-
Ο χρήστης Pathos έγραψε:
υβριδικο εχεις?
παντως οντως τοσο καιει σε χαλαρο ταξιδι.
Το πρόβλημα είναι όταν βάζεις σε λειτουργία το a/c...Έχει που'χει λίγη ροπή στα χαμηλά, υστέρηση στο γκάζι, με το κλιματιστικό να λειτουργεί είναι ψόφιο. Δεν νομίζω να είναι τόσο άσχημα τα πράγματα σε άλλα αμάξια όταν το κλιματιστικό δουλεύει...Ρουφάει πααααρα πολύ δύναμη και καίει
οντως ψοφαει το αμαξι, ειδικα μεσα στη πολη. Η καταναλωση οπως την εχω δει εγω αυξανεται κατα 0,5-1lt/100.
-
Καλά τα τούρμπο αλλά προτιμώ στα μικρά κυβικά ατμόσφαιρα. Σχετικά με το Ibiza που έχεις, αν τα οικονομικά σου είναι στην κόψη για αγορά καινούργιου καλύτερα να το κρατήσεις, παρά να είσαι με το άγχος των δόσεων.
-
Το δικο μας πεφτει και κατω απο 5(προσπερασμα με 5η )
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Καλά τα τούρμπο αλλά προτιμώ στα μικρά κυβικά ατμόσφαιρα. Σχετικά με το Ibiza που έχεις, αν τα οικονομικά σου είναι στην κόψη για αγορά καινούργιου καλύτερα να το κρατήσεις, παρά να είσαι με το άγχος των δόσεων.ε καλά ...δεν είναι και το άγχος.
Ευκολία μεγάλη που αν έχεις τα μυαλά σου στο κεφάλι την εκμεταλλεύεσαι.
Μην δαιμονιοποιούμε κάτι που έδωσε σε χιλιάδες έλληνες καινούριο αμάξι.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
Καλά τα τούρμπο αλλά προτιμώ στα μικρά κυβικά ατμόσφαιρα. Σχετικά με το Ibiza που έχεις, αν τα οικονομικά σου είναι στην κόψη για αγορά καινούργιου καλύτερα να το κρατήσεις, παρά να είσαι με το άγχος των δόσεων.
ε καλά ...δεν είναι και το άγχος.
Ευκολία μεγάλη που αν έχεις τα μυαλά σου στο κεφάλι την εκμεταλλεύεσαι.
Μην δαιμονιοποιούμε κάτι που έδωσε σε χιλιάδες έλληνες καινούριο αμάξι.
Δε θέλω να δαιμονοποιήσω τίποτα. Μία πραγματικότητα αναφέρω που διάβασα στο άρθρο της 'Καθημερινής'. 60.000 αυτοκίνητα (για το έτος 2006 και ποιος ξέρεις για το 2007 πόσα μπορεί να είναι) και να μη βγούνε τελικά στο σφυρί, οι ιδιοκτήτες τους σίγουρα θα αδυνατούν να τα ξεχρεώσουν.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 006_204040 -
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Καλά τα τούρμπο αλλά προτιμώ στα μικρά κυβικά ατμόσφαιρα. Σχετικά με το Ibiza που έχεις, αν τα οικονομικά σου είναι στην κόψη για αγορά καινούργιου καλύτερα να το κρατήσεις, παρά να είσαι με το άγχος των δόσεων.
ε καλά ...δεν είναι και το άγχος.
Ευκολία μεγάλη που αν έχεις τα μυαλά σου στο κεφάλι την εκμεταλλεύεσαι.
Μην δαιμονιοποιούμε κάτι που έδωσε σε χιλιάδες έλληνες καινούριο αμάξι.
Δε θέλω να δαιμονοποιήσω τίποτα. Μία πραγματικότητα αναφέρω που διάβασα στο άρθρο της 'Καθημερινής'. 60.000 αυτοκίνητα (για το έτος 2006 και ποιος ξέρεις για το 2007 πόσα μπορεί να είναι) και να μη βγούνε τελικά στο σφυρί, οι ιδιοκτήτες τους σίγουρα θα αδυνατούν να τα ξεχρεώσουν.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 006_204040 -
Χρηματοδότηση
Μοντέλο: Ibiza
Έκδοση: **1.8 150HP FR 3Θ PA **
Αρχική Τιμή: 16.990,00 €
Έκπτωση: 1.700,00 €
Τελική Τιμή: 15.290,00 €
Προκαταβολή: 8.000,00 €
Αριθμός δόσεων: 72
Μηνιαία δόση: 126,75 €
και κάποιοι πριν κανά χρόνο το πέρναν 19,500!
για να μην γράψω πόσο έχει το 1,4 101 άλογα τώρα πια, να αναφέρω απλώς πως το **καλά **εξοπλισμένο 1,4 85αρι έχει λίγο πάνω από 9.500,ενώ το 1,2 8.200, με αρκοντίσιον, ηλεκτρικά κτλ -
Κλασική περίπτωση Μετά θέλουν ο κόσμος να τα παίρνει στα σοβαρά τα σεατ. Τα ξεφτιλίζουν. Το Fr από τότε που πρωτοκυκλοφόρησε έχει αλλάξει καμιά δεκαριά φορές τιμή. Τώρα εν αναμονή του καινούριου μοντέλου θα πέσουν κι' άλλο οι τιμές.
-
το οποιο νεο μοντελο θα ερθει λιγο πριν το καλοκαιρι νομιζω.
το μοντελο ειναι πολλα χρονια στην αγορα και ειναι λογικο να πεφτει η τιμη του... Το κανουν ΟΛΕΣ σχεδον οι εταιριες, και καλα κανουν.
εδω αλλες το κανουν 2 μηνες μετα το λανσαρισμα
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το οποιο νεο μοντελο θα ερθει λιγο πριν το καλοκαιρι νομιζω.το μοντελο ειναι πολλα χρονια στην αγορα και ειναι λογικο να πεφτει η τιμη του... Το κανουν ΟΛΕΣ σχεδον οι εταιριες, και καλα κανουν.
εδω αλλες το κανουν 2 μηνες μετα το λανσαρισμα
μπαα!!είπαμε αλλά όχι και έτσι...
βλακείες λέει το σαϊτ της σεατ. Και γαμώ τις αντιπροσωπείες
Υπολογίζει δυο φορές την έκπτωση που σου κάνουν.Αφαιρεί την έκπτωση, από την τιμή που προκύπτει μετά την έκπτωση και όχι από την αρχική17χιλιάρικα έχει το fr, ΤΕΛΟΣ
και το πούντο παραμένει απίστευτο value for money -
Το punto είναι και πιο καινούργιο, δεν έχει την ηλικία του ibiza και όπως λέει ο chemic έχει πολύ καλo value for money. Το FR δεν ξέρω αν τελικά απέδωσε τα αναμενόμενα στη seat.
-
πολύ καλό value το πούντο, φαγωθήκαμε, το γλωσσοφάγαμε και το ακριβυναν 500ευρώ. 16.000 έχει πια το σπορ! ΓΑΜΏΤΟ
Προφανώς είδανε πως το κόρσα gsi θα είναι πολύ πιο ακριβό A ρε όπελ -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
πολύ καλό value το πούντο, φαγωθήκαμε, το γλωσσοφάγαμε και το ακριβυναν 500ευρώ. 16.000 έχει πια το σπορ! ΓΑΜΏΤΟ
Προφανώς είδανε πως το κόρσα gsi θα είναι πολύ πιο ακριβό A ρε όπελΑυτό είναι κακό Τιμωρία αμέσως που μόλις δούνε να τσιμπάνε οι πελάτες ανεβάζουν τις τιμές
από ibiza 101 σε g punto 120