Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2007 - 12oς γύρος Ράλλυ Καταλωνίας
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2007 - 12oς γύρος Ράλλυ Καταλωνίας
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    WRC
    25
    61
    144
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tazz last edited by

      Ο χρήστης kleisj έγραψε:
      K o Sordo έριξε 8 στον Seb κ πέρασε πρώτος!

      Κάτσε να του σφυρίξει στην ενδοσυνεννόηση δυο φωνήεντα ο μεσιέ Γκυ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thanosxa last edited by

        On Line Stage Time σε ποιο site θα βρω:

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thanosziozias last edited by

          http://www.zone.ee/wrcmasters/analyzer.php?rally=12&stage=6&results=1&jwrc=

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mak25 last edited by

            αντιπεθεση loeb. στην 6η ειδικη εριξε 15 δευτερολεπτα στον sordo 23.6 στο hirvonnen 28.2 solberg 33.8 gronholm. Αντε πιαστε τον.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kleisj last edited by

              Ο χρήστης mak25 έγραψε:
              αντιπεθεση loeb. στην 6η ειδικη εριξε 15 δευτερολεπτα στον sordo 23.6 στο hirvonnen 28.2 solberg 33.8 gronholm. Αντε πιαστε τον.....

              Ναι τα πήρε στο κρανίο κ έφαγε μερικά ληγμένα!!!
              Πωπω ξύλο.
              Δικαιώνεται ο GoForPole περί Catalunia ως φαίνεται.
              Περίμενα τα Ford πολύ καλύτερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gine last edited by

                Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                αντιπεθεση loeb. στην 6η ειδικη εριξε 15 δευτερολεπτα στον sordo 23.6 στο hirvonnen 28.2 solberg 33.8 gronholm. Αντε πιαστε τον.....

                Ναι τα πήρε στο κρανίο κ έφαγε μερικά ληγμένα!!!
                Πωπω ξύλο.
                Δικαιώνεται ο GoForPole περί Catalunia ως φαίνεται.
                Περίμενα τα Ford πολύ καλύτερα.

                Ο Λοεμπ ηταν με χαραγμενα σε αυτο το loop για αυτο και εχασε 7 στην 5η ειδικη που ηταν στεγνη

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  s-loeb last edited by

                  ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΚΕΛΟΣ....ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ 1-2 ΓΙΑ ΤΗΝ CΙΤΡΟΕΝ ΠΕΡΝΕΙ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ!!
                  ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΦΑΙΝΑΙΤΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΓΡΕΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ!!!
                  ΜΕ -4 ΤΟΝ ΜARCUS ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ..
                  ΚΑΙ ΕΧΟΘΜΕ ΑΚΟΜΑ 2 ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ......
                  SEBBBBBB...OEOOOOOOOOOOO

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pai-mei last edited by

                    Mετά την Pratdip, στην οποία ο Gro έχασε τα 33'', οι διαφορές ήταν στα δέκατα...
                    Σε αρκετές μάλιστα έριξε ξύλο στον Seb.
                    Από τις 14 ειδικές, τις 6, σχεδόν τις μισές δηλαδή, τις κέρδισαν τα Focus.

                    Το δικό μου μέχρι στιγμής συμπέρασμα, είναι ότι τα Ford είναι αυτή τη στιγμή ισάξια στην άσφαλτο με τις C4, έχοντας βελτιώσει κατά πολύ την ταχύτητά τους.

                    Δεν θα εκπλαγώ αν δω τσόντα by Ford στα επόμενα ασφάλτινα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kleisj last edited by

                      Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                      Mετά την Pratdip, στην οποία ο Gro έχασε τα 33'', οι διαφορές ήταν στα δέκατα...
                      Σε αρκετές μάλιστα έριξε ξύλο στον Seb.
                      Από τις 14 ειδικές, τις 6, σχεδόν τις μισές δηλαδή, τις κέρδισαν τα Focus.

                      Το δικό μου μέχρι στιγμής συμπέρασμα, είναι ότι τα Ford είναι αυτή τη στιγμή ισάξια στην άσφαλτο με τις C4, έχοντας βελτιώσει κατά πολύ την ταχύτητά τους.

                      Δεν θα εκπλαγώ αν δω τσόντα by Ford στα επόμενα ασφάλτινα...

                      Όμως για την ώρα η τσόντα είναι by Citroen σ έναν αγώνα που όλοι περίμεναν τα Ford να παλέψουν για την νίκη.
                      Ειδικά στην Κορσική home territory του Seb ο ψηλός πιστεύω πως το καλύτερο στο οποίο μπορεί να ελπίζει είναι η 2η θέση κ αν υπό κανονικές συνθήκες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        Eγώ πάλι δεν εκπλήσομαι που τα Citroen ρίξανε τον ρυθμό τους. 1-2 έχουν κάνει μέχρι στιγμής δεν υπάρχει λόγος να πιέζουν και να ρισκάρουν

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          s-loeb last edited by

                          Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                          Mετά την Pratdip, στην οποία ο Gro έχασε τα 33'', οι διαφορές ήταν στα δέκατα...
                          Σε αρκετές μάλιστα έριξε ξύλο στον Seb.
                          Από τις 14 ειδικές, τις 6, σχεδόν τις μισές δηλαδή, τις κέρδισαν τα Focus.

                          Το δικό μου μέχρι στιγμής συμπέρασμα, είναι ότι τα Ford είναι αυτή τη στιγμή ισάξια στην άσφαλτο με τις C4, έχοντας βελτιώσει κατά πολύ την ταχύτητά τους.

                          Δεν θα εκπλαγώ αν δω τσόντα by Ford στα επόμενα ασφάλτινα...

                          PRATDIP KAI O LOEB KAIRDISE POLLES EIDIKES STIN NORVIGIA GIA PARADIGMA...ALLA TI TERMATISE..???
                          TA CITROEN ELENXOUN ME ANESI....APO OTI FENETE....
                          KAI ERXONTAI...KAI ALLA ASFALTINA.....
                          MIPOS DOUME KAI ALLI TSONTA BY CITROEN!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nilafzr last edited by

                            Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                            Mετά την Pratdip, στην οποία ο Gro έχασε τα 33'', οι διαφορές ήταν στα δέκατα...
                            Σε αρκετές μάλιστα έριξε ξύλο στον Seb.
                            Από τις 14 ειδικές, τις 6, σχεδόν τις μισές δηλαδή, τις κέρδισαν τα Focus.

                            Το δικό μου μέχρι στιγμής συμπέρασμα, είναι ότι τα Ford είναι αυτή τη στιγμή ισάξια στην άσφαλτο με τις C4, έχοντας βελτιώσει κατά πολύ την ταχύτητά τους.

                            Δεν θα εκπλαγώ αν δω τσόντα by Ford στα επόμενα ασφάλτινα...

                            To δικό μου συμπέρασμα είναι ότι ενώ οι δύο οδηγοί είναι ισάξιοι περίπου στο χώμα στην άσφαλτο ο Loeb απλά δεν παίζεται....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tazz last edited by

                              Ο χρήστης nilafzr έγραψε:

                              To δικό μου συμπέρασμα είναι ότι ενώ οι δύο οδηγοί είναι ισάξιοι περίπου στο χώμα στην άσφαλτο ο Loeb απλά δεν παίζεται....

                              Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι αυτός που τις περισσότερες φορές κάνει τη σωστή επιλογή ελαστικών είναι ο Γάλλος. Από κει και πέρα, τα ford έχουν κλείσει πολύ την ψαλίδα στην άσφαλτο, άλλωστε ο ψηλός σήμερα κέρδισε τις μισές ειδικές. Θεωρώ ότι ήταν επιλογή του να μην πιέσει περισσότερο, γιατί μια εγκατάλειψη θα ήταν καταστροφική για τον τίτλο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nilafzr last edited by

                                Ο χρήστης tazz έγραψε:
                                Θεωρώ ότι ήταν επιλογή του να μην πιέσει περισσότερο, γιατί μια εγκατάλειψη θα ήταν καταστροφική για τον τίτλο.

                                Ενώ ο Seb με τα -45 ~ -50 sec όλη την 2η μέρα 'πιέζει'???
                                Ενώ μπαίνει ΄στις ειδικές μετά τον Gro και ελέγχει απόλυτα τα split???

                                Αλλά ναι μωρέ έχετε δίκιο!!! Τον πιέζει ο Sordo και πάει στο όριο....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  s-loeb last edited by

                                  Ο χρήστης nilafzr έγραψε:

                                  Θεωρώ ότι ήταν επιλογή του να μην πιέσει περισσότερο, γιατί μια εγκατάλειψη θα ήταν καταστροφική για τον τίτλο.

                                  Ενώ ο Seb με τα -45 ~ -50 sec όλη την 2η μέρα 'πιέζει'???
                                  Ενώ μπαίνει ΄στις ειδικές μετά τον Gro και ελέγχει απόλυτα τα split???

                                  Αλλά ναι μωρέ έχετε δίκιο!!! Τον πιέζει ο Sordo και πάει στο όριο....

                                  ΕΓΩ ΑΠΟΡΩ...ΚΕΡΔΙΣΕ ΠΑΝΥΓΗΡΙΚΑ Ο ΛΟΕΒ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝ ΠΗΡΕ Ο ΨΗΛΟΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ...???
                                  ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΡΒΗΓΙΑ....ΠΟΥ Ο ΣΕΒ ΠΗΡΕ..ΜΙΑ ΝΤΟΥΖΙΝΑ...ΤΙ ΕΚΑΝΕ????
                                  ΤΟ ΖΗΤΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ...ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ.ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ...
                                  ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 2 ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ...ΣΤΕΝΑ....ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ...ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΦΧΑΡΙΣΤΑ..ΟΙ FORDAKIDES...
                                  Α.....ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ...Ο ΚΥΡΙΟΣ WILSON( ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΩΠΣΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ..ΒΡΕΤΑΝΟΣ ΓΑΡ...) ΜΕΤα TO ACROPOLIS ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ Ο ΣΕΒ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΛΟΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ...ΜΠΑΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ????

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dap last edited by

                                    Μα νομιζω οτι και στα δυο πρωταθληματα οι φορντακηδες ειναι μπροστα.Στο κατασκευαστων (που ενδιαφερει περισσοτερο τον Wilson) η διαφορα ειναι 39 βαθμοι.
                                    Μενουν τεσσερεις αγωνες,να κανει η Citroen 4 φορες 1-2 (!) λες οι αλλοι να μη μπορεσουν να πιασουν 34 βαθμους;
                                    Αν μετραω καλα 4 φορες το 11 (θεσεις 3-4) κανει 44,φτανουν και περισευουν.
                                    Σε αυτο των οδηγων θα γινει το ελα να δεις,το βλεπω να μοιραζονται κοντος και σανιδας απο δυο πρωτιες οποτε.... το εξη παραμενει εξη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Πρέπει να ήταν ο πιό βαρετός φετινός αγώνας...
                                      Από την 6η μέχρι την 18η Ε.Δ. δεν είχαμε καμία μεταβολή όχι μόνο στις πρώτες θέσεις, αλλά σε ολόκληρη την 8αδα.

                                      Ευτυχώς που υπήρχε και το Ράλλυ Χαλκιδικής και δεν αναγκάστηκα να τον παρακολουθήσω.

                                      Απόλυτος έλεγχος του αγώνα από τον Loeb. Δεν θα απειληθεί ούτε στη Γαλλία, ενώ η Ιρλανδία αποτελεί ερωτηματικό.
                                      Οπότε, ο τίτλος θα κριθεί στα χωμάτινα. Αν ο Loeb καταφέρει να κερδίσει και στο χώμα θα πάρει τον τίτλο, αν κερδίσει όμως ο Gronholm θα είναι αυτός πρωταθλητής!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        og2002gr last edited by

                                        Οπως ξεκινησαν ετσι τερματισαν...Χαλια αγωνας, με την Citroen να ελεγχει ανετα.
                                        Με τοσο μικρη διαφορα Seb - Sordo αδυνατω να πιστεψω οτι αν τον αφηναν τον Ισπανο δεν θα μπορουσε να πιεσει για νικη.
                                        Τα Focus εμφανως πιο αργα απο τα C4.
                                        O Duval ειχε δημιουργήσει μεγαλυτερες προσδοκιες απο μια 5η θεση.
                                        Επιτελους ο Solberg πανω απο τον Atkinson.

                                        Γαλλια θα εχουμε φανταζομαι μια απο τα ιδια...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Y
                                          yugo_para_siempre last edited by

                                          Ρε παιδια συμφωνοι,οι Γαλλοι εχουν το προβαδισμα στην ασφαλτο αλλα διαφωνω με τους διθυραμβους.Για δειτε τις διαφορες...Δεν ειναι δα και τεραστια η διαφορα της ταξης των 35-40 δευτερολεπτων σε αντιθεση με πιο παλια που οι Γαλλοι επαιρναν διλεπτες διαφορες.Τους εκατσε και η επιλογη ελαστικων και νικησαν.Νομιζω οτι το Focus (καθαρα πισταδορικο φαινεται στο ματι) ειναι ταχυτατο,απλα οι Γαλλοι ειναι Γαλλοι στην ασφαλτο.Οχι οπως παλια ομως...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            og2002gr last edited by

                                            Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
                                            Ρε παιδια συμφωνοι,οι Γαλλοι εχουν το προβαδισμα στην ασφαλτο αλλα διαφωνω με τους διθυραμβους.Για δειτε τις διαφορες...Δεν ειναι δα και τεραστια η διαφορα της ταξης των 35-40 δευτερολεπτων σε αντιθεση με πιο παλια που οι Γαλλοι επαιρναν διλεπτες διαφορες.Τους εκατσε και η επιλογη ελαστικων και νικησαν.Νομιζω οτι το Focus (καθαρα πισταδορικο φαινεται στο ματι) ειναι ταχυτατο,απλα οι Γαλλοι ειναι Γαλλοι στην ασφαλτο.Οχι οπως παλια ομως...

                                            Nαι αλλα τετοια διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη για 1 σκελος. Στα υπολοιπα 2 απλα τη συντηρουσαν, χωρις να ρισκαρουν.
                                            Ο Loeb ειναι το απολυτο φαβορι για Κορσικη, και ο Gronholm το πολυ να παλεψει με τον Sordo.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr