Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
    • 1
    • 2
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 76
    • 77
    • 56 / 77
    Περί αυτοκίνησης
    44
    1540
    25524
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      miltiadis last edited by

      Σύμφωνα με την Τροχαία, ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν είχε ταχύτητα μεγαλύτερη της επιτρεπόμενης, ενώ την ημέρα του συμβάντος έβρεχε και το οδόστρωμα ήταν ολισθηρό.
      Με την βουλα της ΕΛΛΑΣ αλλα το δικαστηριο δεν ηταν αρμοδιο.
      Εκτος αυτου δεν αναφερομαι στο συγκεκριμενο ατυχημα αλλα γενικα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης MILTIADIS έγραψε:
        Σύμφωνα με την Τροχαία, ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν είχε ταχύτητα μεγαλύτερη της επιτρεπόμενης, ενώ την ημέρα του συμβάντος έβρεχε και το οδόστρωμα ήταν ολισθηρό.
        Με την βουλα της ΕΛΛΑΣ αλλα το δικαστηριο δεν ηταν αρμοδιο.
        Εκτος αυτου δεν αναφερομαι στο συγκεκριμενο ατυχημα αλλα γενικα.

        Το δικαστηριο δεν ειναι αρμοδιο σε τι ?Στο οτι εβρεχε ή στο οτι το οδοστρωμα ηταν ολισθηρο?Για να ειναι σιγουροι οι Τροχαιοι οτι δεν ετρεχε θα μετρησαν τα σημαδια απο το φρεναρισμα ,οποτε δεν ειχε ABS το αμαξι(αυτα ειναι δικα μου συμπερασματα).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          miltiadis last edited by

          Απλα θεωρω οτι οπως το δικαστηριο επιδικασε 20% στον οδηγο και 40% στους γονεις επρεπε να εγκαλεσει και καθε αλλον εστω και εμεσα εμπλεκομενο στο ατυχημα και να τον χρεωσει με το υπολοιπο 40%.Γιατι οταν ο δρομος γλυστραει σιγουρα καποιος φταιει ειτε αυτος που τον εφτιαξε ειτε αυτος που δεν τον συντηρησε ειτε ακομη και αυτος που δεν φροντισε να κανει καποια εκθεση για την κακη κατασταση του οδοδσρωματος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης MILTIADIS έγραψε:
            Απλα θεωρω οτι οπως το δικαστηριο επιδικασε 20% στον οδηγο και 40% στους γονεις επρεπε να εγκαλεσει και καθε αλλον εστω και εμεσα εμπλεκομενο στο ατυχημα και να τον χρεωσει με το υπολοιπο 40%.Γιατι οταν ο δρομος γλυστραει σιγουρα καποιος φταιει ειτε αυτος που τον εφτιαξε ειτε αυτος που δεν τον συντηρησε ειτε ακομη και αυτος που δεν φροντισε να κανει καποια εκθεση για την κακη κατασταση του οδοδσρωματος.

            Ολισθηρο οδοστρωμα δεν σημαινει (απαραιτητα) κακο οδοστρωμα λογω κατασκευης αλλα (και) λογω βροχης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ioannistsa last edited by

              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

              Σύμφωνα με την Τροχαία, ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν είχε ταχύτητα μεγαλύτερη της επιτρεπόμενης, ενώ την ημέρα του συμβάντος έβρεχε και το οδόστρωμα ήταν ολισθηρό.
              Με την βουλα της ΕΛΛΑΣ αλλα το δικαστηριο δεν ηταν αρμοδιο.
              Εκτος αυτου δεν αναφερομαι στο συγκεκριμενο ατυχημα αλλα γενικα.

              Το δικαστηριο δεν ειναι αρμοδιο σε τι ?Στο οτι εβρεχε ή στο οτι το οδοστρωμα ηταν ολισθηρο?Για να ειναι σιγουροι οι Τροχαιοι οτι δεν ετρεχε θα μετρησαν τα σημαδια απο το φρεναρισμα ,οποτε δεν ειχε ABS το αμαξι(αυτα ειναι δικα μου συμπερασματα).

              Μια απορία ?
              Πως η τροχαία μέτρησε τα σημάδια από το φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:

                Σύμφωνα με την Τροχαία, ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν είχε ταχύτητα μεγαλύτερη της επιτρεπόμενης, ενώ την ημέρα του συμβάντος έβρεχε και το οδόστρωμα ήταν ολισθηρό.
                Με την βουλα της ΕΛΛΑΣ αλλα το δικαστηριο δεν ηταν αρμοδιο.
                Εκτος αυτου δεν αναφερομαι στο συγκεκριμενο ατυχημα αλλα γενικα.

                Το δικαστηριο δεν ειναι αρμοδιο σε τι ?Στο οτι εβρεχε ή στο οτι το οδοστρωμα ηταν ολισθηρο?Για να ειναι σιγουροι οι Τροχαιοι οτι δεν ετρεχε θα μετρησαν τα σημαδια απο το φρεναρισμα ,οποτε δεν ειχε ABS το αμαξι(αυτα ειναι δικα μου συμπερασματα).

                Μια απορία ?
                Πως η τροχαία μέτρησε τα σημάδια από το φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα ?

                Δεν μενουν σημαδια?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  after last edited by

                  Εγω σε ενα τρακαρισμα παλιοτερα, τσουλαγα για 40 μετρα σε στεγνο, και κατω δεν εμεινε ουτε ενα χιλιοστο ελαστικου
                  Αρα ακυρο το μετρημα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Mα ετσι δεν μετραγαν με ποσο ετρεχες παλια στα ατυχηματα ,προ ABS?Toσο λαθος κανω?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      after last edited by

                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                      Mα ετσι δεν μετραγαν με ποσο ετρεχες παλια στα ατυχηματα ,προ ABS?Toσο λαθος κανω?

                      Δεν θυμαμαι πως μετραγαν, παντω οπως και να'χει, καταλαβαινουμε ολοι οτι ειναι τελειως μπακαλιστικη μεθοδος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ioannistsa last edited by

                        Τα σημάδια στην άσφαλτο αποτελούν ένδειξη και όχι απόδειξη.

                        Υπάρχει κανένας τύπος που υπολογίζει την ταχύτητα του οχήματος σε σχέση με τα ελαστικά την ποιότητα της ασφάλτου, τον συντελεστή τριβής, το συνολικό βάρος του οχήματος, την θερμοκρασία περιβάλλοντος κλπ και να το δέχεται το Δικαστήριο ?

                        Και αν ο οδηγός δε πάτησε τέρμα φρένο αμέσως ? όπου τα σημάδια στην άσφαλτο θα ήταν μειωμένα ?

                        Δεν υπάρχει τύπος και αν υπάρχει θα είναι μόνο για εργαστηριακούς ελέγχους.

                        Στον οδηγό επιβλήθηκε 20 % ευθύνη γιατί αναλόγως των συνθηκών η ταχύτητα του ήταν τέτοια όπου δεν ήταν σε θέση να αποτρέψει-αποφύγει την σύγκρουση ή το θύμα ασχέτως εάν δεν είχε υπερβεί το όριο σύμφωνα με την τροχαία (προφανώς θα υπήρχαν αυτόπτες μάρτυρες).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          emmanoyhl last edited by

                          Όντως παλιά (πριν ABS εποχή) η Τροχαία υπολόγιζε την ταχύτητα πριν το ατύχημα με τα μέτρα που οι τροχοί «έγραφαν» στην άσφαλτο!!! Μπακαλίστικο αλλά έτσι γίνονταν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hrdoukas last edited by

                            IOANNISTSA
                            http://www.glavopoulos.gr/arthra/speed_ ... xample.htm

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ioannistsa last edited by

                              Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
                              IOANNISTSA
                              http://www.glavopoulos.gr/arthra/speed_ ... xample.htm

                              Ο τύπος κατά την γνώμη μου είναι ελλιπείς και μη άξιος λόγου και οι παράμετροι που λαμβάνει υπόψη είναι ελάχιστοι και δεν οδηγούν σε ασφαλή συμπεράσματα με μεγάλο ποσοστό ευστοχίας και όπως λέει και στο τέλος «Το κείμενο της παρούσας σελίδας έχει γενικό ενημερωτικό χαρακτήρα».

                              Οι συντελεστές τριβής του πίνακα παίρνουν τιμές από-έως και οι διαφορές μεταξύ τους είναι από 20 % έως 40-50% με αποτέλεσμα η διαφορά ταχύτητας στο ίδιο οδόστρωμα να ποικίλοι και να φτάνει έως και 20 χλμ πχ από 50 έως 70 χλμ
                              Επίσης εάν το ποσοστό πέδησης δεν είναι 100% και είναι μικρότερο τότε η διαφορά μικραίνει καθώς επίσης και η ταχύτητα του οχήματος. Αν υπολογίσουμε την ευνοϊκότερη περίπτωση με τους συντελεστές πέδησης και τριβής για ένα οδόστρωμα με την χειρότερη περίπτωση η διαφορά ξεπερνάει και τα 30 χλμ παράδειγμα 50 έως 80 χλμ και παραπάνω, τότε ποια ήταν η ταχύτητα του οχήματος ? γιατί άλλο να πήγαινε με 50 και άλλο να πήγαινε με 80+.

                              Τι συντελεστή θα επιλέξουμε 0,65 ή 0,50 ή 0,40 ? αφού όλοι είναι της μορφή «από-έως» ?
                              Τι ποσοστό πέδησης θα επιλέξουμε 100%, 90 %, 80 % .. ?

                              Η ταχύτητα που υπολογίζει ο τύπος είναι η ταχύτητα που είχε το όχημα την στιγμή που τα λάστιχα άρχιζαν να αφήνουν ίχνη.

                              Πότε τα λάστιχα θα αρχίσουν να αφήνουν ίχνη στην άσφαλτο εάν ο οδηγός πάταγε το φρένο προοδευτικά στην αρχή και αργότερα τέρμα ? και ποιο είναι το ποσοστό πέδησης ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                emmanoyhl last edited by

                                Άμα βάλουμε μέσα και παραμέτρους όπως πχ τα αμορτισέρ πάει χάθηκε η μπάλα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  1oν. Οι γονείς έχουν την ευθύνη για την παραμονή του παιδιού εκτός σπιτιού μέχρι το παιδί να γίνει 10 ετών.

                                  2ον. Οτιδήποτε επιδικάζεται γίνεται για να έχουν την δυνατότητα οι γονείς να προσφύγουν στα αστικά δικαστήρια. Αλλο το ποινικό μέρος ενός θανατηφόρου τροχαίου, και άλλο το αστικό. Είμαστε σε χώρα άκρως συναισθηματική και το δικαστήριο ποτέ δεν θα πεί σε τροχαίο ότι οι γονείς είναι 100% υπεύθυνοι, αθώος ο κατηγορούμενος. Εξ άλλου υπάρχει και η συναδελφική αλληλεγγύη στην περαιτέρω προώθηση του θέματος, δικαστήρια, δικηγόροι, παράβολα, ταμείο νομικών κλπ.

                                  3ον. Κάποτε μας δίκαζαν δικαστές που δεν οδήγησαν ποτέ τους ούτε ποδήλατο, ελπίζω να έχουν πιο σύγχρονα μυαλά οι σημερινοί, άλλωστε με τα λεφτά του παραδικαστικού όσοι δεν είχαν αυτοκίνητα πρέπει να αγόρασαν.

                                  4ον. Είναι γνωστό στους παρρεικούντες στην Ιερουσαλήμ ότι άν έχεις κονέ και φράγκα παίρνεις ότι απόφαση θέλεις, δεν το λέω εγώ, το λένε οι τηλεοράσεις, οι εφημερίδες, τα ρεπορτάζ, και όσοι πέρασαν απο τέτοιες μεγάλες πόρτες.

                                  5ον. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα στην ζωή απο το να θάβει ο γονιός το παιδί, είναι ξερίζωμα της καρδιάς και όχι μόνο. Να μην συμβεί σε κανένα απο εμάς.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kacey last edited by

                                    Για το πρωτο, εισαι σιγουρος? Και απο που προκυπτει?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                      4ον. Είναι γνωστό στους παρρεικούντες στην Ιερουσαλήμ ότι άν έχεις κονέ και φράγκα παίρνεις ότι απόφαση θέλεις, δεν το λέω εγώ, το λένε οι τηλεοράσεις, οι εφημερίδες, τα ρεπορτάζ, και όσοι πέρασαν απο τέτοιες μεγάλες πόρτες.

                                      Σοβαρές πηγές.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kacey last edited by

                                        Δηλαδη εσυ θες περισσοτερα επιχειρηματα για το οτι στην Ελλαδα οποιος εχει λεφτα και γνωριμιες ειναι υπερανω του νομου 9 στις 10 περιπτωσεις?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Το 'υπεράνω του νόμου' δεν σχετίζεται τόσο με τους δικαστές, όσο με εκείνους που πρέπει σε πρώτη φάση να στείλουν στις δικαστικές αρχές τους παραβάτες και σε δεύτερη φάση να εφαρμόσουν τις δικαστικές αποφάσεις. Εκεί εντοπίζεται κυρίως το πρόβλημα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            plokami last edited by

                                            [http://www.youtube.com/watch=χρησιμότητα ζώνη ασφαλείας

                                            **Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΖΩΝΗ ΚΑΙ ΚΡΑΝΟΣ ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ... **
                                            Ένα βιντεάκι που δείχνει γιατί πρέπει να φοράει ζώνη ασφαλείας ο οδηγός και όλοι οι επιβάτες.
                                            ](http://www.youtube.com/watch?v=6B1aV4QGCt4)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 56 / 77
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr