-
ξερει κανεις καθε ποτε λογικα πρεπει να γινεται service σε τουρμπινες της garrett;συμφερει να την επισκευαζεις ή να παρεις καινουρια;η τουρμπινα που εχω ειναι η τ15 της παραπανω εταιριας.εχει κανει ηδη 145000 χιλιομετρα και επειδη λογικα αρχιζει να τα 'παιζει' σκεφτομαι να την επισκευασω η να την αλλαξω.καθε αποψη θα ηταν χρησιμη ειδικα αν μου δωσετε και μια ιδεα για τιμες και καλους τουρμπιναδες... ευχαριστω προκαταβολικα. [/quote]
-
ξερει κανεις καθε ποτε λογικα πρεπει να γινεται service σε τουρμπινες της garrett;συμφερει να την επισκευαζεις ή να παρεις καινουρια;η τουρμπινα που εχω ειναι η τ15 της παραπανω εταιριας.εχει κανει ηδη 145000 χιλιομετρα και επειδη λογικα αρχιζει να τα 'παιζει' σκεφτομαι να την επισκευασω η να την αλλαξω.καθε αποψη θα ηταν χρησιμη ειδικα αν μου δωσετε και μια ιδεα για τιμες και καλους τουρμπιναδες... ευχαριστω προκαταβολικα. [/quote]
-
ξερει κανεις καθε ποτε λογικα πρεπει να γινεται service σε τουρμπινες της garrett;συμφερει να την επισκευαζεις ή να παρεις καινουρια;η τουρμπινα που εχω ειναι η τ15 της παραπανω εταιριας.εχει κανει ηδη 145000 χιλιομετρα και επειδη λογικα αρχιζει να τα 'παιζει' σκεφτομαι να την επισκευασω η να την αλλαξω.καθε αποψη θα ηταν χρησιμη ειδικα αν μου δωσετε και μια ιδεα για τιμες και καλους τουρμπιναδες... ευχαριστω προκαταβολικα. [/quote]
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
ξερει κανεις καθε ποτε λογικα πρεπει να γινεται service σε τουρμπινες της garrett;συμφερει να την επισκευαζεις ή να παρεις καινουρια;η τουρμπινα που εχω ειναι η τ15 της παραπανω εταιριας.εχει κανει ηδη 145000 χιλιομετρα και επειδη λογικα αρχιζει να τα 'παιζει' σκεφτομαι να την επισκευασω η να την αλλαξω.καθε αποψη θα ηταν χρησιμη ειδικα αν μου δωσετε και μια ιδεα για τιμες και καλους τουρμπιναδες... ευχαριστω προκαταβολικα.Αν και δεν ξέρω απάντηση για την ερώτηση σου..αν μου επιτρέπετε μια ερώτηση...
Πότε μια τουρμπίνα τα 'παίζει' ? Πως φαίνεται?
-
- Καίει λάδια
- Δεν ανεβάζει πίεση
-
- Ακους ενα υψισυχνο χριτς-χριτς (παει το κουζινετο...)
Το διαστημα του σερβις εξαρταται απο το οδηγημα του καθενος, τα λαδια και την 'περιποιηση' που της κανει...
- Ακους ενα υψισυχνο χριτς-χριτς (παει το κουζινετο...)
-
Συμβουλές για το τι θα κάνεις δεν μπορώ να σου δώσω.
Αν έχεις τα χρήματα και σκοπεύεις να κρατήσεις το αμάξι για άλλα 150.000 χλμ άλλαξε την. Ποιο εύκολο και οικονομικό είναι να την επισκευάσεις.
Συνεργείο δεν γνωρίζω καθότι είμαι πολύ μακριά. -
Σε αυτή την τρομερή εκπομπή του Πατσουρέα είχε παρουσιάσει ένα συνεργείο για Turbo που υποτίθεται ότι ήταν τρομερό και φοβερό και συνεργαζόταν και με τους Έλληνες οδηγούς ή κάτι τέτοιο...
Αλλά δυστυχώς δεν θυμάμαι στοιχεία
-
Εχουν σταματησει να γινονται επισκευες οπως τις ξεραμε λογω ελλειψης 'μικρων' ανταλλακτικων. Τωρα δινουν σαν ανταλλακτικο ολο το cardridge και η επισκευη γινεται πολυ πιο ακριβη αν εχεις μικρο προβλημα... Εχεις παρατηρησει κατι?
-
δεν εχω παραπονο απλα παρατηρω οτι πολλες φορες δεν αποδιδει οσο πρεπει και αλλες σκοτωνει....υποθετω οτι μαλλον ειναι θεμα θερμοκρασιας αλλα φανταζομαι οτι κατι πρεπει να αλλαχθει σε μια τουρμπινα 10 ετων σχεδον με 145000 στην πλατη της...ελπιζω καποιοσ να μου πει κατι συγκεκριμενο
-
Tι αυτοκινητο εχεις αν επιτρεπεται?
Τωρα με τις ζεστες υπαρχουν αισθητες διαφορες στην αποδοση, ιδιαιτερα αν κανεις ταξιδια στην εθνικη φορτωμενος και μεσημερι.
Αν δεν ακους καποιο στριγλισμα, η δε αποδοση αποκαθισταται μετα απο λιγο, το δε βραδυ δεν εχεις προβλημα αποδοσης, τοτε μην ανησυχεις.
Για να σου φυγει η αμφιβολια, μπορεις να πας σε συνεργειο και να τους πεις να κοιταξουν-καθαρισουν τα σωληνακια που τροφοδοτουν με λαδι το turbo (ιδιαιτερα πανω στο σωμα του). Εχε υπ'οψιν οτι αναλογα με το που βρισκεται τοποθετημενο (αρα και η ευκολια προσβασης σε αυτα), μπορει να παρει ωρα ο ελεγχος αρα και $$$$
service turbo