερει σημαντικα σε ντιζαιν και κινητηρα. Για το leon δε γνωριζω ακομη τιμη, (αν και αναμενεται πιο ακριβο απο το 1,6 αφου εκεινο θα συνεχισει να κυκλοφορει κανονικα...). Τελος να πω οτι το bravo στην εκδοση dynamic η οποια περιλαμβανει πραγματικα τα παντα με μονη ελειψη τα πισω παραθυρα(τα οποια μπαινουν εξτρα με 300e μαζι με κατι αλλα πακετο) κοστιζει 16950 και ειναι και σε 40ατοκες!
-
Τι έγινε ρε γαμώ; Όλοι αμάξι αγοράζουν...?
Δεν προλαβαίνουμε να πλακωνόμαστε.
Το Focus άσχημο και 'ατμοσφαιρικό'.
Το Leon καγκουροπροφίλ...
Άρα μένει το Bravo που όλοι λένε τα καλύτερα αλλά εμένα εξωτερικά δεν με τρελαίνει... -
Ελα ντε,χαμος,ολοι θελουν να αγορασουν αμαξι..
Αναμεσα στις τρεις επιλογες που ανεφερες ,προτεινω ford focus
ιδιαιτερα αν δεν θελεις να μπλεξεις με τurbo κινητηρες.Αν τωρα θελεις θα σου προτεινα το Golf Tsi 122.Γρηγορο,
ανετο,και οικονομικοτατο στην καταναλωση.Σχετικα παραθετω τα εξης..
Ο νέος κινητήρας 1.4 TSI διαθέτει ένα στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων και αποδίδει 122 ίππους με μέγιστη ροπή 200 Nm μεταξύ 1.500–4.000 σ.α.λ. Επιταχύνει από στάση έως τα 100χλμ./ώρα το Golf σε 9,4 δεύτερα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα του είναι 197 χλμ./ώρα. Επιπλέον εξασφαλίζει 6% χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη των 115 ίππων, που αντικαθιστά (6,3 λίτρα/100χλμ. μικτής διαδρομής), παρουσιάζοντας και χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), ήτοι 149 g/km, έναντι 168 g/km του 1.6 FSI. Η βασική έκδοση Trendline περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της ABS, αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, πλευρικούς, οροφής, υποβοηθούμενο τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα (και πίσω στη 5θυρη έκδοση) και καθρέπτες, air conditioning και ραδιο-cd.
-
Φόκους και μάλιστα χαλαρά.
Το πιο ασφαλές στα κρας τέστ, δυνατότητα τρίπορτου, μάλλον ο καλύτερος συνδυασμός άνεσης και κρατήματος, τιμονάρα και κιβωτιάρα. Το φέισλιφτ είναι πιο ωραίο και έχει 10 αλογάκια παραπάνω από παλά χωρίς το φόβο του τούρμπο.
Είναι θεόφαρδυ όμως και ίσως δυσκολέψει στην πόλη...
Εναλλακτικά σίντ!!!
-
Μην το σκέφτεσαι Leon στεγνά!!!
Είναι πολύ πιο ωραίο απο το Focus και δεν έχει ερωτηματικά αξιοπιστίας και μεταπώλησης όπως το Bravo. Και φυσικά είναι ταχύτερο από το ατμοσφαιρικό focus.
Επίσης μην ψαρώνεις με τα δήθεν 125 άλογα του Focus ο κινητήρας άλλαξε μόνο στα χαρτιά! Το νέο Mondeo με τον ίδιο (125 ps) κινητήρα έχει δυναμομετρηθεί ακριβώς όσο και το focus προ facelift με τα δήθεν 115. Και στις δυο περιπτώσεις ο κινητήρας βγάζει γύρω στα 125-126 άλογα. Δεν κάνω πλάκα δεν έχει καμία διαφορά με πριν!
Το Bravo αν ακόμα δεχτούμε ότι η Fiat έκανε άλματα με την αξιοπιστία, παραμένει άκυρο σε σχέση με τα άλλα δυο λόγω ημιάκαμπτου πίσω άξονα. Αυτό και μόνο αρκεί....
-
Aν αντεχεις να βλεπεις αυτο το ΠΡΑΜΑ που λεγεται εσωτερικο του λεον...αυτη την καταντια... παρτο!
Απο εκει και περα το bravo ειναι ομορφο και ποιοτικο!
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Μην το σκέφτεσαι Leon στεγνά!!!Είναι πολύ πιο ωραίο απο το Focus και δεν έχει ε**ρωτηματικά αξιοπιστίας και μεταπώλησης **όπως το Bravo. Και φυσικά είναι ταχύτερο από το ατμοσφαιρικό focus.
Επίσης μην ψαρώνεις με τα δήθεν 125 άλογα του Focus ο κινητήρας άλλαξε μόνο στα χαρτιά! Το νέο Mondeo με τον ίδιο (125 ps) κινητήρα έχει δυναμομετρηθεί ακριβώς όσο και το focus προ facelift με τα δήθεν 115. Και στις δυο περιπτώσεις ο κινητήρας βγάζει γύρω στα 125-126 άλογα. Δεν κάνω πλάκα δεν έχει καμία διαφορά με πριν!
Το Bravo αν ακόμα δεχτούμε ότι η Fiat έκανε άλματα με την αξιοπιστία, παραμένει άκυρο σε σχέση με τα άλλα δυο λόγω ημιάκαμπτου πίσω άξονα. Αυτό και μόνο αρκεί....
Από πότε έχουν τα Seat καλή μεταπώληση; Για την αξιοπιστία, να το δεχτώ εν μέρει, καθώς είναι καιρό στην αγορά, αλλά μεταπώληση, στα ίδια θολά νερά ψαρεύουν Fiat και Seat...
-
Focus. Έχει πολύ καλό κιβώτιο και τιμόνι και καλό συνδυασμό άνεσης κρατήματος.
-
BRAVO!!!Koυκλι,ποιοτικο(νταξει δεν εγινε και γερμανος... )και το ποιο τιμιο στα λεφτα του!Αφου εχει και 40 ατοκες δοσεις ΟΡΜΑ!
Στα συν του οτι δεν προκειται να αλλαξει το μοντελο για αρκετα χρονια... -
Βλέπω κάθε πρωί ένα μπορντώ Bravo με τις μαύρες Abarth ζάντες.
Είναι δυνατόν μετά να εχω μάτια για τα δύο 'γερμανικά' ατσαλοκιβώτια;;; -
Τελικά θα μπει στο Φόκους κινητήρας 1.6t;
-
Θα μπει στο face lift και θα έχει 160 άλογα
-
και εγώ μεταξύ των τριών το Φίατ θα έπαιρνα λόγω το οτι έχει 5χρόνια εγγύηση, υπέροχη εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής,μηχανή που είναι ότι πρέπει για την Ελλάδα..
το φόκους τρώγεται εμφανισιακά, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, με 5 χρόνια και αυτο εγγύηση, αλλά είναι πλέον παλιό με μέτριους κινητήρες και πολύ σύντομα αλλάζει.
το λεόν/αλτέα/τολέδο δεν τρώγεται με τίποτα. -
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
Ελα ντε,χαμος,ολοι θελουν να αγορασουν αμαξι..Αναμεσα στις τρεις επιλογες που ανεφερες ,προτεινω ford focus
ιδιαιτερα αν δεν θελεις να μπλεξεις με τurbo κινητηρες.Αν τωρα θελεις θα σου προτεινα το Golf Tsi 122.Γρηγορο,
ανετο,και οικονομικοτατο στην καταναλωση.Σχετικα παραθετω τα εξης..
Ο νέος κινητήρας 1.4 TSI διαθέτει ένα στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων και αποδίδει 122 ίππους με μέγιστη ροπή 200 Nm μεταξύ 1.500–4.000 σ.α.λ. Επιταχύνει από στάση έως τα 100χλμ./ώρα το Golf σε 9,4 δεύτερα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα του είναι 197 χλμ./ώρα. Επιπλέον εξασφαλίζει 6% χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη των 115 ίππων, που αντικαθιστά (6,3 λίτρα/100χλμ. μικτής διαδρομής), παρουσιάζοντας και χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), ήτοι 149 g/km, έναντι 168 g/km του 1.6 FSI. Η βασική έκδοση Trendline περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της ABS, αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, πλευρικούς, οροφής, υποβοηθούμενο τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα (και πίσω στη 5θυρη έκδοση) και καθρέπτες, air conditioning και ραδιο-cd.
Σιγουρα είναι μακραν το καλυτερο αλλα: η βασικη εκδοση η οποια κοτιζει 17350(3θυρο) δεν εχει ζαντες, προβολακια, υπολογιστη ταξιδιου και esp. Για να τα παρεις αυτα πρεπει να πας στην καλυτερη εκδοση που ειναι 1000+ και που πάλι το esp ειναι εξτρα, χωρια που εχουν και 8% και τελος θα σου βγει 21+. Αρα μιλαμε για διαφορα περιπου 3000 και μη ξεχναμε ότι τελος του 2008 βγαινει το καινουριο golf! Αρα πιστευω πως δεν αξιζει
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Ελα ντε,χαμος,ολοι θελουν να αγορασουν αμαξι..
Αναμεσα στις τρεις επιλογες που ανεφερες ,προτεινω ford focus
ιδιαιτερα αν δεν θελεις να μπλεξεις με τurbo κινητηρες.Αν τωρα θελεις θα σου προτεινα το Golf Tsi 122.Γρηγορο,
ανετο,και οικονομικοτατο στην καταναλωση.Σχετικα παραθετω τα εξης..
Ο νέος κινητήρας 1.4 TSI διαθέτει ένα στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων και αποδίδει 122 ίππους με μέγιστη ροπή 200 Nm μεταξύ 1.500–4.000 σ.α.λ. Επιταχύνει από στάση έως τα 100χλμ./ώρα το Golf σε 9,4 δεύτερα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα του είναι 197 χλμ./ώρα. Επιπλέον εξασφαλίζει 6% χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη των 115 ίππων, που αντικαθιστά (6,3 λίτρα/100χλμ. μικτής διαδρομής), παρουσιάζοντας και χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2), ήτοι 149 g/km, έναντι 168 g/km του 1.6 FSI. Η βασική έκδοση Trendline περιλαμβάνει στον εξοπλισμό της ABS, αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, πλευρικούς, οροφής, υποβοηθούμενο τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα (και πίσω στη 5θυρη έκδοση) και καθρέπτες, air conditioning και ραδιο-cd.
Σιγουρα είναι μακραν το καλυτερο αλλα: η βασικη εκδοση η οποια κοτιζει 17350(3θυρο) δεν εχει ζαντες, προβολακια, υπολογιστη ταξιδιου και esp. Για να τα παρεις αυτα πρεπει να πας στην καλυτερη εκδοση που ειναι 1000+ και που πάλι το esp ειναι εξτρα, χωρια που εχουν και 8% και τελος θα σου βγει 21+. Αρα μιλαμε για διαφορα περιπου 3000 και μη ξεχναμε ότι τελος του 2008 βγαινει το καινουριο golf! Αρα πιστευω πως δεν αξιζει
Eγω 19.000 πληρωσα συνολικα για tsi 140 και στην τιμη συνυπολογισε **και τις ζαντες απο Gti **17αρες που τις αγορασα απο τον Ζανια κοψοχρονια.
Τωρα αν εσυ θες προβολακια και υπολογιστη ταξιδιου,τι να πω.. Οκ!
Εμενα δεν με ενδιεφεραν τετοια πραγματα,το αμαξι με ενδιεφερε.(δηλαδη ποιοτητα στο κιβωτιο,τιμονι,αναρτηση και ταχυτητα)
19000 λοιπον.
-
Τωρα αν εσυ θες προβολακια και υπολογιστη ταξιδιου,τι να πω
Πηγαινε το TSI σου ενα ταξιδακι μεχρι τον Εβρο να δεις αν θα σου λειψουν τα προβολακια
-
Ο χρήστης ftskamins έγραψε:
Τωρα αν εσυ θες προβολακια και υπολογιστη ταξιδιου,τι να πω
Πηγαινε το TSI σου ενα ταξιδακι μεχρι τον Εβρο να δεις αν θα σου λειψουν τα προβολακια
Το εχω παει μεχρι τα Γιαννενα που εχει και ομιχλη
Και Ζαγοροχωρια,και Ναουσα και Τρικαλα κλπ κλπ.Κανενα προβλημα
Η οδηγηση με το golf tsi ειναι απολαυση ειδικά στο ταξιδι..
-
Eλεος ρε φιλε tommaso
Οπου υπαρχει θεμα για Golf ερχεσαι σαν απομηχανης θεος να αποθεωσεις την vw.
Eνταξει,ειπαμε εισαι κατοχος αλλα λιγο αυτοσυγκρατηση.Απο κει κ περα κ εγω συμφωνω οτι αυτη την στιγμη κ οικονομοτεχνικα αλλα κ επειδη το μοντελο θα αλλαξει το golf αποτελει την χειροτερη επιλογη.
Εμενα ενα κλικ παραπανω μου κανει το leon
FIAT BRAVO T-JET 120-SEAT LEON 1.4 TSI-FORD FOCUS F.L 1.6