-
η απορία μου είναι η εξής και αν γνωριζει καποιος ας με διαφωτισει : μπορώ να ταξιδέψω στο εξωτερικο (γερμανία,ρωσσία κτλ) και να αγοράσω ενα αυτοκίνητο και να το φέρω στην ελλάδα?? μετα όμως τι επεται???θα πληρώσω δασμους???απο τι εξαρτώνται?μήπως καταργήθηκαν???τι παιζει με αυτή την ιστορία??ευχαριστώ ολους
-
η απορία μου είναι η εξής και αν γνωριζει καποιος ας με διαφωτισει : μπορώ να ταξιδέψω στο εξωτερικο (γερμανία,ρωσσία κτλ) και να αγοράσω ενα αυτοκίνητο και να το φέρω στην ελλάδα?? μετα όμως τι επεται???θα πληρώσω δασμους???απο τι εξαρτώνται?μήπως καταργήθηκαν???τι παιζει με αυτή την ιστορία??ευχαριστώ ολους
-
η απορία μου είναι η εξής και αν γνωριζει καποιος ας με διαφωτισει : μπορώ να ταξιδέψω στο εξωτερικο (γερμανία,ρωσσία κτλ) και να αγοράσω ενα αυτοκίνητο και να το φέρω στην ελλάδα?? μετα όμως τι επεται???θα πληρώσω δασμους???απο τι εξαρτώνται?μήπως καταργήθηκαν???τι παιζει με αυτή την ιστορία??ευχαριστώ ολους
-
και εγω αγαπητε φιλε εχω την ιδια απορια. Νομιζω ομως οτι συμφερει να φερεις μεταχειρισμενο απο 1 μεχρι 4 χρονια. Εγω που θελω να φερω ενα Α3 TDi μου λες τι πρεπει να κανω?
Μεχρι να ελευθερωθουν τα Ντιζελ .........Οτι πληροφοριες χρησιμες ειναι
Γιωργος -
H τροπολογία που θα κατατεθεί σήμερα στην Βουλή για την μείωση της φορολόγησης των ΙΧ, θα έχει ευεργετικά αποτελέσματα και σε όσους θέλουν να εισάγουν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.
Ειδικότερα η νέα τροπολογία ευνοεί τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ηλικίας ως τεσσάρων ετών, αφού η μείωση του συντελεστή φόρου ταξινόμησης είναι αισθητά μεγαλύτερη στις περιπτώσεις ΙΧ, τα οποία έχουν κατασκευαστεί με βάση την τελευταία κοινοτική οδηγία 98/69. Ετσι για όποιον εισάγει αυτοκίνητο ως 900 κ.εκ, το οποίο κατασκευάστηκε από το 1996 και έπειτα, ο νέος συντελεστής φορολόγησης θα είναι 5% σε σχέση με 7% που ισχύει μέχρι σήμερα.
Από 901 έως 1.400 κ.εκ ο νέος συντελεστής θα είναι 12% σε σχέση με το τωρινό 15%, στα 1.401 έως 1.600 κ.εκ θα είναι 20% (25% ο τωρινός) και στα 1.601 έως 1.800 κ.εκ θα είναι 30% έναντι 35% που ισχύει σήμερα. Από 1.801 έως 2.000 κ.εκ ο νέος συντελεστής θα είναι 40% (50% είναι ο τωρινός), ενώ από 2.001 κ.εκ και πάνω νέος συντελεστής διαμορφώνεται στο 50% από το 88% που ισχύει μέχρι και σήμερα.
Οσοι τώρα εισάγουν μοντέλο που παράχθηκε από το 1992 έως το 1995, τότε ο συντελεστής φορολόγησης διαμορφώνεται ως εξής: Ως 900 κ.εκ 14% (16% τωρινός). Από 901 έως 1.400 κ.εκ 27% (30% τωρινός), από 1.401 έως 1.600 κ.εκ 45% (50% ο τωρινός), από 1.601 έως 1.800 κ.εκ 56% (62% ο τωρινός). Τώρα από τα 1.801 έως 2.000 κ.εκ ο νέος συντελεστής θα είναι 85% (92% ο τωρινός), ενώ από 2.001 κ.εκ και πάνω νέος συντελεστής διαμορφώνεται στο 142% από το 158% που ισχύει μέχρι και σήμερα.
-
Ευχαριστουμε πολυ τον φιλο sado για τις χρησιμες πληροφοριες.
Εγω εχω να συμπληρωσω οτι θελει προσοχη στο θεμα των οδηγιων της ΕΕ,γιατι μπορει ενα μοντελο να ειναι μεν κατασκευασμενο εντος των συγκεκριμενων ετων.αλλα να μην πληρει τις προδιαγραφες.
Πληροφοριες στο 2104536532.Τμημα τιμολογησης μεταχειρισμενων τελωνειου.
δασμοί και αυτοκινητα απο το εξωτερικό