-
ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ. ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΗΝ OCTAVIA GT. ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΒΤ ( 193 ΗΡ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ ΤΟΣΟ ΣΑΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΒΛΕΠΑΤΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΜΕ ΕΠΑΝΑΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΑ 212 HP?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ -
ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ. ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΗΝ OCTAVIA GT. ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΒΤ ( 193 ΗΡ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ ΤΟΣΟ ΣΑΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΒΛΕΠΑΤΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΜΕ ΕΠΑΝΑΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΑ 212 HP?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ -
ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ. ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΗΝ OCTAVIA GT. ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΒΤ ( 193 ΗΡ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ ΤΟΣΟ ΣΑΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΒΛΕΠΑΤΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΜΕ ΕΠΑΝΑΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΑ 212 HP?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ -
Ο χρήστης ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΓΙΑΝΟΣ έγραψε:
ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ. ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΗΝ OCTAVIA GT. ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΒΤ ( 193 ΗΡ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ ΤΟΣΟ ΣΑΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΒΛΕΠΑΤΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΜΕ ΕΠΑΝΑΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΑ 212 HP?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣΑν μπλέκεις με βελτιώσεις, ίσως μπλέκεις και με προβλήματα... Αν επιμένεις, προτίμησε αυτή που δίνει η αντιπροσωπεία, για να λύσουν αυτοί τα προβλήματα αν εμφανιστούν και να μην σου λένε μετά πως φταίει ο...βελτιωτής!
Τέλος, σ' αυτά τα λεφτά υπάρχουν και πιο σύγχρονα και καλύτερα αυτοκίνητα, αν και με λιγότερους ίππους...
Οι 193 δεν σου φτάνουν και θέλεις 212;Αποψή μου: δες όλο το πακέτο και όχι το μοτέρ... Οχι πως το αυτοκίνητο είναι κακό, απλά είναι παλιό πλέον και ξεπερασμένο (είναι και Skoda, αλλά αυτό είναι ένα άλλο ανέκδοτο... ).
Εγώ θα επέλεγα εργοστασιακούς ίππους και νεότερη και ποιοτικότερη καρότσα. Για παράδειγμα το Astra 1.6T , καλό αυτοκίνητο σε ασυναγώνιστη τιμή. -
Καλημέρα φίλε μου! Το Octavia GT δεν είναι παρά ένα 150άρι με πρόγραμμα,καμία σχέση με το RS. Επίσης είναι παλιό σαν αυτοκίνητο.Γιατί δεν κοιτάς κάτι καινούριο σε αυτά τα χρήματα, το Leon 1.8tsi ή το Octavia 5 1.8tsi?
-
Πόσο βγαίνει κομπλέ το Οctavia Gt;
-
21500 και με 48 ατοκες δοσεις....
To θεμα ειναι οτι ειναι ξεπερασμενο αισθητικα,ενω και το μοτερ του,παρα την βελτιωσιμοτητα του,παραγκωνιζεται σιγα-σιγα....
Καλυτερα κοιτα προς Leon TSi,Astra 1.6T.... -
Ε δεν σφάξανε με 21,5k.
-
To Leon 1.8T είναι μία άριστη εναλλακτική...
_
-
Σε σχέση με αυτό; Και λίγα λες...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε σχέση με αυτό; Και λίγα λες...Α ρε KRIEZA που σου χρειάζεται!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε σχέση με αυτό; Και λίγα λες...Χωρίς να έχω εμπειρία από Skoda, πόσο μάλλον Octavia, το συμπαθούσα πάντα σαν πρόταση...
Από εκεί και πέρα όμως το Leon (και κάποια άλλα), θεωρώ ότι είναι συνολικά καλύτερη πρόταση (πιο σύχρονο τεχνολογικά/σχεδιαστικά, καλύτερο value/money κλπ)...Η μόνη προσωπική μου ένσταση είναι η κεντρική κονσόλα του Leon αλλά αυτό ίσως ξεπερνιέται...
_
-
Σαν πρόταση όταν πρωτοβγήκε το αμάξι φυσικά και ήταν μια καθ'όλα αξιόλογη επιλογή. Αλλά πλέον, δεδομένων των εναλλακτικών επιλογών στα χρήματα αυτά (ή και λιγότερα ) δεν μπορεί να θεωρηθεί 'σωστή' επιλογή, με αντικειμενικά κριτήρια τουλάχιστον.
Το leon είναι μια καλή εναλλακτική, αλλά σε εμένα η κεντρική κονσόλα και ο υπόλοιπος σχεδιασμός του ταμπλό με χάλασε απίστευτα χτες, οπότε και απορρίφτηκε... Αλλά γούστα είναι αυτά.
-
να πας για τη νεα οκταβια, αν δε θες πολυ χωρο αποσκευων για το νεο λεον...
η παλια οκταβια ειναι λιγο αμαρτια να αγοραστει τωρα πια...σε λιγο θα σκασουν και οι βελτιωσεις για το νεο 1.8Τ οποτε θα σαι καλα..
να ξερεις επισης οτι γενικα οι βελτιωσεις θα σου καινε και περισσοτερο..καλυτερα να εξαντλεις πρωτα τις δυνατοτητες του νορμαλ και μετα να πας σε αναβαθμιση!
-
οπως ειπωθηκε και πριν,
οταν αρχιζεις να πειραζεις τον εργοστασιακο κινητηρα,
αρχιζουν και τα προβληματα.
αν θελεις παραπανω αλογα,πας σε αλλο αμαξι που τα εχει απο το εργοστασιο.
193 αλογα ειναι υπεραρκετα.μην νομιζεις οτι με τα 212 θα δεις καμμια διαφορα στην επιδοση.μερικα δεκατα δευτερολεπτου στην εκκινηση.θα δεις ομως στη τσεπη σου οταν θα γινεις τακτικος πελατης στα συνεργεια.
το πειραγμα στο κινητηρα δεν αξιζει καθολου.τα λεφτα που θα δωσεις και την ταλαιπωρια που θα εχεις μετα,καλυτερα να παρεις ενα παρομοιο,με ποιο δυνατο ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ κινητηρα.
σκεψου επισης οτι απο ολα τα μαστορια που υποσχονται παραπανω αλογα,κανενας τους δεν δινει εγγυηση,και η εγγυηση που εχεις χανεται εφοσων πειραξεις το αμαξι.
εξαιρεση αποτελουν επισημοι οικοι βελτιωσης της καθε εταιρειας,αλλα τα λεφτα που θα δωσεις εκει ειναι σχεδον τα ιδια με αυτα που θα εδινες για να παρεις το αντιστοιχο μοντελο με τον πιο δυνατο μανισιο κινητηρα.
στα ιδια αλογα,αλλο το μανισιο και αλλο το πειραγμενο. -
ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. ΤΟ LEON ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΧΩΡΩΝ ΑΛΛΑ Η ΝΕΑ OCTAVIA 1.8 T 160 HP ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΥΠ'ΟΨΗΝ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-
το αμαξι συμφωνα με φιλο που εχει ασχοληθει αρκετα ειναι ερειπιο.
το προγραμμα ειναι απο μαραβελια και ειναι απλα αθλιο εχοντας βγαλει προβληματα σε αρκετα παιδια ενω ειναι μετρημενο καπου στα 170+ και οχι 190!!!οποτε αν βγαινει ακομα το παλιο οκταβια με το απλο μοτερ 150αλογα προτιμησε αυτο!
-
Octavia 5 1.8T 160 και ας αφήσουμε τα παλιά αμάξια στην εποχή για την οποία προορίζονταν Πριν 3 χρόνια που βγήκε η GT ήταν μια πολύ συμφέρουσα πρόταση, πλέον για μια αστεία πραγματική διαφορά 10 ίππων από την 5άρα 1.8 Τ στα ίδια χρήματα δεν αξίζει ούτε να το σκέφτεσαι.
-
Εμενα εξακολουθει να μου αρεσει πολυ σαν αυτοκινητο..
Το μοτερ του εχει το ατου, οτι το ξερουν ολοι πλεον και αμα το προσεξεις δεν βγαζει το παραμικρο. Απο προγραμματα εχουν βγει απειρα και παρα πολυ καλα. Δεν καταλαβαινω την διαφορα που ειπωθηκε με το RS.
Αν δεν ειχα σκοπο να το πουλησω θα το σκεφτομουνα παρα πολυ σοβαρα...
Αυτα τα δινουν και με KW ετσι δεν ειναι ??? -
Ο χρήστης reddragon έγραψε:
Δεν καταλαβαινω την διαφορα που ειπωθηκε με το RS.
Αν δεν ειχα σκοπο να το πουλησω θα το σκεφτομουνα παρα πολυ σοβαρα...
Αυτα τα δινουν και με KW ετσι δεν ειναι ???To RS έβγαινε από το εργοστάσιο με 180 ίππους.
Το GT είναι ένα 150άρι Octavia με πρόγραμμα ΑΒΤ και ανάρτηση (ΚW όπως έγραψες) και look RS.
Oktavia Gt - ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ !!!!!