-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
K o Sordo έριξε 8 στον Seb κ πέρασε πρώτος!Κάτσε να του σφυρίξει στην ενδοσυνεννόηση δυο φωνήεντα ο μεσιέ Γκυ
-
On Line Stage Time σε ποιο site θα βρω:
-
-
αντιπεθεση loeb. στην 6η ειδικη εριξε 15 δευτερολεπτα στον sordo 23.6 στο hirvonnen 28.2 solberg 33.8 gronholm. Αντε πιαστε τον.....
-
Ο χρήστης mak25 έγραψε:
αντιπεθεση loeb. στην 6η ειδικη εριξε 15 δευτερολεπτα στον sordo 23.6 στο hirvonnen 28.2 solberg 33.8 gronholm. Αντε πιαστε τον.....Ναι τα πήρε στο κρανίο κ έφαγε μερικά ληγμένα!!!
Πωπω ξύλο.
Δικαιώνεται ο GoForPole περί Catalunia ως φαίνεται.
Περίμενα τα Ford πολύ καλύτερα. -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
αντιπεθεση loeb. στην 6η ειδικη εριξε 15 δευτερολεπτα στον sordo 23.6 στο hirvonnen 28.2 solberg 33.8 gronholm. Αντε πιαστε τον.....
Ναι τα πήρε στο κρανίο κ έφαγε μερικά ληγμένα!!!
Πωπω ξύλο.
Δικαιώνεται ο GoForPole περί Catalunia ως φαίνεται.
Περίμενα τα Ford πολύ καλύτερα.Ο Λοεμπ ηταν με χαραγμενα σε αυτο το loop για αυτο και εχασε 7 στην 5η ειδικη που ηταν στεγνη
-
ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΚΕΛΟΣ....ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ 1-2 ΓΙΑ ΤΗΝ CΙΤΡΟΕΝ ΠΕΡΝΕΙ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΦΑΙΝΑΙΤΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΓΡΕΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ!!!
ΜΕ -4 ΤΟΝ ΜARCUS ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ..
ΚΑΙ ΕΧΟΘΜΕ ΑΚΟΜΑ 2 ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ......
SEBBBBBB...OEOOOOOOOOOOO -
Mετά την Pratdip, στην οποία ο Gro έχασε τα 33'', οι διαφορές ήταν στα δέκατα...
Σε αρκετές μάλιστα έριξε ξύλο στον Seb.
Από τις 14 ειδικές, τις 6, σχεδόν τις μισές δηλαδή, τις κέρδισαν τα Focus.Το δικό μου μέχρι στιγμής συμπέρασμα, είναι ότι τα Ford είναι αυτή τη στιγμή ισάξια στην άσφαλτο με τις C4, έχοντας βελτιώσει κατά πολύ την ταχύτητά τους.
Δεν θα εκπλαγώ αν δω τσόντα by Ford στα επόμενα ασφάλτινα...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Mετά την Pratdip, στην οποία ο Gro έχασε τα 33'', οι διαφορές ήταν στα δέκατα...
Σε αρκετές μάλιστα έριξε ξύλο στον Seb.
Από τις 14 ειδικές, τις 6, σχεδόν τις μισές δηλαδή, τις κέρδισαν τα Focus.Το δικό μου μέχρι στιγμής συμπέρασμα, είναι ότι τα Ford είναι αυτή τη στιγμή ισάξια στην άσφαλτο με τις C4, έχοντας βελτιώσει κατά πολύ την ταχύτητά τους.
Δεν θα εκπλαγώ αν δω τσόντα by Ford στα επόμενα ασφάλτινα...
Όμως για την ώρα η τσόντα είναι by Citroen σ έναν αγώνα που όλοι περίμεναν τα Ford να παλέψουν για την νίκη.
Ειδικά στην Κορσική home territory του Seb ο ψηλός πιστεύω πως το καλύτερο στο οποίο μπορεί να ελπίζει είναι η 2η θέση κ αν υπό κανονικές συνθήκες. -
Eγώ πάλι δεν εκπλήσομαι που τα Citroen ρίξανε τον ρυθμό τους. 1-2 έχουν κάνει μέχρι στιγμής δεν υπάρχει λόγος να πιέζουν και να ρισκάρουν
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Mετά την Pratdip, στην οποία ο Gro έχασε τα 33'', οι διαφορές ήταν στα δέκατα...
Σε αρκετές μάλιστα έριξε ξύλο στον Seb.
Από τις 14 ειδικές, τις 6, σχεδόν τις μισές δηλαδή, τις κέρδισαν τα Focus.Το δικό μου μέχρι στιγμής συμπέρασμα, είναι ότι τα Ford είναι αυτή τη στιγμή ισάξια στην άσφαλτο με τις C4, έχοντας βελτιώσει κατά πολύ την ταχύτητά τους.
Δεν θα εκπλαγώ αν δω τσόντα by Ford στα επόμενα ασφάλτινα...
PRATDIP KAI O LOEB KAIRDISE POLLES EIDIKES STIN NORVIGIA GIA PARADIGMA...ALLA TI TERMATISE..???
TA CITROEN ELENXOUN ME ANESI....APO OTI FENETE....
KAI ERXONTAI...KAI ALLA ASFALTINA.....
MIPOS DOUME KAI ALLI TSONTA BY CITROEN!!! -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Mετά την Pratdip, στην οποία ο Gro έχασε τα 33'', οι διαφορές ήταν στα δέκατα...
Σε αρκετές μάλιστα έριξε ξύλο στον Seb.
Από τις 14 ειδικές, τις 6, σχεδόν τις μισές δηλαδή, τις κέρδισαν τα Focus.Το δικό μου μέχρι στιγμής συμπέρασμα, είναι ότι τα Ford είναι αυτή τη στιγμή ισάξια στην άσφαλτο με τις C4, έχοντας βελτιώσει κατά πολύ την ταχύτητά τους.
Δεν θα εκπλαγώ αν δω τσόντα by Ford στα επόμενα ασφάλτινα...
To δικό μου συμπέρασμα είναι ότι ενώ οι δύο οδηγοί είναι ισάξιοι περίπου στο χώμα στην άσφαλτο ο Loeb απλά δεν παίζεται....
-
Ο χρήστης nilafzr έγραψε:
To δικό μου συμπέρασμα είναι ότι ενώ οι δύο οδηγοί είναι ισάξιοι περίπου στο χώμα στην άσφαλτο ο Loeb απλά δεν παίζεται....
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι αυτός που τις περισσότερες φορές κάνει τη σωστή επιλογή ελαστικών είναι ο Γάλλος. Από κει και πέρα, τα ford έχουν κλείσει πολύ την ψαλίδα στην άσφαλτο, άλλωστε ο ψηλός σήμερα κέρδισε τις μισές ειδικές. Θεωρώ ότι ήταν επιλογή του να μην πιέσει περισσότερο, γιατί μια εγκατάλειψη θα ήταν καταστροφική για τον τίτλο.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Θεωρώ ότι ήταν επιλογή του να μην πιέσει περισσότερο, γιατί μια εγκατάλειψη θα ήταν καταστροφική για τον τίτλο.Ενώ ο Seb με τα -45 ~ -50 sec όλη την 2η μέρα 'πιέζει'???
Ενώ μπαίνει ΄στις ειδικές μετά τον Gro και ελέγχει απόλυτα τα split???Αλλά ναι μωρέ έχετε δίκιο!!! Τον πιέζει ο Sordo και πάει στο όριο....
-
Ο χρήστης nilafzr έγραψε:
Θεωρώ ότι ήταν επιλογή του να μην πιέσει περισσότερο, γιατί μια εγκατάλειψη θα ήταν καταστροφική για τον τίτλο.
Ενώ ο Seb με τα -45 ~ -50 sec όλη την 2η μέρα 'πιέζει'???
Ενώ μπαίνει ΄στις ειδικές μετά τον Gro και ελέγχει απόλυτα τα split???Αλλά ναι μωρέ έχετε δίκιο!!! Τον πιέζει ο Sordo και πάει στο όριο....
ΕΓΩ ΑΠΟΡΩ...ΚΕΡΔΙΣΕ ΠΑΝΥΓΗΡΙΚΑ Ο ΛΟΕΒ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝ ΠΗΡΕ Ο ΨΗΛΟΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ...???
ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΡΒΗΓΙΑ....ΠΟΥ Ο ΣΕΒ ΠΗΡΕ..ΜΙΑ ΝΤΟΥΖΙΝΑ...ΤΙ ΕΚΑΝΕ????
ΤΟ ΖΗΤΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ...ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ.ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ...
ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 2 ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ...ΣΤΕΝΑ....ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ...ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΦΧΑΡΙΣΤΑ..ΟΙ FORDAKIDES...
Α.....ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ...Ο ΚΥΡΙΟΣ WILSON( ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΩΠΣΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ..ΒΡΕΤΑΝΟΣ ΓΑΡ...) ΜΕΤα TO ACROPOLIS ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ Ο ΣΕΒ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΛΟΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ...ΜΠΑΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ???? -
Μα νομιζω οτι και στα δυο πρωταθληματα οι φορντακηδες ειναι μπροστα.Στο κατασκευαστων (που ενδιαφερει περισσοτερο τον Wilson) η διαφορα ειναι 39 βαθμοι.
Μενουν τεσσερεις αγωνες,να κανει η Citroen 4 φορες 1-2 (!) λες οι αλλοι να μη μπορεσουν να πιασουν 34 βαθμους;
Αν μετραω καλα 4 φορες το 11 (θεσεις 3-4) κανει 44,φτανουν και περισευουν.
Σε αυτο των οδηγων θα γινει το ελα να δεις,το βλεπω να μοιραζονται κοντος και σανιδας απο δυο πρωτιες οποτε.... το εξη παραμενει εξη. -
Πρέπει να ήταν ο πιό βαρετός φετινός αγώνας...
Από την 6η μέχρι την 18η Ε.Δ. δεν είχαμε καμία μεταβολή όχι μόνο στις πρώτες θέσεις, αλλά σε ολόκληρη την 8αδα.Ευτυχώς που υπήρχε και το Ράλλυ Χαλκιδικής και δεν αναγκάστηκα να τον παρακολουθήσω.
Απόλυτος έλεγχος του αγώνα από τον Loeb. Δεν θα απειληθεί ούτε στη Γαλλία, ενώ η Ιρλανδία αποτελεί ερωτηματικό.
Οπότε, ο τίτλος θα κριθεί στα χωμάτινα. Αν ο Loeb καταφέρει να κερδίσει και στο χώμα θα πάρει τον τίτλο, αν κερδίσει όμως ο Gronholm θα είναι αυτός πρωταθλητής! -
Οπως ξεκινησαν ετσι τερματισαν...Χαλια αγωνας, με την Citroen να ελεγχει ανετα.
Με τοσο μικρη διαφορα Seb - Sordo αδυνατω να πιστεψω οτι αν τον αφηναν τον Ισπανο δεν θα μπορουσε να πιεσει για νικη.
Τα Focus εμφανως πιο αργα απο τα C4.
O Duval ειχε δημιουργήσει μεγαλυτερες προσδοκιες απο μια 5η θεση.
Επιτελους ο Solberg πανω απο τον Atkinson.Γαλλια θα εχουμε φανταζομαι μια απο τα ιδια...
-
Ρε παιδια συμφωνοι,οι Γαλλοι εχουν το προβαδισμα στην ασφαλτο αλλα διαφωνω με τους διθυραμβους.Για δειτε τις διαφορες...Δεν ειναι δα και τεραστια η διαφορα της ταξης των 35-40 δευτερολεπτων σε αντιθεση με πιο παλια που οι Γαλλοι επαιρναν διλεπτες διαφορες.Τους εκατσε και η επιλογη ελαστικων και νικησαν.Νομιζω οτι το Focus (καθαρα πισταδορικο φαινεται στο ματι) ειναι ταχυτατο,απλα οι Γαλλοι ειναι Γαλλοι στην ασφαλτο.Οχι οπως παλια ομως...
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Ρε παιδια συμφωνοι,οι Γαλλοι εχουν το προβαδισμα στην ασφαλτο αλλα διαφωνω με τους διθυραμβους.Για δειτε τις διαφορες...Δεν ειναι δα και τεραστια η διαφορα της ταξης των 35-40 δευτερολεπτων σε αντιθεση με πιο παλια που οι Γαλλοι επαιρναν διλεπτες διαφορες.Τους εκατσε και η επιλογη ελαστικων και νικησαν.Νομιζω οτι το Focus (καθαρα πισταδορικο φαινεται στο ματι) ειναι ταχυτατο,απλα οι Γαλλοι ειναι Γαλλοι στην ασφαλτο.Οχι οπως παλια ομως...Nαι αλλα τετοια διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη για 1 σκελος. Στα υπολοιπα 2 απλα τη συντηρουσαν, χωρις να ρισκαρουν.
Ο Loeb ειναι το απολυτο φαβορι για Κορσικη, και ο Gronholm το πολυ να παλεψει με τον Sordo.
WRC 2007 - 12oς γύρος Ράλλυ Καταλωνίας