-
εχω το 1.8 σπορ 5θ στον υπολογιστη ταξιδιου αν πατισεις το κουμπι info για τρια δευτερα μπαινεις σε ενα αλλο μενου ...σε μενα δεν το κανει αυτο ενω σε ενα exclusive και σε ενα type s που δοκιμασα μπαινει σε αυτο το μενου κανονικα ξερει κανενας τι παιζει?
-
Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει αυτό το menu επιλογών και στο δικό σου, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν εμφανίζεται...
Μάλλον πήγαινέ το μια βόλτα από το service να σου πούνε οι ίδιοι. Πάντως δεν έχω ξανακούσει τέτοιο πρόβλημα...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μπράβο Γρηγόρη.... Το καίς το εργαλείο... Τρελή κατανάλωση... Δικός μας είσαι???
Μπες να δεις ποιο είναι το πρόβλημα:
- 95% των χιλιομέτρων γίνονται στην πόλη, από Ελληνικό-Π.Φάληρο ή Καλλιθέα και ώρες αιχμής! Εκεί προσπαθώ να οδηγώ οικονομικά, αλλά όταν κάνεις τα 6 περίπου χιλιόμετρα της απόστασης το ταχύτερο σε 20λεπτά , το αργότερο σε πάνω από 35 με μέσο όρο τα 25 λεπτά, τι να σου κάνει η κατανάλωση...
- Οταν δεν έχει κίνηση, βραδάκια, στα στενά του λόφου Πανί, ή όπου βρω χώρο , του δίνω και καταλαβαίνει!
Γυρίζει εύκολα στο άφημα του γκαζιού, ή στο φρενάρισμα πάνω στη στροφή και αρκούν τ' αλογάκια του να το φέρνεις στα ίσα! Υπάρχει μια στροφή στο κατέβασμα του Πανί, όπου το πάτα άσε γκάζι , με φέρνει σε ωραίες γωνίες!
Αρκεί να μένω μακριά από το πεζοδρόμιο... - Οταν βγαίνω εκτός Αθηνών (δηλαδή πάω στις...ρίζες μου στα Γιάννενα! ), φεύγω πάντα νύχτα, ο δρόμος είναι άδειος, οπότε κάνω 4.5 ώρες με μία ή δυο στάσεις... Δεν το τρέχω υπερβολικά , συνήθως μέχρι 160, άντε σε 1-2 σημεία με 180 αν έχει άπλα, συνήθως το πάω 140-150 στο κοντέρ (σχεδόν 10 λιγότερα δείχνει το GPS...), αλλά το κοντό σασμάν δεν βοηθάει και πολύ κατανάλωση ή θόρυβο....
Στο ταξίδι πέφτει στα 8 πάντως, παρόλο που γενικά το πατάω...
Μ' αυτά και μ' αυτά, καταλαβαίνεις, πως....μαζί σας είμαι!
Δεν λυπάμαι και πολύ να το πατήσω πάντως! Το πάω κι εγώ στους κόφτες (στις....7200 είναι στο δικό μου ) κι αν κάψω κι ένα λίτρο παραπάνω στα 100, εντάξει, θ' αντέξω να το πληρώσω!
Γρηγορη ειπες οτι στο εθνικο δικτυο δεν το τρεχεις πολυ...μονο 160-180 χιλιομετρα την ωρα!
Και σε ρωτω 180χλμ/ωρα σημαινει δεν τρεχω πολυ???
Και το σημαντικοτερο που θελω να απαντησεις.
Εισαι παρανομος? Οι πινακιδες λενε 120χλμ/οριο επιτρεπομενο,αντε 140 οι οδηγοι στην πραγματικοτητα. -
η ερώτηση είναι ρητορική?
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει αυτό το menu επιλογών και στο δικό σου, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν εμφανίζεται...Μάλλον πήγαινέ το μια βόλτα από το service να σου πούνε οι ίδιοι. Πάντως δεν έχω ξανακούσει τέτοιο πρόβλημα...
αυτο λεω και γω ρε γαμοτο ,οταν παταω για 3 δευτερα το ινφο μου εμφανιζει εντι για το μενου δυο τετραγονακια με μια γραμμη διαγονια
-
Ο χρήστης JAPAN έγραψε:
Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει αυτό το menu επιλογών και στο δικό σου, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν εμφανίζεται...
Μάλλον πήγαινέ το μια βόλτα από το service να σου πούνε οι ίδιοι. Πάντως δεν έχω ξανακούσει τέτοιο πρόβλημα...
αυτο λεω και γω ρε γαμοτο ,οταν παταω για 3 δευτερα το ινφο μου εμφανιζει εντι για το μενου δυο τετραγονακια με μια γραμμη διαγονια
και δεν κερδίζεις ποτέ στην τρίλιζα?
-
Ως πρώην ιδιοκτήτης τούρμπο καταλαβαίνω τα περί ροπής Γρηγόρη (να σου πω την αλήθεια μου λείπει λίγο αυτό το πράγμα...) όμως δεν τα θεωρώ οικονομικότερα από το σιβικ στην καθημερινή χρήση. Στην εθνική κινείσαι με 3000 στροφές+ οπότε και το σιβικ θα γεμίσει μια χαρά... άσε που δεν θα λαχανιάσει μετά τις 5 αλλά θα φτάσει μέχρι τις 7 σε μία προσπέραση χωρίς ξεσπάσματα αλλά με γραμμικό 'άνοιγμα'. Βέβαια θα σου τα σπάσει λίγο ο ήχος στις 3500-4000 αλλά μετά η χαρά του παιδιού...(επίσης θα σου τα σπάσει λίγο και η άνεση αλλά αυτά τα έχουμε συνηθίσει... )
Πάντως και εγώ αν μπορούσα να το επιλέξω θα έπαιρνα το 2.2cdti αφού έχει διπλάσια ροπή άσε που τα τσιπώνει η superchips στα 195 hp!!! Σε αντίστοιχες στροφές μάλιστα είναι γρηγορότερα και από type-r...μετά βέβαια η σεμνή τελετή λαμβάνει τέλος...
Όλα αυτά με οικονομία καλύτερη από το 1,8...τέλος πάντων σε κουβέντα να βρισκόμαστε...@civgr: θέλουμε συγκινητικό μήνυμα παραλαβής και εντυπώσεων όταν μας...θυμηθείς. Ελπίζω να κοιμάσαι τα βράδια και να μην ονειρεύεσαι dual link... Για προθέρμανση νοίκιασε κάνα επεισόδιο του star trek από το videoclub της περιοχής σου.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ευχαριστω πολύ όλους ολους αυτους τους μηνες μεσα απο αυτο το φορουμ ολοι εσεις κανατε την αναμονη πιο ευκολη.
Ευχαριστούμε!
Ευχαριστω και εσενα βεβαια γιατι με επεισες με την εμμονη σου εναντιον του civic, οτι η επιλογη μου ηταν σωστη
Power to the people!
Καμία εμμονή εναντίον του Civic! Μια χαρά τουτού είναι και έχει και ωραία εμφάνιση! Στην Ευρώπη θα το αγόραζα σε diesel πιθανόν...
Στην Ελλάδα, τα τουρμπάκια ταιριάζουν καλύτερα στο οδικό μας δίκτυο όμως...
Over and out, και καλά χιλιόμετρα σου εύχομαι! Να το ευχαριστηθείς , να είναι απροβλημάτιστο και όπως το περιμένεις για πολλά πολλά χιλιόμετρα!ευχαριστω
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει αυτό το menu επιλογών και στο δικό σου, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν εμφανίζεται...
Μάλλον πήγαινέ το μια βόλτα από το service να σου πούνε οι ίδιοι. Πάντως δεν έχω ξανακούσει τέτοιο πρόβλημα...
αυτο λεω και γω ρε γαμοτο ,οταν παταω για 3 δευτερα το ινφο μου εμφανιζει εντι για το μενου δυο τετραγονακια με μια γραμμη διαγονια
και δεν κερδίζεις ποτέ στην τρίλιζα?
παντα 3λιζα κερδιζω αφου δεν ανοιγη
-
Ο χρήστης civgr έγραψε:
Ευχαριστω πολύ όλους ολους αυτους τους μηνες μεσα απο αυτο το φορουμ ολοι εσεις κανατε την αναμονη πιο ευκολη.
Ευχαριστούμε!
Ευχαριστω και εσενα βεβαια γιατι με επεισες με την εμμονη σου εναντιον του civic, οτι η επιλογη μου ηταν σωστη
Power to the people!
Καμία εμμονή εναντίον του Civic! Μια χαρά τουτού είναι και έχει και ωραία εμφάνιση! Στην Ευρώπη θα το αγόραζα σε diesel πιθανόν...
Στην Ελλάδα, τα τουρμπάκια ταιριάζουν καλύτερα στο οδικό μας δίκτυο όμως...
Over and out, και καλά χιλιόμετρα σου εύχομαι! Να το ευχαριστηθείς , να είναι απροβλημάτιστο και όπως το περιμένεις για πολλά πολλά χιλιόμετρα!ευχαριστω
σχετικά με τα δώρα... Ειπα και παλιά ότι στην σπ. τρικούπη βάζουν πολύ φτηνούς παραρκαδόρους... με οθόνη απόστασης.
Βάλε τα φυμέ που θα σου μείνουν για πάντα ως δώρο ή έναν καλό συναγερμό -
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
Μπράβο Γρηγόρη.... Το καίς το εργαλείο... Τρελή κατανάλωση... Δικός μας είσαι???
Μπες να δεις ποιο είναι το πρόβλημα:
- 95% των χιλιομέτρων γίνονται στην πόλη, από Ελληνικό-Π.Φάληρο ή Καλλιθέα και ώρες αιχμής! Εκεί προσπαθώ να οδηγώ οικονομικά, αλλά όταν κάνεις τα 6 περίπου χιλιόμετρα της απόστασης το ταχύτερο σε 20λεπτά , το αργότερο σε πάνω από 35 με μέσο όρο τα 25 λεπτά, τι να σου κάνει η κατανάλωση...
- Οταν δεν έχει κίνηση, βραδάκια, στα στενά του λόφου Πανί, ή όπου βρω χώρο , του δίνω και καταλαβαίνει!
Γυρίζει εύκολα στο άφημα του γκαζιού, ή στο φρενάρισμα πάνω στη στροφή και αρκούν τ' αλογάκια του να το φέρνεις στα ίσα! Υπάρχει μια στροφή στο κατέβασμα του Πανί, όπου το πάτα άσε γκάζι , με φέρνει σε ωραίες γωνίες!
Αρκεί να μένω μακριά από το πεζοδρόμιο... - Οταν βγαίνω εκτός Αθηνών (δηλαδή πάω στις...ρίζες μου στα Γιάννενα! ), φεύγω πάντα νύχτα, ο δρόμος είναι άδειος, οπότε κάνω 4.5 ώρες με μία ή δυο στάσεις... Δεν το τρέχω υπερβολικά , συνήθως μέχρι 160, άντε σε 1-2 σημεία με 180 αν έχει άπλα, συνήθως το πάω 140-150 στο κοντέρ (σχεδόν 10 λιγότερα δείχνει το GPS...), αλλά το κοντό σασμάν δεν βοηθάει και πολύ κατανάλωση ή θόρυβο....
Στο ταξίδι πέφτει στα 8 πάντως, παρόλο που γενικά το πατάω...
Μ' αυτά και μ' αυτά, καταλαβαίνεις, πως....μαζί σας είμαι!
Δεν λυπάμαι και πολύ να το πατήσω πάντως! Το πάω κι εγώ στους κόφτες (στις....7200 είναι στο δικό μου ) κι αν κάψω κι ένα λίτρο παραπάνω στα 100, εντάξει, θ' αντέξω να το πληρώσω!
Γρηγορη ειπες οτι στο εθνικο δικτυο δεν το τρεχεις πολυ...μονο 160-180 χιλιομετρα την ωρα!
Και σε ρωτω 180χλμ/ωρα σημαινει δεν τρεχω πολυ???
Και το σημαντικοτερο που θελω να απαντησεις.
Εισαι παρανομος? Οι πινακιδες λενε 120χλμ/οριο επιτρεπομενο,αντε 140 οι οδηγοι στην πραγματικοτητα.[/start loop OFFtopic]
[/off topic mode on]
Δεν είπα πως πάω με 160, αλλά ΜΕΧΡΙ 160. Συνήθως πάω με 140-150 στο κοντέρ, που είναι 20-30 χλμ παραπάνω από το όριο, επομένως ναι είμαι παράνομος, αλλά όχι πολύ...Αν βρω χώρο, θα πάω και παραπάνω, αλλά το αυτοκίνητό μου ΔΕΝ είναι για πολλά, λόγω μικρού μεταξονίου, που το κάνει νευρικό κι εμένα μου δημιουργεί μια ανασφάλεια...
Τέλος, προφανώς και είμαι παράνομος, προσπαθώ όμως κυρίως να μην είμαι επικίνδυνος , οπότε οδηγώ αμυντικά γενικά, αλλά χωρίς να τηρώ απαραίτητα τα όρια... Δεν τα παραβιάζω πολύ όμως, γιατί οι κλήσεις τσούζουν...
Εχω να πάρω κλήση για ταχύτητα πάνω από 5 χρόνια πάντως, οπότε, μάλλον καλό σύστημα ακολουθώ!
[/off topic mode off]
[/end loop OFFtopic] -
Το όριο δεν είναι 130 τώρα;
-
@civgr. Θαύμα Θαύμα!!!!
Καλοτάξιδο όταν το πάρεις!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
Το όριο δεν είναι 130 τώρα;ναι ....
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Το όριο δεν είναι 130 τώρα;
ναι ....
Δεν αλλάζει όμως το όριο αφαίρεσης άδειας. Ήταν στα 150 (120+30) έμεινε εκεί (130+20) για αυτοκινητόδρομους, 130 για επαρχιακούς (110+20) και μόνον στη πόλη μπορεί κάποιος να κινηθεί με πάνω από 30 χιλιόμετρα την ώρα και να γλυτώσει την αφαίρεση άδειας. Η τρέλλα σε όλο της το μεγαλείο.
-
έχουν λέει ανοχή 10% που ουσιαστικά καλύπτεται από την απόκλιση του ταχύμετρου... Άρα θεωρητική...τελική τα..165 χιλιόμετρα...
Πρακτικά βέβαια όλοι κινούμαστε πλέον με 130-140 κοντεράτα στην εθνική και μόνο σε καμιά επιτάχυνση ή σε προσπέρασμα πλακωνόμαστε. 200 πιάνουμε σε ευθείες με ορατότητα και αν. Προσωπικά προσέχω πολύ όπου δεν έχω ορατότητα πλέον(*)...
(Στα σημεία αυτά βέβαια την στήνουν και τα παιδάκια με τα μπλε προκειμένου να μας συνετίσουν και ΟΧΙ για να κόψουν κλήσεις για να κλείσει τις τρύπες του προϋπολογισμού η εκάστοτε κυβέρνηση... Άλλωστε όπως ξέρετε είναι πιο επικίνδυνος αυτός που τρέχει παραπάνω από το όριο από εκείνον που οδηγεί αριστερά και αργά ή από εκείνον που οδηγεί μιλώντας στο κινητό και ξύνοντας... τα φρύδια του με το άλλο χέρι...)
(*) Γράφω πλέον διότι παλαιότερα έχω γλυτώσει καταστάσεις που θα μπορούσαν κάλλιστα να με κάνουν θρήσκο....
-
Μπήκα και εγώ να διαβάσω μήνυμα του civgr για να μοιραστώ την χαρά του και εκείνος μάλλον δεν αφήνει το τιμόνι από τα χέρια του...Μόλις επιστρέψει λοιπόν από τον...έβδομο ουρανό προβλέπω να ξαναδούμε δημοσίευση...
Μακάρι να είναι καλά να το χαίρεται ο άνθρωπος -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Μπήκα και εγώ να διαβάσω μήνυμα του civgr για να μοιραστώ την χαρά του και εκείνος μάλλον δεν αφήνει το τιμόνι από τα χέρια του...Μόλις επιστρέψει λοιπόν από τον...έβδομο ουρανό προβλέπω να ξαναδούμε δημοσίευση...
Μακάρι να είναι καλά να το χαίρεται ο άνθρωποςΜαλλον δεν εγινα σαφης το αμαξι ηρθε στο τελωνειο.σημερα το αποπληρωσα. Θα το παρω σε 2 εβδομαδες περιπου τουλαχιστον ετσι μου ειπαν....2 με 2,5 εβδομαδες.....ελπιζω μοιλς το παρψ θ΄ανεβασω φωτογραφιες.... Ρωτησα για αισθητηρες και μου ειπαν περιπου 300 ευρω αλλα θα κανουν καποια εκπτωση (πανε καλα;). Το συναγερμο το χρεωνουν 170 ευρω (μαλλον αυτο θα παρω δωρο) ,για φιμε τζαμια δε τολμησα να ρωτησω. Οταν ειπα μηπως και βαλω aftermarket αισθητηρες μου ειπαν οτι μπορει να εχω προβλημα με την εγγυηση Πιστευω πως δεν τους χρειαζομαι. Οδηγω 24 χρονια εκ των οποιων τα 2 ως ταριφας! Δε μου απαντησατε ομως. Το αμαξι απο τη μανα του εχει μονο immobilizer ή ΚΑΙ εργοστασιακο συναγερμο;Τα φιμε τα ειδα σε κοκκινο civic και δε με ενθουσιασαν. Αλλωστε ειναι τα μονα που δεν επηρεαζουν την εγγυηση αν τα βαλεις μετα....
-
μεγια σου civgr εχει και εργοστασιακο συναγερμο κανει την δουλεια του αν και ειναι πολυ απλος
-
Συναγερμός εργοστασιακός (παραβίαση θυρών) χωρίς όμως αισθητήρες καμπίνας. Η δε σειρήνα είναι ουσιαστικά η κόρνα του αυτοκινήτου. Immobilizer είναι μέσα στο εργοστασιακό σύστημα.... Απορώ όμως για το ότι σου προσέφεραν συναγερμό γιατί όταν ρώτησα στον Σαρακάκη με παρέπεμψαν στον ηλεκτρολόγο του συνεργείου τους (Γλυφάδα) ο οποίος είπε οτι θα αναγκαζόμουν να ενεργοποιώ/απενεργοποιώ δύο διαφορετικά χειριστήρια (το κλειδί για τον εργοστασιακό και το δεύτερο χειριστήριο για το συμπληρωματικό συναγερμό). Και έτσι αποθαρρύνθηκα....
Ηonda Civic 2005